PDA

View Full Version : Nick Lachey "What's Left Of Me"(mp3 included)


tckrockz
02-24-2007, 08:04 AM
http://news.softpedia.com/images/news2/Nick-Lachey-Jessica-Simpson-s-Husband-Faces-Cheating-Allegations-2.jpg
Watch my life,
Pass me by,
In the rear view mirror
Pictures frozen in time
Are becoming clearer
I don't wanna waste another day
Stuck in the shadow of my mistakes

Yeah...

[Chorus]
Cause I want you,
And I feel you,
Crawling underneath my skin
Like a hunger,
Like a burning,
To find a place I've never been
Now I'm broken,
And I'm faded,
I'm half the man I thought I would be:
But you can have what's left of me

I've been dying inside,
Little by little,
No where to go,
But going out of my mind
In endless circles,
Running from my self until,
You gave me a reason for standing still

[Chorus]

It's falling faster,
Barely breathing,
Give me something,
To believe in
Tell me: It's not all in my head

Take what's left
Of this man
Make me whole
Once again

[Chorus]

I've been dying inside you see
I'm going out of my mind
Out of my mind
I'm just running in circles all the time
Will you take what's left
Will you take what's left
Will you take what's left of me?
Just running in circles in my mind
Will you take what's left
Will you take what's left
Will you take what's left of me?
Download Sng (http://www.fileflyer.com/view/y3Zo4By) Vdo (http://youtube.com/watch?v=1WMfU_IeMl4)

Anusha
02-24-2007, 08:10 AM
I have the full album ;)

lasanka
02-24-2007, 01:43 PM
awesome song..

lasanka
02-24-2007, 01:44 PM
I have the full album ;)
ah realli?? anythin ud suggest for dwnload?

Anusha
02-24-2007, 02:04 PM
ah realli?? anythin ud suggest for dwnload?
You download them and see. I don't really listen to his music.

lasanka
02-24-2007, 02:04 PM
ok tnx

azrah ghaffoor
02-24-2007, 03:36 PM
god!! this guy iss hot!!!

tckrockz
02-24-2007, 03:37 PM
god!! this guy iss hot!!!
yh n his da ex of jessica simpson

lasanka
02-24-2007, 03:38 PM
ex husband heheh

azrah ghaffoor
02-24-2007, 03:39 PM
yh n his da ex of jessica simpson
yea i knw

tckrockz
02-24-2007, 03:40 PM
ex husband heheh
y he relased his newest album when dey got divorced

lasanka
02-24-2007, 03:55 PM
hehehe

Anusha
02-24-2007, 04:01 PM
ex husband heheh
I don't find it funny :confused:

Anusha
02-24-2007, 04:01 PM
y he relased his newest album when dey got divorced
Wen weeme preethiya wenuwen :lol:

lasanka
02-24-2007, 04:02 PM
I don't find it funny :confused:
it was for azz u knw tellher hes the ex husband not jus ex boyfrnd or sumfyn like that

azrah ghaffoor
02-24-2007, 04:04 PM
it was for azz u knw tellher hes the ex husband not jus ex boyfrnd or sumfyn like that
yea i already knw.....im not dum

lasanka
02-24-2007, 04:07 PM
yea i already knw.....im not dum
never said u were...
y u always so easily irritated?

azrah ghaffoor
02-24-2007, 04:10 PM
never said u were...
y u always so easily irritated?
i dint have my coffee today...thats y....haha u should ask shihan how i freaked out that day just coz i dint have coffee for da whole day!!

lasanka
02-24-2007, 04:17 PM
i dint have my coffee today...thats y....haha u should ask shihan how i freaked out that day just coz i dint have coffee for da whole day!!
coffe that explains a lot of things den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

azrah ghaffoor
02-24-2007, 04:21 PM
coffe that explains a lot of things den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)
hehe yea..thats y i get angry..if i dont have ma coffe thenn...................ima bring down da house!! loll

nEoN_wHitE
02-24-2007, 04:22 PM
coooool thanx:D

nEoN_wHitE
02-24-2007, 04:23 PM
hehe yea..thats y i get angry..if i dont have ma coffe thenn...................ima bring down da house!! loll
where u mean ur house da?? aneeee gedara ina aya paw nee:lol::lol::lol:

P.S.
howeverrrr da only think u do is getting anrry & upset neeee:lol:

azrah ghaffoor
02-24-2007, 04:24 PM
where u mean ur house da?? aneeee gedara ina aya paw nee:lol::lol::lol:

P.S.
howeverrrr da only think u do is getting anrry & upset neeee:lol:
hmm yea most of da time loll.

Tissaka
02-24-2007, 04:50 PM
thanks machooo ;):D:D

tckrockz
02-24-2007, 05:00 PM
np guyz

tckrockz
02-24-2007, 05:02 PM
hmm yea most of da time loll.
most of da tym naaaa everytym every second

lasanka
02-24-2007, 05:03 PM
nahhh shes sweeet

lasanka
02-24-2007, 05:04 PM
at times hehehehe

azrah ghaffoor
02-24-2007, 06:14 PM
most of da tym naaaa everytym every second
yea mostly bcuz of u

azrah ghaffoor
02-24-2007, 06:14 PM
at times hehehehe
at times??babz im always sweet!!!

lasanka
02-24-2007, 06:16 PM
at times??babz im always sweet!!!
kk luv ur always sweet!

azrah ghaffoor
02-24-2007, 06:18 PM
kk luv ur always sweet!
:love: :love: muah!!

lasanka
02-24-2007, 06:20 PM
hehe

Anusha
02-24-2007, 06:21 PM
:love: :love: muah!!
Muah? Like the bellowing of a cow :lol:

azrah ghaffoor
02-24-2007, 06:22 PM
Muah? Like the bellowing of a cow :lol:
wtf?

sandu_ls
02-24-2007, 06:28 PM
thnx........

lasanka
02-24-2007, 06:33 PM
hahahahaa