PDA

View Full Version : Apaayata Yanno.....


Odel
06-20-2011, 05:07 AM
Kumak ho aagamakata apahasa karannan yanne apayata.:sorry:

Y2K
06-20-2011, 11:15 AM
Kumak ho aagamakata apahasa karannan yanne apayata.:sorry:

insult

An insult (also called a putdown or called a snap) is an expression, statement (or sometimes behavior) which is considered degrading and offensive. Insults may be intentional or accidental. An example of the latter is a well-intended simple explanation, which in fact is superfluous, but is given due to underestimating the intelligence or knowledge of the other.

Y2K
06-20-2011, 11:40 AM
Kumak ho aagamakata apahasa karannan yanne apayata.:sorry:

කෙනෙකු අපට අපහස කරන්න පුලුවන් ප්‍රධාන් ආකර දෙකක් තිබේ, එ නම්

1. ඇත්තටම අපෙ ක්‍රයාව හො වචන අපහාසයට තුඩු දිය හැකි නිසාත්
2. එසේ නොවුනත් කිසියම් පුද්ගලයෙකුට ඕහුගෙ/ඇයගේ වින්තනයට අනුව අපගේ ක්‍රියාව/වච්නය/ඇදහිම ඕහුගෙ පෞද්ගලික හෙතුන් මත අපහසාත්මක විය හැකි නිසා

පලමු කරුන එහෙම නම් කෙනෙකු යම් දෙයක් අපට කියනවා නම් ප්‍රතමයෙන් විමසා බැලිය යුතුයි ඇයි ඔහු මට එහෙම කියන්නෙ කියලා එය සාදාරාචාරයට හො වෙන කෙනෙකුට බාදාකාරි නම් අපි එම අපහසය බාරගත් යුතු වනවා එ විතරක් නෙමෙයි නැවත එහෙම දෙයක් නොවෙන්න වගබාලාගත් යුතු වෙනව

උදා: කිසියම් පුද්ගලයෙක් කියන්න කියන්න පුලුවන් බහු විවහය හොද දෙයක් කියලා තව කෙනෙකු කියන්න පුලුවන් නැහැ කියලා එසෙ කියලා එය අනුමත කරන ඔබට දොස් කියන්න පුලුවන් නමුත් සාදාචාරත්මකවම හා සාමාජ් ප්‍රගතිය දිහ බැලුවම ඕබෙ අදහස වැරදි , බහු විවහයෙන් අනික් බිරිදට කිනම් හො අවස්තාවක ආසාදාරනයක් විය හැක මෙ තත්වය උඩ ඕබට සිදුවනවා කැමැත්තෙන් හො අකමැත්තෙන් ඕබෙ සම්මතය වෙනස් කරගැනිමට.

දෙවනු අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා නම් ඕබෙ ක්‍රයාවෙහි හො වචනයෙහි කිසිදු අපහාසනාත්මක භාවයක් නැ කියලා සහ එයින් කිසිම පුද්ගලයෙකුට අවැඩක් වෙලා නැ කියලා ඔබ එත කොට දන්නවා අර අපහස කරපු පුද්ගලයාගෙ නොදැනුවත්භාවය නිසා එසෙ අපහස කරන බව එය බාර නොගන්න හැකි නම් එම පුද්ගලයාට අනුකම්පා කරන්න

නිදසුනක් ලෙස : කෙනෙකු කියන්න පුලුවන්දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාස කිරිම මිතාය දුශ්ටික දෙයක් කියලා, තව කෙනෙකුට එතරම් දෙයක් මෙ ලොකයෙ නැති වෙන්න පුලුවන්. දැන් මේ අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා ඕහුගේ ඇදහිම් හා විශ්වාසයන්ට අනුව ඕහුට අපෙ විශ්වසය නිකම්ම අන්ද විශ්වාසයක් මොකද ඔහු දෙවිකෙනෙකුව දන්නෙ නැ දැකලාවත් නැ ඉගැන්විම් දන්නෙත් නැ නමුත් ඕබෙ ජිවිත අත්දැකීමෙන් ඉගැන්විම් තුලින් ඕබ දන්නවා ඕබ හරි කියාලා , අර දෙවැනි මිම්මට දැම්මත් එහෙනම් සාදාචාරාත්මය පැත්ත එහෙම නැත හොත් අනික් පුද්ගලයාට අයහපතක් නොවිම ගැන සලාකා බැලුවත් ඕබට පෙනෙනවා අපෙ ඇදහිමෙ කිසිකෙනෙකුට යහපතක් මිස අයහපත්ක් නොවන බව එහෙනම් අර අපහස කරන පුද්ගලයා නොදැන අපහස කරන බැවින් ඔහුට අනුකම්පා කරන්න. හැබැයි එම දහමෙන් උගන්වනවා නම් අන්ය ආගමිකයන් මරන්න කියා එහෙනම් නැවතත් අර 1 වැනි අවස්තාව බවට මෙ තත්වය පත්වෙනවා.

Y2K
06-20-2011, 11:46 AM
කෙනෙකු අපට අපහස කරන්න පුලුවන් ප්‍රධාන් ආකර දෙකක් තිබේ, එ නම්

1. ඇත්තටම අපෙ ක්‍රයාව හො වචන අපහාසයට තුඩු දිය හැකි නිසාත්
2. එසේ නොවුනත් කිසියම් පුද්ගලයෙකුට ඕහුගෙ/ඇයගේ වින්තනයට අනුව අපගේ ක්‍රියාව/වච්නය/ඇදහිම ඕහුගෙ පෞද්ගලික හෙතුන් මත අපහසාත්මක විය හැකි නිසා

පලමු කරුන එහෙම නම් කෙනෙකු යම් දෙයක් අපට කියනවා නම් ප්‍රතමයෙන් විමසා බැලිය යුතුයි ඇයි ඔහු මට එහෙම කියන්නෙ කියලා එය සාදාරාචාරයට හො වෙන කෙනෙකුට බාදාකාරි නම් අපි එම අපහසය බාරගත් යුතු වනවා එ විතරක් නෙමෙයි නැවත එහෙම දෙයක් නොවෙන්න වගබාලාගත් යුතු වෙනව

උදා: කිසියම් පුද්ගලයෙක් කියන්න කියන්න පුලුවන් බහු විවහය හොද දෙයක් කියලා තව කෙනෙකු කියන්න පුලුවන් නැහැ කියලා එසෙ කියලා එය අනුමත කරන ඔබට දොස් කියන්න පුලුවන් නමුත් සාදාචාරත්මකවම හා සාමාජ් ප්‍රගතිය දිහ බැලුවම ඕබෙ අදහස වැරදි , බහු විවහයෙන් අනික් බිරිදට කිනම් හො අවස්තාවක ආසාදාරනයක් විය හැක මෙ තත්වය උඩ ඕබට සිදුවනවා කැමැත්තෙන් හො අකමැත්තෙන් ඕබෙ සම්මතය වෙනස් කරගැනිමට.

දෙවනු අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා නම් ඕබෙ ක්‍රයාවෙහි හො වචනයෙහි කිසිදු අපහාසනාත්මක භාවයක් නැ කියලා සහ එයින් කිසිම පුද්ගලයෙකුට අවැඩක් වෙලා නැ කියලා ඔබ එත කොට දන්නවා අර අපහස කරපු පුද්ගලයාගෙ නොදැනුවත්භාවය නිසා එසෙ අපහස කරන බව එය බාර නොගන්න හැකි නම් එම පුද්ගලයාට අනුකම්පා කරන්න

නිදසුනක් ලෙස : කෙනෙකු කියන්න පුලුවන්දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාස කිරිම මිතාය දුශ්ටික දෙයක් කියලා, තව කෙනෙකුට එතරම් දෙයක් මෙ ලොකයෙ නැති වෙන්න පුලුවන්. දැන් මේ අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා ඕහුගේ ඇදහිම් හා විශ්වාසයන්ට අනුව ඕහුට අපෙ විශ්වසය නිකම්ම අන්ද විශ්වාසයක් මොකද ඔහු දෙවිකෙනෙකුව දන්නෙ නැ දැකලාවත් නැ ඉගැන්විම් දන්නෙත් නැ නමුත් ඕබෙ ජිවිත අත්දැකීමෙන් ඉගැන්විම් තුලින් ඕබ දන්නවා ඕබ හරි කියාලා , අර දෙවැනි මිම්මට දැම්මත් එහෙනම් සාදාචාරාත්මය පැත්ත එහෙම නැත හොත් අනික් පුද්ගලයාට අයහපතක් නොවිම ගැන සලාකා බැලුවත් ඕබට පෙනෙනවා අපෙ ඇදහිමෙ කිසිකෙනෙකුට යහපතක් මිස අයහපත්ක් නොවන බව එහෙනම් අර අපහස කරන පුද්ගලයා නොදැන අපහස කරන බැවින් ඔහුට අනුකම්පා කරන්න. හැබැයි එම දහමෙන් උගන්වනවා නම් අන්ය ආගමිකයන් මරන්න කියා එහෙනම් නැවතත් අර 1 වැනි අවස්තාව බවට මෙ තත්වය පත්වෙනවා.



එ අනුව පලමු අවස්තාවෙදි අපහසයට තුඩුදුන් පුද්ගලයාත් දෙවැනි අවස්තාවෙදි නිකරුනෙ අපහස කල තැනැත්තාත් ආපයට බර විමට බොහො දුරට ඉඩ තිබේ. :rolleyes::yes:

Y2K
06-20-2011, 11:59 AM
ඉතින් මම හිතන්නෙ ඕබ තුමා මේ ත්‍රඩ් එකෙ මෙය දන්නැත්තෙ මෙක ආගමට සම්බන්ද නිසා නේ

නිතරම අනුගාමිකයන්ගෙන් (බොහො විට බොරු අනුගාමීකයන් සිටින හෙයින්) පමණක් අගාම ගැන තීරණයකට එළබෙන්න එපා ආගම ශස්තුවරායගෙ චරිතයත් ඉගැන්විමත් මත ආගම නිවැරදි හො යහපත් බව නිගමනය කරන්න

එනම් බුදු දහම ගැන තීරණය කරනවානම් බුද්ද චරිතය ගැන සහ එතුමාගෙ ඉගැන්විමත්, කිතුදහම තීරනය කිරිමට ජෙසුස් වහන්සෙගෙ චරිතය සහ ක්ක්‍රිස්තුස් වහන්සෙගේ ඉගැන්විම්වුත් සහ ඉස්ලම් දහම තිරණය කිරිමට නබි තුමා සහ ඔහුගෙ ඉගැන්විම්වුත් අප ඉගෙන ගත යුතු වෙනවා

කිසිවක් නොදැන වෙන ආගමකට අපහස කරනවා කියන්නෙ එය බොරු කියලා ඕබට 100% ඔප්පු කිරිමට නොහැකිනම් මරනින් පසු ඕබේ ජිවිතය යම් භායානිකතත්වයක් ලගකරගන්නවා වැනි දෙයක් වන හෙයිනි.

Y2K
06-20-2011, 12:04 PM
ඕනැම දෙයක් ප්‍රශ්නකිරිමට ඔබට අයිතියක් ඇත නමුත් ඔබ ප්‍රශ්න කරන්නෙ ආපහස කිරිමට පමනක් නම් එහි ප්‍රතිවිපාකත් ඕබ්ට හිමි වේයි. හොදම දෙය තමයි දර්මය පිලිබද හොද අවබොදයක් ඇති කෙනෙකුගෙන් ඕබ ප්‍රශ්න කිරිම මන්ද යත් අන්දන් පුද්ගලයෙකුට තවත් කෙනෙකුට මර්ගය කියා දිය නොහැකි බැවිනි :yes:

sirajstc
06-20-2011, 01:02 PM
y2k so Job ekak karanawada den.?:D

Y2K
06-20-2011, 01:28 PM
y2k so Job ekak karanawada den.?:D

what do you mean ?

sirajstc
06-20-2011, 01:49 PM
Ar u doing job.?

DeNziL#
06-20-2011, 02:13 PM
apaya kiyala ekak na lol

Y2K
06-20-2011, 04:48 PM
apaya kiyala ekak na lol

එහෙම නැ කියල කියන්න බැහැ මම අහලා තියෙනවා ගොඩක්ම ආපායට යන්නෙ ආපයක් නැ කියලා කියන කට්ටිය කියලා. (නිතියක් තියෙනවා එවට දඩුවම් තියෙනවා කියලා දන්න පුද්ගලයා එවායින් වැලකි සිටිනවා වගෙ තමයි)

අපි දන්නවා අපි වරදක් කරාම අපිට එරටෙ බලපැවැත්වෙන නීතිය අනුම දඩුවම් කරනවා වරද බරපතල නම් සිරගෙයට නියම වෙනවා හැම ආගමකම මේ සන්කල්පය පිලිගන්නවා

අනික එක එහෙම වුනා කියලා එකෙ කිසිම වරදක් නැ පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න ඕබ බිමත්ව රිය පැදෙව්වොත් එහි ප්‍රතිවියාකය පාරේ අයිනෙ ගිය අසරන මගියෙක් වෙන්න පුලුවන් එතකොට නිතියේ සදහන් වන්නෙත් බිමත්ව රිය පැදවිම තහනම් කියාය

ඇත්ත එහෙම නීතියක් තියෙනවා එක ඉතා සදාරණයි නමුත් ඕබ එය දන්නෙ නැ කියල නිතියෙන් ඕබට ගැලවිමක් නැ සැම පුරවැසියෙක්ම නිතිය දැනගත යුතුයි එහෙම නොදන්නවා නම් එකක් මිනුම් දණ්ඩක් තමාටම අනුගමනය කරන්න පුලුවන් එනම් තමන්ගෙ මොනයම් හො ක්‍රියාවක් නිසා අනිකාට හනියක් වන්වාද එයින් වැලකී සිටින්න

අපෙ දහමට අනුව නම් සැම රටකටම නිතියක් නියෙනවා වගෙ මේ විශ්වයටත් නිතියක් තියෙනවා , අපෙ දහමට අනුව එවා නිකම් පහල වෙලා නැ

Where there is a law there is a law giver!

එතුමාගෙ නිතියට බොරු කරන්න දෙයක් නැ එ උසාවිය හමුවේ ඇත්ත කියන බවට දිවුරන්න ඔනත් නැ තම් හදවතෙ සියල්ල තැන්පත් වෙලා තියෙනවා හරියට අහස් යානාවක Black box එක වගෙ

නිතිය තිබෙන්නෙ ශිශ්ට සම්පන්න සමාජ්යක් බිහිකරන්න තව කෙනෙකුගෙ ක්‍රයාවක් නිසා අනික් පුද්ගලායාට වන හනිය නැති කරන්න, හැබැයි මේ දෙවියන් වහන්සෙගෙ නිතිය ඉතා සාදාරන එකක් මනුශ්ස නිති වගෙ නෙමෙයි. නිතියක් නිකම් බිහිවෙන්නෙ නැ නිතිය ස්තාපිත කරන පුද්ගලයෙකු සිටිනවා එ නම් අපගෙ විශ්වාසයට අනුව දෙවියන්වහන්සෙ ප්‍රදාන නීති රිනි පද්ධතිය දස පනත

බුදුදහම පැත්තෙන් කියනවා නම් දස කුසල් දැක්විය හැක මෙවායින් කිසිම විටකදිවත් කිසිවකුට යහපතක් මිස අයහපතක් සුදු නොවේ.

අපි කරන කියන සැම දෙයකටම අප වගකිව යුතුවෙනවා පොඩ්ඩක් සිතලා බලන්න අපි කිදෙනෙකුට නම් ගින්දර දිලා ඇතිද වචනයෙන් පමනක් චචනයෙන් තමයි ගොඩාක්ම පරිස්සම් විය යුත්තේ මේ දස අකුසලින් 4ක් ම වෙන්නෙ වචිකව වන නිසා බුදු දහම අනුව සිතුවත් අපිට මෙහෙම හිතන්න පුලුවන් අපි යමෙකුට යම් අයහපතක් චෙතනාත්මකව කල විට එය යලි අප වෙත ඇදි එමේ අවස්තාවක් අති විමට ඉඩ තියෙනවා තව විදිහකට කියනවා නම ඕබ යමෙකුට දෙයක් දුන්නොත් ඕබ එය ලැබිමට සුදුසුකමක් ඕබ තුල ගොඩ නගා ගන්නවා, එනම් හොද දෙයක් දුන්නොත් හොද දෙයක් ලැබිමට සුදුසුකම් කියන අතර අයහපතක් දෙයක් දුන්නොත් එ අයහපත ලැබිමට ඕබ සුදුකම්ක් අතිකරගන්නවා ඉතින් ටික කලක් යද්දි අපිට මෙක තෙරෙනවා ඇත්තටම නියම බුද්දිමතා එයින් වැලකී සිටිනවා

ඉතින් දෙවිකෙනෙකු හිටියත් නැතත් නිතිය තියෙන්නෙ අපි හැමොගෙම යහපතටම තම්යි, දෙවිකෙනෙකු සිටිනවා නම් හොදයි අඩු තරමේ තාමාගේ ඇඩියාව හරි අහයි, අඩු ගානේ දඩ මුදලක් ගෙවලා හිරෙට නොදා ඉදියි නේ, හැබැ එහෙම කෙනෙකු නැතිනම් සාදා සොත්තී තම්යි :yes: ;)

Y2K
06-20-2011, 04:54 PM
Ar u doing job.?

මගෙ ප්‍රධානම ‍රැකියව මිනිසාව යහමගට ගැනිම /ගැලවිම ලගකරදිම ජෙසුස් වහන්සෙගෙ ඉගැන්විම් තිලින් :yes:

ex-muslim Ahmed
06-20-2011, 04:55 PM
He then ordered to cut their hands and feet (and it was done), and their eyes were branded with heated pieces of iron, They were put in 'Al-Harra' and when they asked for water, no water was given to them." Abu Qilaba said, "Those people committed theft and murder, became infidels after embracing Islam and fought against Allah and His Apostle . (Sahih Bukhari, Ablutions (Wudu'), Volume 1, Book 4, Number 234)"

මෙන්න මෙහෙමයි ආදරය කරන්නේ. දන්නෙ නැත්තං ඉගෙනගනිල්ලා. මේ දෙවියන්ගේ පනිවුඩේ ගෙනා ප්‍රොපට් ගෙ වැඩ!:yes::yes:

mensoft2003
06-20-2011, 05:04 PM
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1149234

Gstar
06-20-2011, 05:05 PM
මගෙ ප්‍රධානම ‍රැකියව මිනිසව යහමගට ගනිම /ගැලවිම ලගකරදිම ජෙසුස් වහන්සෙගෙ ඉගැන්විම් තිලින් :yes:
ජේසුස්ගෙ ඉගැන්වීමෙන් කොහොමද මචන් ගැලවීම ලඟා කර දෙන්නෙ? අඩුම ගානේ ජේසුස් වත් "ගැලවුනේ" නැතුව කොහොමද අනුන්ව ගලවන්නෙ?

ජේසුස්ගේ ඉගැන්වීම තුල යහපත් කරුණු බොහොමයක් තිබුණත් ජේසුස් යනු තවමත් සසර සැරිසරන එක්තරා සත්වයෙකි...නියම ගැලවීම ලඟා කරගත හැකි වන්නේ සියලු කෙලෙස් නසා භව ගමන කෙලවර කර නිර්වාණය සාක්ෂාත් කරගැනීමෙන්ම පමණයි...

බුදු දහම යනු සදාතනික සත්‍යයයි..එය කිසිදා වෙනස් නොවෙයි..

සියලු සත්වයෝ සර්ව බලධාරියා නමැති නිර්මිත මිත්‍යාවෙන් තොරව ධර්මාවබෝධයෙන් නිවන් සම්පත් ලබත්වා!:yes:

Gstar
06-20-2011, 05:34 PM
Kumak ho aagamakata apahasa karannan yanne apayata.:sorry:
ඔඩෙල් කියන්නේ පට්ට හම්බයෙක්...කවුද බන් මේ වැදි බන කිව්වේ? උඹලගෙ අල්ලද?

අල්ලයි මොහොමඩුයි දෙන්න ලෝකෙට දුන්නේ ආගමක් නෙමේ...මිනිස්සු තිරිසන්නු කරන මිත්‍යාදෘශ්ටියක්..
බුද්ධාගමේ හැටියට මිත්‍යා දෘෂ්ටිය කියන්නේ ලොකුම පව..


""නාහං භික්ඛවේ, අඤ්ඤං එකධම්මම්පි සමනුපස්සාමි යං ඒවං මහාසාවජ්ජං යථයිදං භික්ඛවෙ මිච්ඡාදිට්ඨි...මිච්ඡාදිට්ඨි පරමා භික්ඛවේ වජ්ජානීති.""

"මහණෙනි...මේ මිත්‍යාදෘෂ්ටිය බඳු වූ මහා සාවද්‍ය වු අන් එකම ධර්මයෙකුදු මාගේ සර්වඥතා ඥානයෙන් නොදකිමි.
මහණෙනි...මිත්‍යාදෘෂ්ටිය වරදවල් අතරෙන් සියල්ලටම මහත් වරද වේය.."

නියත මිත්‍යාදෘෂ්ටිය(පින් පව් නැත,පරලොවක් නැත,පින් පව් වල විපක නැත ) ගත්තවුන් මරණය දක්වා එය නොහැර සිටියහොත් ඒකාන්තයෙන්ම අපායට යන බව බුදුන් වහන්සේ විසින් වදාලහ..


ආනන්තරීය පාප කර්ම( මව/පියා මැරීම, බුදුන්ගේ ලේ සෙලවීම වැනි පාප කර්ම ) කළවුන් කල්පය අවසානයේ නරකාදියෙන්/ අපායෙන් මිදෙන බවත් නියත මිත්‍යා දෘශ්ටිකයන් තමන් සිටින ලෝක ධාතුව විනාශ වන කල්හි එම අපායෙන් චුතව වෙනත් ලෝක ධාතුවක අපායකට පැමිණ දුක් විඳින බවත් වදාළහ..


සත්‍යය මෙසේ බැවින් අබෞද්ධයන් විශේෂයෙන්ම සිය නුවණ මෙහෙයවා ලැබුවාවූ අති දුර්ලබ වූ මිනිස් ආත්මයෙන් හා බුද්ධ ශාසනයෙන් ගත යුතු ප්‍රයෝජනය ලබත්වා...

සසර වසන තුරාවට කිසිදු මිත්‍යා දෘෂ්ටික කුලයකට නොපැමිණෙත්වා...
සියලු සත්වයෝ ධර්මාවබෝධයෙන් නිවන් සම්පත් ලබත්වා...

njsa
06-21-2011, 09:42 AM
ඔඹ පිළිගන්නෙ නැති දෙයක් පිළිඹදව ප්‍රශ්ණ කරනවිට හෝ  කරුණු ඉදිරිපත් කරනවිට එය ඉදරිපත් කරන විදිය අන ූව  ඔඹ තව කෙනෙකූව අපහස කරනවඳ  දැනුවත් කරනවද  කියළා තීරණය වෙන්නෙ.ගොඩක් අය මෙතන අපහස කිරිමෙන් තමංගෙ මතය  හරි කියළා පෙන්නන්න උත්සහ කරනවා .
no matter Muslim, Christian, Buddhist, Hindus or atheist... all have to pay for what they do

Sachinth
06-21-2011, 10:27 AM
aththa thama

Y2K
06-21-2011, 02:50 PM
ජේසුස්ගෙ ඉගැන්වීමෙන් කොහොමද මචන් ගැලවීම ලඟා කර දෙන්නෙ? අඩුම ගානේ ජේසුස් වත් "ගැලවුනේ" නැතුව කොහොමද අනුන්ව ගලවන්නෙ?

යකෝ ඕබ නම් හරියට අර එතුමන්ගෙ වම පැත්තෙ හිටිය හොරා වගෙ ගැලවිම ලැබෙන විදිය මට කිසිවක්ම නොදත් උබට වචනයෙන් දෙකෙන් කියලා දෙන්න අමාරුයි. මොකද ඕයගෙ මොලෙ වෙන විදිහකට වයර් වෙලා ඉවරයි නේ


ජේසුස්ගේ ඉගැන්වීම තුල යහපත් කරුණු බොහොමයක් තිබුණත් ජේසුස් යනු තවමත් සසර සැරිසරන එක්තරා සත්වයෙකි. be carefull my friend තා සතක් කියන්නෙ සැබැ වු එකම දෙවියන්වහන්සෙට නිදැන කියපු නිසා කැමති නම් සාමාව ගනන් ඕයාට සමාව ලැබෙයි සාතන්ට ඕනෙ වුනෙත් එතුමාව සාමන්ය මිනිසෙකු කරන්න එදා ඉදලාම හැබැයි සාතන් සතෙක් කිව්වෙ නැ එතුමට එ අතින් සාතන් හොදයි ඕබ තුමාට වඩා
..නියම ගැලවීම ලඟා කරගත හැකි වන්නේ සියලු කෙලෙස් නසා භව ගමන කෙලවර කර නිර්වාණය සාක්ෂාත් කරගැනීමෙන්ම පමණයි...


කොල්ල්ලෙ බයිබලයේ ඉගැන්විම් අනුව උබ තුමා කොච්චර හොද වැඩ කරත් ඕබට ගැලවිම ලගාකරගන්න බැ දෙවියන්වහන්සෙගෙ උපකරය නැතුව ..... දැයි ඕයාම පොඩ්ඩාක් හිතන්න ඕය මහ බයිලා දිගහැරියට කොච්චර පාවුකාර ජිවිතයක් ද? ඕයා ගෙන යන්නෙ කියලා .... සමහර විට ඕයා ගැහැනු පෙරෙතෙයෙක් වින්න පුලුවන් එහෙම නැතිනම් නිල් චිත්‍රපට බලන නමුත් බන අහන සාරාගී කොලුගැටයෙක් වෙන්න පුලුවන් නමුත් අපෙ දහම අනුව ඕබ නැවත අදාත්මකව උපත ලබනවා දෙවියන්වහන්සෙ තුල එහෙම වුනා කියලා දැන ගන්න ලක්ශයත් බයිබලයෙ සදහන් වෙනවා

එහෙම වු කල ඔබ සෑබැ ජිවිත වෙනසක් අද්දකිනවා අත්මයාණන් පැමිණි කල ඕබව සතය වෙත ගෙන යනවා :yes:

“I have much more to say to you, more than you can now bear. 13 But when he, the Spirit of truth, comes, he will guide you into all truth. He will not speak on his own; he will speak only what he hears, and he will tell you what is yet to come. 14 He will bring glory to me by taking from what is mine and making it known to you. 15 All that belongs to the Father is mine. That is why I said the Spirit will take from what is mine and make it known to you. "

- Our Lord Jesus Christ


බුදු දහම යනු සදාතනික සත්‍යයයි..එය කිසිදා වෙනස් නොවෙයි..

සියලු සත්වයෝ සර්ව බලධාරියා නමැති නිර්මිත මිත්‍යාවෙන් තොරව ධර්මාවබෝධයෙන් නිවන් සම්පත් ලබත්වා!:yes:

හැමොම කියන්නෙ එකම තමයි නමුත් ඇත්ත දැනගන නම් එ දවස එනකල් ඉන්න වෙනවා

Jesus answered, "I am the way and the truth and the life. No one comes to the Father except through me."

:love: May you attain Slavation trough Jesus Christ !!!

Y2K
06-21-2011, 02:56 PM
මිත්‍යාදෘෂ්ටිය
කොල්ලො මෙ වචන අපිට නම් කියන්න එන්න එප මම ඔප්පු කරලා පෙන්වන්න ඕබත් එහෙනම් මෙ ගනයටම වැටෙන බව

Every Religion (including buddhism ) is based on faith in some way or another

OK :yes:

Y2K
06-21-2011, 03:01 PM
I Am the Way, and the Truth, and the Life

1 “Let not your hearts be troubled. Believe in God;a believe also in me. 2 In my Father’s house are many rooms. If it were not so, would I have told you that I go to prepare a place for you? 3 And if I go and prepare a place for you, I will come again and will take you to myself, that where I am you may be also. 4 And you know the way to where I am going.” 5 Thomas said to him, “Lord, we do not know where you are going. How can we know the way?” 6 Jesus said to him, “I am the way, and the truth, and the life. No one comes to the Father except through me. 7 If you had known me, you would have known my Father also.d From now on you do know him and have seen him.”

:love: God is Love :love:

Y2K
06-22-2011, 11:36 AM
ජේසුස්ගෙ ඉගැන්වීමෙන් කොහොමද මචන් ගැලවීම ලඟා කර දෙන්නෙ? අඩුම ගානේ ජේසුස් වත් "ගැලවුනේ" නැතුව කොහොමද අනුන්ව ගලවන්නෙ?

Jesus and the two thieves at the Cross

<object width="640" height="510"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/Rjy6ltYPjwY?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/Rjy6ltYPjwY?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="510" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>


ඉස්සර පොඩි කාලේ මමත් ඔකම ඇහුව්වා දෙවියන්වහන්සෙගෙන්... අද මම දුක් වෙනවා ඒ ප්‍රශ්නය ගැන නමුත් ජෙසුස් වහන්සෙගෙ නාමයෙන් සත්ය වටහගෙන තියෙනවා


මේ සිදුවිමෙන් ජිවිතයට ගනන් ගොඩාක් දෙවල් තියෙනවා නමුත් එ ඔක්කොම මට මෙතන විග්‍රහ කරන්න යන්න බැ

මම ඕබගෙන් අහන්නෙ එක ප්‍රශ්නය යි

වඩාත් උතුම් වන්නෙ බලය ද? අසිමිත ආදරයද? තිරණය ඕබෙ අතේ

මේ සොරුන් දෙදෙනා අදටත් ඉන්න දෙපිරිසක් නියොජ්නය කරනවා එ නම් දෙවියන්ගෙ ඒ උතුම් ක්‍රයාව තෙරුම් ගත්ත පිරිස හරියට එතුමාන්ගෙ වම් පස සිටින සොරා වගෙ

අනෙක් පිරිස තමයි එතුමාගෙ ක්‍රියාව හරියට තෙරුම් නොගත් දෙවියන්ගෙ බලය පමණක් බාලාපොරොත්තුවන පිරිස හරියට දකුනු පස සිටින සොරා වගේ , මේ ලොකයා දිවයන්නෙ බලය සහ මුදල් පසු පස නමුත් වඩාත් බලගතු වන්නෙත් උතුම් වන්නෙත් ආදරයයි. මේක තෙරුම් අරගන්න උදව් කරන්න පුලුවන් නමුත් තමාම මේය අද්දකින තුරු එය තාමට සතයක් නොවේ.

ඕබ ඉන්නෙ කුමන පැත්තෙ ද? ඉන්න අසා මොන පැත්තේ ද? තීරණය ඔබේයි

Y2K
06-22-2011, 11:41 AM
අපි අතර පැහැදිලි වෙනසක් තියෙනවා අර ඔබ කිව්වා වගෙ අසට පොලොවත් කියන්න බැරි තරම්ම දුරයි නමුත් අද්යත්මක අතින් ගත් කල අපිට තියෙන්නෙ එකම ප්‍රශ්න ටිකක් අපි වෙනස් වන්නෙ එ ප්‍රශ්නවලට චිසදුම් හොයන ක්‍රිමය එහෙම නැතිනම් විදිහ අනුවයි මම ඕබෙ විශ්වාසයන්ට නිගරු කරන්නෙ නැ සමහර විට ප්‍රශ්න අහන්න පුලුවන් නමුත් මම කවමදාකවත් බුදුහමුදුරුවන්ට සත්වයෙක් කිව්වෙ නැ නෙ එතුමා මම හිතන විදිහට එතුමා බුදු වුවාට පසු එතුමා නිකම්ම සසර සැරි සරන මනුශ්සයෙක් නොවේයි එතුමා බුද්ධත්වය ලැබු උත්තමයෙක්.

ඕබ පිලිගන්න විදිහට අපි වදුරන්ගෙන් පැවතෙනවා කියලා එ ඕබෙ චිශ්වාසය අපි නම් පැවත එන්නෙ වෙන කෙනෙකුගෙන්

අපෙ දහමට අනුව මිනිසා සහ සත්වයා අතර සැහෙන්න වෙනසක් කම් තියෙනවා එක නිසා ඕබෙ එ නිගරු වචනය කරුනාකර ඉල්ලා අස්කරගන්න මහ ලොකු වට බණ කිව්වට දෙවියන්ටවත් ගරු කරන්න දන්නෙ නැති මිනිස්සු, බුදුහාමුදුරුවන් ඕබට එහෙම කියන්න කියලා කිව්වාද? දෙවියන්ට ගරු කරන්න කලින් මිනිසාට ගරුකරන්න අපි ඉගෙනගෙන ඉමු

Gstar
06-22-2011, 03:09 PM
දෙවියන්ට අපහාස කිරීමක් කෙරුවා නෙමේ සත්‍යය තේරුම් කරල දුන්නා...සසර සැරිසරන සත්වයෙක් කියල කිව්වෙ අදටත් කවුරු හරි ජීවියෙක් විදියට මේ සංසාරෙ සැරිසරනව කියන එකයි..සසරේ ඉපදී ඉපදී යනව කියන්නේ ඒක අනිවාර්යයෙන්ම දුකක්..ඉපදීම දුකක්, ජරාවට පත්වීම දුකක්,මරණයට පත් වීම දුකක්.

අනික ධර්මය නොදන්න අන්‍යාගමිකයන් එක්ක බුදු දහමේ කරුණු පැහැදිලි කරණව කියන එක විහිලුවක්...
බුද්ධාගමට අනුව දෙවියො ඉන්නවා අනිවාර්යයෙන්ම,,,දිව්‍ය ලෝක 6ක් තියෙනවා..බ්‍රහ්ම ලෝක තියෙනව.. හැබැයි ඒ එකකවත් ඔබේ ආගමේ වගේ සර්වබලධාරි දෙවියො /බ්‍රහ්මයො නෑ...ඉන්නේ තමන් කළ කුශල කර්ම වල බලයෙන් ඕපපාතිකව පහළ වෙන දෙවි වරු/බ්‍රහ්මයෝ පමණයි..

ඔබේ ආගමේ විදියට ඔබ සිතාගන්න...සර්වබලධාරියට බෑ කාවවත් ගලවගන්න.. බුදු දහම පරම සත්‍යයි..

Gstar
06-22-2011, 03:26 PM
"දෙවියන් විසින් ලෝකයත් සත්ත්වයාත් මවන ලද්දේය"යන මතය ලෝකයේත් සත්වයාගේත් පටන් ගැනීම සොයන්නට උත්සාහ කොට, එය නොදැක වෙහෙසට පත් ඇතමුන් විසින් කරන්නට දෙයක් නැති කමින් අන්තිමට ඇති කරගත් හැඟීමක් මිස සත්‍යයක් නොවේ. සාදන වඩුවකු නැතුව ඉබේම පුටුවක් ඇති නොවිය හැකිවාක් මෙන්, මේ ලෝකයේ සත්වයාත් මවන කෙනෙකු නැතිව ඉබේ ඇති විය නොහැකි යයි ඔවුහු සිතා ගත්හ.ඒ න්‍යායේ පිහිටා ලෝක නිර්මාපකයා සෙවූ ඔව්හු දෘශ්‍යමාන නිර්මාපකයෙකු නො දැක, අදෘශ්‍යමාන ලෝක නිර්මාපකයෙකු ඔවුන්ගේ සිතින් මවා ගත්හ.
ලෝකයත් සත්වයනුත් මැවීමට තරම් මහ බලයක් ඇති ඒ දෙවියා ඇති වූ සැටියක් ගැන ඔවුහු නොසිතූහ. පුටුව පිලිබඳ වූ න්‍යාය ඒ දෙවියා කරා ගෙන යන්නට ඔවුහු නොසිතූහ.ඒ ගැනත් සිතුව නම් පුටුවේ නීතිය අනුව ලෝකය මැවූ දෙවියා මවන්නට තවත් දෙවියෙකු සිටිය යුතු බවත් ,ඒ දෙවියාත් මවන්නට තවත් දෙවියෙකු සිටිය යුතු බවත් දේව පරම්පරාවේ මුල නොදැකිය හැකි බවත් පෙනී මැවුම් වාදය බිඳී යයි.


යමක් ඇති නම් එහි පටන් ගැනීමකුත් තිබිය යුතුය යන න්‍යාය සියල්ලටම සාධාරණ නොවේ.පටන් ගැන්මක් ඇති වීමට නම් යමක් නොතිබූ කාලයක් ද තිබිය යුතුය.බීජයෙන් ගසත් ගසෙන් බීජයත් ඇති වීමෙන් ගස් පරම්පරාව නොසිඳී පවත්නාක් මෙන් පළමු පළමු පහළ වූ සංස්කාරයන් නිසා පසු පසු සංස්කාරයන් පහළ වීමෙන් සත්ත්ව ලෝක,සංස්කාර ලෝක, අවකාශ ලෝක යන ලෝකත්‍රය පවත්නා බව තථාගතයන් වහන්සේ දැන වදාළ සේක.


මවන්නෙකු නැතිව සංසාරයේ නොසිඳී පැවත්ම තථාගතයන් වහන්සේ විසින් ක්‍රම කීපයකින් වදාරා ඇත්තේය.එක් භවයකදී ඇතිවෙන තණ්හාව නිස මරණින් භවය නොසිඳි ගොස් නැවතද උපදී.උපන් පසු නැවතද තණ්හාව ඇතිවේ. ඒ නිසා මරණින් මතු නැවත ද භවයක් ලබයි. මෙසේ සංසාරය නොසිඳී පවතී. කර්ම කළ කල්හි ඒවායේ විපාකය ඇති වීම් වශයෙන් නැවතද උපදී.. මෙසේ කර්මය නිසා විපාකද විපාක නිසා කර්මද ඇති වීමෙන් සංසාරය නොසිඳී පවතී. අවිද්‍යාදී හේතු ධර්මයන් නිසාද සංස්කාරාදී ඵල ඇති වීම නිසාද සංසාරය නොසිඳී පවතී.


ආගම් බොහෝය.දුකින් මිදෙන්නට මග යැයි එකක පැවසුන දෑ අනෙකක පැවසුනු දෙයට වෙනස්ය. ඇත්ත දක්නා කැමත්තන් විසින් කළ යුත්තේ සොයා බලා සුදුස්ස තෝරා ගැනීමයි.


අන් ආගම් සේ දුක් විඳින්නාට වට පිට ඒ මේ අත ඇද ගෙන නොගොස් එක එල්ලේම ඒ සඳහා අවබෝධ කළ යුතු දෑ පැහදිලි කොට දක්වන ධර්මය බුද්ධ දේශනාවයි!

Gstar
06-22-2011, 03:28 PM
මෙම ලොකෝත්පත්ති වංශ කථාව බුදුපියානන්වහන්සේ දිඝ නිකායේ පාඨික සුත්‍රයේ වදාලා ඇත ‍(සංශෝධන සහිතව දක්වා ඇත)

භාර්ගවය, මම ලෝකෝත්පත්තිය පිළිබඳ වංශයත් දනිමි. එයින් මතු සර්වඥතාඥානය දක්වා සියල්ලත් දනිමි. එහෙත් මම අසවල් අසවල් දේ දනිමියි තෘෂ්ණා දෘෂ්ටි මානයන්ගේ වශයෙන් ඒවා නොගනිමි.

"භාර්ගවය, ඇතැම් මහණ බමුණෝ ඊශ්වරයා (දෙවියන්) විසින් ලොව මවන ලද්දේය, බ්‍රහ්මයා විසින් ලොව මවන ලද්දේයයි ඔවුන්ගේ ආචාර්ය පරපුරෙන් එන ලෝකෝත්පත්ති වංශ කථාව ප්‍රකාශ කරයි. මම ඔවුන් කරා පැමිණ මෙසේ කියමි. "ආයුෂ්මත්නි, මෙසේ ලොව මැවිම පිළිබඳව පිළිගැනිමට හේතු කවරේද? ඔවුන්ට උත්තර දෙන්ට නොහැකි වෙත්. උත්තර දෙන්ට නොහැකි ඔවුන් මාගෙන්ම අසත්.

මැවිම පිළිබඳ ආචාර්‍ය වාදය ඇතිවු සැටි.

(http://2.bp.blogspot.com/_iSuDuDzylVY/TTahMXkM0XI/AAAAAAAAAS0/315qFgb4tAo/s1600/ssss.jpg)
"ඇවැත්නි මෙබදු කාලයක් වන්නේමය. බොහෝදීර්ඝ කාලයක් ඇවෑමෙන් පසු යම් කිසි කලෙක මේ ලෝකය විනාශ වන්නේය. ලෝකය විනාශ වන කල්හි බොහෝ සෙයින් සත්වයෝ ආභස්සර නම් බ්‍රහ්ම ලෝකයෙහි උපදින්නාහුය. ඔව්හු සිතින් උපදින්නාවූ ප්‍රීතිය අනුභව කරමින් ස්වකීය ශරීරාලෝක ඇතිව අහසෙහි හැසිරෙන්නෝව මනා කොට සිටින්නාහුව ඉතා දීර්ඝ කාලයක් වාසය කරත්. දීර්ඝ කාලයක් ඇවෑමෙන් මේ ලෝකය හැදෙන්නේය, ලෝකය හැදෙන කල්හි ශුන්‍යවූ බ්‍රහ්ම විමානයක් පහළ වන්නේය. එකල එක්තරා සත්වයෙක් ආයුෂ ක්ෂය වීමෙන් හෝ පින ක්ෂය වීමෙන් හෝ ආභස්සර බඹ ලොවින් චුතව ශුන්‍යවූ බඹ විමනෙහි ඔපපාතිකව උපදින්නේය. හෙතෙම එහි සිතින් උපන් ප්‍රීතිය අනුභව කරමින් ශරීරාලෝකයෙන් යුක්තව අහස හැසිරෙමින් සුවසේ සිටින්නේ බොහෝ දිගු කලක් එසේ සිටින්නේය. එහි හුදකලාව බොහෝ කලක් වසන ඔහුට නොඇල්මක් තැති ගැන්මක් උපදින්නේය. "ඒකාන්තයෙන් තවත් සත්වයෝද මෙහි එන්නාහු නම් ඉතා යෙහෙකැයි" මෙබදු සිතක් වන්නේය. එසේ ඇති කල්හී තවත් සත්වයෝද ආයුෂ ක්‍ෂය වීමෙන් හෝ පින ක්‍ෂය වීමෙන් හෝ ආභස්සර බඹ ලොවින් චුතව ශුන්‍යවූ බ්‍රහ්ම විමානයෙහි ඒ සත්වයා හා සහභාවයට පැමිණ උපදින්නාහුය. ඔව්හුද එහි සිතින් උපන් ප්‍රීතිය අනුභව කරමින් ශරීරාලෝකයෙන් යුක්තව අහස හැසිරෙන ස්වභාව ඇතිව යහපත්සේ සිටින්නෝ බොහෝ කලක් වාසය කරත්. (සිතින් උපන් ප්‍රීතිය ආහාර කර ගැනිම යන්නට දල අදහසක් සඳහා මෙසේ ‍තේරැමි ගත හැක. විශාල සතුටක් ඇතිවු විට ආහාර පාන ගැනිමට හෝ අවශ්‍ය නොවන කුසගිනි නොදැනෙන අවස්ථා ඔබ අත්දැක ඇතිවා විය යුතුයි)

එහි මුලින් උපන් සත්වයාට මෙබදු සිතෙක් උපදියි. මම බ්‍රහ්මයා වෙමි. සියල්ල මැඩ පවත්වන්නාවූ මහාබ්‍රහ්මයා වෙමි. කිසිවෙකු විසින් නොමැඩිය හැකිවූ ඒකාන්තයෙන් තමන් වශයෙහි පවත්නාවූ ඊශ්වරවූ ලෝකය උපදවු ලොව මවන්නාවූ ශ්‍රේෂ්ඨවූ සත්වයන්ගේ පියා මම වෙමි. මා විසින් මෙ සත්වයෝ මවන ලදහ. ඊට හේතු කවරේද? මට පෙරදවස්හි මෙබදු සිතෙක්වීය, ඒකාන්තයෙන් තවත් සත්වයෝ මෙහි එන්නාහු නම් ඉතා යෙහෙකැයි මා සිතිය. ඒ අනුව මෙසේ මාගේ සිත්වූ පරිදි මේ සත්ත්වයෝත් මේ ආත්මභාවය ලදහ. යනුවෙන් වැරදි දෘශ්ටියක් ගන්නේය.

පසුව උපන් සත්ත්වයින් මෙසේ සිතන්නට වන්නේය. මේ පින්වත් බ්‍රහ්ම තෙමේ මහා බ්‍රහ්මයා වන්නේය. සියල්ල මැඩ පවත්වන්නේය. කිසිවෙකු විසින් මැඩිය නොහැක්කේය. ඒකාන්තයෙන් තම ලෝක කර්තෘ වන්නේය. නිර්මාතෘවූද ශ්‍රේෂ්ඨවූද තමන් විසින් ජයගත් සියලු සත්වයින්ගේ පියා වන්නේය. මේ පින්වත් බ්‍රහ්මයා විසින් අපිව මවන ලදි. ඊට හේතු කවරේද? මෙහි පළමුවෙන් උපන් මෙම බ්‍රහ්මයා අපි දුටුවෙමු. අපි උපන්නේ පසුවය.

ඇවැත්නි, එහි යම් සත්වයෙක් පළමුව උපන්නේද ඒ සත්ව තෙමේ ඉතා දික් ආයුෂ ඇත්තෙක්ද වන්නේය. ඉතා වර්ණවත් වූවෙක්ද වන්නේය. ඉතා ආනුභාව ඇත්තේද වන්නේය. යම් සත්ව කෙනෙක් පසුව උපන්නාහුද ඒ සත්වයෝ ඉතා ස්වල්ප ආයුෂ ඇත්තෝ වන්නාහ. ඉතා දුර්වලවර්ණයෝද වන්නාහ. ඉතා අල්පානුභාව ඇත්තෝද වන්නාහ.


මෙ‍සේ කාලයාගේ ඇවෑමෙන් ඹබ ලොවින් චුතවී මිනිස් ලොව උපදින සත්ත්වයින් අතර එක් සත්ත්වයෙක් ධ්‍යාන බාවනා කොට කලින් සිටි එක් ආත්ම භාවයක් පමණක් සිහි කිරිමේ නුවන ලබයි. එසේ කලින් සිටි ආත්ම බාවය දකිනා ඔහුට එහි සියළු යසෝමහිමයෙන් බැබලෙමින් එහි තවමත් සිටිනා මුලින් සිටි සත්ත්වයා හෙවත් මහා බ්‍රහ්මයා පෙනෙයි. එටිට

"මොහු නිසැකවම ලොව නිර්මාතෘවරයාය. මහා බ්‍රහ්මයාය. මැවුමිකරැය, ඊශ්වරයාය යන දෘශ්ඨිය ගන්නා මෙම තැනැත්තා මෙම මතය මිනිසුන් අතර ප්‍රකාශයට පත්කරයි. ලොව මැවිම පිළිබඳ ආචාර්‍යවාදය ඇතිවුයේ මෙසේය.

(http://www.elakiri.com/forum/newreply.php?do=newreply&p=9773644)

Gstar
06-22-2011, 03:29 PM
http://www.ariyamagga.org/wp-content/ariyamagga%20content/Charts/Lokaye%20Arambaya%20Chart.jpg

Y2K
06-22-2011, 06:21 PM
දෙවියන්ට අපහාස කිරීමක් කෙරුවා නෙමේ සත්‍යය තේරුම් කරල දුන්නා...සසර සැරිසරන සත්වයෙක් කියල කිව්වෙ අදටත් කවුරු හරි ජීවියෙක් විදියට මේ සංසාරෙ සැරිසරනව කියන එකයි..සසරේ ඉපදී ඉපදී යනව කියන්නේ ඒක අනිවාර්යයෙන්ම දුකක්..ඉපදීම දුකක්, ජරාවට පත්වීම දුකක්,මරණයට පත් වීම දුකක්.

අනික ධර්මය නොදන්න අන්‍යාගමිකයන් එක්ක බුදු දහමේ කරුණු පැහැදිලි කරණව කියන එක විහිලුවක්...
බුද්ධාගමට අනුව දෙවියො ඉන්නවා අනිවාර්යයෙන්ම,,,දිව්‍ය ලෝක 6ක් තියෙනවා..බ්‍රහ්ම ලෝක තියෙනව.. හැබැයි ඒ එකකවත් ඔබේ ආගමේ වගේ සර්වබලධාරි දෙවියො /බ්‍රහ්මයො නෑ...ඉන්නේ තමන් කළ කුශල කර්ම වල බලයෙන් ඕපපාතිකව පහළ වෙන දෙවි වරු/බ්‍රහ්මයෝ පමණයි..

ඔබේ ආගමේ විදියට ඔබ සිතාගන්න...සර්වබලධාරියට බෑ කාවවත් ගලවගන්න.. බුදු දහම පරම සත්‍යයි..

ඔබත් ඔපාතිකව ඉපදිච්ච කෙනෙක් ද? මොකද නිකම්ම දෙවල් ලොකයෙ පහල වෙනවා කියලනෙ ඔබ කියන්නෙ

පුතා ඕබ කියන දෙවිවරු නම් අපි ලග නැ.... ඉන්නෙ පහලට වැ‍ටුණ කට්ටියක් ... ඕයා අපෙ ආගම ගැන් නොදැන පව් පුරව ගන්න එපා දැක්කෙ නැ වගෙ ඉන්න

උත්තර දිගන්න බැරි වු කල ...... ? :yes:

Gstar
06-22-2011, 08:00 PM
ඔබත් ඔපාතිකව ඉපදිච්ච කෙනෙක් ද? මොකද නිකම්ම දෙවල් ලොකයෙ පහල වෙනවා කියලනෙ ඔබ කියන්නෙ

පුතා ඕබ කියන දෙවිවරු නම් අපි ලග නැ.... ඉන්නෙ පහලට වැ‍ටුණ කට්ටියක් ... ඕයා අපෙ ආගම ගැන් නොදැන පව් පුරව ගන්න එපා දැක්කෙ නැ වගෙ ඉන්න

උත්තර දිගන්න බැරි වු කල ...... ? :yes:

අය්යෝ y2K නම් නියම brain wash වෙච්ච සුපිරි මිත්‍යා දෘෂ්ටිකයෙක්... ලෝකය/දිව්‍ය ලෝක ඉබේ පහල වෙනවා කියල කිව්වෙ නෑ..හැම දෙයක්ම හේතු පල දහමේ ප්‍රතිඵලයක්...උත්තරේ දුන්නාම ඔබට තේරුම් ගැනීමේ හැකියාව නැති වුන එකට අපි මොනව කරන්නද? මිත්‍යාවම කරපින්නා ගෙන ඔහොම යමුකෝ...සර්ව බලධාරියා ගැලවීම ලඟා කර දෙන කන්..

ලෝකය/දිව්‍ය ලෝක ඉබේ පහල වෙනවා කියල කිව්වෙ නෑ..හැම දෙයක්ම හේතු පල දහමේ ප්‍රතිඵලයක්...

භාවනා ආදියෙන් මනස එක් තැන් කරගෙන ධ්‍යානයක් ලබා ගෙන සිටිනවා නම් මරණය සිදු වෙන අවස්ථාවේ සිත නැත්නම් විඤ්ඤාණය ඒ කුසල කර්මයට අනුව ඉතා දීර්ග ආයුශ ඇති බ්‍රහ්ම ලෝකයක උපත ලබනවා..

බොහෝ කුසල් කිරීමෙන් මේ ආකාරයෙන්ම සියලු සම්පත් වලින් සපිරි දෙවි කෙනෙක් ලෙස දිව්‍ය ලෝකයක උපත ලබනවා.. මේක බලන්න..

http://htmlimg3.scribdassets.com/86nz806ww0u1613/images/1-6bc1ec8113.jpg

http://htmlimg3.scribdassets.com/86nz806ww0u1613/images/2-176d42f114.jpg

බුදු දහම දැන ගන්න...
http://www.savanatasisilasa.org/Dhamma_Books/VenRerukanechandawimala/Bauddhayage%20Athpotha.pdf

http://www.savanatasisilasa.org/Dhamma_Books/VenRerukanechandawimala/Chathurarya%20Sathya.pdf

MS DOS
06-22-2011, 09:54 PM
කෙනෙකු අපට අපහස කරන්න පුලුවන් ප්‍රධාන් ආකර දෙකක් තිබේ, එ නම්

1. ඇත්තටම අපෙ ක්‍රයාව හො වචන අපහාසයට තුඩු දිය හැකි නිසාත්
2. එසේ නොවුනත් කිසියම් පුද්ගලයෙකුට ඕහුගෙ/ඇයගේ වින්තනයට අනුව අපගේ ක්‍රියාව/වච්නය/ඇදහිම ඕහුගෙ පෞද්ගලික හෙතුන් මත අපහසාත්මක විය හැකි නිසා

පලමු කරුන එහෙම නම් කෙනෙකු යම් දෙයක් අපට කියනවා නම් ප්‍රතමයෙන් විමසා බැලිය යුතුයි ඇයි ඔහු මට එහෙම කියන්නෙ කියලා එය සාදාරාචාරයට හො වෙන කෙනෙකුට බාදාකාරි නම් අපි එම අපහසය බාරගත් යුතු වනවා එ විතරක් නෙමෙයි නැවත එහෙම දෙයක් නොවෙන්න වගබාලාගත් යුතු වෙනව

උදා: කිසියම් පුද්ගලයෙක් කියන්න කියන්න පුලුවන් බහු විවහය හොද දෙයක් කියලා තව කෙනෙකු කියන්න පුලුවන් නැහැ කියලා එසෙ කියලා එය අනුමත කරන ඔබට දොස් කියන්න පුලුවන් නමුත් සාදාචාරත්මකවම හා සාමාජ් ප්‍රගතිය දිහ බැලුවම ඕබෙ අදහස වැරදි , බහු විවහයෙන් අනික් බිරිදට කිනම් හො අවස්තාවක ආසාදාරනයක් විය හැක මෙ තත්වය උඩ ඕබට සිදුවනවා කැමැත්තෙන් හො අකමැත්තෙන් ඕබෙ සම්මතය වෙනස් කරගැනිමට.

දෙවනු අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා නම් ඕබෙ ක්‍රයාවෙහි හො වචනයෙහි කිසිදු අපහාසනාත්මක භාවයක් නැ කියලා සහ එයින් කිසිම පුද්ගලයෙකුට අවැඩක් වෙලා නැ කියලා ඔබ එත කොට දන්නවා අර අපහස කරපු පුද්ගලයාගෙ නොදැනුවත්භාවය නිසා එසෙ අපහස කරන බව එය බාර නොගන්න හැකි නම් එම පුද්ගලයාට අනුකම්පා කරන්න

නිදසුනක් ලෙස : කෙනෙකු කියන්න පුලුවන්දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාස කිරිම මිතාය දුශ්ටික දෙයක් කියලා, තව කෙනෙකුට එතරම් දෙයක් මෙ ලොකයෙ නැති වෙන්න පුලුවන්. දැන් මේ අවස්තාවෙදි ඕබ දන්නවා ඕහුගේ ඇදහිම් හා විශ්වාසයන්ට අනුව ඕහුට අපෙ විශ්වසය නිකම්ම අන්ද විශ්වාසයක් මොකද ඔහු දෙවිකෙනෙකුව දන්නෙ නැ දැකලාවත් නැ ඉගැන්විම් දන්නෙත් නැ නමුත් ඕබෙ ජිවිත අත්දැකීමෙන් ඉගැන්විම් තුලින් ඕබ දන්නවා ඕබ හරි කියාලා , අර දෙවැනි මිම්මට දැම්මත් එහෙනම් සාදාචාරාත්මය පැත්ත එහෙම නැත හොත් අනික් පුද්ගලයාට අයහපතක් නොවිම ගැන සලාකා බැලුවත් ඕබට පෙනෙනවා අපෙ ඇදහිමෙ කිසිකෙනෙකුට යහපතක් මිස අයහපත්ක් නොවන බව එහෙනම් අර අපහස කරන පුද්ගලයා නොදැන අපහස කරන බැවින් ඔහුට අනුකම්පා කරන්න. හැබැයි එම දහමෙන් උගන්වනවා නම් අන්ය ආගමිකයන් මරන්න කියා එහෙනම් නැවතත් අර 1 වැනි අවස්තාව බවට මෙ තත්වය පත්වෙනවා.


උඹ ආයිත් එහෙනම් පටන් ගත්ත එහෙනම්.
ඉඳහන්කො මාත් තොපිලයි බයිබලේ මරන්න කියන තැන පෙන්නන්නම්.

උඹ ඔය කියන ආගමේ අන්ය ආගමිකයන් මරන්න කියන්නෙ පාරේ දකින දකින තැන මරන්න කියල කියන එකද? එහෙම කොහේවත් ආගමක කියලා තියෙනවද?

Y2K
06-22-2011, 10:07 PM
උඹ ආයිත් එහෙනම් පටන් ගත්ත එහෙනම්.
ඉඳහන්කො මාත් තොපිලයි බයිබලේ මරන්න කියන තැන පෙන්නන්නම්.

උඹ ඔය කියන ආගමේ අන්ය ආගමිකයන් මරන්න කියන්නෙ පාරේ දකින දකින තැන මරන්න කියල කියන එකද? එහෙම කොහේවත් ආගමක කියලා තියෙනවද?


common man i didn't even mention your religion ? I do not want to fight with u buddy :yes:

Y2K
06-22-2011, 10:09 PM
අය්යෝ y2K නම් නියම brain wash වෙච්ච සුපිරි මිත්‍යා දෘෂ්ටිකයෙක්... ලෝකය/දිව්‍ය ලෝක ඉබේ පහල වෙනවා කියල කිව්වෙ නෑ..හැම දෙයක්ම හේතු පල දහමේ ප්‍රතිඵලයක්...උත්තරේ දුන්නාම ඔබට තේරුම් ගැනීමේ හැකියාව නැති වුන එකට අපි මොනව කරන්නද? මිත්‍යාවම කරපින්නා ගෙන ඔහොම යමුකෝ...සර්ව බලධාරියා ගැලවීම ලඟා කර දෙන කන්..

ලෝකය/දිව්‍ය ලෝක ඉබේ පහල වෙනවා කියල කිව්වෙ නෑ..හැම දෙයක්ම හේතු පල දහමේ ප්‍රතිඵලයක්...

භාවනා ආදියෙන් මනස එක් තැන් කරගෙන ධ්‍යානයක් ලබා ගෙන සිටිනවා නම් මරණය සිදු වෙන අවස්ථාවේ සිත නැත්නම් විඤ්ඤාණය ඒ කුසල කර්මයට අනුව ඉතා දීර්ග ආයුශ ඇති බ්‍රහ්ම ලෝකයක උපත ලබනවා..

බොහෝ කුසල් කිරීමෙන් මේ ආකාරයෙන්ම සියලු සම්පත් වලින් සපිරි දෙවි කෙනෙක් ලෙස දිව්‍ය ලෝකයක උපත ලබනවා.. මේක බලන්න..

http://htmlimg3.scribdassets.com/86nz806ww0u1613/images/1-6bc1ec8113.jpg

http://htmlimg3.scribdassets.com/86nz806ww0u1613/images/2-176d42f114.jpg

බුදු දහම දැන ගන්න...
http://www.savanatasisilasa.org/Dhamma_Books/VenRerukanechandawimala/Bauddhayage%20Athpotha.pdf

http://www.savanatasisilasa.org/Dhamma_Books/VenRerukanechandawimala/Chathurarya%20Sathya.pdf

Thanks mchan


my only comforting word are ....

If they persecuted me, they will persecute you also. If they obeyed my teaching, they will obey yours also

MS DOS
06-22-2011, 10:29 PM
http://www.ariyamagga.org/wp-content/ariyamagga%20content/Charts/Lokaye%20Arambaya%20Chart.jpg


මේ පින්තූරෙන් පෙන්නල තියෙන දකුනු පැත්තේ අර රවුම් දෙක මේ කොලේ යුනිෆයිල් එකෙ දාන හිල් දෙකක්ද නැතිනම් ඒ දෙකත් බුදු දහමේ කියන තවත් ලෝක දෙකක්ද? :rolleyes::lol::lol::lol:

Y2K
06-22-2011, 11:30 PM
මේ පින්තූරෙන් පෙන්නල තියෙන දකුනු පැත්තේ අර රවුම් දෙක මේ කොලේ යුනිෆයිල් එකෙ දාන හිල් දෙකක්ද නැතිනම් ඒ දෙකත් බුදු දහමේ කියන තවත් ලෝක දෙකක්ද? :rolleyes::lol::lol::lol:

:shocked:

Y2K
06-22-2011, 11:38 PM
Scientists presents Proof of Intelligent Design ! Charles Darwin - Origin of Species - Evolution Disproved

<object width="640" height="510"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/zpNt8d2jgSU?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/zpNt8d2jgSU?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="510" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Y2k back Intelligent Design :yes:

Y2K
06-22-2011, 11:40 PM
Evidence of God: Physics

<object width="640" height="510"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/EN2oc7l1mPU?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube-nocookie.com/v/EN2oc7l1mPU?version=3&amp;hl=en_US&amp;rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="510" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>