PDA

View Full Version : New ElaKiri Policy about Fights!

Pages : [1] 2

GTRZ
10-30-2007, 05:00 PM
Just saw some threads with fights and members insulting each other in very uncivilized way. I can't check every thread, there are 1000s appear every day. So guys I need your help! Please PM me when something is going wrong.

And even you are on which side you don't have any right to start or join a fight.
Old members, new members it’s all the same. So i will have to take action against everyone who participated in the fight.

I don't care which is the truth and who has facts etc.. Simple ElaKiri Rules say no insulting other members! Should respect each other!
Under that i will have to ban everyone who participated in the fight.

So simply i am considering debates accepted under ElaKiri rules only! Others will completely ignored and the causes of debate or whoz good and whoz bad etc.. I don’t really care. I will take action against every participant.

If someone made problems to you or insulted you then please report me, I will take care about them. You don't have any right to continue the fight.
You may think that's girlish or your enemy will say you are scared. But remember how much you fight still nothing happens to your enemy you just posting words online and there is no use of that coz no physical power is used. Even an 80 year old grandpa can talk like a superman. So don’t waste time on fights and be wise! Please report me everyone who make problems in the forum and from PM or from any other related methods. I will take care about them.

We want to see peace again in ElaKiri. So I think the time has come to take some big steps for that.

northtech
10-30-2007, 05:02 PM
Ok GT
GUD GUD !!!!!!

rukshankb
10-30-2007, 05:04 PM
This should be done!!!!!

lahirumam
10-30-2007, 05:06 PM
Nice to see some action taken...cheers GT

malkavi
10-30-2007, 05:06 PM
Ela..........Meka dan thanikara wali site ekak wela...issara kochchara peacefully thibba site ekakda..?:(
Samahara welawata site ekata ennath hithene neththe meka nisa thamai.........
Hamoma EK ekata enne thamange hithata sahanayak labaganna....nethuwa mekata awilla maraganna nemei..........:yes:
Meka dan thanikarama yuda pitiyak wela........:yes:
Ae kale hamoma ekama family eke aya wage hitiye.......dan ekata eka pennana beri wela..........wachanayak weradunoth danna okkoma kunuharapa tika kiya gannawa......So bad.........:(

GTRZ
10-30-2007, 05:10 PM
Ela..........Meka dan thanikara wali site ekak wela...issara kochchara peacefully thibba site ekakda..?:(
Hamoma EK ekata enne thamange hithata sahanayak labaganna....nethuwa mekata awilla maraganna nemei..........:yes:
Ae kale hamoma ekama family eke aya wage hitiye.......dan ekata eka pennana beri wela..........wachanayak weradunoth danna okkoma kunuharapa tika kiya gannawa......So bad.........:(

yes machan. Umba mata hama welema call deela wali yanakota kiyanwa. Thank you very much machan! :D

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:11 PM
i dnt accept thisssssssssssssssss...........................we shud b able to telll the bad things abt sumone.........

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:12 PM
i mean if sumones doin sum bad things we shud b able to tell other ppl.......

rukshankb
10-30-2007, 05:12 PM

Yes true machan. super star hindama thama me okkoma dan wath super star gena talk karana eka nawaththamu
:frown: :frown: :frown: :frown: :frown: :frown:

malkavi
10-30-2007, 05:13 PM
yes machan. Umba mata hama welema call deela wali yanakota kiyanwa. Thank you very much machan! :D

Anytime machan....EK eka api kohoma hari parana thathweta genna one..........:yes: :yes:

sri_lion
10-30-2007, 05:13 PM
Just saw some threads with fights and members insulting each other in very uncivilized way. I can't check every thread, there are 1000s appear every day. So guys I need your help! Please PM me when something is going wrong.

And even you are on which side you don't have any right to start or join a fight.
Old members, new members itís all the same. So i will have to take action against everyone who participated in the fight.

I don't care which is the truth and who has facts etc.. Simple ElaKiri Rules say no insulting other members! Should respect each other!

So simply i am considering debates accepted under ElaKiri rules only! Others will completely ignored and the causes of debate or whoz good and whoz bad etc.. I donít really care. I will take action against every participant.

If someone made problems to you or insulted you then please report me, I will take care about them. You don't have any right to continue the fight.
You may think that's girlish or your enemy will say you are scared. But remember how much you fight still nothing happens to your enemy you just posting words online and there is no use of that coz no physical power is used. Even an 80 year old grandpa can talk like a superman. So donít waste time on fights and be wise! Please report me everyone who make problems in the forum and from PM or from any other related methods. I will take care about them.

We want to see peace again in ElaKiri. So I think the time has come to take some big steps for that.

Very true!! Some members just do not know how to take comments and what is a proper argument..:(

I think we need a sticky thread.. about EK rules!!

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:14 PM
nopeeeeeeee this cnt b accepted...................................

sri_lion
10-30-2007, 05:16 PM
i dnt accept thisssssssssssssssss...........................we shud b able to telll the bad things abt sumone.........

Yes! in a civilized manner machang!! Nobody likes to get insulted right.. the other thing is if you've got no facts to prove or you have no idea about what they talking don't involve in it... end of the story!!!

blackroses
10-30-2007, 05:16 PM
gud reaction GT...................

sri_lion
10-30-2007, 05:18 PM
And the other thing is I suggest we need a SINGLE Thread for "Sirasa Super Star"

I saw same old things discussed in several threads!!!

amila325
10-30-2007, 05:19 PM
true machan ane manda anyway this is so gud GT :yes:

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:20 PM
nooo men even i had evidence to prove those ****in things that this dasun has dun.bt that lich didnt giv me the chance to prove it...........cz dasun uta bucket eka allan inna hinda.............whteva.....................

wht im seyin is we shud b able to telll if sumones doin sumthin bad.............

gazaly
Nice to see some action taken...cheers GT

:yes::yes::yes::)

amila325
nopeeeeeeee this cnt b accepted...................................
im sorry to say machan anyway meka karannama wenawa nathnan kattiya kunu harupa kiyagaththu gamanmai ne. anika meke kiyanne cannt insult others kiyala witharai

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:21 PM
nooo men even i had evidence to prove those ****in things that this dasun has dun.bt that lich didnt giv me the chance to prove it...........cz dasun uta bucket eka allan inna hinda.............whteva.....................

wht im seyin is we shud b able to telll if sumones doin sumthin bad.............

blackroses
10-30-2007, 05:22 PM
im sorry to say machan anyway meka karannama wenawa nathnan kattiya kunu harupa kiyagaththu gamanmai ne. anika meke kiyanne cannt insult others kiyala witharai

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

sri_lion
10-30-2007, 05:22 PM

Machang... If you suspect that someone is doing something bad... REPORT to Admin!!!

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:25 PM
welll before tellin admins i think its better to inform others...soo they cn avoid him

GTRZ

Yes you can tell me. Don't go to fight or do anything about it. Just show me the thread and the person who did that with proof.

If you wanna tell that in public you have to first tell me and ask for the permission.
Coz telling it in public like creating a another fight with that person. So i will take care about him. You just have to report me.

If you think he/she has done something really bad and you should tell it to all the other people in the community then please tell me first. I will look at your problem and tell you what to do.

amila325
Yes you can tell me. Don't go to fight or do anything about it. Just show me the thread and the person who did that with proof.

If you wanna tell that in public you have to first tell me and ask for the permission.
Coz telling it in public like creating a another fight with that person. So i will take care about him. You just have to report me.

If you think he/she has done something really bad and you should tell it to all the other people in the community then please tell me first. I will look at your problem and tell you what to do.
yep that's write true :yes:

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 05:27 PM
kkkkkkkkk GT anyway u shud knw that ur partner.........he s nt the sme for all the members

chiraa
10-30-2007, 05:54 PM

Old members, new members itís all the same. So i will have to take action against everyone who participated in the fight.

So simply i am considering debates accepted under ElaKiri rules only! Others will completely ignored and the causes of debate or whoz good and whoz bad etc.. I donít really care. I will take action against every participant.

You may think that's girlish or your enemy will say you are scared. But remember how much you fight still nothing happens to your enemy you just posting words online and there is no use of that coz no physical power is used. Even an 80 year old grandpa can talk like a superman. So donít waste time on fights and be wise! Please report me everyone who make problems in the forum and from PM or from any other related methods. I will take care about them.

500% agreed. :yes:
A person whom I thought was a really educated person was acting Like a 3rd class gangster.going around and abusing other people.( in that thread.)
I felt sorry to see such things.:sorry:

DANEWMEN
10-30-2007, 06:02 PM
tks GT for taking actions........!!!! cheers mate..!!

fazaal24
10-30-2007, 06:04 PM
yup..well Done gt...thats hw an admin should act,,CHEERZ..!

tckrockz
10-30-2007, 06:15 PM
Dane nada ban aluth ewun awith boruwata sadde danawa ne ethokota kohomath kata wahan inna ba ne :P

Gomida
10-30-2007, 06:24 PM
Agree with you GT, as always :yes: :D

Lich
10-30-2007, 06:31 PM
kkkkkkkkk GT anyway u shud knw that ur partner.........he s nt the sme for all the members
i didnt support any side. what i said was to dont be so childish and what we really want to is have fun but not insulting the members.

blood_brotha
10-30-2007, 06:38 PM

okkoma oya sirasa superstar hinda thama:dull:

GTRZ
10-30-2007, 06:58 PM
Dane nada ban aluth ewun awith boruwata sadde danawa ne ethokota kohomath kata wahan inna ba ne :P

unta ar malli poddak inna, oyata fun ekak dennam kiyala post ekak dala.
mata PM ekak ewanna ;)

virajvithanage
10-30-2007, 07:00 PM
ela.... nice to hear this!!! elakiri is getting the influence of wat had happened to our wrld long tine ago.... it will be much more better whtout fghts!!!

blood_brotha
10-30-2007, 07:01 PM
mata PM ekak ewanna ;)

dan wath oya sig eka wenas karoth hondai nedooo

RAZOR xxxxx
10-30-2007, 07:27 PM
i didnt support any side. what i said was to dont be so childish and what we really want to is have fun but not insulting the members.

ahh haaaaaa support kalema naaaaaa.whteva men.........................................

anyway i g2g ....................i also hve sumthin to tell u..u also dnt b soo childish

DJAT
10-30-2007, 07:30 PM
ELA GT MAco Meka ubata kiyanna tibuna meeta kalin .anyway dan apa kattiya ma tika pilipadinnakao.ty GT bro...

http://i177.photobucket.com/albums/w211/russianodavis/4xps0zo.gif

milindasenarath
10-30-2007, 07:48 PM
hoda wedak

prasadana2
10-30-2007, 07:57 PM
i agree with u gt..

shaaj
10-30-2007, 08:12 PM
http://soundsgood.podhoster.com/media/images/soundsgood.jpg

ELA GT BHAIII, ELAKIRI REACTION..... :yes:

crazy_m
10-30-2007, 10:05 PM

Ow...hmmmm....:sorry: :(

icreations
10-30-2007, 10:10 PM
Ya GT machoo very gud..

Thx meekata...

haarshlife
10-30-2007, 10:22 PM
HONDAIII....GT BRO,,,BUT SHUD B ABLE TO KUNUHARUPA NOKIA THAMAGE DE KIYANNA ...EHEMA NEDA...???

sajithgamage
10-30-2007, 10:32 PM
apinam hari...ma niwila

crazer_z
10-30-2007, 10:36 PM
Vry GD Mchn VrY Gd... :)

crazer_z
10-30-2007, 10:37 PM
:yes: :yes: :yes: :yes:
issara waliyak daagathath hithakin nowe ne :rofl: :rofl: its Nt serious jst 4 fUn ne:rofl:
Bt nw Me ewun maaraganna hadanawa :nerd: :(

ICE
10-30-2007, 10:48 PM

mala... meke echchara vali yanavada ban.....:baffled: :baffled:

mama ekak vath dakke nah ne shik...:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

anuja
10-30-2007, 10:51 PM
ammo shape eke inna ona

anuja
10-30-2007, 10:52 PM
mala... meke echchara vali yanavada ban.....:baffled: :baffled:

mama ekak vath dakke nah ne shik...:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

uba nethi tike ova vune

ICE
10-31-2007, 01:02 AM
uba nethi tike ova vune

happada bola ehemada...

balapan api nathi athara vena deval..:P

Michael
10-31-2007, 01:07 AM
ElaKiri :D

G.R.E.A
10-31-2007, 01:10 AM
good thing!! Peace!!!!!:D

samiram
10-31-2007, 01:33 AM

wow....
nice GT...
I told you ne..
need to have a control..
i hope this rule will make this..
site better and the old members..
will also come back again...
:):):):):)

CoolCartoon
10-31-2007, 03:54 AM
thats good machan

x-pert
10-31-2007, 07:09 AM
Way to go machang...

Machang ara "report bad post" function eka active kaloth wade leesyi neda PM karanawatath wadiya....

Anyway... This is a good idea machang :D :D :D

ElaKiri ;)

gamers4now
10-31-2007, 08:00 AM
COOL ADMIN !

badtnc
10-31-2007, 08:48 AM

niyamai gt macahna. meka ham,adama wali. api ona help ekak dennam machan ubata.

Vmax
10-31-2007, 08:52 AM
Eththatama hoda deyak....Thankz GT

Sahan_se
10-31-2007, 08:54 AM
Etakota weradi deyak kiyanakota BalaGenna innanath one da machan?
Mukuthma kiyanna behe nedaaaaaaaaaaaaa?
Machan Randukarana hemotama neme, Weradi karayata witharak danduwam diya yuthui.

amila325
10-31-2007, 09:19 AM
:yes: :yes: :yes: :yes:
issara waliyak daagathath hithakin nowe ne :rofl: :rofl: its Nt serious jst 4 fUn ne:rofl:
Bt nw Me ewun maaraganna hadanawa :nerd: :(
oh yeah hi hi a gena nam kiyala wedak ne :D :D

Alaya
10-31-2007, 09:38 AM
Welldone GT

Alaya
10-31-2007, 09:41 AM

:yes: :yes:

he is warning members without understanding the real thing.

everything has two sides, don't look at a thing from one viewpont.

As an admin he should be more responsible.

aruna47
10-31-2007, 09:42 AM
ELA . BABALA RANDU KARANA KOTA FATHER HIT KARANAWA

Tharindu DR
10-31-2007, 10:38 AM
No wali Wada Saamen..........
Peace and Love

maleemsg
10-31-2007, 12:08 PM
Niyamai..GT aiye..!!!

tiakak parakku wela hari mehema deyak karana hithapu eka nam harima hodai..!!!!!

Aluth parana bedayak nethuwama hemotama eka vidiyata site eka use karanna puluwan wenna oni..!!!!

mama oyage adahasata 100% ekagai..!!!!

djiresh
10-31-2007, 04:09 PM
GreAT work:) :) :) :)

tiran50
10-31-2007, 04:14 PM
site eke godak kal hondin hitapu aya ban wela.Mewede harida GTZ ayeth hitala balannakooooooooooooooooooooooooooo

Y2K
10-31-2007, 04:30 PM
Machan idea is good , but we should also ways try to keep our members rather than ban them, self controlling system is more effective ................ so do good things if somebody insulting you don't take any notice ...... instead of fighting report it to the Admin ..................... 1st time he will forgive you but 2nd time he won't forgive you ........................... I think Elakiri start not for fighting ... this is a community ............ it's all about sharing & helping others ..... so let's behave well

tiran50
10-31-2007, 04:33 PM
Machan idea is good , but we should also ways try to keep our members rather than ban them, self controlling system is more effective ................ so do good things if somebody insulting you don't take any notice ...... instead of fighting report it to the Admin ..................... 1st time he will forgive you but 2nd time he won't forgive you ........................... I think Elakiri start not for fighting ... this is a community ............ it's all about sharing & helping others ..... so let's behave well
Machan well said ban is not the answer for this

GTRZ
10-31-2007, 04:40 PM
site eke godak kal hondin hitapu aya ban wela.Mewede harida GTZ ayeth hitala balannakooooooooooooooooooooooooooo

godak kal hitapu aya ne hondatama ElaKiri rules danne aluth ayatath wada neda malli. Ithin echchra dana dana waradi karana eka harida kiyala oya hithala balanna ita issella.

tiran50
10-31-2007, 04:43 PM
godak kal hitapu aya ne hondatama ElaKiri rules danne aluth ayatath wada neda malli. Ithin echchra dana dana waradi karana eka harida kiyala oya hithala balanna ita issella.
ekiyanne edennata Aye enna berida:shocked: :shocked: :sorry: :sorry: :sorry: :eek: :eek: :eek:

GTRZ
10-31-2007, 04:48 PM
ekiyanne edennata Aye enna berida:shocked: :shocked: :sorry: :sorry: :sorry: :eek: :eek: :eek:

Puluwan ban period eka iwara unama

nalinget
10-31-2007, 05:06 PM
hi
taht is ok
Nal;in.

djaimon
11-09-2007, 05:19 AM
Good to see someone taking a stand.

tckrockz
11-09-2007, 05:25 AM
mata PM ekak ewanna ;)
api ithin ban kohomath PM 1k danna eka ne:dull: :dull: :dull: :D kohomath ithin Spam ewun awama thiynma fun eka :P dan ithin Spam uth na ne goda kalkin:( :( :( :(

salamath
11-10-2007, 06:20 PM
hi

terrance
11-10-2007, 06:24 PM
ela

pamithK
11-10-2007, 06:30 PM
well ok ..but lets not make this sound like a ban to post our views on some subject..because you havent defined wht a 'fight' is..so we dont know whether we're in one..:confused: :confused:

and i hope aslong as u dont insult fellow members..posting eachothers views are fine..right?

and wht abt when someone wierd turns up and we make fun of that person right?
(eg- ladies man:P )..e kiyanne bite karannath barida?

not clear ayya:confused: :confused: :confused:

Anusha
11-10-2007, 06:44 PM
No revolution: no development :P :P :P

Anusha
11-10-2007, 06:47 PM
well ok ..but lets not make this sound like a ban to post our views on some subject..because you havent defined wht a 'fight' is..so we dont know whether we're in one..:confused: :confused:

and i hope aslong as u dont insult fellow members..posting eachothers views are fine..right?

and wht abt when someone wierd turns up and we make fun of that person right?
(eg- ladies man:P )..e kiyanne bite karannath barida?

not clear ayya:confused: :confused: :confused:
If you wanna "bite" something, go eat biscuits! What do you expect from doing that? Some people will take it as a joke. Some won't! Even the ones who take it as a joke at first, will end up getting pissed when you do that over and over. (= Seed to a fight)

pamithK
11-10-2007, 06:50 PM
If you wanna "bite" something, go eat biscuits! What do you expect from doing that? Some people will take it as a joke. Some won't! Even the ones who take it as a joke at first, will end up getting pissed when you do that over and over. (= Seed to a fight)

ya ya i kno machan..i was just wanting to know whether that is also a so-called 'fight'..anyway most people enjoy that shame u dont..(as long as it is ethical)

suma30
11-10-2007, 06:59 PM
YES GT u r 100% true. we want to stop fight

Anusha
11-10-2007, 07:01 PM
ya ya i kno machan..i was just wanting to know whether that is also a so-called 'fight'..anyway most people enjoy that shame u dont..(as long as it is ethical)
You enjoy it != most people enjoy it :rolleyes:

mshassy
11-10-2007, 07:06 PM
haha!!!!ela GT>>>

RAZOR xxxxx
11-10-2007, 07:09 PM
WHOS ACTIN IN A UNCIVILIZED WAY?????????????ANYONE KNWS

djkasun
11-10-2007, 07:18 PM
eka nam aththa............!!!!!!!!!!!!!:) :) :) :) :) :) :)

danidu
11-10-2007, 08:19 PM
hello:lol: :lol:

geethq
11-12-2007, 12:29 AM
mama nam onna akuratama wada
okkoma PM kaanawa obahumata

nuwa1
11-12-2007, 07:34 PM
WE DON'T WANT FIGHT. WE ARE ONE FAMILY. IS THAT CORRECT GUYS......
WHY DO WE FIGHT. WHAT WE GET FROM FIGHT? WE ARE HERE FOR TALKING, HELP EACH OTHER, LEARNING, ETC.........

GOOD ACTION GTRZ.

sindukade1
11-12-2007, 07:45 PM
GT magen waraddak ehema wela thiyanawanam samawenna mama thama aluth ne dannathiwa waradi wenna athine ara eka parak una wage gt dannawane siddiya mam nam sama kamiwa dahamin inna thamai thamai hithanne apita kohomath udda nam oni naha api maim gammana wala ayaneeeeeee site ekata enneth bihoma amaruwen ea awila gaha ganna oni nahane

shalinda
11-12-2007, 07:50 PM
ok no worries

Kalegana
11-12-2007, 07:52 PM
Me Aiyala, Samahara welawata mama Athel Eakata joke eakak Dekak Karanawa.
Eawath Eapada?

sindukade1
11-12-2007, 07:53 PM
GT magen waraddak ehema wela thiyanawanam samawenna mama thama aluth ne dannathiwa waradi wenna athine ara eka parak una wage gt dannawane siddiya mam nam sama kamiwa dahamin inna thamai thamai hithanne apita kohomath udda nam oni naha api maim gammana wala ayaneeeeeee site ekata enneth bihoma amaruwen ea awila gaha ganna oni nahane sss

Santa
01-07-2008, 04:47 PM
ok GT!

Kalindugayan
01-07-2008, 05:49 PM
yup

Nishantha Withanage
01-07-2008, 05:53 PM
Ok Sir.

anarkalee
01-07-2008, 05:55 PM
ok GT ayya
oya kiyana deyak thama

crazy_m
01-07-2008, 05:57 PM

Hmmmmm....ow:sorry:

dhanushka7171
01-07-2008, 06:06 PM
Ow ow aththa thama....

Thenura
01-07-2008, 06:12 PM
ela ela

nuwa1
01-07-2008, 08:06 PM
ElaKiri

raac
01-07-2008, 08:27 PM
Munata pissu ban...................:D :D :D :D :D :D

chalitha135
01-07-2008, 08:42 PM
me mage EK fight thread ekata sorry...:(:(:(:(:(

Kalegana
01-08-2008, 12:07 AM
me mage EK fight thread ekata sorry...:(:(:(:(:(
Ow machan sorry machan...mamath me thread eake gag\ha gatta...hebai wachan pawchchi kare ne....:(
pics walin witarai....
Sorry machan....
Menna link eaka....

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=58079

farshad
01-08-2008, 12:58 AM
hmmmm.....

cj4ever
01-08-2008, 03:30 PM
macho papuwakiyala dala thiyana thead eke wena site ekaka water mark thiyanava monavahari karanna

cj4ever
01-08-2008, 03:30 PM
macho papuwa kiyala dala thiyana thead eke wena site ekaka water mark thiyanava monavahari karanna

Tuffey
01-08-2008, 03:36 PM
Good work GT...... it's really need to get Ek just like the past without conflicts ....:yes: :yes: :D

danadha
05-27-2008, 01:35 PM
Aha nice Adviced From GTZR
Thatz what we need Now

PEACEFull Country ,friends,

pop1212
05-27-2008, 01:48 PM
ok!!!!!!! tht is gud!!!

emimaxy
05-27-2008, 01:52 PM
ait boss we'l PM u

harshafx
05-27-2008, 02:12 PM
me wade dan tika kaleka idan onamwela thibuna deyak.....dan ithin GT aiya gemata enter welane inne.....aye parana thathwetama enawa 4 sure....~~~~~~~~~~~~~LETS GET TOGETHER~~~~~~~~~~

yasiru1
05-27-2008, 02:22 PM
Hamotama eka widihata salakanawanam eka hodai.

djHiran
05-27-2008, 02:45 PM
Ok GTRZ. I plead mercy that I also once involved with such ugly thing. I promise I'll never do that again. And, I'll also PM you. Thanks

niroshan84515
05-27-2008, 02:47 PM
ow ow GT aiyya this is true. we can PM u if something goes wrong

rochel1977
05-27-2008, 02:49 PM
ela ela. wade shape moderator kenek wa path karama ee wage fights yanawa nam case eka cool karanda. GT tath weda athine. :yes: :yes:

dilrasan
05-27-2008, 02:50 PM
Yyaaaa Peace And harmony..!!!!
I agree and will Stick to that Info and Instruction...!!!

Nash_Node
05-27-2008, 04:29 PM
:(

I am gonna loose my job if everyone sticked to this

(outside the forum I mean)

lol

omaladithya123
05-27-2008, 10:11 PM
I will B on Ur side

ni_shi2005
05-27-2008, 10:19 PM
me mata aara R_Girl hema welema!! monavaahari kiyanawa!!
he he!!
but dont ban her or me!! we wre jst!!!

ane mage ayya mawa ban karannda nam epaaaaa......eya kohamath mangena complain karai!! mang nikan fun ekata karane!!!!frendhship kamaata thamai!! not real....... ok ok plz plz ......mawa ban karanna epaaaaaaaaaaaaaaaa!!

N@rUT0
05-27-2008, 10:21 PM
onna man nam..

ahema karee na...

||~R_girl~||
05-27-2008, 10:58 PM
me mata aara R_Girl hema welema!! monavaahari kiyanawa!!
he he!!
but dont ban her or me!! we wre jst!!!

ane mage ayya mawa ban karannda nam epaaaaa......eya kohamath mangena complain karai!! mang nikan fun ekata karane!!!!frendhship kamaata thamai!! not real....... ok ok plz plz ......mawa ban karanna epaaaaaaaaaaaaaaaa!!
heyyyy pissu poooso I never did so..
U r da one who z insulting me wherever u go..:angry::angry::frown::frown::frown:
dnt u rember?

ni_shi2005
05-27-2008, 11:01 PM
heyyyy pissu poooso I never did so..
U r da one who z insulting me wherever u go..:angry::angry::frown::frown::frown:
dnt u rember?

aneeee!! boru kiyana tharama!!!
mang kawadda oyava insult kaare!!
ammooooooov!! mang honda lamayek!!
oyane mata heme welema!! pissu pooso!! scooby doo!! eva meva kiyagena hittiye!!
:oo: :oo:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:04 PM
uhh oya nemeda mata syco pissi kiya kiya banne?:frown::frown:

Jayanga
05-27-2008, 11:06 PM
Heyyyyy.................................:frown:
Umba mage kellata eka eka ewaa kianawali needa aaaaaa :frown:

Jayanga
05-27-2008, 11:06 PM
Koooo kauda mata pennana suduuuu:love: :love: :love: :love:
Mama balaaa gannam..........:frown:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:07 PM
ow anee... meya maha pissu poosek da koheda....!!!:frown::angry:

tharuksha123
05-27-2008, 11:07 PM
machan uba kandy da?

Jayanga
05-27-2008, 11:09 PM
machan uba kandy da?
OOOO yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

ni_shi2005
05-27-2008, 11:09 PM

ammiyooooooooooooooov!! ey ohama boru kiyanne!! mang oyata sycho pissi kiwwada!!
oyata ethatama molayak nedda ane!! sycho and pissi......dekama ekai!!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:10 PM
ammiyooooooooooooooov!! ey ohama boru kiyanne!! mang oyata sycho pissi kiwwada!!
ithin oya thamai e widi dekenma banne......
heyyy U dumb...! wil u stop dis stupid thing..?

tharuksha123
05-27-2008, 11:10 PM
OOOO yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
elane bn..
kohe da?

uba Dharmaraja da?

Jayanga
05-27-2008, 11:11 PM
:frown: :frown: :frown: :frown:

ni_shi2005

aneeeeeee paw ara sudheeera kollaaaaaa!!!
andanawa ethi........... paw ane eyaa!!!!!!

Jayanga
elane bn..
kohe da?

uba Dharmaraja da?
OWwwwwwwwwwwww.....................:D
umaba ? :D

ni_shi2005
05-27-2008, 11:12 PM
machan uba kandy da?

dekkada!! mata support ena vidaha!! eya kandy kiyala nemai ahuva chandy da kiyala ahuve!! he he :rolleyes: :rolleyes:

*nikan kiwwe..........gtrz ayya mawa ban karannepaaaaaaaaaaa!!

||~R_girl~||
andanawa ethi........... paw ane eyaa!!!!!!thwath pissuwak adinwa

Jayanga
andanawa ethi........... paw ane eyaa!!!!!!
Ai ea ? :frown:

tharuksha123
Rajans thama bn..
sudheera api eka scl ekee.
clz made bn...

kandy kohe da?

tharuksha123
05-27-2008, 11:13 PM
dekkada!! mata support ena vidaha!! eya kandy kiyala nemai ahuva chandy da kiyala ahuve!! he he :rolleyes: :rolleyes:

haha.......

||~R_girl~||
Ai ea ? :frown:meyata pissu......:angry:

Jayanga

Anee palyan sahodaraya yanna......................UU awe mage sup eekata......:P

ni_shi2005
05-27-2008, 11:14 PM

machaaaan.......mamath kandy walata langai!!!
weekendz wala peradeniya pare thamai, ehata mehata duwanne!! hehe

||~R_girl~||
Anee palyan sahodaraya yanna......................UU awe mage sup eekata......:P
ekathami poosanta suprt karanne kauda:lol::lol::lol:

Jayanga
meyata pissu......:angry:
UUU ne apita full sup eka dunne..................:lol:
Meyaa ewaa danne na ne suduuuuu:love: :love: ................:lol: :lol:

draco86
kauda kauda methana wali danne ah

ni_shi2005
05-27-2008, 11:15 PM

hari hari bro......api deng kittuwela ne!! api ekamuthu vemu!!
okkkkkkkkkk!!

||~R_girl~||
kauda kauda methana wali danne ahara kauda manda poosek!:rolleyes:

Jayanga
machaaaan.......mamath kandy walata langai!!!
weekendz wala peradeniya pare thamai, ehata mehata duwanne!! hehe
Aththa taaaaaaaaaaaa..........................
Umaba aurudu gaanakin panu beheth biwwe nadda ? :D

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:16 PM
okkkkkkkkkk!!ikee chndiya baya wela

Jayanga
05-27-2008, 11:16 PM
okkkkkkkkkk!!
Kotith ekka nooooooooo sama givisum.............:P

tharuksha123
05-27-2008, 11:17 PM
kiyahalla ...

draco86
ara kauda manda poosek!:rolleyes:

ah ehemada pooso danne ithin wali danna thami :P :P

ni_shi2005
kauda kauda methana wali danne ah

ammmmov !! mang nam nevai!!
mang surrender!!!!:no: :no: :no:

ni_shi2005
ekathami poosanta suprt karanne kauda:lol::lol::lol:

dekkada.......meyaaaa thamai mava insult karanne!! mata pooooso kiyanawa

||~R_girl~||
UUU ne apita full sup eka dunne..................:lol:
Meyaa ewaa danne na ne suduuuuu:love: :love: ................:lol: :lol:
ekathamai meya danne na kisima deyak

Jayanga
Rajans thama bn..
sudheera api eka scl ekee.
clz made bn...

kandy kohe da?
ahhh mata wadaa balai ehenan......................................mama kundasaale
Umba.............:D

ni_shi2005
05-27-2008, 11:18 PM
Kotith ekka nooooooooo sama givisum.............:P

ayoooooooo!! monavada bang!! api ithin yaluwaneeeeeee!!

||~R_girl~||
Aththa taaaaaaaaaaaa..........................
Umaba aurudu gaanakin panu beheth biwwe nadda ? :D ahhh hehehe..... e wage thamai

draco86
ammmmov !! mang nam nevai!!
mang surrender!!!!:no: :no: :no:

anna hoda eka niyama surrenda eka :P

Jayanga
dekkada.......meyaaaa thamai mava insult karanne!! mata pooooso kiyanawa
Poosata poosa kiyanne nathuwaa pooosiii kiyanna da ? :lol:

ni_shi2005
05-27-2008, 11:19 PM
ekathamai meya danne na kisima deyak

ehanam sudeerea wage.....asarana kollo......godak inawada!!!
ammeeeeeee...paw jayangath included ne!! :confused: :confused:

||~R_girl~||
ah ehemada pooso danne ithin wali danna thami :P :P
oww eka thamai
dts obvious

||~R_girl~||
ahhh cnt u remebr who strted it?dekkada.......meyaaaa thamai mava insult karanne!! mata pooooso kiyanawa

Jayanga
05-27-2008, 11:20 PM
ayoooooooo!! monavada bang!! api ithin yaluwaneeeeeee!!
Nope...............................:no: :no:
Umba mage kellata banna....................eaka nisaa ba..........:no:

draco86
05-27-2008, 11:20 PM
oww eka thamai
dts obvious

ya of course hamadam ape gewal patthe pooso wali meyath genath danna one e godata .hehheh

ni_shi2005
05-27-2008, 11:21 PM
anna hoda eka niyama surrenda eka :P

ekathamai ayyaaaaaaaaa!! okkamala ekathu wela mata baninawa!!
kohe giyoth mehamathamai!! me okkama me R_Girl ge kumantharnaya!!!
mang hari asaranai!!! :no: :no:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:21 PM
Poosata poosa kiyanne nathuwaa pooosiii kiyanna da ? :lol::lol::lol::lol::lol::lol:niyama kathwa

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:22 PM
ammeeeeeee...paw jayangath included ne!! :confused: :confused:me oya boru hadan enna epa.....
pissu imaginations!

tharuksha123
ahhh mata wadaa balai ehenan......................................mama kundasaale
Umba.............:D
Mahamaya eka langa bn.....;)

Jayanga
ammeeeeeee...paw jayangath included ne!! :confused: :confused:
Yakooooooooooooooo sudheera thama apiwa set:love: kalee.......................danne nathnam kagen hari ahapan..................:D

ni_shi2005
Nope...............................:no: :no:
Umba mage kellata banna....................eaka nisaa ba..........:no:

ahhhhhhhhhhhhhh!! ayyyyyyy machaaaaaan oyath sudeera wage anda andaa inda onada!!

ni_shi2005
ya of course hamadam ape gewal patthe pooso wali meyath genath danna one e godata .hehheh

ayyaaaaaaaa oya kawada side change one!!!
be be.......meka foul!!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:24 PM
ahhhhhhhhhhhhhh!! ayyyyyyy machaaaaaan oyath sudeera wage anda andaa inda onada!!
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:ai kandulu gas gahanawa kiyala hithuwada?

ni_shi2005
05-27-2008, 11:24 PM
Yakooooooooooooooo sudheera thama apiwa set:love: kalee.......................danne nathnam kagen hari ahapan..................:D

ahhhhhhhhhhhhh!! how great sudeeera iz!!
me evning me dennna love karagena hityane!!
ehanam meka wela thiyanne evening ta passe!!

draco86
05-27-2008, 11:25 PM
be be.......meka foul!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ni_shi2005
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:ai kandulu gas gahanawa kiyala hithuwada?

oya sudeerata gehuwane kohamath!!

Jayanga
Mahamaya eka langa bn.....;)
ahh................
maru pot eka...........:D

ni_shi2005
05-27-2008, 11:26 PM
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:confused: :confused: :confused: :confused:

foul game gahann be!!

||~R_girl~||
ya of course hamadam ape gewal patthe pooso wali meyath genath danna one e godata .hehheh ya sure sure:rofl::rofl::rofl::rofl:

ni_shi2005
ahh................

eka thamai!! mahamaya kellan balagena ma life eka yay!!
me mamath nikan inna welavata e peththata endada

Jayanga
05-27-2008, 11:27 PM
Mama meee sirawata ahanne..............................
Umba sirawata panu beheth dakalawath nadda ? :confused:

||~R_girl~||
be be.......meka foul!! ah eya kohomath mage side eke

tharuksha123
ahh................
haha..
ow..ow..;)

ni_shi2005
ya sure sure:rofl::rofl::rofl::rofl:

yeah!! i likeeeeee cats.............so tasty na!! :P :P

||~R_girl~||
he whr r da proof? huh??? hw do u say so?

tharuksha123
eka thamai!! mahamaya kellan balagena ma life eka yay!!
me mamath nikan inna welavata e peththata endada
apoi epaa...

Jayanga
05-27-2008, 11:28 PM
evening.................kauda ea.........:confused: :P

tharuksha123
he whr r da proof? huh??? hw do u say so?
dan ithin apiwa penneth naa...

||~R_girl~||
oya sudeerata gehuwane kohamath!! na mama ehema yaluwnta gahanne naaa oya wage

draco86
:confused: :confused: :confused: :confused:

foul game gahann be!!

foul koheda oya poosek ne pooso kohomath kapaty ne hoda moona pennala hora wada karanawa.

Jayanga
haha..
ow..ow..;)
;)

ni_shi2005
Mama meee sirawata ahanne..............................
Umba sirawata panu beheth dakalawath nadda ? :confused:

panu bhehth kiyanne mokadda machaaan!!

ni_shi2005
05-27-2008, 11:29 PM
ah eya kohomath mage side eke

ahhhhhhhhhhhhhhhh!! eyataht i love u kiyala ivarada!!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:29 PM
yeah!! i likeeeeee cats.............so tasty na!! :P :P
u mean u r eating ur own felsh? yaaak...!

ni_shi2005
05-27-2008, 11:30 PM
na mama ehema yaluwnta gahanne naaa oya wage

mang katada gehuwe!!!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:31 PM
dan ithin apiwa penneth naa...uhhh ehema na halo....

Jayanga
05-27-2008, 11:31 PM
apoi epaa...
Owww oww pisso geta ganna epaaa......
anika muuuu panu beheth biila na..........umbata boo wei.....:lol: :lol:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:32 PM
foul koheda oya poosek ne pooso kohomath kapaty ne hoda moona pennala hora wada karanawa.:lol::lol::lol::lol: best example is here....!

Jayanga
panu bhehth kiyanne mokadda machaaan!!
Mama hithuwa hariii................:yes:
Dan...................umbe kohe hari kahanawa ne.....:D

||~R_girl~||
panu bhehth kiyanne mokadda machaaan!!ike meya ekawath danne naa

unknown
Methana Waliyak da EEwage ekakda??

||~R_girl~||
ahhhhhhhhhhhhhhhh!! eyataht i love u kiyala ivarada!! heyyy u r tooo much harida??:angry::angry::angry::angry::frown::frown: :frown: betr watch yo mouth

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:33 PM
mang katada gehuwe!!!danne nane?

tharuksha123
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=2131827#post2131827

ni_shi2005
foul koheda oya poosek ne pooso kohomath kapaty ne hoda moona pennala hora wada karanawa.

ahhhhhhhhhhhhhhh!! oya poosa gena danne!! poooooosa meeyo kanne rasata nemai! gedara oyalage bookz wala meeyo kanawane!!
enisa oyalage studies ta badaawak wennava nisai poosan meeyo alllanne!!
neththan meeyoth poooosoth honda yahaluwa dannawada!!

http://www.all-creatures.org/anex/mice-catratbuddies.jpg

http://ruthless.zathras.de/fun/top-secret/catAndRat.jpg

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzxa/cats/catdiet.jpg

draco86
05-27-2008, 11:34 PM
heyyy u r tooo much harida??:angry::angry::angry::angry::frown::frown: :frown: betr watch yo mouth

ow ow beter watch it natham kata thalie

ni_shi2005
05-27-2008, 11:35 PM
u mean u r eating ur own felsh? yaaak...!

hey mang pooooooosek nemai!! poooooooso kohe hari internet use karanavada!!
ahhhhhhhh oya nam mental kenek kiyala confirm!!

||~R_girl~||
Methana Waliyak da EEwage ekakda??hey grt siggy...!!!
soo evil..!!!! U reprsnt Metal>>! grrtt hehe.....

Jayanga
heyyy u r tooo much harida??:angry::angry::angry::angry::frown::frown: :frown: betr watch yo mouth
Heyyy suduuuu:love: :love: pisek kiyana ewa ganan ganna epa..........anika meya panu beheth biila nath nisa hari amaruwen inne.........evry one knw ur my love:love: :love:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:36 PM
ow ow beter watch it natham kata thalieoww eka thamai.... seems lyk he dsnt understnd hehe

ni_shi2005
05-27-2008, 11:37 PM
danne nane?

ehanam lokuwata kiwwe!!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:37 PM
ahh thnx a lot Tharuhttp://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=2131827#post2131827

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:38 PM
ahhhhhhhh oya nam mental kenek kiyala confirm!! ehenan mokada oya poosekta curnt wadila wage avatr ekak dagena inne

ni_shi2005

deng mirror ekak hoyagena inda be!!
mang foto ekak gaththa........... eka balagena innang!!
http://asapblogs.typepad.com/theslug/images/112806lip.jpg

||~R_girl~||
Heyyy suduuuu:love: :love: pisek kiyana ewa ganan ganna epa..........anika meya panu beheth biila nath nisa hari amaruwen inne.........evry one knw ur my love:love: :love:;) great..!!!!
oww ithin he proved dat he s mad kiyala

draco86
05-27-2008, 11:39 PM
oww eka thamai.... seems lyk he dsnt understnd hehe

ya 4 sure poosata mole nehe kanawa bonwa nida gannawa dats all ne wathurata asath nehene

tharuksha123
05-27-2008, 11:39 PM
ahh thnx a lot Tharu
ur welcme..

Jayanga
05-27-2008, 11:40 PM
ahhhhhhhh oya nam mental kenek kiyala confirm!!
Hondatama amaarui wage................................:lol: :lol: :lol:

tharuksha123
05-27-2008, 11:43 PM
mama giyaa...

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:43 PM
iiya kate katha:baffled:
hey dumb i dint mean dat....

Jayanga
05-27-2008, 11:44 PM
Umbata pooos katakmai thiyenne.................:rolleyes:

Jayanga
05-27-2008, 11:44 PM
mama giyaa...
Ok
BYe
TC
G N

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:45 PM
ya 4 sure poosata mole nehe kanawa bonwa nida gannawa dats all ne wathurata asath nehenea h ow wathura asa nathi nisa thamai nikan curnt wadila wage inne

draco86
Umbata pooos katakmai thiyenne.................:rolleyes:

attha kathawa

krizta
That's good GT

||~R_girl~||
mama giyaa...ahh byee S******
TC!
gd nyt
slp tyt

unknown
hey grt siggy...!!!
soo evil..!!!! U reprsnt Metal>>! grrtt hehe.....

thnx SIs..:D ;) wot's goin on??

Jayanga
ya 4 sure poosata mole nehe kanawa bonwa nida gannawa dats all ne wathurata asath nehene
Ekane mechara kahanne.................................:lol: :lol:

draco86
05-27-2008, 11:46 PM
a h ow wathura asa nathi nisa thamai nikan curnt wadila wage inne

ow ow wathura dakala baya welada koheda munath sudumali wela gihin

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:47 PM
thnx SIs..:D ;) wot's goin on?? uhh me podi arguimnt ekak wage...
heyyy Stigz r cming on 30th 4 da concert as i knw...!

Jayanga
05-27-2008, 11:47 PM
attha kathawa
KO me poosa ea paara.................................

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:48 PM
hehe paw,,,!:baffled:

draco86
05-27-2008, 11:49 PM
KO me poosa ea paara.................................

poosa baya una wage neda

unknown
05-27-2008, 11:50 PM
uhh me podi arguimnt ekak wage...
heyyy Stigz r cming on 30th 4 da concert as i knw...!

Come To XC...this nt a Good thread to chat..:baffled:

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:52 PM
Come To XC...this nt a Good thread to chat..:baffled:
uhhh.... k..!

||~R_girl~||
05-27-2008, 11:53 PM
poosa baya una wage nedahehe ow oww baye thamai giye

draco86
05-27-2008, 11:54 PM
hehe ow oww baye thamai giye

ah dat means poosa gedara gihinda hehehhe

ni_shi2005
05-27-2008, 11:59 PM
AM BACK!!
thathaaaaaaaa awillaaaaa.....monavod wedak karagena giya!!
so cudnt open odr pages!!

ni_shi2005
05-28-2008, 12:00 AM
ah dat means poosa gedara gihinda hehehhe

ne ne!! big pooooooosa awilla hitiyaaaaaaaaa!!ekai :P

krizta
05-28-2008, 12:02 AM
kattiya what's up??

ni_shi2005
05-28-2008, 12:05 AM
kattiya what's up??

appppppppahhhhhh!! mokuth ne ayyaaaaa!!
me kattiya mava insult karanaawa!!
mang education gena katharataaaa.......mawa pissek kiyala insult karanava!!
ballannokooooooo!!

ni_shi2005
05-28-2008, 12:06 AM

poooooooso gena oya hariyata danne!!
http://www.salagram.net/walk-on-water-saintly-cat.jpg

nadun_perera
Great idea GT . We also like to see EK in peace. Keep up the gud work.

draco86
ne ne!! big pooooooosa awilla hitiyaaaaaaaaa!!ekai :P

ah big poosa awada :P :P

ni_shi2005
05-28-2008, 12:08 AM
a h ow wathura asa nathi nisa thamai nikan curnt wadila wage inne

kawda kiwe wathura aasa ne kiyala.........balanna sellama
http://www.worldofstock.com/slides/PPT1615.jpg

Jayanga
05-28-2008, 12:08 AM
Mee machan mee pissu poosa ekak fight karala, spam karala apita ban wenna ba ne..............meya ta thawa one nam XC enna kiyamu.................... :D

ni_shi2005
05-28-2008, 12:09 AM

ow bang big poooooooosa awilla innokota.....mokuth karana be......

ni_shi2005
05-28-2008, 12:10 AM
Mee machan mee pissu poosa ekak fight karala, spam karala apita ban wenna ba ne..............meya ta thawa one nam XC enna kiyamu.................... :D

Great escape dude!!