PDA

View Full Version : Happy birthday Dreamworks naveen


Hashan dis
08-18-2009, 12:10 AM
http://m.pimpmyspace.org/pimp/1/ff/ff34b91e2a0ea5b9ba10.gif

http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-47.gif

Happy birthday machanzz

http://1.bp.blogspot.com/_HqHzY-Dpn9g/SSO-eS4iBtI/AAAAAAAABsw/pDjmPSBz23A/s320/whiskey.jpg

menna man gaane :P

Renesas
08-18-2009, 12:33 AM
Happy birthday bro

X men
08-18-2009, 12:34 AM
Happy Birth Day Naveeeeeeeeeen :D

krizta
08-18-2009, 12:37 AM
Happy B'day Bro!:D may all ur wishes & dreamz come true!:yes:

sandun thilaka
08-18-2009, 12:42 AM
Happy birthday Naveen :D

||~R_girl~||
08-18-2009, 12:44 AM
hey Happy B'day broh
Hope u hva greaaat B'dayy
hv a blaaaaaaaaaaaaaaaast :)

GihanFX
08-18-2009, 12:45 AM
Happy Birthday Naveen

rangaboss
08-18-2009, 12:47 AM
hapy bday machan

X men
08-18-2009, 12:48 AM
hey Happy B'day broh
Hope u hva greaaat B'dayy
hv a blaaaaaaaaaaaaaaaast :)

:eek::shocked:

u mean BOMB ... ? :baffled:
tawa keeweth nee .. party eka demma witaray :oo:

hamish
08-18-2009, 12:50 AM
wish u a happy birthday

Malinga
08-18-2009, 12:51 AM
Suba Ma Suba Upandinayak Veeva!!!!

||~R_girl~||
08-18-2009, 12:51 AM
:eek::shocked:

u mean BOMB ... ? :baffled:
tawa keeweth nee .. party eka demma witaray :oo:
:lol: :lol: :lol:
hw on erth cn v find a bomb bettr dan u..??? nah nt a bomb :P

oyata ithin kana banemane
mama kiwwa nt to donate ur bloood kiyala :lol:

GihanFX
08-18-2009, 12:57 AM
:lol: :lol: :lol:
hw on erth cn v find a bomb bettr dan u..??? nah nt a bomb :P

oyata ithin kana banemane
mama kiwwa nt to donate ur bloood kiyala :lol:

kalekata passe dakke

X men
08-18-2009, 12:58 AM
:lol: :lol: :lol:
hw on erth cn v find a bomb bettr dan u..??? nah nt a bomb :P

oyata ithin kana banemane
mama kiwwa nt to donate ur bloood kiyala :lol:

lol..im a bomb..!:rofl: lotz say dat..n u know it too..:baffled:
what tu du :oo: kala kala blood donate kala..tama nam aulak naha..:D
eth kanna one... nettan mama merewi :dull: she absorbed more than 1pynt mama hitanne :baffled:

||~R_girl~||
08-18-2009, 01:00 AM
kalekata passe dakke ow
dawas 3kata passe EK awe :D

||~R_girl~||
08-18-2009, 01:01 AM
lol..im a bomb..!:rofl: lotz say dat..n u know it too..:baffled:
what tu du :oo: kala kala blood donate kala..tama nam aulak naha..:D
eth kanna one... nettan mama merewi :dull: she absorbed more than 1pynt mama hitanne :baffled:
hehe mama nan blood dunne natthe ekai... d main reasn was dat not ma age :P :rofl:

oya bomb ekak kiyana eka obvius ne halo :lol:

tikak kaawe na kiyala maren naaaa :P
hey i g2g nww
bye nytz
c ya

X men
08-18-2009, 01:05 AM
hehe mama nan blood dunne natthe ekai... d main reasn was dat not ma age :P :rofl:

oya bomb ekak kiyana eka obvius ne halo :lol:

tikak kaawe na kiyala maren naaaa :P
hey i g2g nww
bye nytz
c ya

ok..go go .. :P
spiders lage blood red naha ne:rofl: ...itin kauda ganne blood oyage ..:D
okz
Ba byee
Cya .. study well :rolleyes:

GihanFX
08-18-2009, 01:07 AM
ow
dawas 3kata passe EK awe :D

gud scene, im off to bed, gud night

thm14
08-18-2009, 01:10 AM
Happy Birthday Machoo!!
Have a greatt dayyy :D
party nathei?:P

cj4ever
08-18-2009, 01:39 AM
happy birth day macho

blue_09
08-18-2009, 01:51 AM
Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ac2000
08-18-2009, 02:23 AM
Happy B'Day....

asanga456
08-18-2009, 03:48 AM
happy birthday bro..............

thilzz
08-18-2009, 04:42 AM
~ Happy B'day ~

urajdrlk
08-18-2009, 05:27 AM
Happy Birthday Naveen............ :D :D

upe
08-18-2009, 05:36 AM
Happy Birthday!!!!

p.s. i love your posts!! :D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:21 AM
http://m.pimpmyspace.org/pimp/1/ff/ff34b91e2a0ea5b9ba10.gif

http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-47.gif

Happy birthday machanzz

http://1.bp.blogspot.com/_HqHzY-Dpn9g/SSO-eS4iBtI/AAAAAAAABsw/pDjmPSBz23A/s320/whiskey.jpg

menna man gaane :P

Thx bro.:DAnd thx for the thread.
BTW mama bonne nea ban:lol:

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:22 AM
Happy birthday bro


Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:25 AM
Happy Birth Day Naveeeeeeeeeen :D

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:27 AM
Happy B'day Bro!:D may all ur wishes & dreamz come true!:yes:

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:29 AM
Happy birthday Naveen :D


Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 08:29 AM
hey Happy B'day broh
Hope u hva greaaat B'dayy
hv a blaaaaaaaaaaaaaaaast :)

Thx Sis:D

ishaahmis
08-18-2009, 08:31 AM
wishing u a very happy b'day Naveen...

tharuksha123
08-18-2009, 08:31 AM
Happy B DAy :D

crazycombo
08-18-2009, 08:32 AM
best wishes for a great day! Many happy returns bro.
Enjoy your life to the maximum!!!

THE SKULL
08-18-2009, 08:33 AM
http://img36.imageshack.us/img36/8572/30989692475f06d1d27e.jpg (http://img36.imageshack.us/i/30989692475f06d1d27e.jpg/)

Happy B'day :P

ruwanfer
08-18-2009, 09:08 AM
wish u a happy birthday

http://www.thesundayleader.lk/20090712/images/pages_image/issues_pic-lead.jpg

MAchan badu redy hawasata set wemu....

cdsome
08-18-2009, 09:25 AM
Many Happy Returns of the day Bro!!!

DJANURADHA@mp3
08-18-2009, 09:34 AM
whooooooooooooooooo OOOOOoOOOOoOooooOOoooOoo

http://i43.tinypic.com/2m4c8w7.gif

DJAT
08-18-2009, 09:44 AM
http://i179.photobucket.com/albums/w302/simmolp/HappyBirthday8.gif

god bless buddy

Zeus
08-18-2009, 09:47 AM
Wish u belated Hpy Bday machan
U always been a good Elakiriyan contributing many stuff to the EK family :D

marley
08-18-2009, 11:50 AM
HaPpY bIrThDaY MacHaN

G-Force
08-18-2009, 11:52 AM
Happy B'day :D:D

nmps
08-18-2009, 11:52 AM
Happy birthday MCN

--bACarDi--
08-18-2009, 11:54 AM
Haffy B'day Naveen :)

shan_n95
08-18-2009, 11:56 AM
happy bday aiyaaaaa........
menna man ganeeee bothal 4kma

http://smilelikeadoughnut.com/wp-content/uploads/2008_05_26-liquor.jpg

tharinda76
08-18-2009, 11:57 AM
HAPPY B'DAY MACHAN !! (MR. DIALOG)

Sumi84
08-18-2009, 01:59 PM
many happy returns of da day broooooooo

yasasrd
08-18-2009, 02:04 PM
Happy B'day bro...hv a blazttttt

BRAINY
08-18-2009, 02:08 PM
Happy B'Day Bro..

Have a blast... :)

paris
08-18-2009, 02:40 PM
happy birthday bro !! :D

uocanu
08-18-2009, 06:14 PM
http://www.thewhiskyexchange.com/Site_Data/thewhiskyexchange_com/dbimages/large/TALOB.18YO.jpg

Happy Birthday Macho...
onna apith set una Birthday Party 1ta :D

Octa HeliX
08-18-2009, 06:15 PM
Happy Birthday!!!:D:D:D

AL1717
08-18-2009, 06:16 PM
http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-47.gif

dulajs
08-18-2009, 06:16 PM
Happy B'day machooooo - dulaj

harsha440
08-18-2009, 06:20 PM
Happpppppppy birthday Naveen

harsha440
08-18-2009, 06:21 PM
http://www.thewhiskyexchange.com/Site_Data/thewhiskyexchange_com/dbimages/large/TALOB.18YO.jpg

okkolatama atiwei wage....

sherlock
08-18-2009, 06:26 PM
Happy birth Day Bro

bundy123
08-18-2009, 06:27 PM
MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY !!!.. mcn...........................

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 09:21 PM
Happy Birthday Naveen

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 09:22 PM
hapy bday machan

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 09:23 PM
wish u a happy birthday

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 09:24 PM
Suba Ma Suba Upandinayak Veeva!!!!

Bohoma stuthi:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 09:26 PM
Happy Birthday Machoo!!
Have a greatt dayyy :D
party nathei?:P

Thx bro:D
Ane nea ban.;)

thm14
08-18-2009, 09:27 PM
Thx bro:D
Ane nea ban.;)
apooo monada ban :P:P

chint
08-18-2009, 09:29 PM
Happy Birth day!!!:D:D:D

DJ ASHAN
08-18-2009, 09:31 PM
Happy Birthday machan...

senira
08-18-2009, 09:40 PM
ah happy bday naveen
din c u from a long time??

gn.karunarathna
08-18-2009, 09:51 PM
ammo blue label ekak .. ela ela congratzzz macho :P

coollifestyle4u
08-18-2009, 09:52 PM
http://www.totallypimpedout.net/Graphics/Birthday/Happy_Birthday/images/Happy_Birthday_Balloons_3.gif

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:28 PM
happy birth day macho

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:29 PM
Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:29 PM
Happy B'Day....

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:34 PM
happy birthday bro..............

Thx bro:D

niki771
08-18-2009, 10:34 PM
happy b'day bro... !!!!! :rofl::rofl::rofl::rofl:

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:34 PM
~ Happy B'day ~

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:35 PM
Happy Birthday Naveen............ :D :D

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:36 PM
Happy Birthday!!!!

p.s. i love your posts!! :D

Thx sis:D
;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:38 PM
wishing u a very happy b'day Naveen...

Thx sis:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:38 PM
Happy B DAy :D

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:39 PM
best wishes for a great day! Many happy returns bro.
Enjoy your life to the maximum!!!

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:39 PM
http://img36.imageshack.us/img36/8572/30989692475f06d1d27e.jpg (http://img36.imageshack.us/i/30989692475f06d1d27e.jpg/)

Happy B'day :P

:lol:Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:40 PM
wish u a happy birthday

http://www.thesundayleader.lk/20090712/images/pages_image/issues_pic-lead.jpg

MAchan badu redy hawasata set wemu....


Thx bro:D
Habai mama bonne nea machooooo;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:41 PM
Many Happy Returns of the day Bro!!!

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:42 PM
whooooooooooooooooo OOOOOoOOOOoOooooOOoooOoo

http://i43.tinypic.com/2m4c8w7.gif


Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:43 PM
http://i179.photobucket.com/albums/w302/simmolp/HappyBirthday8.gif

god bless buddy

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:44 PM
Wish u belated Hpy Bday machan
U always been a good Elakiriyan contributing many stuff to the EK family :D

Thx bro:D
EK is part of my life machan;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 10:45 PM
HaPpY bIrThDaY MacHaN

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:44 PM
Happy B'day :D:D

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:44 PM
Happy birthday MCN

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:45 PM
Haffy B'day Naveen :)

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:46 PM
happy bday aiyaaaaa........
menna man ganeeee bothal 4kma

http://smilelikeadoughnut.com/wp-content/uploads/2008_05_26-liquor.jpg

Thx bro:D
Eth mama bonne nea ban;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:47 PM
HAPPY B'DAY MACHAN !! (MR. DIALOG)

Thx bro:D
;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:47 PM
many happy returns of da day broooooooo

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:48 PM
Happy B'day bro...hv a blazttttt

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:49 PM
Happy B'Day Bro..

Have a blast... :)

Thx sis:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:50 PM
happy birthday bro !! :D

Thx Sis:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:50 PM
http://www.thewhiskyexchange.com/Site_Data/thewhiskyexchange_com/dbimages/large/TALOB.18YO.jpg

Happy Birthday Macho...
onna apith set una Birthday Party 1ta :D

Thx bro:D
;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:51 PM
Happy Birthday!!!:D:D:D


Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:52 PM
http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-47.gif

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:52 PM
Happy B'day machooooo - dulaj

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:53 PM
Happpppppppy birthday Naveen

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:54 PM
Happy birth Day Bro

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:54 PM
MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY !!!.. mcn...........................


Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:55 PM
apooo monada ban :P:P

:rofl:

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:56 PM
Happy Birth day!!!:D:D:D

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:56 PM
Happy Birthday machan...

Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:57 PM
ah happy bday naveen
din c u from a long time??

Thx bro:D
Mama daily aawa ne ban;)

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:58 PM
ammo blue label ekak .. ela ela congratzzz macho :P

:baffled:Thx bro:D

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:58 PM
http://www.totallypimpedout.net/Graphics/Birthday/Happy_Birthday/images/Happy_Birthday_Balloons_3.gif

Thx bro:D

R_L
08-18-2009, 11:58 PM
Happy Bday Lokka.. :) many happy returns..

Dreamworks_naveen
08-18-2009, 11:59 PM
happy b'day bro... !!!!! :rofl::rofl::rofl::rofl:

Thx sis:D

Dreamworks_naveen
08-19-2009, 12:01 AM
Happy Bday Lokka.. :) many happy returns..

Thx bro:D

Zaku
08-19-2009, 12:03 AM
http://m.pimpmyspace.org/pimp/1/ff/ff34b91e2a0ea5b9ba10.gif

mata cake one.....:rofl:;)

Dreamworks_naveen
08-19-2009, 12:28 AM
http://m.pimpmyspace.org/pimp/1/ff/ff34b91e2a0ea5b9ba10.gif

mata cake one.....:rofl:;)

Thx Sis:D

http://msp326.photobucket.com/albums/k411/hortibob/birthday_cake.gif

Onna cake eka;)

paris
08-19-2009, 01:05 AM
Thx sis:D

hahahaha :lol: menna brainyata sis lu meya.... :rofl:
meh sis nemei aiyo meya bro kenek... :P pissu bro kenek :P :rofl:

Zaku
08-20-2009, 03:10 PM
hahahaha :lol: menna brainyata sis lu meya.... :rofl:
meh sis nemei aiyo meya bro kenek... :P pissu bro kenek :P :rofl:



ekane akki witaray eka danne.........:rofl::P:lol:

Zaku
08-20-2009, 03:12 PM
Thx Sis:D

http://msp326.photobucket.com/albums/k411/hortibob/birthday_cake.gif

Onna cake eka;)

nytym.;)
cake ekata tankooooo:rofl: cake kanna one nisa thrd1 udata gatta...:lol:
taniya kanna baen paris akkit innawa...:rofl: