PDA

View Full Version : “Sirasa Super Star ” – Madness or Mania?

rapa
01-23-2007, 08:13 PM
“Sirasa Super Star ” – Madness or Mania?
By Ramani D.Wickramaratne

There is a public opinion that “Sirasa TV” is an anti-Sinhala /Buddhist TV channel encouraging cultural programmes which are targeting our rural youth and destroying the cultural fabric of Sri Lanka. The writer sincerely hopes that these opinions are wrong. However, the “Singlish” terminology and vocabulary used by the Sirasa comperes and programme directors, does leave a huge question mark as to the intentions of this TV and Radio channels. Thanks to the money they throw into their programmes, and the “madness” they instill in the young minds, most of our rural youth are growing up without a cultural identity.
The writer walked into BMICH premises on 14th January 2007 and noticed groups of young people carrying musical instruments, practicing songs in every possible nook and corner on the BMICH grounds. One could easily spot out the “ prospective contenders” from their attire, “gelled and eerie looking” hairstyles and the put on swing in their walks matched together with the “ sankara culture” that Sirasa is famous for. Most of these youngsters were accompanied by their families and friends and had traveled from all corners of the island to participate in the singing competition which is one of the pre-requisites for becoming the “ Sirasa Super Star-2007.” The fiasco of the 2006 has just finished not so many moons away! To carry them into this artificial environment one could see a see of Sirasa flags together with those of other sponsors who also aim at making money in the process by selling their commodities like telephones!
This year’s programme commenced exactly on the Duruthu Full Moon Day which makes it obvious that Sirasa does have a sinister agenda to drag Buddhist youth away from their village temples. From 3rd to 18th January 2007 is the period set aside for preliminary auditions. Two auditions are held daily for these contenders once in the mornings commencing at 8.30-9.00 a.m.and once in the afternoons commencing at 1.00p.m. Per day, they invite 1,000-1,600 participants per session, into Colombo. One can calculate how many young people converge at BMICH during these 16 days-50,000 youth. Of these youth who are given auditions apparently only 10 are selected from which the final 3 are selected eventually! For these young misled youth to travel to Colombo and spend an overnight stop to be able to present themselves to Sirasa at the designated time, they come accompanied by family or friends. All expenses for transport, food and stop over expenses have to be borne by themselves for this trip- what a waste of much needed money for the upkeep of a family with absolutely no guarantee of being selected at these auditions. Most of them turn away to return to their homes utterly disappointed at the manner in which they have been treated- ofcourse, this realization comes rather late to them and at great cost. By year end, when the Sirasa Super Star competition reaches its climax, Sirasa itself has become much richer in terms of income but left a band of youth in a maniacal state unable to figure out what is right from wrong!
We do not expect the country to be in a state of mourning due to the ongoing war with terrorists in the North and East. However, as a responsible media channel we do expect Sirasa to act with a certain amount of decorum and etiquette. Why cannot these auditions be held on a district basis in those districts thereby cutting the costs incurred by prospective contenders? Why do they have to be so selfish and cause inconveniences to those traveling from afar? Throughout the year, those hoping to hit the top 10 and then top 3 will nothing else in their mind whether it be studies or work but “Sirasa Super Star” in their minds!
For a country to grow healthily, there needs to be a balance in everything that is done whether it is media or any other cultural aspect and sadly, with the manner in which Sirasa is setting about their business, one cannot but suspect that their agenda is far more gory than we would like to think! Why do we Sri Lankans need to ape the west and copy only the bad things they adopt? The west has many things which we could learn but nay- we need to exhibit the fact that as a nation we are suffering from a severe “inferiority complex” to overcome which, we need to be whiter than the whites! Just like in the recently held Sports Event in the Middle East where our athletes thought they must be as naked as the western athletes to win a race, while female muslim athletes dressed in their covered track suites beat us handsomely and with pride!
It is high time the relevant authorities decided to monitor what is going on and take measures to bring sanity into this country while maintaining our own cultural heritage and values. What is wrong with that?
Have fun – but with dignity and pride – the pride of our nation.

nukisl
01-23-2007, 08:14 PM
Mania

Tissaka
01-23-2007, 08:19 PM
mania???? mania nemei 1q87356weyldszjhfvgauioyeft8o7qT Q!!!! :angry:

nukisl
01-23-2007, 08:21 PM
mania???? mania nemei 1q87356weyldszjhfvgauioyeft8o7qT Q!!!! :angry:

%$#@!#&^*%#@$)%_*(&+()*9735-970^)&%07_(&$_*=
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anusha
01-23-2007, 08:21 PM
Ma(niadness) :D :D :D

seong619
01-23-2007, 08:22 PM
I think this show gives a chance to people to show their talents!

zwairi
01-23-2007, 08:25 PM
actually this is a mania.......

shanX
01-23-2007, 08:59 PM
There is a public opinion that “Sirasa TV” is an anti-Sinhala /Buddhist TV channel encouraging cultural programmes which are targeting our rural youth and destroying the cultural fabric of Sri Lanka.
I dont think so :yes:

But Sirasa Superstar http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif sucks! and keeps sucking on :angry:

tckrockz
01-23-2007, 09:20 PM
mania

Dilzz
01-23-2007, 09:24 PM
pure madness!!!

Dilzz
01-23-2007, 09:26 PM
its sorta addiction too........

azrah ghaffoor
01-23-2007, 09:28 PM
I dont think so :yes:

But Sirasa Superstar http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/12.gif sucks! and keeps sucking on :angry:
fine.....be meann

shanX
01-23-2007, 09:33 PM
fine.....be meann
u hav to b in SL to feel the suckers :lol:

yohanxk
05-27-2007, 02:19 PM
I think its a opportunity for Young youth

Sasika@Elakiri
05-28-2007, 01:43 AM
Rapa thread ekak ariyoth ithin dawas gaanak kiyawanna dewal thiyanawa

:D:D:yes::yes:

Alaya
05-28-2007, 10:09 AM
Mania ban

nisala253
08-03-2007, 04:22 AM
Completely this is Marketing.:yes: They are creating such manias in Sri Lanka to gain their Economic growth and Popularity....

They dont consider our culture...:growl:

gamers4now
08-03-2007, 07:50 AM
kewl

buddhi9077
08-03-2007, 07:50 AM
mmmmmmmm ekanam attta tama.

gamers4now
08-03-2007, 07:53 AM
attha athha !

Lich
08-03-2007, 07:57 AM
attha athha !
mokakda attha..ane me.. umba dota ekak gahala idapan ban

Wal Bada
08-03-2007, 08:42 PM
pissu

hul2000
08-03-2007, 08:47 PM
Mania AND Madness

icreations
08-03-2007, 08:48 PM
Pure mania.... & i agree wit u Rapa. STV does harm our culture... Best Eg: is " Neethra "
.... it's not a chance to dance... it's a chance to our local girls to show their Boooody....

rochel1977
08-03-2007, 08:50 PM
I guess its a good show to expose our young talent. So once they have the confidence in them they can perform well and show what they can do. Good show.

ereshthush
09-05-2007, 01:48 PM
the way is wrong isn't it?

raj86421
09-05-2007, 02:30 PM
oka sirasa salli hambakaranna karana wadak misak apita adareta karana deyak nemei. harinam 1st season 1ke di ajithge albam 1ka ekka out karanna one malithge album 1ka. e malith 2nd una nisa. e unata shihange album 1ka out kala. ekata hethuwa shihange vikunanna deyak thibuna nisa. sirasata monawahari kamak naha. vikunanna puluwannam onama deyak vikunai.

oke side effect 1k vidiyata kollange talents eliyata enawa athi. e unata sirase armuna eka nemei.

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Sahan_se
09-05-2007, 02:37 PM
Thats Correct Machan,
Manny telented People give the chance to perform :yes: :yes: :yes:
Thats the main thing machan

Sahan_se
09-05-2007, 02:40 PM
oka sirasa salli hambakaranna karana wadak misak apita adareta karana deyak nemei. harinam 1st season 1ke di ajithge albam 1ka ekka out karanna one malithge album 1ka. e malith 2nd una nisa. e unata shihange album 1ka out kala. ekata hethuwa shihange vikunanna deyak thibuna nisa. sirasata monawahari kamak naha. vikunanna puluwannam onama deyak vikunai.

oke side effect 1k vidiyata kollange talents eliyata enawa athi. e unata sirase armuna eka nemei.

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Yes machan Sirasa Salli Hamba Keruwath Nethata Meken Godak Aya Eliyata enawane. Egollanta Onawena Janappriyathwayath Hambawenawaneee,Ekai Api me show eka Hondai kiyanne

Dan01
09-05-2007, 02:48 PM
dhekama

Razor Raymon
09-05-2007, 03:09 PM
What I feel is this event gives our youth to show their hidden talents. Most of the countries are doing these kinds of programs to get the hidden talent out of their youth . As always we try to follow others and do what they do, this program is good but the way its done is the question mark.
We always cannot hang on to saying our culture and etc, we have to move forward with the world. People who are living in other countries will know how fast the world is growing, but in the same time it's so sad to see where our country is heading to.
Let’s stop criticizing every thing and let's look at the positive side of it.
All this days it was only a few guys in the music industry, with this program there will be immense new talent coming on.
:yes: :yes: :yes:

surabada
09-05-2007, 03:12 PM
Na machan api ehema kiyana eka waradi. ethana apita prashnayak thiyenne Sirasa ekka. mokada un hondata ahisaka minissunwa modayata andala sallikadanna hida (SMS Walin).

Habai machanla api mehema hithuwoth giya para Ajith Bandara, me para Gamini Susiriwardhana, wage aya. api dannawada mewage talant thiyena kollo kello innawa kiyala nahane ban.

api hama dekama waradi witharak nemei hodath dakinna onee. ee wage duppath ayata kochchara udawwakda eka. Super Star tibbe nattnam tama Ajith Bandata Lee maduwe wada karanne. ekek hari goda giya kiyala apita sathutuwenna barida.

Oya karana wage Rupavahiniyen kalanam. oka magadima iwarai. ewata yatakaranne apema salli. ewa gana ai katha natte.

Razor Raymon
09-05-2007, 03:14 PM
Na machan api ehema kiyana eka waradi. ethana apita prashnayak thiyenne Sirasa ekka. mokada un hondata ahisaka minissunwa modayata andala sallikadanna hida (SMS Walin).

Habai machanla api mehema hithuwoth giya para Ajith Bandara, me para Gamini Susiriwardhana, wage aya. api dannawada mewage talant thiyena kollo kello innawa kiyala nahane ban.

api hama dekama waradi witharak nemei hodath dakinna onee. ee wage duppath ayata kochchara udawwakda eka. Super Star tibbe nattnam tama Ajith Bandata Lee maduwe wada karanne. ekek hari goda giya kiyala apita sathutuwenna barida.

Oya karana wage Rupavahiniyen kalanam. oka magadima iwarai. ewata yatakaranne apema salli. ewa gana ai katha natte.

well said man

surabada
09-05-2007, 03:31 PM
well said man

Thanx machan. :)

pamithK
09-05-2007, 03:32 PM

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
I totally agree...all these so called 'deshapremi' bast*rds are the ones promoting racism among the people..even when people sit down to watch a music show its 'terrorism'!!! talking of terrorism we have the "greatest" primeminister in the world..i wouldnt sit in his chair even if i was paid..anyway sirasa created some great musicians..take shihan not many people like hi looks but just think how much talent you should have to compose, do the lyrics and sing your own album!!?? this is just jealousy and music lovers like this program..and guess what nobody forces you to vote...:angry: :angry:

surabada
09-05-2007, 03:52 PM
I totally agree...all these so called 'deshapremi' bast*rds are the ones promoting racism among the people..even when people sit down to watch a music show its 'terrorism'!!! talking of terrorism we have the "greatest" primeminister in the world..i wouldnt sit in his chair even if i was paid..anyway sirasa created some great musicians..take shihan not many people like hi looks but just think how much talent you should have to compose, do the lyrics and sing your own album!!?? this is just jealousy and music lovers like this program..and guess what nobody forces you to vote...:angry: :angry:

Yes machan. mama sirasa paththata nemei katha karanne. eth ban api honda de agaya karanna onee. sirasa Super Star karatapasse lankawe thiye channel keeyakin oya wage program karada. habai ekakwath sarthaka unada. nahane. machan ekata kiyanne hakiyawa. boruwa hari loku karala pennanna puluwannam ekath hakiyawak. Swarnawahiniyen. ITN, Rupawahini, karaka kawruth kagahuwada. nahane!!!!!!! moikada ee kawruth eganna danne nathinisa. ewawalin therunu ayako. koheda inne. eth sirasa egollanwa atha ariye na. hondata wada gannawa. karannan wale karale passe atha ariyoth wadak na ne ban.
anith channel walin karapu ewagen dinapu aya keedenek Album ekakwath Release karada?

surabada
09-05-2007, 03:56 PM
Yes machan Sirasa Salli Hamba Keruwath Nethata Meken Godak Aya Eliyata enawane. Egollanta Onawena Janappriyathwayath Hambawenawaneee,Ekai Api me show eka Hondai kiyanne

Yes machan :yes: :yes: :yes: :yes:

Sahan_se
09-05-2007, 03:57 PM
Ya ya machan Mama Kiwwa widiyata Meke weradi hoyanawata tada Api meken wena Honda genai hithanna Ona

DANEWMEN
09-05-2007, 04:40 PM
i think super star is good for talented people in SL, but i have watched few episodes and its full of rubbish....!!

the judges have no means of experience in music what i understand.....!!!

there were some song that way out of track and ......even for those the judges say excellent talent and you have an bright future.....!!!

and all the 3 episodes i have see there were not an single time an judge says that you have to get more practice....or any comment on it...!1

all say one thing....YOU HAVE AN BRIGHT FUTURE!!!!

i think that the judges are sitting on there bullock...!!

surabada
09-05-2007, 04:49 PM
i think super star is good for talented people in SL, but i have watched few episodes and its full of rubbish....!!

the judges have no means of experience in music what i understand.....!!!

there were some song that way out of track and ......even for those the judges say excellent talent and you have an bright future.....!!!

and all the 3 episodes i have see there were not an single time an judge says that you have to get more practice....or any comment on it...!1

all say one thing....YOU HAVE AN BRIGHT FUTURE!!!!

i think that the judges are sitting on there bullock...!!

I 100% agree with you. always they're saying same thing. " YOU HAVE A BRIGHT FUTURE!!!! "

rashipet
09-05-2007, 04:56 PM
mania

Blacksparrow
09-05-2007, 05:32 PM
it's madness

surabada
09-05-2007, 05:44 PM
mania

Oya shihanta kamathida????????? Oya shihan sing karanakota balala nadda??????? Oya kawadawath SSS Balala nadda???????????? Hithata Ekagawa uttarayak denna

sriflipflop
09-05-2007, 06:26 PM

You are 100% all like but they pretend to not to show.:yes: :yes: :yes:

farshad
09-05-2007, 06:31 PM
madness!!!

peemy
09-05-2007, 06:51 PM
ane manda

samiram
09-05-2007, 06:52 PM
madness and mania..
:P

xcorect
09-06-2007, 10:21 AM
Business

sandun_kg
09-06-2007, 10:24 AM
the really talented doesnt get a chance

Alaya
09-06-2007, 10:32 AM
moda kama machan, athin kite karan SMS gahanawa :lol:

ram4mira
09-06-2007, 10:37 AM
Not a MANIA
Not a MADNESS

Sirasa is doing a great job...............Well done sirasa!!!!!!!!!!!!!!!
Balanne nathi aya balanne nathuwa inna
Balana aya balai.............

surabada
09-06-2007, 10:52 AM
Not a MANIA
Not a MADNESS

Sirasa is doing a great job...............Well done sirasa!!!!!!!!!!!!!!!
Balanne nathi aya balanne nathuwa inna
Balana aya balai.............

Oka balanne naha kiyala boruwata kiwaru gahuwata. horen balanawa. :lol: :lol:
Sirasa Super Star nattnam mechchara hoda Talanted aya innawa kiyalawath api dannawada???????nahane.

ram4mira
09-06-2007, 10:58 AM

Sirasa Super Star nattnam mechchara hoda Talanted aya innawa kiyalawath api dannawada???????nahane.

Ow ow.Oka sahenna dena balanawa.
Balanne nathi ewunuth adugane eka week ekak balanna.Baluwama therei eke inna ewun kochchara talented da kiyala............

sriflipflop
09-06-2007, 12:59 PM

yes you are correct Shihan,Amila,Ajith,Malith, Me aya ehenam gewal wala thama oya kiyawana aya meayage song ahanne nathuwa athi :D :D :D
Ekathamai Download section ekata damma dl karanne naththe:D :D :D
oya welawa ta oya nobalana ayage gewal walata giyanam bala ganna thibuna okathamai lankawe ayage hati anuge dakshathwa agayakaranna danne na

ishara91
09-06-2007, 01:09 PM
oya ekak wat nemey
its bloody HELL

xcorect
09-06-2007, 01:16 PM
oya ekak wat nemey
its bloody HELL
Thats Right.

Kohewath inna Kabbo udata genawa

Me Parath Kabbek Udata Genei

surabada
09-06-2007, 02:02 PM
Thats Right.

Kohewath inna Kabbo udata genawa

Me Parath Kabbek Udata Genei

:angry: :angry: :angry: :angry:
Pls. ohoma kathakarana eka waradi machan. Uba kiyanne un talnted nadda. machan ethanin ekek super star unata keedenek goda yanawada?? giyapara last 10 denama tikak hari goda giyane. machan ubala colombo wala hadila, loku loku college wala igena gena. gamwala ahisaka minissunta "kabbo" kiyanna epa.

xcorect
09-06-2007, 02:14 PM
:angry: :angry: :angry: :angry:
Pls. ohoma kathakarana eka waradi machan. Uba kiyanne un talnted nadda. machan ethanin ekek super star unata keedenek goda yanawada?? giyapara last 10 denama tikak hari goda giyane. machan ubala colombo wala hadila, loku loku college wala igena gena. gamwala ahisaka minissunta "kabbo" kiyanna epa.

Kabbobta Kabbo Nokiya Wena Monawa Kiyannada.
Ajith Ta wada Kochchara Honda Eun Hitiyada Ban Mulinma Haluna.
Oken Hadune Sirasa Eun Witharai machan
Othana Machan Business Ekak Yanne.
Ape Eunuth Athin Wiyadan Karagena SMS Yawanawa.

rapa
09-06-2007, 02:42 PM
Kabbobta Kabbo Nokiya Wena Monawa Kiyannada.
Ajith Ta wada Kochchara Honda Eun Hitiyada Ban Mulinma Haluna.
Oken Hadune Sirasa Eun Witharai machan
Othana Machan Business Ekak Yanne.
Ape Eunuth Athin Wiyadan Karagena SMS Yawanawa.
oba hari putha
namuth ape smaharakta oka therenne nee
aththatama beluwoth anthimata hitapu katiyagen hodama amila ne
othana thiyenee amulika prodawa machan

xcorect
09-06-2007, 02:50 PM
oba hari putha

Ow Ban. Thanikarama Business Ekak.
Balapan Tahwa Tika Dawasakin SMS 1k Rs.10 Karai.
Ape Eunta Oka Therenne Naha.
Melo Rahak Nathi Eunwa Superstar Karanawa
Sirsatath Mokada Unta Salli Hamba Wenawane

surabada
09-06-2007, 03:04 PM
oba hari putha

ubala meka diha balanne pata kannadi dagena.
sirasa kiyanne private company ekak. eka nikan maranadara samithiyak nemai. onema company ekak wada karanne profit ekak balaporoththuwen thamai. natnam un athen kala harak balannada ubala kiyanne. Ai ubala katha natte rupavainiye karapu program eka gana. machan ee apema salli.

machan Ajith Bandara dinuwata Amilalath CD ekak kare nadda??? manjula visual ekka song ekak kare nadda. Manjulala nattanam kawadda visual ekka song ekak karannada

rapa
09-06-2007, 03:14 PM
sirasa kiyanne private company ekak. eka nikan maranadara samithiyak nemai. onema company ekak wada karanne profit ekak balaporoththuwen thamai. natnam un athen kala harak balannada ubala kiyanne. Ai ubala katha natte rupavainiye karapu program eka gana. machan ee apema salli.

machan Ajith Bandara dinuwata Amilalath CD ekak kare nadda??? manjula visual ekka song ekak kare nadda. Manjulala nattanam kawadda visual ekka song ekak karannada

apema salli walin komada apitama wedithiyana kota
mara saneepai neda?
mata oya pata kannadi wedak nee ban
eka wathawak meke pool ekak dala thibba thaman kemathima programs 5 dann kiyala
ewelawe mama sirase podina darma deshanawath demma
api hoda deta hoda kiyanwa hebai hoda deyak kiyala pennal weradi weda karana kota ekata weradiy kiyanwa
rupawahiniye une mekai
oya rellata wage ekenuth patangaththa namuth wede yankota thami kattiyata therenna gaththe oken yana viyadamin ita wada hoda wedakata yodawanna puluwan kiyala ai ithin sirasen wage rs.10 gane balana kattiyagen kada gaththe nee ne. sulu pirisakage yahapathta ewage wedak karanwata wada hodaine godak ayata emudala yodawala yahapathak karanna puluwannam hodai ne

xcorect
09-06-2007, 03:15 PM

Ajith Mona Kabarayek da Ban Superstar Wenna
U Hondai Harak Balanna Yawanna
Sirisa Superstar Thanikarama Boruwak Business Ekak
Umbalata Oka Therenne Nathi ekai duka
Kawadawath Kiyanawada E E aya Gaththa Sms Gana Keeyada Kiyala.
E kenma Therenawa Un Boru Karanne Kiyala.
Mage Kanatama Ahila Thiyenawa Ban Sirase wada Karana Eun Kiyana ewa.
Unta Ona Ona Ekkena wa ain Karanawa. Mona Balu Wadak Da Ban Eka
Anika Raju Kaiyanne Kauda
Minihata Minawada Thiyena Sudusukam Judge Karanna

rapa
09-06-2007, 03:31 PM
ha ha una kiyanna SMS gana pennuwa narabannannge kuthuhalaya nethi wenawalu
balapan balanse tharka dala minissunawa gonata anadawana heti
owata ahuwena unuth innawane :(

surabada
09-06-2007, 03:32 PM
Ow Ban. Thanikarama Business Ekak.
Balapan Tahwa Tika Dawasakin SMS 1k Rs.10 Karai.
Ape Eunta Oka Therenne Naha.
Melo Rahak Nathi Eunwa Superstar Karanawa
Sirsatath Mokada Unta Salli Hamba Wenawane

ubalata talanted kiyanne nattnam rasai kiyanne hip pop , remix, wage aluth ewa karana un ne. eg:- Iraj, B&S, wage ewun ne apith kamathi unge songs walata. eunata ewwa 90% kma hadanne new technology ekata pin sidda wenna. godak welawata thiyenne unge original voice eka nemaine. hdala un live shows wala gahanne CD ekak play karala. eunata ape eunta untamai talanted.

surabada
09-06-2007, 03:38 PM
apema salli walin komada apitama wedithiyana kota
mara saneepai neda?
mata oya pata kannadi wedak nee ban
eka wathawak meke pool ekak dala thibba thaman kemathima programs 5 dann kiyala
ewelawe mama sirase podina darma deshanawath demma
api hoda deta hoda kiyanwa hebai hoda deyak kiyala pennal weradi weda karana kota ekata weradiy kiyanwa
rupawahiniye une mekai
oya rellata wage ekenuth patangaththa namuth wede yankota thami kattiyata therenna gaththe oken yana viyadamin ita wada hoda wedakata yodawanna puluwan kiyala ai ithin sirasen wage rs.10 gane balana kattiyagen kada gaththe nee ne. sulu pirisakage yahapathta ewage wedak karanwata wada hodaine godak ayata emudala yodawala yahapathak karanna puluwannam hodai ne

Ayyo kotinta salle denne sirasa witharamada??? mahindath dunne , presemadasath dunne , raniluth dunne ewath ape salli thami. machan onema thanak project ekak patan gannakota salli wen karalai patan ganne. api ballanna one project eka complete wenna issella salli ewara wune kohomada kiyala. Rupavahiniyeth ehema thamai

rapa
09-06-2007, 03:41 PM
ubalata talanted kiyanne nattnam rasai kiyanne hip pop , remix, wage aluth ewa karana un ne. eg:- Iraj, B&S, wage ewun ne apith kamathi unge songs walata. eunata ewwa 90% kma hadanne new technology ekata pin sidda wenna. godak welawata thiyenne unge original voice eka nemaine. hdala un live shows wala gahanne CD ekak play karala. eunata ape eunta untamai talanted.

kauda ban oya :lol:
apinam aluthen ayagen talent kiyala dakinne kasun kalhara wage aywai
nethuwa me sinduwak kiyanna puluwan una paliyatama eya niyama gayakayek wenne nee
den ithin oya superstar kattiyath track eka dala sindu kiyanne :lol::lol::lol::lol::lol:

rapa
09-06-2007, 03:44 PM
Ayyo kotinta salle denne sirasa witharamada??? mahindath dunne , presemadasath dunne , raniluth dunne ewath ape salli thami. machan onema thanak project ekak patan gannakota salli wen karalai patan ganne. api ballanna one project eka complete wenna issella salli ewara wune kohomada kiyala. Rupavahiniyeth ehema thamai

uba kiyanne ethakota issara kala kiyala dneuth kotinata salli dunnam harida?

surabada
09-06-2007, 03:44 PM

machan mama kiyanne na ajith bandara hodai kiyala mama kiyanne talanted kollotikak eliyata enawa kiyala. mama dapu eka post ekakawath ajith hodai kiyala na. eunata un goda giya. mama SSS balanawa namuth eka SMS ekakwath yawalath na. yawanneth na.
Judgement eka gana apitath doubt thiyenawa

surabada
09-06-2007, 03:51 PM
nethuwa me sinduwak kiyanna puluwan una paliyatama eya niyama gayakayek wenne nee
den ithin oya superstar kattiyath track eka dala sindu kiyanne :lol::lol::lol::lol::lol:

Kasun kiyanne mara talanted porak tamai eka kisima prashanayak ne
Uba kiyapan puluwannam tharuna talanted porawal 10ge names???????????

xcorect
09-06-2007, 03:52 PM
machan mama kiyanne na ajith bandara hodai kiyala mama kiyanne talanted kollotikak eliyata enawa kiyala. mama dapu eka post ekakawath ajith hodai kiyala na. eunata un goda giya. mama SSS balanawa namuth eka SMS ekakwath yawalath na. yawanneth na.
Judgement eka gana apitath doubt thiyenawa
Oka Talent Ekata Wada Sirasa E Ayawa Ussala Thiyanawa Ekai Aththa
e wena mokatawath hinda newei sirasata salli hamba karanna

surabada
09-06-2007, 03:55 PM
uba kiyanne ethakota issara kala kiyala dneuth kotinata salli dunnam harida?

Putha issara namai oya politikko thamath salli denawa. nathnam unta jeewithe sure nane??? mewage wadak wena dewal walata nemai.onna oya para yakkuna wiruddawa thread dapan

surabada
09-06-2007, 03:58 PM

hari ban sirasath salli hambakaranna epai. eunata urunuth jeewithe lassanata goda dagannawane

Sahan_se
09-06-2007, 03:59 PM
Machan Ussala thiyenawa neme machan Dashathawaya matha Thama Janappriya wenne

Sahan_se
09-06-2007, 04:02 PM
hari ban sirasath salli hambakaranna epai. eunata urunuth jeewithe lassanata goda dagannawane
Ha Ha thats right machan, Salli hambakarana eken apita wedak nehene machan. Eken Honda kollo kello Tikak eliyata enawane Ekai wedagath

rapa
09-06-2007, 04:03 PM
Kasun kiyanne mara talanted porak tamai eka kisima prashanayak ne
Uba kiyapan puluwannam tharuna talanted porawal 10ge names???????????

ha ha 10 nemai godak aya athi hebai unawa thama api hariyata aduragena nee
mokada ewage aya samanyayen oya 2.50 tharaga walata yanne nee
thamange paduw e wede karagena yanawa
nadeeka guruge, indrachapa, soumya wage thawa godak innawa okkogema nam mewelawe mathk wenne nee

xcorect
09-06-2007, 04:05 PM
Machan Ussala thiyenawa neme machan Dashathawaya matha Thama Janappriya wenne
Talant ekata newei machan kabboth janapriya karanna puluwa media ekata
talant ekenma apu eunuth innawa
wadi hariyak inne media eke support eken apu eun
nathnam unta wale wal naha

surabada
09-06-2007, 04:06 PM

Machan sindu kiyanna bari ekekwa kochchcara ussala thibbath minissu piliganne nana ban

rapa
09-06-2007, 04:08 PM
Putha issara namai oya politikko thamath salli denawa. nathnam unta jeewithe sure nane??? mewage wadak wena dewal walata nemai.onna oya para yakkuna wiruddawa thread dapan
danawa putha danwa uba mama uba mama issara dapuwa balapanko search karala
mama hoda karapu ekata hoda kiyala athi eyama baluwedak kaloth benala athi

rocky
09-06-2007, 04:08 PM
sirasa Kotinta Salli dunna Kiayala Ochcharama Sure nam Ey Goverment ekata beri Sirasa Banned Karanna

Anika Machan SuperStar Wage Programme Ekak Wena Media ekakin Kala Nam Hemoma Honda Kiyae , ITN eka Hondata karagena awilla anthimata sms seen eken e golloth na gaththane....

Onna Oya Na ganille thamae machan sirasath anik ewa atharath wena sa thiyenne

anika ajith malith witharak newei umbala oya kiyana amila genawath kauruth katha karana ekak nehe machan sss neththam

Methana nam pehidiliwa thiyenne colombo wala ayata athiwena ara J eka wena mokawath newei

surabada
09-06-2007, 04:09 PM
ha ha 10 nemai godak aya athi hebai unawa thama api hariyata aduragena nee
mokada ewage aya samanyayen oya 2.50 tharaga walata yanne nee
thamange paduw e wede karagena yanawa
nadeeka guruge, indrachapa, soumya wage thawa godak innawa okkogema nam mewelawe mathk wenne nee

mama kiyanne danata popular talanted kollo / kello 10 names (Singing walin)
puluwannam kiyapan mama ubata chalange karanawa. ubata ba :angry: :angry:

Sahan_se
09-06-2007, 04:10 PM
Ha ha machan kasun Kalhara Rap Artist kenek nemene, Aluth kattiya kiyanne B&s la wage aya thama rap Hip POP karanne,Ekanemene methana Prashne Super starsla eg:- Ajith ge sindu tracks walata wachana dala hadapu ewa nemene,Ewa okkoma Honda mucishionsla karapu wedane machan

xcorect
09-06-2007, 04:11 PM
Machan sindu kiyanna bari ekekwa kochchcara ussala thibbath minissu piliganne nana ban
Oya ajith Bandara Inne balapanko
Une Giya Para Super Star

Sahan_se
09-06-2007, 04:13 PM
Talant ekata newei machan kabboth janapriya karanna puluwa media ekata
talant ekenma apu eunuth innawa
wadi hariyak inne media eke support eken apu eun
nathnam unta wale wal naha
Machan Wedi hariyak support karanne honda talanted ayata thama machan, Nethuwa balen SMS ganna behene machan:yes: :yes:

rapa
09-06-2007, 04:15 PM

ha ha anna eka thami api kiyanneth pumbanna puluwan oni nam masa 2ka thunak
eeta passe iwarai
den balapan adathiyena sindu unath
mara lassani kiyala hithena sindu sumanayak ahuwama epawena wane
eunata issara kiyapu sindu thama ahuwata epa wenne
den trip ekak unath yanakota ajith ge hari, shihange hari sinduda minissu kiyanne ne ne
anna ewage seehenna kalayak mathak hitinna sindu kiyanna puluwan pisisak thami oni nethanm nikan kiyannanwale kiwwama wenne den wela thiyena dewage thami

xcorect
09-06-2007, 04:16 PM
Machan Wedi hariyak support karanne honda talanted ayata thama machan, Nethuwa balen SMS ganna behene machan:yes: :yes:
Kauda Danne Sms Gana Keeyada Kiyala Eka Ekkenata Labena
Sirasa Kiyala thiyenawada Eka Parak Hari Oyata Sms Mechcharai Oyata S M S Mechcharai Kiyala
Nahane
Eka Thamai Machan Business Kiyanne

Sahan_se
Une Giya Para Super Star
Machan unba ajith ta kemathi nehene ekai oya,Ape rate okkoma sing karana aya talened nehene machan. Machan Ajithge voice ekata kemathi aya inna nisane SMS kale(Hebei mamath Ajith ta kemathi nehe)

rocky
Une Giya Para Super Star
:confused: :confused: :confused: :confused:
Machan Ajith banadara th iraj ekka track ekak karala eliyata awanam umbala sehena comments dae neda
maxxa track eka kiya kiya

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sahan_se
09-06-2007, 04:18 PM
Kauda Danne Sms Gana Keeyada Kiyala Eka Ekkenata Labena
Sirasa Kiyala thiyenawada Eka Parak Hari Oyata Sms Mechcharai Oyata S M S Mechcharai Kiyala
Nahane
Eka Thamai Machan Business Kiyanne
Machan Unba Finals Beluwada Giyapara SSS wala.Ekedi pennuwane machan SMS gana Mata mathaka widiyata Ajith-27000,Malith 19000 ganak machan

rapa
09-06-2007, 04:20 PM
Ha ha machan kasun Kalhara Rap Artist kenek nemene, Aluth kattiya kiyanne B&s la wage aya thama rap Hip POP karanne,Ekanemene methana Prashne Super starsla eg:- Ajith ge sindu tracks walata wachana dala hadapu ewa nemene,Ewa okkoma Honda mucishionsla karapu wedane machan

ha ha ane baola buru puthe ethakota aluthen ena artistla okkoma rep karanna oni ayada?
uba music varaga gena danne nethnam winamp open karala song ekak uda right ckick karala view file info... wala thiyena Genre dropdown eka cick karala balapan kochchra waraga thiyeanwada kiyala :lol:

Sahan_se
09-06-2007, 04:21 PM
Machan Ajith banadara th iraj ekka track ekak karala eliyata awanam umbala sehena comments dae neda

Ha Ha wel said machan

Sahan_se
09-06-2007, 04:21 PM

Ha Ha wel said machan

xcorect
09-06-2007, 04:22 PM

Jarawa nam Kauru kalath Jarawama thamai

mama kiyanne dakshayata thana labenne naha kiyala.

othana wenne thamanta ona kenawa ussala thiyanawa dakshayawa kapala danawa

naduth hamuduruwange baduth hamuduruwange

rapa
09-06-2007, 04:23 PM
mama kiyanne danata popular talanted kollo / kello 10 names (Singing walin)
puluwannam kiyapan mama ubata chalange karanawa. ubata ba :angry: :angry:
mata beri wenna puluwan
mata oya 10k gena hitha hitha inna welwak nee
site ekaka develop karana gaman inne dead line heta :lol: :lol: :lol: :lol:

surabada
09-06-2007, 04:25 PM
sirasa Kotinta Salli dunna Kiayala Ochcharama Sure nam Ey Goverment ekata beri Sirasa Banned Karanna

Anika Machan SuperStar Wage Programme Ekak Wena Media ekakin Kala Nam Hemoma Honda Kiyae , ITN eka Hondata karagena awilla anthimata sms seen eken e golloth na gaththane....

Onna Oya Na ganille thamae machan sirasath anik ewa atharath wena sa thiyenne

anika ajith malith witharak newei umbala oya kiyana amila genawath kauruth katha karana ekak nehe machan sss neththam

Methana nam pehidiliwa thiyenne colombo wala ayata athiwena ara J eka wena mokawath newei

Ela brother niyamai:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Sahan_se
09-06-2007, 04:25 PM
ha ha ane baola buru puthe ethakota aluthen ena artistla okkoma rep karanna oni ayada?
uba music varaga gena danne nethnam winamp open karala song ekak uda right ckick karala view file info... wala thiyena Genre dropdown eka cick karala balapan kochchra waraga thiyeanwada kiyala :lol:
Ha ha mokada me Tharahagihilla,
Meme Mama Kiwwe eg;- ekak witharaine mama music genea dannawada kiyala balanna kalin hariyata minissunta katha karanna onanedaaaaaaaaaaaa????? ha ha ha Ohoma thami prashna walata uttara nithi unama:D :D :D :D :D :D :D :D

rapa
09-06-2007, 04:27 PM

miniha ehema kiyala thiyenawa mama nam kohewath dekke nee :lol: :lol: :lol: :lol:

Sahan_se
09-06-2007, 04:29 PM
Jarawa nam Kauru kalath Jarawama thamai

mama kiyanne dakshayata thana labenne naha kiyala.

othana wenne thamanta ona kenawa ussala thiyanawa dakshayawa kapala danawa

naduth hamuduruwange baduth hamuduruwange
Machan Dakshaya thorana eka SMS karana ayai karanna ona,Thamanta hithena widiyata Thamage dakshayawa thoranna puluwanne machan. Etthama dakshayata thena lebenawane machan:yes: :yes:

rocky
09-06-2007, 04:29 PM

Machan aniika Umba Kiyana widiyata super stars la chater nam Kasunuth Ajithta sinduwak hadala dunnane machan Kemadasa master
ethakota screen ekata awilla kiuwe boruda
umba kiyana widiyata lankawe artist la bagata bagayak borune ban krala thiyenne

Sahan_se
09-06-2007, 04:31 PM
miniha ehema kiyala thiyenawa mama nam kohewath dekke nee :lol: :lol: :lol: :lol:
Ha Ha RAPa machan ballanna onenam yanna Music Thred walata etapasse Hondata Balanna X correct Ethi :D :D ;) ;) ;) ;)

rapa
09-06-2007, 04:32 PM
Ha ha mokada me Tharahagihilla,
Meme Mama Kiwwe eg;- ekak witharaine mama music genea dannawada kiyala balanna kalin hariyata minissunta katha karanna onanedaaaaaaaaaaaa????? ha ha ha Ohoma thami prashna walata uttara nithi unama:D :D :D :D :D :D :D :D
minissunta thara giyama ohoma nemai yaluwa katha karanne
ubane kiwwe aluth talent aya kiyanne B&S wage rapa karana aya kiyala
ethakota aluthen ena okkoma rapa karanna oni kiyana adahasa enne nedda?
ehema beluwama ajith bandaralath aluth aya nemai ne :lol:

xcorect
Machan Dakshaya thorana eka SMS karana ayai karanna ona,Thamanta hithena widiyata Thamage dakshayawa thoranna puluwanne machan. Etthama dakshayata thena lebenawane machan:yes: :yes:

ape aya sms gahanne lassanatai andumatai kondetai andunana kamatai
ithin koheda ban ehema dakshayo hoyanne.
thanikara boruwak oka

shalinda
hehe

Sahan_se
09-06-2007, 04:33 PM
Machan aniika Umba Kiyana widiyata super stars la chater nam Kasunuth Ajithta sinduwak hadala dunnane machan Kemadasa master
Ha Ha EK machan EK:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

rapa
09-06-2007, 04:34 PM
Ha Ha RAPa machan ballanna onenam yanna Music Thred walata etapasse Hondata Balanna X correct Ethi :D :D ;) ;) ;) ;)
oh ehemada?
mama hithuwe mekedi ehema ekaka kiwwa kiyala :lol: :lol: :lol:

rapa
09-06-2007, 04:36 PM

amathaka karanna epa salli thiyenawa nam janadipathi unath wenna puluwan rataka meka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
weradiyata hithanna epa yatharthaya thamai eka

Sahan_se
09-06-2007, 04:37 PM
ape aya sms gahanne lassanatai andumatai kondetai andunana kamatai
ithin koheda ban ehema dakshayo hoyanne.
thanikara boruwak oka
Ha Ha pissu kiyanna epa machan Ehenam unba oya kiyanna widiyata Surendrata Ekak wath lebenne nehene machan. Mokada Surendra Lassanida?

Sahan_se
09-06-2007, 04:39 PM
amathaka karanna epa salli thiyenawa nam janadipathi unath wenna puluwan rataka meka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ha Ha Rapa machan salli thibunata Sms Ganna behene machan

xcorect
09-06-2007, 04:40 PM
Ha Ha pissu kiyanna epa machan Ehenam unba oya kiyanna widiyata Surendrata Ekak wath lebenne nehene machan. Mokada Surendra Lassanida?
Game aya Uta S M S Karanna Athi. Anika eka ekkena gaththa s m s gana kiyanneth nahane
unta ona ayawa thiya gannawa
balapan me para ara naki dial eka super star wei :lol: :lol: :lol:

ram4mira
09-06-2007, 04:41 PM
Apoooo yakooo me lankawe inna samaharunge kuhaka kama................
Thopila nam maha jara yakku.........Yakoo lankawe inna duppath ewun (Ajith Bandara, Gamini susiriwardane, Manjula wage ewun) thanakata enawata ubala erisiyai neda???Kauda yakoo kiyanne mun talented naa kiyala?????
Ane Hu*e kasun kalhara witharada lankawe talented.Uth talented thama.ee wagema thama munuth talented....
Methana thiyenne PAHADILI IRISIYAWAK.................

xcorect
09-06-2007, 04:44 PM
Thopila nam maha jara yakku.........Yakoo lankawe inna duppath ewun (Ajith Bandara, Gamini susiriwardane, Manjula wage ewun) thanakata enawata ubala erisiyai neda???Kauda yakoo kiyanne mun talented naa kiyala?????
Ane Hu*e kasun kalhara witharada lankawe talented.Uth talented thama.ee wagema thama munuth talented....

Ajith Bandara Talanted Ekek Da Machan

chiraa
[QUOTE=rapa]“Sirasa Super Star ” – Madness or Mania?
By Ramani D.Wickramaratne

SUPERSTARS!! ALL I HAVE TO IS ONE THING.
THEY ARE CREATED BY THE MEDIA.
AND
THEY ARE DESTROYED BY THE MEDIA.

Sahan_se
Game aya Uta S M S Karanna Athi. Anika eka ekkena gaththa s m s gana kiyanneth nahane
Ah ha machan Ehema wenne kohomada Surendra Thama Mepara

rapa
09-06-2007, 04:46 PM
Ha Ha Rapa machan salli thibunata Sms Ganna behene machan
ammata siri berida?
mata rupiyala 1000000 withara deppan ubata oni supers star wa thorala denna
hebai ee hariyatama sms walin thoaranawanam witharai hode :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sahan_se
Mama Yannawa machan Passe me gena katha Karamu
Thanks For Rapa starting ths thred

ram4mira

Yakooo tho hithanne GAMINITA SMS enne na kiyalada???Nikan palayan ban yanna.Mamath yawanne uta.Danna deyak gana katha karala nodanna dee katha nokara idapan.Mee site ekema WHO WILL BE THE NEXT SUPER STAR kiyala thread ekak thibba.Poddak eke votes tika gihilla balapan.Eee thread eke posts gihilla balapan.Ubata therei kochchara ewun interested da kiyala.

surabada
09-06-2007, 04:48 PM
mata beri wenna puluwan
mata oya 10k gena hitha hitha inna welwak nee
site ekaka develop karana gaman inne dead line heta :lol: :lol: :lol: :lol:

ubata niwadu paduwe inna welawaka matak karala balapan. dan kale ehen talaned porawala the angili ganatawath na ban. okkoma inne popular wechcha ewun. SSS eketh ehemai un popular une nathnam anagathayak kohomatath na. talanated un na ban dan

rapa
09-06-2007, 04:49 PM

lassan basha wilasayaka bawitha karana bawa penawa
koheda iskole giye :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
apita athi irisyawak nee ban
duppath nethi beri eunta thenakata enna atha hitha dena eka maha pin kamaka
eunata eka hariyata unada machan ? mama nam danna widiyata nee

xcorect
09-06-2007, 04:50 PM
Yakooo tho hithanne GAMINITA SMS enne na kiyalada???Nikan palayan ban yanna.Mamath yawanne uta.Danna deyak gana katha karala nodanna dee katha nokara idapan.Mee site ekema WHO WILL BE THE NEXT SUPER STAR kiyala thread ekak thibba.Poddak eke votes tika gihilla balapan.Eee thread eke posts gihilla balapan.Ubata therei kochchara ewun interested da kiyala.

Umbala Wage Eun Innskan Sirasata Hondai :lol: :lol: :lol: :lol:

ram4mira
09-06-2007, 04:51 PM
Ajith Bandara Talanted Ekek Da Machan

Ow uu talented thama.Uba witharane kiyanne uu talented na kiyala.Uu talented.But giya para super star eke uta wada talented ewun hitiya.Mamath eka piligannawa.Like AMILA.Habai last 12 denama talented ewun.

rocky
09-06-2007, 04:51 PM

Hari machan Salli walata gaththa kiyamu wadima unoth artist la 10k ganna puluwan wey e widiyata

president athmaya salli walata pawa nodunnata ehema nokarana eunuth athine....

anika Machan Umbala kiyanawane widiyata kasun kalhara talented kiyala math eka piligannawa machan kasun superb

but

Kasunuth Artist Kenekge Puthek Minihata Media ekata enna echchara game ekak denna oni nehe Kasunwath umba oya kiyana widiyatama media walin promote kala machan miniha talent hinda thamath field eke nama thiya gena innawa............

but ajith lata shihanlata ehema background ekak nehene..
me wage programme ekakin thame unata eliyata enna puluwan anna eka oluwata ganin machan

umba oya katha karanne rellata ....
mokaa me dawas wala rella thame superstar honda nehe api balanne nehe kiaya kiya eka balana eka

rapa
09-06-2007, 04:56 PM
ubata niwadu paduwe inna welawaka matak karala balapan. dan kale ehen talaned porawala the angili ganatawath na ban. okkoma inne popular wechcha ewun. SSS eketh ehemai un popular une nathnam anagathayak kohomatath na. talanated un na ban dan
neththe nee machan oni tharam innwa pradhana washayen hethu dekak thiyenawa
un idiriye
ekaka unata support karanna kauruwath idiripathw enne nee
mokada una karana nirmana walin patas gala salli hoyanna bee kalayaka yanawa
kella merichca ewai, kellata tharaha giya ewai gena wachana dala
6 8 ekaka gahala orgen part ekak dala hadana tracks walata una kemathi nee
anith eka thami un kemathi nee mewahe weda walata ekiyanne dadi bidi weda walata

ram4mira
09-06-2007, 04:56 PM
lassan basha wilasayaka bawitha karana bawa penawa
koheda iskole giye :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
apita athi irisyawak nee ban
duppath nethi beri eunta thenakata enna atha hitha dena eka maha pin kamaka
eunata eka hariyata unada machan ? mama nam danna widiyata nee

Basha wilasaya gana sorry kiyamuko.

Hariyata wuna thama.Sirasa naththam AJITH BANDARA music album ekak karaida?Manjula music video ekak karaida?GAMINI kiyala ekek lankawe innawa kiyala minissu dana ganeeda?

xcorect
09-06-2007, 04:57 PM
Ow uu talented thama.Uba witharane kiyanne uu talented na kiyala.Uu talented.But giya para super star eke uta wada talented ewun hitiya.Mamath eka piligannawa.Like AMILA.Habai last 12 denama talented ewun.
Ithin Balapan Umbama Piligannawane Othna Mokak Hari Waraddak Thiyenawa Kiyala. Mama Kiyanneth E tikama Thamai.

Dakshayata Thana Labenna One

Ehema Deyak S S S eke Wenne Naha

Umba Piligaththath Nathtath Aththa Eka Thamai

Sahan_se
09-06-2007, 05:00 PM
neththe nee machan oni tharam innwa pradhana washayen hethu dekak thiyenawa
un idiriye
ekaka unata support karanna kauruwath idiripathw enne nee
mokada una karana nirmana walin patas gala salli hoyanna bee kalayaka yanawa
kella merichca ewai, kellata tharaha giya ewai gena wachana dala
6 8 ekaka gahala orgen part ekak dala hadana tracks walata una kemathi nee
anith eka thami un kemathi nee mewahe weda walata ekiyanne dadi bidi weda walata
Eka thamai machan Sirasen karanne support karanawa nemeda Salli nethi ayata eliyataenna

ram4mira
09-06-2007, 05:00 PM
Umbala Wage Eun Innskan Sirasata Hondai :lol: :lol: :lol: :lol:

Ubala wage ewun inna ekath hodai.Ubala baninna baninna minissu thawath balanawa:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Minissu SSS balana eka nawaththanna ubalata ba machan.Minissu ekata SMS yawana eka nawaththannath ubalata ba.Onnam try karala balapan

Sahan_se
09-06-2007, 05:03 PM
Ithin Balapan Umbama Piligannawane Othna Mokak Hari Waraddak Thiyenawa Kiyala. Mama Kiyanneth E tikama Thamai.

mACHAN UNBATH PILIGATTATH NETTHAT DAKSHAYATA THENAK HAMBAWENAWA

ram4mira
09-06-2007, 05:06 PM

Ow mamath piligannawa.Giya para dakshayata neme thana labune.Habai dan balanna.Ajith bandara Shihan wage famous da??Nane.Minissu piliganne superstar wena ekawa neme.Superstar wela Hoda sindu karana ekawa.
Ajith super star wune sms anuwa.Ithin lankawe minissu uta sms karata api mona karannada??
Anthimata baluwama meee okkoma gana katha wenneth SIRASA mee programme eka karapu nisane..Eka ubala agee karanna one

xcorect
09-06-2007, 05:07 PM
Ubala wage ewun inna ekath hodai.Ubala baninna baninna minissu thawath balanawa:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Minissu SSS balana eka nawaththanna ubalata ba machan.Minissu ekata SMS yawana eka nawaththannath ubalata ba.Onnam try karala balapan

Umba Hithuwada Mata Pissu Kiyala Gon Wada Karanna

Umbalatai Pissu S M S Karala Nikan Salli nasthi karaganne

rapa
09-06-2007, 05:11 PM
Hari machan Salli walata gaththa kiyamu wadima unoth artist la 10k ganna puluwan wey e widiyata

president athmaya salli walata pawa nodunnata ehema nokarana eunuth athine....

anika Machan Umbala kiyanawane widiyata kasun kalhara talented kiyala math eka piligannawa machan kasun superb

but

Kasunuth Artist Kenekge Puthek Minihata Media ekata enna echchara game ekak denna oni nehe Kasunwath umba oya kiyana widiyatama media walin promote kala machan miniha talent hinda thamath field eke nama thiya gena innawa............

but ajith lata shihanlata ehema background ekak nehene..
me wage programme ekakin thame unata eliyata enna puluwan anna eka oluwata ganin machan

umba oya katha karanne rellata ....
mokaa me dawas wala rella thame superstar honda nehe api balanne nehe kiaya kiya eka balana eka
onna okathami machan mee hema prashnekatama mula
mokadda dannawa ee prashne thamanata adala karagena balapan ethakotatherei aththa thawe komada kiyala
mama kiyannam mehema hithapan ajith bandarai rockywai theruna anthima watayata hebai rocky thami ajithta wada hoda den ajithawa therunane rockyta monawa hitheida :yes:
hebai hithanna epa mama malithwa thami SSS kiyala kiwwa kiyala :lol:
meka udaharanayaka witharai
anna ekai wede hariyata wenawanam elakiri

rapa
09-06-2007, 05:13 PM
Basha wilasaya gana sorry kiyamuko.

Hariyata wuna thama.Sirasa naththam AJITH BANDARA music album ekak karaida?Manjula music video ekak karaida?GAMINI kiyala ekek lankawe innawa kiyala minissu dana ganeeda?

ewa karana eka hari wede nemai ewa hoda weda pamanai
sudussa sudusu thenata awada kiyana prashne thama thiyenawa

rapa
09-06-2007, 05:16 PM
Eka thamai machan Sirasen karanne support karanawa nemeda Salli nethi ayata eliyataenna
support kalata hariyata eka karanwada?

ram4mira
09-06-2007, 05:16 PM
Umba Hithuwada Mata Pissu Kiyala Gon Wada Karanna

Umbalatai Pissu S M S Karala Nikan Salli nasthi karaganne

Eka apee salline ban.Ape phone ekane.Ubath kollonta kellonta msg karanawa athine.Apith kollonta kellontai msg karana gaman mekatath ekak yawanawa.Ithin mokakda wenne??

xcorect
09-06-2007, 05:17 PM
Daksha kamata newei machan.
sirasa karanne umbalage kuthuhalaya athi karanawa.
Hamoma Dakshaya Kiyala hithagena Inna ekawa kapanawa janath theenduwa kiyala
anthimata kohewath nathi gorakayekwa up karala gannawa.
honda eunuth innawa nahai kiyanne naha
habai harima dakshayawa eliyata ganne naha.

xcorect
09-06-2007, 05:20 PM
Eka apee salline ban.Ape phone ekane.Ubath kollonta kellonta msg karanawa athine.Apith kollonta kellontai msg karana gaman mekatath ekak yawanawa.Ithin mokakda wenne??
Umbata Hondanam Mata Mokada.
1k Newei 1000k hari Gahapan Nage Athin Yananne nahane.
eka thamai kiyanne oka Business ekak kiyala

Sahan_se
09-06-2007, 05:23 PM
support kalata hariyata eka karanwada?
Ow Ow machan TV eken Pennala Hemotama ekawage Practice ekak deela egollange manasikathwaya hadala ganna ekama madida machan support ekata

cj_ashan
09-06-2007, 05:24 PM

anika, 51,000 tama dinanna behene...
only one will win...

so there can be mistakes in selection....specially when SMS is used..
Neway, the best 48, 24 and finally the 12 will get enough publicity..
where they can move forward as recognized singers...

You cant compare KASUN, RANIL and HARSHA etc... as they had a family background
in music.. I still remember the late Malini Bulathsinghala introducing Kasun
on state television.....

Sahan_se
09-06-2007, 05:25 PM
machan 'Surabadata' Tharaha gihilla thred ekkak patanaragena hemotama benala ballanna machan

xcorect
09-06-2007, 05:27 PM
machan 'Surabadata' Tharaha gihilla thred ekkak patanaragena hemotama benala ballanna machan

Ow Mamath Dakka U Sirawatama Aragenada Koheda

Sahan_se
09-06-2007, 05:27 PM

anika, 51,000 tama dinanna behene...
only one will win...

so there can be mistakes in selection....specially when SMS is used..
Neway, the best 48, 24 and finally the 12 will get enough publicity..
where they can move forward as recognized singers...

You cant compare KASUN, RANIL and HARSHA etc... as they had a family background
in music.. I still remember the late Malini Bulathsinghala introducing Kasun
on state television.....
Thanks Ashan Aiyya Oyagollange yaluwa "Rapa" meka piligannema nehene:D :D :D :D :D :D :D :D

rapa
09-06-2007, 05:28 PM
ow ow katawth nemai ne yanne wedi kotasa apema prabatane yanne neda?:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sahan_se
09-06-2007, 05:29 PM
Ow Mamath Dakka U Sirawatama Aragenada Koheda
Ow machan sirawatama Aragena Den me thred eke pennawath nehene:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

ram4mira
09-06-2007, 05:31 PM
Umbata Hondanam Mata Mokada.
1k Newei 1000k hari Gahapan Nage Athin Yananne nahane.
eka thamai kiyanne oka Business ekak kiyala

Bussiness ekak thama.Uba hithuwada Sirasa wesak dansalak denawa kiyala??
Untath salli onene.Uba unta salli denne nane.Ithin unuth hamba karanna onene.

Sahan_se
09-06-2007, 05:32 PM
Machan meken yalukam nethiwenne nehe neda

Sahan_se
09-06-2007, 05:34 PM
Ha Ha EK machan EK

Alaya
09-06-2007, 05:38 PM

business ekak kiyala rate kollange kellange phone card ekata viddama hari yanawada?

hinga kanawa eeta wada hondai

Sahan_se
09-06-2007, 05:41 PM
business ekak kiyala rate kollange kellange phone card ekata viddama hari yanawada?

Ha Ha Ha EK kiyun ne kiyane:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rapa
09-06-2007, 05:41 PM
Ow Ow machan TV eken Pennala Hemotama ekawage Practice ekak deela egollange manasikathwaya hadala ganna ekama madida machan support ekata

hapoi deiiyane muta mama kiyana eka therenne nee ne :( :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

xcorect
09-06-2007, 05:47 PM

Ithin Umbama Kiyanawane Business Ekak Kiyala.
Un Oka Karanne Unta Karaganna Misak Apita Adareta Newei.
Umbalata Oka Therenne Naha.
Hondata Aha Arala Balapan Mokakda Wenne Kiyala
Okata S M S Karanawa Kiyanne Thanikarama Moda Kamak
Oya Yawana S M S ganan karala kiyala hithanawada super star thoranne
naha ban unta ona ekawai thoranne.

funkoluwa
09-06-2007, 05:50 PM
kawru monawa keewath lankawe janapriyama reallity show eka thama sss anith eka okata 52000 participant la hitiye eyalata wishwasayak tibba sss walin udata awoth goda yanna puluwan kiyala. sms yawana eka thama thamange kemattha yawannat puluwan noyawa innath puluwan. anith eka thama sirasa oya program eken salli hamba karapu vidihata wena kauruth kale ne, eka sms walin with rak nemei Advertisements and sponsorships walin

rapa
09-06-2007, 05:51 PM
Thanks Ashan Aiyya Oyagollange yaluwa "Rapa" meka piligannema nehene:D :D :D :D :D :D :D :D

pili gannawa mage tharake bidinna puluwan uththar sepayuwoth :yes:

ram4mira
09-06-2007, 05:51 PM

Ethakota anduwa????Maseta Rs 50 k kello kollonge card walin widina eka higannatath karana apahasayak ne.
Anne palayan ban yanna.Sirasa balen ganne nane.Kello kollo kamathi nisane denne.

Alaya
09-06-2007, 06:01 PM
Ethakota anduwa????Maseta Rs 50 k kello kollonge card walin widina eka higannatath karana apahasayak ne.
Anne palayan ban yanna.Sirasa balen ganne nane.Kello kollo kamathi nisane denne.

methana aanduwa gana kathawak nahane ban

topic eken pita paninna epa

cj_ashan
09-06-2007, 06:02 PM

ela ela...well said...

ram4mira
09-06-2007, 06:02 PM
Ithin Umbama Kiyanawane Business Ekak Kiyala.
Un Oka Karanne Unta Karaganna Misak Apita Adareta Newei.
Umbalata Oka Therenne Naha.
Hondata Aha Arala Balapan Mokakda Wenne Kiyala
Okata S M S Karanawa Kiyanne Thanikarama Moda Kamak
Oya Yawana S M S ganan karala kiyala hithanawada super star thoranne
naha ban unta ona ekawai thoranne.

Apita adreta neme thama karanne.Mamath eka dannawa.Unuth bussiness ekakne karanne.But mee bussiness eken lankawe hangichcha tharu eliyata enawa.Anna eekata apith udaw karanawa.
Ubata oppu karanna puluwanda super star thoranne sms walin neme kiyala??

cj_ashan
09-06-2007, 06:04 PM

umba hari.. hebei machan balen ganne nehe ne...

ram4mira
09-06-2007, 06:05 PM

Ok Ok sorry.Mama udaharanayak witharai gaththe.

rapa
09-06-2007, 06:11 PM
ela ela...well said...
anduwata banine kothanada uba etha neda? :lol:

xcorect
09-06-2007, 06:11 PM
Apita adreta neme thama karanne.Mamath eka dannawa.Unuth bussiness ekakne karanne.But mee bussiness eken lankawe hangichcha tharu eliyata enawa.Anna eekata apith udaw karanawa.
Ubata oppu karanna puluwanda super star thoranne sms walin neme kiyala??

oppu karanna deyak naha ban
giya para ehenam shihan superstar wenna one
nathnam 2 una malith
ajith super star une kohomada
umba dakkada unta apu s m s gana keeyada kiyala
nahane

cj_ashan
09-06-2007, 06:14 PM
anduwata banine kothanada uba etha neda? :lol:

:lol: :lol: :lol: ane nehe machan...

Anduwata baninne apiwa kanakota? machan Ada heta Goma thama kanna wenne..

:lol: :lol: :lol:

rapa
09-06-2007, 06:18 PM
:lol: :lol: :lol: ane nehe machan...

Anduwata baninne apiwa kanakota? machan Ada heta Goma thama kanna wenne..

:lol: :lol: :lol:
goma kanna oni nee ban
lankwe oni tharam thankola thiyenawane :yes::lol:

cj_ashan
09-06-2007, 06:20 PM
goma kanna oni nee ban
lankwe oni tharam thankola thiyenawane :yes::lol:

ow ow hebei Thanakola kaapu den.. Rata hadanna gihilla inna ewun...
mata goma hondai...

hebei mata sure ne gihila inna ewun ge tharamata thanakola lankaawe
thiyenawada kiyala... :lol: :lol: :lol:

ram4mira
09-06-2007, 06:23 PM
oppu karanna deyak naha ban
giya para ehenam shihan superstar wenna one
nathnam 2 una malith
ajith super star une kohomada
umba dakkada unta apu s m s gana keeyada kiyala
nahane

Mama dakke na.Uba dakketh nane.Oya kole penna penna yanneth nane.
Pissuda ban.Shihanta kello waha watila hitiyata mulu lankawenma uta sms awe na.Gam walin uta sms daida?Ajith ta sms godak awa.Dan balapan mama danne na mee para surendrata mechchara kamathi ewun innawa kiyala.Mama eka dana gaththe mekema dala thibba POLL ekakin.Uta thama godakma minissu kamathi.Ee wage thama ubath hithagena inne shihan thama superstar wenna thibbe kiyala.But ehema wune na.

ram4mira
09-06-2007, 06:24 PM
ow ow hebei Thanakola kaapu den.. Rata hadanna gihilla inna ewun...
mata goma hondai...

hebei mata sure ne gihila inna ewun ge tharamata thanakola lankaawe
thiyenawada kiyala... :lol: :lol: :lol:

Ha ha sira machan.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ela kathawa.

xcorect
09-06-2007, 06:28 PM
Pissuda ban.Shihanta kello waha watila hitiyata mulu lankawenma uta sms awe na.Gam walin uta sms daida?Ajith ta sms godak awa.Dan balapan mama danne na mee para surendrata mechchara kamathi ewun innawa kiyala.Mama eka dana gaththe mekema dala thibba POLL ekakin.Uta thama godakma minissu kamathi.Ee wage thama ubath hithagena inne shihan thama superstar wenna thibbe kiyala.But ehema wune na.

Pissuda Ban Shihan Mona Gorakayekda

Oita Wada honda eun inna athi thawa

rapa
09-06-2007, 06:29 PM

ajithta wada shihanta sms thiyenna oni kiyana eka oni kenekutatharaka karanna puluwan karanayaka
den unath balapan ajithui shihanui stage ekakata neggama katada wediyen cheer eka thiyenne ajithtada
oya irisiyawata kollek dennek kemathi nethuwa athi :lol:
eka uge wasanawa

eth SSS wenne sms matha nemai machan ekai oaya ena gana pennanne neththe
sms kathawa nikan gana hoya ganna yodapu upayaka witharai

surabada
09-06-2007, 06:31 PM

Pls. don't miss understand. mama okkotama banneth na tharaha giyeth na okkomala me thread eka balanna one ekai

surabada
09-06-2007, 06:35 PM
wadak na ban ekama de kiyawa kiyawa innawa aparade time eka mama yanawa heta hambawemu

ram4mira
09-06-2007, 06:40 PM
ajithta wada shihanta sms thiyenna oni kiyana eka oni kenekutatharaka karanna puluwan karanayaka
den unath balapan ajithui shihanui stage ekakata neggama katada wediyen cheer eka thiyenne ajithtada
oya irisiyawata kollek dennek kemathi nethuwa athi :lol:
eka uge wasanawa

eth SSS wenne sms matha nemai machan ekai oaya ena gana pennanne neththe
sms kathawa nikan gana hoya ganna yodapu upayaka witharai

Ubata oppu karanna bane ban.Dan balapan mee para okkoma kapune sms apu nathi ewun thama.Poddak ara POLL eka gihin balapan.Giya para kapuna ekata ee POLL eke eka vote ekak wath na.Ee wage 3 denek thama kapune.Ithin ubata hariyatama kiyanna bane meka sms ganan karanne nathuwa unta kamathi eka thoranawa kiyala.
Anik eka shihan gihin game stage ekak naggama utada cheer eka wadi ajithtada kiyala balapan.Mee colombo wala ewa witharak balala hariyanne na.Anika mona kollekwath uta kamathi na.Uu maha P dial ekakne.Blapan uu awidina widiha.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rapa
09-06-2007, 06:43 PM
wadak na ban ekama de kiyawa kiyawa innawa aparade time eka mama yanawa heta hambawemu
uba oya keeweni parada giye :lol:
ela heta hamuwemu :D

ram4mira
09-06-2007, 06:45 PM

me too.mamath yanawa.Ubala machan ara WHO WILL BE THE NEXT SUPER STAR thread ekak thiyanawane, ekata mee adahas tikak dapan.Eke godak super star walata kamathi ewun post karala thiyanawa.Eken ubalata ubalage adahas huwamaru karaganna puluwan.(meeta wada)

rapa
09-06-2007, 06:46 PM
Ubata oppu karanna bane ban.Dan balapan mee para okkoma kapune sms apu nathi ewun thama.Poddak ara POLL eka gihin balapan.Giya para kapuna ekata ee POLL eke eka vote ekak wath na.Ee wage 3 denek thama kapune.Ithin ubata hariyatama kiyanna bane meka sms ganan karanne nathuwa unta kamathi eka thoranawa kiyala.
Anik eka shihan gihin game stage ekak naggama utada cheer eka wadi ajithtada kiyala balapan.Mee colombo wala ewa witharak balala hariyanne na.Anika mona kollekwath uta kamathi na.Uu maha P dial ekakne.Blapan uu awidina widiha.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mama oya oppu karana katha kiyanna giye neththe eka thamai

Mama dakke na.Uba dakketh nane.

den ehakota shihanta SMS awe nee kiyala ubata sirasenda kiwwe ??? :lol::lol::lol::lol::lol:

rapa
09-06-2007, 06:47 PM
me too.mamath yanawa.Ubala machan ara WHO WILL BE THE NEXT SUPER STAR thread ekak thiyanawane, ekata mee adahas tikak dapan.Eke godak super star walata kamathi ewun post karala thiyanawa.Eken ubalata ubalage adahas huwamaru karaganna puluwan.(meeta wada)

wena weda nee ne apita :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

blood_brotha
09-06-2007, 07:06 PM
wena weda nee ne apita :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

aniwa... aparade salli winasa karagena nikan salli tiyana eun wage rangapaana fonnayo thama SSS balanneth ewata p--a denneth

pamithK
09-06-2007, 07:12 PM
aniwa... aparade salli winasa karagena nikan salli tiyana eun wage rangapaana fonnayo thama SSS balanneth ewata p--a denneth

Umba ethakota shihan , Malith , manjula wage aya ge music ahana porak nemei wage..mokak hari ekaka hoda okkoma enjoy karala..weradda penna penna hina wenawa..:no: :no: :no: :no:

rapa
09-06-2007, 07:17 PM
Umba ethakota shihan , Malith , manjula wage aya ge music ahana porak nemei wage..mokak hari ekaka hoda okkoma enjoy karala..weradda penna penna hina wenawa..:no: :no: :no: :no:

ai ban ubata penne nedda miniha greenday fan kenek ne :lol: :lol: :lol: :lol:
oya 2.50 sindu ahanne nee eya

rapa
09-06-2007, 07:19 PM

ane ow ban atha kedenakan type kalath munta tikak amarui therum karala denna

pamithK
09-06-2007, 07:25 PM
ai ban ubata penne nedda miniha greenday fan kenek ne :lol: :lol: :lol: :lol:
oya 2.50 sindu ahanne nee eya

greenday ahuwai kiyala lankawe songs 2.50 walata watenawada? ehenam mama okkoma sindu jathi ahanne..hama ekakama wenasak thiyenawa..

rapa
09-06-2007, 07:30 PM
greenday ahuwai kiyala lankawe songs 2.50 walata watenawada? ehenam mama okkoma sindu jathi ahanne..hama ekakama wenasak thiyenawa..
onna ithin weradiyata therum gaththane
mama kiwwe oya super star ewun kiyapu sindu godak ewa 2.50 he ewane bohoma swalpayayine ahanna puluwan ewa thiyenne

blood_brotha
09-06-2007, 07:35 PM

ane yako... oya dawas deka tunak raata sirase sindu keewa kiyala mama ewa hema ekama ahanne ne.. mata oya shihan malith .. anik sss rata kana hema p#####yagema sindu ahanneth amata ahandath be...

menihek hithana hati oo ahana sindu walin hodata therenawa... udin ohoma lassanata thibbata yatin yana de umbata dara ganna beri unata mata karanda deyak ne.. umbath 2.50 ponna sinhala kotiyek withrai..

sirasata p++a dena hemoma KOTY

blood_brotha
09-06-2007, 07:40 PM
oya maharaja entertainment kiyala tiyanawa neda.. umba oya maharaja kiyana ekawa dakalawath tiyanawada.. oo eliyata enney ne.. oo okkoma gema denne.. oya salli walata waha watila inna apema moda rala hinda....

Kadiragamar wa Assasinate karapu ekata Anton baalasingaham kiwwe mokadda??? umba dannawada?? oo kiwwe ekata shadow War kiyala.. e kiyanne rate Cream eka wage inna minissunwa nathi karanawa... Oya SSS hinda ape sinhala iskola wala inna kello kochchara pissu watila innawada??

sirasa karanneth Shadow war ekak ape eunwa winasa karanawa!!!!!!

ape eunwa TV eke Rape karanawa...

pamithK
09-06-2007, 07:41 PM
ane yako... oya dawas deka tunak raata sirase sindu keewa kiyala mama ewa hema ekama ahanne ne.. mata oya shihan malith .. anik sss rata kana hema p#####yagema sindu ahanneth amata ahandath be...

menihek hithana hati oo ahana sindu walin hodata therenawa... udin ohoma lassanata thibbata yatin yana de umbata dara ganna beri unata mata karanda deyak ne.. umbath 2.50 ponna sinhala kotiyek withrai..

so everybody who watches sirasa is a sinhala kotiya?? man there are a lot of ltte housewives in SL!! man that is stupid and lame-ooo...c'mon man i listen all types of music and i even have all the albums of greenday on ma pc.. you can judge a person person by his taste in music..but just cos YOU don't like it that doesn't mean that everybody should not listen to it..to me you are a racism promoter at his best!!

buddhi9077
09-06-2007, 07:42 PM
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...|?

rapa
09-06-2007, 07:48 PM
oya maharaja entertainment kiyala tiyanawa neda.. umba oya maharaja kiyana ekawa dakalawath tiyanawada.. oo eliyata enney ne.. oo okkoma gema denne.. oya salli walata waha watila inna apema moda rala hinda....

Kadiragamar wa Assasinate karapu ekata Anton baalasingaham kiwwe mokadda??? umba dannawada?? oo kiwwe ekata shadow War kiyala.. e kiyanne rate Cream eka wage inna minissunwa nathi karanawa... Oya SSS hinda ape sinhala iskola wala inna kello kochchara pissu watila innawada??

hariyata hari putha ube kate masuran danna watinawa :yes:

blood_brotha
09-06-2007, 07:48 PM
so everybody who watches sirasa is a sinhala kotiya?? man there are a lot of ltte housewives in SL!! man that is stupid and lame-ooo...c'mon man i listen all types of music and i even have all the albums of greenday on ma pc.. you can judge a person person by his taste in music..but just cos YOU don't like it that doesn't mean that everybody should not listen to it..to me you are a racism promoter at his best!!

YEs thats what i'm talking about... they have already succeeded in their mission.... they have already hypnotised and brain washed the people with the most vulnerable mind... many house just sit around the house all day. they dont watch news.. they dont read the news papers they live in a fantasy filled with other women's pain... thats mostly praveena's .....

in my view u r a person whos been brain washed to agree with every piece of crap they show on sirasa....if u support terrorist like sirasa there isnt a better name for u other that a terrorist......

pamithK
09-06-2007, 07:51 PM

nehe mama maharajawa dekala nehe..dakinna oneth nehe..machan if something is entertaining people will watch it..lets take american idol..its the most watched show in the US..people like it they like the reality ..what you say maybe true that sirasa maybe linked to the ltte but i hope that you are not saying it because it gives the UNP a place in its news unlike the state media.their news is BULLSH*T!!

blood_brotha
09-06-2007, 07:52 PM
hariyata hari putha ube kate masuran danna watinawa :yes:

one time i hated wimal weerawansa ,jvp,communism and lenin......

BUT now i see.... JVP has a point..... THIS COUNTRY NEEDS A REVOLUTION...

rapa
09-06-2007, 07:57 PM
one time i hated wimal weerawansa ,jvp,communism and lenin......

BUT now i see.... JVP has a point..... THIS COUNTRY NEEDS A REVOLUTION...

ow machan kal yan kota thami minisunta mole pedenne
ubata eka theruna boho ayata ehema nee:(

blood_brotha
09-06-2007, 08:01 PM
nehe mama maharajawa dekala nehe..dakinna oneth nehe..machan if something is entertaining people will watch it..lets take american idol..its the most watched show in the US..people like it they like the reality ..what you say maybe true that sirasa maybe linked to the ltte but i hope that you are not saying it because it gives the UNP a place in its news unlike the state media.their news is BULLSH*T!!

state media is state media.. this happened the other way around when UNP had their short spell.. they maybe promoting only one side of the story... but unlike sirasa they dont telecast despair and hopelessness all around the nation.... thats why i watch SWARNAWAHINI......

a political party consists of two things... IDEAS,PEOPLE....

when Karu jayasuriya went to the Government UNP lost PEOPLE... karu jayasuriya is someone i respect in the UNP... whats left of UNP??? no one...

so UNP lost 1 main part of its political body.. people... then there are IDEAS... we can see what ideas ranil has....he running around naked talking about a benz like a MAd man.. i wouldnt even VOTE 4 him in my dreams....So UNP lost its other part.. IDEAS... THERE IS NO UNP NOW...

the UNP would;ve won the Presidential VOte if Karu was incharge...

d u know who Jhonstan Fernando is?? the UNP parlimentarian.. he on;y passed english at O/L exams.. d u want to vote 4 that person??

pamithK
09-06-2007, 08:04 PM
ow machan kal yan kota thami minisunta mole pedenne
ubata eka theruna boho ayata ehema nee:(

whoa you guys are totally giving it to me..bottom line: you hate sirasa..for me no sirasa is not my fav channel and i dont accept everything they do..i hate hina ina thats horses sh*t and ran depaya sucks.to tell the truth the main thing i watch on it is news cos state channels are so biased ..anyway i dont want be an 'amewrican idiot' you know what i am saying..and i am not representing sirasa and certainly not the murderous LTTE..but i have a different point of view from guys like RAPA ayya nd you BROTHA..so i was just explainin my idea pls dont get me wrong..and i like only one member of the JVP so far and thats ANURA KUMARA ..everything he tells is meaningful and logical unlike his colleagues..:) :)

pamithK
09-06-2007, 08:07 PM
state media is state media.. this happened the other way around when UNP had their short spell.. they maybe promoting only one side of the story... but unlike sirasa they dont telecast despair and hopelessness all around the nation.... thats why i watch SWARNAWAHINI......

a political party consists of two things... IDEAS,PEOPLE....

when Karu jayasuriya went to the Government UNP lost PEOPLE... karu jayasuriya is someone i respect in the UNP... whats left of UNP??? no one...

so UNP lost 1 main part of its political body.. people... then there are IDEAS... we can see what ideas ranil has....he running around naked talking about a benz like a MAd man.. i wouldnt even VOTE 4 him in my dreams....So UNP lost its other part.. IDEAS... THERE IS NO UNP NOW...

the UNP would;ve won the Presidential VOte if Karu was incharge...

d u know who Jhonstan Fernando is?? the UNP parlimentarian.. he on;y passed english at O/L exams.. d u want to vote 4 that person??

KAru is at in COPE cheaters list and you respect him..c'mon i thiught you were better than that..and you talk of education..do you think MR.MErvin silva oops sorry DR.MErvin Silva is an educated fellow..c'mon machan :( :(

blood_brotha
09-06-2007, 08:15 PM
whoa you guys are totally giving it to me..bottom line: you hate sirasa..for me no sirasa is not my fav channel and i dont accept everything they do..i hate hina ina thats horses sh*t and ran depaya sucks.to tell the truth the main thing i watch on it is news cos state channels are so biased ..anyway i dont want be an 'amewrican idiot' you know what i am saying..and i am not representing sirasa and certainly not the murderous LTTE..but i have a different point of view from guys like RAPA ayya nd you BROTHA..so i was just explainin my idea pls dont get me wrong..and i like only one member of the JVP so far and thats ANURA KUMARA ..everything he tells is meaningful and logical unlike his colleagues..:) :)

yeah dude i hate sirasa... no one taught me to hate sirasa... i came to this on my own.... i figured this on my own... u need to do so too... state media is biased i agree... thats why i said watch swarnawahini in the first place mate. there is some thing bad in everything... but the thing maharaja entertainment is doing is completely treason... and unpatriotic... we dont get u wrong... just see the true world u must connect the pieces u r self.. everyone must understand..

pamithK
09-06-2007, 08:23 PM
yeah dude i hate sirasa... no one taught me to hate sirasa... i came to this on my own.... i figured this on my own... u need to do so too... state media is biased i agree... thats why i said watch swarnawahini in the first place mate. there is some thing bad in everything... but the thing maharaja entertainment is doing is completely treason... and unpatriotic... we dont get u wrong... just see the true world u must connect the pieces u r self.. everyone must understand..

yeah i am still learning.. man and we have think both side of everything before coming to conclusions...so i respect your ideas they maybe different from mine but i still respect them..yours and RAPA ayya's..so lets stop this now because no use of us shouting at each other when the people in this country are easily fooled..the gov fools them with lies of all kind..and the NGO and others fool them by rectifieng an anti-national feeling in them we youth should be careful to stay away from both

C Ya l8r

blood_brotha
09-06-2007, 08:25 PM
KAru is at in COPE cheaters list and you respect him..c'mon i thiught you were better than that..and you talk of education..do you think MR.MErvin silva oops sorry DR.MErvin Silva is an educated fellow..c'mon machan :( :(

a report can say anythin.... but u cant change the truth... IN the Vietnam war the american general repoted that they won the war which they lost in a big way..

i said that everything has somethin bad in it.. in this case MERVIN AND DAMU DASNAYAKA are the evil in the governtment.. so whats left of the UNP??

there is

RANIL-- Flames our BHikkus and defames our army
Tissa aththanayaka-same as ranil
Jhonstan-number 1 gangster in Kurunegala.. has Prostitution rigs illegal liquor
Joseph micheal perera-not good for anything....
Sajith premadasa--he says that he will give 8000rs to people who have low income if he comes to power(how he will do it only god knows))

blood_brotha
09-06-2007, 08:28 PM
yeah i am still learning.. man and we have think both side of everything before coming to conclusions...so i respect your ideas they maybe different from mine but i still respect them..yours and RAPA ayya's..so lets stop this now because no use of us shouting at each other when the people in this country are easily fooled..the gov fools them with lies of all kind..and the NGO and others fool them by rectifieng an anti-national feeling in them we youth should be careful to stay away from both

C Ya l8r

yes we have different ideas.. the only thing we have to do is... DO WHATS RIGHT!!!

rapa
09-07-2007, 11:06 AM

eka thami putha mewage sanwadayakin thami depeththa genama apita hithanna puluwan
den api kiyanne sirase weradi wedagena eth thawa akenekuta eka hoda wenna puluwan namuth therum gann puluwan kena theruma ganiy hri mokadda weredda mokadda kiyala
den oya sirasa news balanawa kiwwane nae manda mama nam kalathuraki sirase news penunoth penne anduwata banina ewai UNP eke weda genamaine
hariyata news pennanawanam depeththema weradi wagema hadath pennanna epei
mama DERANA news balanne ekai ekenam hodak welawata depeththema news danwa

P S - hebai adanam mekata mata enna beriyo eeyeth dawasin bagayak ma keewa me magulata katha karala :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jayasundara8181
09-08-2007, 10:58 AM
Hah, hah. Rapa U seem behind a political agenda which want to keeps so called sacred Simhala-Buddist cultuer 4ever as it is . Man , what would have happened if king Devanam Piyathissa and other people refused to take buddism as it is from Indian.
Yes, I agree, there are some thing should be criticized in Super Star. But exactly It shouldn't be ur point of view which u see everything from sinhala-Buddist colored glass. Leave it man.otherwise you will be seen as a funny creature as some Hela Uruma mania people.:):D http://www.elakiri.com/forum/images/smilies/sq/biggrin9gp.gif
:D

Wal Bada
09-08-2007, 07:49 PM
Sucks

peemy
09-08-2007, 07:59 PM
I think......
kalin ekata wada godaaak hondai,,,
honda judgersla tikak innawa,,A wagema honda singersla tikakwa thoorala thiyenawa,,:yes: :yes:

bt sirasa A'ken hondata hambakaranawa,,,
sirase thiyena kapati weda nawaththala neee,,,

SMS wedenam hari neeee,,
final 12ta SMS karanna thiyanna thibbe,,:yes:

monaunath prgrm eka niyamai...(ethulaanthaya balanne nethuwa gaththoth):yes:

Diyathi
09-08-2007, 08:04 PM
We cant say its a Mania or a Madness.. Coz Ideas Changes from person to person.
Its a dream of a Future star..
Its not a Mania.. or a Madness.,
its just a favt programe,Thats all.. No one can Blame for there.. Popularity..

Take Care

:yes::yes:

ram4mira
09-08-2007, 08:09 PM

Pala HU**THO yanna.Moda gal musalaya..........Thopila wage ewun innakan lankawa kohe hadennada???????ethakota yakoo sirasa balana hamoma kotine.............Gonek wuna paliyata GON katha kiyanna epa.

Diyathi
09-08-2007, 08:16 PM
Pala HU**THO yanna.Moda gal musalaya..........Thopila wage ewun innakan lankawa kohe hadennada???????ethakota yakoo sirasa balana hamoma kotine.............Gonek wuna paliyata GON katha kiyanna epa.

blood_brotha
09-08-2007, 08:18 PM

ane palayan yanda... umbala wage eun innakan thama rata hadanda beri....

hamba karana salli walin bagayak thopi wage eun maharajata deela kotinta denakota harida...

kuda gal moosalaya kauda kiayala umba umbe ##### gen ahaganin

blood_brotha
09-08-2007, 08:22 PM
We cant say its a Mania or a Madness.. Coz Ideas Changes from person to person.
Its a dream of a Future star..
Its not a Mania.. or a Madness.,
its just a favt programe,Thats all.. No one can Blame for there.. Popularity..

Take Care

umbala wage eunwa brain wash karala tibbahama prabhata okkoma lesiy... sirasa aragena yana shadow war ekata umbala ahu wela....

ram4mira
09-08-2007, 08:26 PM
ane palayan yanda... umbala wage eun innakan thama rata hadanda beri....

hamba karana salli walin bagayak thopi wage eun maharajata deela kotinta denakota harida...

kuda gal moosalaya kauda kiayala umba umbe ##### gen ahaganin

#####???
Therena bashawakin kiyapan.Tho oke kiyanna aththe ammagen ahapan kiyalane.Yako kata bannath uge ammawa gawaganna epa.Ubatath amma kenek innawane.Kage wunath amma ammamai.Respect her.

Mama nam mahinda wage kotinta salli denne na.Mama hamba karanneth na.
Ubala wage ewun ekka katha karala wadakuth na.

Diyathi
09-08-2007, 08:28 PM
umbala wage eunwa brain wash karala tibbahama prabhata okkoma lesiy... sirasa aragena yana shadow war ekata umbala ahu wela....

Excuse me...???

Luk.. U cant tell anyone that dont Watch Sirasa.. Mokada eka Eka Ayage Kamaththawal eka eka widiyai..
Oya dana ganna.. Mamath mage ratata adarei...
Eth ...
Katawath kagewath kamaththwal ekka.. Sellam karanna ba...
Eka hondata mathaka thiyaganne..
Api ape rata kawadawath Pawala denne na..
Api koty nemei..
Api Kotin ta waira karanawa..
Eka wenama kathawak..
But..
SIRasai Koty ekka methana kisima Sambandayak na
Api Sirasa balapu paliyata api koty wenneth na.. ape Brain Wash wenneth na..
api Balanne apita ona de...
Coz "Once food is another's Poison.."

Aiyath kiyannam.. Ape rata thama.. BEst Country eka..
Eka hondata mathaka thiyaganna..
anika Bro.. Girl kenek Ta katha karannath Dana ganna..

Take CAre

ram4mira
09-08-2007, 08:37 PM
Excuse me...???

Luk.. U cant tell anyone that dont Watch Sirasa.. Mokada eka Eka Ayage Kamaththawal eka eka widiyai..
Eth ...
Api koty nemei..
Eka wenama kathawak..
But..

Take CAre

Elaz sis

Diyathi
09-08-2007, 08:40 PM
Elaz sis

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

ram4mira
09-08-2007, 08:44 PM
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

y?
dd i say somethng wrong?

Diyathi
09-08-2007, 08:47 PM
y?
dd i say somethng wrong?

NOpe men.. Iam upset Bcz of that blood_brotha .....
Wtever..
thanks..
:( :(

ram4mira
09-08-2007, 08:53 PM
NOpe men.. Iam upset Bcz of that blood_brotha .....
Wtever..
thanks..
:( :(

Aiyoooo jus forget it.

Diyathi
09-08-2007, 08:56 PM
Aiyoooo jus forget it.

Yeah sure..
but no one has ever Blamed me like this..
Wtever
thanks
:yes: :( :)

rapa
09-10-2007, 07:55 PM

lassana basha wilasaya :lol: :lol: :lol: :lol:

pamithK
09-10-2007, 07:58 PM
lassana basha wilasaya :lol: :lol: :lol: :lol:

he he..blood_brotha ayya inna kota..oyawage dewal kiyawena eka normal!!

rapa
09-10-2007, 08:26 PM
mata kata apu eka kiyanna bee kiwwoth mekata adala pudgalayange hithamanapa wenawa :lol:

blood_brotha
09-10-2007, 08:28 PM

mama kiayapu kunuharupayak pennapan

blood_brotha
09-10-2007, 08:34 PM
Excuse me...???

Eth ...
Api koty nemei..
Eka wenama kathawak..
But..

Take CAre

umbala wage eun kata aragena ran depaya bala bala.. SSS walata Sms yawa yawa natana hema magulakinma maharaja kotinta bullet aran denawa.. dont u understand it???

kotinta waira karanwa kiyala nodana unta support karanawa wakrakarawa. eka ithin modakama thama...

kello kiyala amuthu jathiyak da?? kiyana eka kelinma mokatath unath mama kiyanwa.. mata oya babo babo kiayala eka ekawa nalawala purudu ne.

rapa
09-10-2007, 08:37 PM
mama kiayapu kunuharupayak pennapan
ewa den amathaka karala dapan
eka nemai den politics nee ne :(
nikan keewe nee wage :lol: :lol: :lol: :lol:

blood_brotha
09-10-2007, 08:41 PM
Excuse me...???

Eth ...
Api koty nemei..
Eka wenama kathawak..
But..

Take CAre

umbala wage eun kata aragena ran depaya bala bala.. SSS walata Sms yawa yawa natana hema magulakinma maharaja kotinta bullet aran denawa.. dont u understand it???

kotinta waira karanwa kiyala nodana unta support karanawa wakrakarawa. eka ithin modakama thama...

kello kiyala amuthu jathiyak da?? kiyana eka kelinma mokatath unath mama kiyanwa.. mata oya babo babo kiayala eka ekawa nalawala purudu ne.

Diyathi
09-10-2007, 08:55 PM

OH really.. I dont want to Argue with Monkeys..

Duh..
so ur the one huh??
I 4got.. Thanks 4 reminding me that ur that Blood brotha...
hehe..
:rolleyes:

gangs_7
10-23-2007, 06:03 PM
A U MAD OR NOT.........???????????????

rapa
10-23-2007, 06:35 PM
OH really.. I dont want to Argue with Monkeys..

Duh..
so ur the one huh??
I 4got.. Thanks 4 reminding me that ur that Blood brotha...
hehe..
:rolleyes:

don't forget we all are borne in monkey ;)
we just argue with idea not a person:yes:

rapa
10-23-2007, 06:35 PM
A U MAD OR NOT.........???????????????
Mad or Mania

Akilamalli
10-24-2007, 12:05 PM
mania + madness + pissu=sirasa ss, pobox xxx ,Angoda.

anarkalee
10-24-2007, 12:07 PM
EKA ATHKIN HODAI ET KARANA VIDIYA WERADI

supun75
10-24-2007, 12:09 PM
Yes I agree.

gangs_7
10-24-2007, 05:29 PM
[RAPA A U ,MADDDDDDDDDD OR WHAT??????????????/:confused: :growl:

rapa
10-24-2007, 05:51 PM
[RAPA A U ,MADDDDDDDDDD OR WHAT??????????????/:confused: :growl:
shut up your bloody mouth :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

surabada
10-24-2007, 05:59 PM
:dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull: :dull:

gangs_7
10-25-2007, 02:10 PM
HAIYENDA????????????? OK we dnt talk with made pepl....................

irunika
11-10-2007, 08:02 PM
budu ammo meke diga.......... kiyawala balala uththara dennam.

rapa
11-12-2007, 06:10 PM
budu ammo meke diga.......... kiyawala balala uththara dennam.
thama kiywanawada? :)

gayandinusha
11-12-2007, 06:12 PM
dekama

don104
11-13-2007, 12:28 PM
for some people this could be a silly thing but for those people who wants to show there talents but couldnt do because of lack of money or help this is a big opportunity

janju
11-13-2007, 12:43 PM
All are feeling Very mad a:angry: :angry: Mad ... Gals are Like Mad Cow Dieses :lol:

rapa
11-13-2007, 07:06 PM
All are feeling Very mad a:angry: :angry: Mad ... Gals are Like Mad Cow Dieses :lol:
paw :P

dilistic
11-13-2007, 07:09 PM
for some people this could be a silly thing but for those people who wants to show there talents but couldnt do because of lack of money or help this is a big opportunity

yeahh! well said! :yes: ;)

echo601
11-13-2007, 07:37 PM
how can u say they win cuz of talents hell no.The dumb ass lankan gals vote for there hottness.This sms thin i used to get some money duh!!!!.They dont care about f****in talents.

MADNESS-AAAAAA!

crazydude
01-12-2008, 09:29 PM
hey dude mage ekata waren

Hackr
01-12-2008, 09:31 PM

everybody has talents but sirasa doesnt fair
(because many singers have talnets unmathable)
and they could get cut from the show
(im trying to say that the accuracy of the choosing a person is not good enough)

and thats not all people believe in them as gods in the last parts

so i say this is a mania

crazydude
01-12-2008, 09:33 PM
everybody has talents but sirasa doesnt fair
(because many singers have talnets unmathable)
and they could get cut from the show
(im trying to say that the accuracy of the choosing a person is not good enough)

and thats not all people believe in them as gods in the last parts

so i say this is a mania

ya ya a talent of actin. likewise in prono productions.

Hooooooooo Hoooooooo

ane ban katawahagena danna deyak gana kathakarapan :lol::lol::lol::lol::lol::lol::yes::yes::yes::yes: :yes::yes::yes::yes::no::no::no::no::no::sorry::so rry::sorry::sorry::sorry:;);););):eek:

Hackr
01-12-2008, 09:36 PM
ya ya a talent of actin. likewise in prono productions.

Hooooooooo Hoooooooo

ane ban katawahagena danna deyak gana kathakarapan :lol::lol::lol::lol::lol::lol::yes::yes::yes::yes: :yes::yes::yes::yes::no::no::no::no::no::sorry::so rry::sorry::sorry::sorry:;);););):eek:

ay uba super mantha ?