PDA

View Full Version : ElaKiri Social Security Fund

GTRZ
04-08-2010, 10:27 PM
First of all happy Birthday to all of my brothers and sisters in the ElaKiri Community. :D I can see you guys having a great time today.
For this birthday I thought to introduce some innovative gift for our ElaKiri Family. I have never seen this anywhere on the internet. So not sure it will work or not.
But lets try.. I personally think this should work well and will give great benefits and security to our ElaKiri Family Members. So let’s start..

With this fund we are planning to help our very own members to stand up against unexpected downfalls in their life. This system works as a true friend/family member who is giving you a helping hand when you need it the most.
But in the same time we have a procedure to select beneficiaries, recover funds and keep away abusers who are trying to misuse the system.

What types of causes we going to consider?

As examples..
1. You met with an accident and need serious medical support. You don't have enough money and no one is helping you.
2. You lost your parents, you don’t know what to do, no one to help.. you have no way to live and you need some money until you find a job.
3. You lost your job, you are all alone in Colombo and no one to ask support. Family members in your hometown have no power to support you. Need some money until you find the next job.
Etc…

Things we will not consider,

1. I got the best deal ever for my dream car. Need bit help. I will pay back in 3 days.
2. I need bit more money to take my wedding
3. I got a chance for a foreign job. Need fast money for VISA/Agency
Etc..

This fund only helping you to recover from unexpected downfalls in your life! And you should be having an acceptable plan to pay it back to the fund. It’s on 0% interest. But remember you are using ElaKiri Fund money, some other bro/sister in the community might need support as you do. Only if you pay back we can help others in the community and in the same time help you again someday.

How we accept requests for support?

You should be an active member having 1000+ posts with some value to the community. We might consider members having less than 1000 posts when they have outstanding performance in the community.
We have some board of members who going to do some fast inspections about you are your request. Then we request your pay back plan which should be acceptable under normal standards.
You have to sign a legal agreement with the fund or a selected person which describes above requirements.
If you really need support but have no payback plan or not expecting to pay the money back, depending on the situation we might arrange some community support for you. But it’s out of the ElaKiri Social Security Fund.

How much money the fund will get for the start? Who will put funds?

ElaKiri.com will put money.
To start we are planning to put Rs 50,000.00 to Rs 100,000.00 in the fund. We might increase it as we get capable of doing it.

More to come. Let me know your comments!

Hayao
04-08-2010, 10:28 PM
Wow great idea GT aiya :cool:

shammee
04-08-2010, 10:32 PM
අදහස අගෙයි-මගේ උපරිම සහාය!
ඒ වගේම මෙතන සජීවීව ඉන්න අයගේ අ‍ඳෝනා ගැනත් බලන්න:D

DJAT
04-08-2010, 10:33 PM
wow superb machoo... eka godak apita upakara wai apee jeewithee amaru tanakadi.niyama idea 1ka machoo kohomahari karamu.all da best :D

sali07
04-08-2010, 10:34 PM
Ada B'Day eka dawase niyama idea eka

GTRZ
04-08-2010, 10:36 PM
thanks brothers and sisters! If you have any thing to add please post. :yes:

hamish
04-08-2010, 10:36 PM
happy birthday

nice idea

XenonZ
04-08-2010, 10:39 PM
Maxaaa GT bro:rofl::rofl:
Ko apita party:P

Malinga
04-08-2010, 10:39 PM
හොඳ වැඩක්. සාමාජිකයන්ට මේ දේ ඉතා වටින සේවාවක් වෙයි කියල හිතනව. හැබැයි ඒ අයත් මේ සේවය පලදායකව පාවිච්චි කිරීම හා එය වැඩි දියුණු කිරීමට හැකි දේවල් කරන එක කාගෙත් යහපත සඳහා ඉවහල් වෙයි.

janaka33
04-08-2010, 10:40 PM
good idea Gt Aiyya :lol::lol::lol:

hamish
04-08-2010, 10:42 PM
well, how are v gonna collect money?

We can do it an a way like clicking Google ads annually.. so we get some money..still we know its very small in amount...but may be very useful.

Apart from that can't we have a system like, if we click google ads which are in EK, we get paid...the more ads u click the more money u get...

is it possible? this is just an idea only...

panchaz
04-08-2010, 10:43 PM
good idea brother

DJ ASHAN
04-08-2010, 10:43 PM
Good Idea GT bro...

akilar25
04-08-2010, 10:44 PM
elakiri

ugm873
04-08-2010, 10:46 PM
good idea, but i think other than a bank or a financial institute no one else can give money as loans....
and my suggestion is , think about giving loans for those who are having financial difficulties for paying exams such as charted/cima, this could be a big help for them..
thanks

suranga84
04-08-2010, 10:47 PM
nyc idea..ela ela..

R_L
lookin at da net u see all dese so called community sites... forums who try to copy EK... call demselves communities... this fund jes took it to a whole new level.. :) hats off to a great idea GT... dis is da true meanin of a community.. standin out for each other... great idea.. :)

reshadie
itz a great idea. it wil make EK feel more intimate to members... but better watch out for misusers:D:D:D

DJAT
04-08-2010, 10:48 PM
thanks brothers and sisters! If you have any thing to add please post. :yes:

bt machan mehema problem 1kak tiyanawa needa ? how we find fund ?

Kohomada api aaa Memberta Salli dena widiha desid karaneee? kocchara api legally wada kalath apiwa scam karanna puluwan needa.ethakota api kohomada eka recover kara ganeee. fund 1kak wenuwata apita barida insurance 1kak wagee ekak run karanna ?

nuwa1
04-08-2010, 10:48 PM
Great Idea...Let's Start This And Keep EK Family Happy...!!! :D

GTRZ
04-08-2010, 10:49 PM
well, how are v gonna collect money?

We can do it an a way like clicking Google ads annually.. so we get some money..still we know its very small in amount...but may be very useful.

Apart from that can't we have a system like, if we click google ads which are in EK, we get paid...the more ads u click the more money u get...

is it possible? this is just an idea only...

Google ads will not do anything, its still not giving any good value for sri lankan traffic. If we can cover the server costs with local ads we might be able to find some extra money to do those other things.

Anyway i am expecting members to keep the spirit of the community and contribute with their great posts than trying illegal ways to find money for ElaKiri. Its not good for our name.

GTRZ
04-08-2010, 10:54 PM
good idea, but i think other than a bank or a financial institute no one else can give money as loans....
and my suggestion is , think about giving loans for those who are having financial difficulties for paying exams such as charted/cima, this could be a big help for them..
thanks

You can give loans and even ask interests with some methods. And we are not expecting any interest too. This is free personal loans for recovery.

GTRZ
04-08-2010, 10:56 PM
itz a great idea. it wil make EK feel more intimate to members... but better watch out for misusers:D:D:D

sure do bro and we will always search for abusers.

GTRZ
04-08-2010, 10:59 PM
bt machan mehema problem 1kak tiyanawa needa ? how we find fund ?

Kohomada api aaa Memberta Salli dena widiha desid karaneee? kocchara api legally wada kalath apiwa scam karanna puluwan needa.ethakota api kohomada eka recover kara ganeee. fund 1kak wenuwata apita barida insurance 1kak wagee ekak run karanna ?

Mehemai machan members lata support karana widiyak thiyanwa, legal sign karanawa wagema apita loan gathapu kenage details awashya unoth public dannath api rights gannawa.

KrAzY_iN_LuV
04-08-2010, 11:00 PM
Great Idea GT Bro :)
Api One help ekak denawa :yes:

reshadie
04-08-2010, 11:01 PM
sure do bro and we will always search for abusers.
nt "bro" bro.. im a sis :D
nyway... itz a great work... wish u all da best..:yes::yes::yes:

fazil00789
04-08-2010, 11:01 PM
Maxxa idea eka GT ayya :)

shammee
04-08-2010, 11:02 PM
thanks brothers and sisters! If you have any thing to add please post. :yes:සමාජ සේවයක් කරන්න හිතන එකම ලොකු දෙයක්.කරන එක ඊටත් වඩා උතුම් දෙයක්.(මම පුද්ගලිකව හොඳට කට්ට කාලා තියනවා -මේවා කරන්න ගිහින්)
ඔබ තුමාගේ උතුම් අදහස ක්‍රියාත්මක කරන්න පෙර සාමාජිකත්වය නිසි පරිදි හඳුනාගන්න උවමනාවෙනවා නේද?පෝස්ට්1000ක නිර්ණායකය මොන විදිහටද තක්සේරු කරන්නේ...කාරණය තහවුරු කරගන්නේ කෙසේද යනාදී...දේ.
අනික,මේ වගේ අවස්ථා කීපයක් එක දිගට ආවොත්,අසාධාරණයක් හෝ අවලාදයකින් තොරව ඉදිරියට යන්නේ කෙසේද?අරමුදල් සම්පාදනය කරන්න සාමාජිකයන්ගේ දායකත්වය කොයි විදිහටද අපේක්ෂා කරන්නේ යනාදි දේවලුත් සාකච්චා කරන්න කැමතිද?
ඉතාම වැදගත් දේ දැනට මේකෙ උපරිම අයුරින් සජීවීව (සමහර විට එකිනෙකාගේ මානයන් අනුව වැදගත් -නොවැදගත්)ඉන්නා අයගේ දුක් ගැනවිලි ගැන(සමහර විට සුළු දෙයක් යැයි අනුමාන හෝ නිගමනය කරන දේ වටිනා කීප දෙනෙකුගේ කළකිරීමට-හැරයාමට හේතුවිය හැකි-තමුන්ගේ කැමැත්ත කියලා අහක දාමුද?) වඩාත් ඉක්මන් ප්‍රතිචාර දැක්විය හැකි ක්‍රමවේදයකුත් උවමනායි නේද?
පලි.සමහර උත්තර ලැබිලා වගෙත් පේනවා:D

blackroses
04-08-2010, 11:02 PM
lets come to the "PART" now... :) :)

open a bank account and put details here GT. we will all put some kind of amount to that. then there will be any 'x' amount there...

may b we can get some sponsorships... but my suggestion is we'll try to collect money through ourself.

so it will be an "aamisa pooja" in one hand....

way to go brooo....

innovative idea....

Sonique
04-08-2010, 11:03 PM
Nice idea GT :D Hats off. But with all these Financial probs can you handle this? :eek:

blackroses
04-08-2010, 11:04 PM

open a bank account and put details here GT. we will all put some kind of amount to that. then there will be any 'x' amount there...

may b we can get some sponsorships... but my suggestion is we'll try to collect money through ourself.

way to go brooo....

innovative idea....

SaNDun
04-08-2010, 11:05 PM
Adahasa nam supiri.

dan machan api me fund eka kohe hari thiyanna wenawane.. ekko uba laga.. nathnam bank ekaka.. bank ekaka nam wadath hodai.. adu gaane thiyena salli walata maase anthime poliyak hari ekathu wenawane.

anith eka thamai bank acc ekak open karala AC number ekai details tikai post kalama kemathi onama kenek ta ekata salli daannath puluwanne. ehema salli dana kenawa reference karagaththama fund karana ayage list ekak hadagannath puluwan.
ehema fund karana ayage REP ekata points yam pramanayak ad karala eyalawa dirimath karannath puluwanne neda?

meke active members la 1000 ta wada innawane.. ithin ekkenek gen Rs 100 gane ekathu unath Rs 100,000 lesiyenma collect karaganna puluwan.

mokada kiyanne?

sharki333
04-08-2010, 11:06 PM
Great Idea GT bro ;)
Birth Day eka dawase maru Idea eka ;)

Suvin1122
04-08-2010, 11:08 PM
Great GT aiya....:):)EK insuarance wage seen ekak da?? :DMeka hariyata pavichchi karana eka EK members lage yuthukamak..:yes:

DJAT
04-08-2010, 11:08 PM
Mehemai machan members lata support karana widiyak thiyanwa, legal sign karanawa wagema apita loan gathapu kenage details awashya unoth public dannath api rights gannawa.

ow machan eka hari but mama kiyapu dee ubata terunee naa mama hitaneee.

Practicaly gatthoth ada lankawe bank 1kakin loan aran polu tiyana minissu koccharanam innawada.but ban 1kakin loan denna Apayak gannawanee.ethakota aaa scam karana mony pramanaya apita tikak hari recover karaganna puluwan.

but api maa hadanna yana fund 1keedi apa ganne naa neee.bari welawath apiwa kawru hari scam kaloth api aa nathi wena mony pramanaya recover karaganne kohomada? acchara horakam karapu sakkvithiwa allanna bari una ekee ehema deyak unoth api mokada karaneee. ekata apita puluwan needa insurance kranna ( mama hariyatama danne naa).but ehema patthak gana api hithuwoth narakada?

amila_90210
04-08-2010, 11:09 PM
eLa nice surprise :D

¤--bACarDi--¤
04-08-2010, 11:11 PM
sounds good. ne need a fund. not only memebrs, GT can get a support from the fund if he screwed up with server costs/site development stuff etc. :P can't he ?

blackroses
04-08-2010, 11:14 PM
Great GT aiya....:):)EK insuarance wage seen ekak da?? :DMeka hariyata pavichchi karana eka EK members lage yuthukamak..:yes:

assurance... :) :)

Suvin1122
04-08-2010, 11:16 PM
assurance... :) :)
:rolleyes::yes::yes::D:D

Suvin1122
04-08-2010, 11:17 PM
wade nam elakiri...

Renesas
04-08-2010, 11:27 PM
Great idea bro

GTRZ
04-08-2010, 11:30 PM
සමාජ සේවයක් කරන්න හිතන එකම ලොකු දෙයක්.කරන එක ඊටත් වඩා උතුම් දෙයක්.(මම පුද්ගලිකව හොඳට කට්ට කාලා තියනවා -මේවා කරන්න ගිහින්)
ඔබ තුමාගේ උතුම් අදහස ක්‍රියාත්මක කරන්න පෙර සාමාජිකත්වය නිසි පරිදි හඳුනාගන්න උවමනාවෙනවා නේද?පෝස්ට්1000ක නිර්ණායකය මොන විදිහටද තක්සේරු කරන්නේ...කාරණය තහවුරු කරගන්නේ කෙසේද යනාදී...දේ.
අනික,මේ වගේ අවස්ථා කීපයක් එක දිගට ආවොත්,අසාධාරණයක් හෝ අවලාදයකින් තොරව ඉදිරියට යන්නේ කෙසේද?අරමුදල් සම්පාදනය කරන්න සාමාජිකයන්ගේ දායකත්වය කොයි විදිහටද අපේක්ෂා කරන්නේ යනාදි දේවලුත් සාකච්චා කරන්න කැමතිද?
ඉතාම වැදගත් දේ දැනට මේකෙ උපරිම අයුරින් සජීවීව (සමහර විට එකිනෙකාගේ මානයන් අනුව වැදගත් -නොවැදගත්)ඉන්නා අයගේ දුක් ගැනවිලි ගැන(සමහර විට සුළු දෙයක් යැයි අනුමාන හෝ නිගමනය කරන දේ වටිනා කීප දෙනෙකුගේ කළකිරීමට-හැරයාමට හේතුවිය හැකි-තමුන්ගේ කැමැත්ත කියලා අහක දාමුද?) වඩාත් ඉක්මන් ප්‍රතිචාර දැක්විය හැකි ක්‍රමවේදයකුත් උවමනායි නේද?
පලි.සමහර උත්තර ලැබිලා වගෙත් පේනවා:D

Oyage adahasata isthuthi :yes: mama "1000+ posts with some value to the community" kiyala dala thiyenne. Enisa nikamma meke wasiya laba ganeema sandahama 1000 post gahala wadak na. Api salli denwada nadda kiyana eka theeranaya karana board ekata elakiri eke godak hasirena pirisak thama thora ganne. Enisa mama hithana widiyata api salli dena pudgalayagen community ekata wela thiyana sewaya maga harenne na.

Api salli denakota mulu fund ekama thiyana salli ekama pudgalayek wenuwen wiyadam karane na. Wenath kenekuta or dennekuta api hama welama ithuruwak thiyan thama wiyadam karanne. Yam ayurakin ho apita kisma ayurakin gewanna bari nam api community eke kagen hari udawwak illanna awasthawa laba denwa.
Ewagema mathak karanna ona api katawath gewanna onamai kiyala bandila na. Meka service ekak insurance policy ekak nemei.

Mama danata samajikayangen mudal laba ganne nathuwa inna thama kalpana kalla thiyenne, Mokada mudal ekathu karala meka karanakota prashna godak wadi.

mama oya kiyana mekata adala nathi prashna ganath ikmnin balannam.

GTRZ
04-08-2010, 11:33 PM

way to go brooo....

innovative idea....

I am not planning to collect money from members machan, coz it may cause lot of trouble in the long run. May be a separate fund which powered by members.

blackroses
04-08-2010, 11:34 PM
I am not planning to collect money from members machan, coz it may cause lot of trouble in the long run. May be a separate fund which powered by members.

same thing but different procedure... :rofl::rofl:

anythin machooo... :)

GTRZ
04-08-2010, 11:35 PM
Nice idea GT :D Hats off. But with all these Financial probs can you handle this? :eek:
Thanks bro. This is not starting from today bro. After considering all suggestions and planning we are planning to launch this in around 2 months.

Hashan dis
04-08-2010, 11:38 PM
WoW good idea GT aiya :yes:

shammee
04-08-2010, 11:38 PM
Oyage adahasata isthuthi :yes: mama "1000+ posts with some value to the community" kiyala dala thiyenne. Enisa nikamma meke wasiya laba ganeema sandahama 1000 post gahala wadak na. Api salli denwada nadda kiyana eka theeranaya karana board ekata elakiri eke godak hasirena pirisak thama thora ganne. Enisa mama hithana widiyata api salli dena pudgalayagen community ekata wela thiyana sewaya maga harenne na.

Api salli denakota mulu fund ekama thiyana salli ekama pudgalayek wenuwen wiyadam karane na. Wenath kenekuta or dennekuta api hama welama ithuruwak thiyan thama wiyadam karanne. Yam ayurakin ho apita kisma ayurakin gewanna bari nam api community eke kagen hari udawwak illanna awasthawa laba denwa.
Ewagema mathak karanna ona api katawath gewanna onamai kiyala bandila na. Meka service ekak insurance policy ekak nemei.

Mama danata samajikayangen mudal laba ganne nathuwa inna thama kalpana kalla thiyenne, Mokada mudal ekathu karala meka karanakota prashna godak wadi.

mama oya kiyana mekata adala nathi prashna ganath ikmnin balannam.ස්තුතියි පැහැදිලි කිරීම් හා කරුනු දැක්වීම ගැන.:D
.........සෑහෙන කොටසක් යම් පාලනාධිකාරියක් විසින් නිසි ඇගයීමකින් කරනවා කිව්ව නිසා වැඩිදුරටත් අහන්න උවමනා නෑ.සියල්ල හොඳින් කෙරෙන්න ඕන කියන ආශිර්වාදය තමයි දැනට දෙන්න පුලුවන්.:)
ඒත් අනිවාර්යය නොවුනත් (අයිතිකාරයෝ-චන්ඩියෝ නම් වැඩි වෙයි තමා:lol:)හැකි අයටවත් මේ සඳහා දායක වෙන්න අවස්ථාව දෙන්න.මොකද මේක උපකාරක සේවයක් නිසා.

GTRZ
04-08-2010, 11:40 PM
Adahasa nam supiri.

dan machan api me fund eka kohe hari thiyanna wenawane.. ekko uba laga.. nathnam bank ekaka.. bank ekaka nam wadath hodai.. adu gaane thiyena salli walata maase anthime poliyak hari ekathu wenawane.

anith eka thamai bank acc ekak open karala AC number ekai details tikai post kalama kemathi onama kenek ta ekata salli daannath puluwanne. ehema salli dana kenawa reference karagaththama fund karana ayage list ekak hadagannath puluwan.
ehema fund karana ayage REP ekata points yam pramanayak ad karala eyalawa dirimath karannath puluwanne neda?

meke active members la 1000 ta wada innawane.. ithin ekkenek gen Rs 100 gane ekathu unath Rs 100,000 lesiyenma collect karaganna puluwan.

mokada kiyanne?

mama adahasa karan inne machan salli ekathu nokara meka karanna. Mokada salli ekathu kalla fund karama passe decision ekak gannakota prashna wadi.
Api passe balamu members fund ekak karanna.

maxxa77
04-08-2010, 11:41 PM
maxxa77 malliyagen Thkz

shammee
04-08-2010, 11:41 PM

ස්තුතියි පැහැදිලි කිරීම් හා කරුනු දැක්වීම ගැන.:D
.........සෑහෙන කොටසක් යම් පාලනාධිකාරියක් විසින් නිසි ඇගයීමකින් කරනවා කිව්ව නිසා වැඩිදුරටත් අහන්න උවමනා නෑ.සියල්ල හොඳින් කෙරෙන්න ඕන කියන ආශිර්වාදය තමයි දැනට දෙන්න පුලුවන්.:)
ඒත් අනිවාර්යය නොවුනත් (අයිතිකාරයෝ-චන්ඩියෝ නම් වැඩි වෙයි තමා:lol:)හැකි අයටවත් මේ සඳහා දායක වෙන්න අවස්ථාව දෙන්න.මොකද මේක උපකාරක සේවයක් නිසා.
ප.ලි-,මම මේ පොස්ට් එක ඉල්ලා අස්කරගන්නවා.උත්තරයක් දීලා තියන නිසා:D

Hashan dis
04-08-2010, 11:44 PM
maxxa77 malliyagen Thkz

dont spam ban :baffled::baffled:

Malinga
04-08-2010, 11:45 PM

ehema memberslagen collect kaloth vadi seevayak salasanna puluvan vai samahara vita. namuth ehema collect nokarana eka hondai godak heethu nisaa. moko ehema collect kaloth mudal laba dunna ayata yam adikarimaya balayak himivenna ida thiyanava. eeta amathava mulaya katauthuvala vinivida bavayan hoyana eeva, mulya katauthu palanaya vena auru gana eka eka mathi mathanthara darim vage godak gatalu enna puluvan.

ehema member kenekuta me sandaha dayaka venna avashayanum Fund eken mudal sapayiya nohaki avasthavaladi egollanta pavudgalikava anikuth member la venuven yamak karannata hakine. ehemath naththum fund eken sapayana mudalata amathara mudalak e ayage kamaththen sampadanaya karala denna puluvan vai.

uocanu
04-08-2010, 11:47 PM
Elakiri wadak . api sup eka dennam . :D
mata matakai api GT ekka katha kala Ranawiruwo wenuwen yamak karanna namuth ewelawe apita eka karaganna bari una. ehinda api meka kohoma hari hodata karamu.
kattiyage Ideas thiyei memberslagen ekathu karanne nathnap hoda fund ricing ideas walata yamu . :D
membersla 277,584 inna forum eke membersla 1000 ekathu unath apita loku deyak karnna puluwan :D

Rovin
04-08-2010, 11:49 PM
Maxxa Idea GT Bro... :D :D..
Dennam Ona Help Ekak.. :D :D

GTRZ
ow machan eka hari but mama kiyapu dee ubata terunee naa mama hitaneee.

Practicaly gatthoth ada lankawe bank 1kakin loan aran polu tiyana minissu koccharanam innawada.but ban 1kakin loan denna Apayak gannawanee.ethakota aaa scam karana mony pramanaya apita tikak hari recover karaganna puluwan.

but api maa hadanna yana fund 1keedi apa ganne naa neee.bari welawath apiwa kawru hari scam kaloth api aa nathi wena mony pramanaya recover karaganne kohomada? acchara horakam karapu sakkvithiwa allanna bari una ekee ehema deyak unoth api mokada karaneee. ekata apita puluwan needa insurance kranna ( mama hariyatama danne naa).but ehema patthak gana api hithuwoth narakada?

Mehemai machana mehema amaruwe watunama 0% intrest salli denwa kiyana fund eka insure karanna puluwan kamak na mama hithanne. Puluwan unath loku ganak ekata yanawa.

Api samanyen naya denne banku wage nodanna kenekta nemei ewagama salli nogewwoth api nogewwa kena gana public danawa. Ewagema anik financial institution walatath danwanawa. Legally th eyata wiruddawa action gannawa..
Api bank ekak wage thani ayathanayk nemei ne me fund eke salli use karanna balagena thawa godak innwa community eke members la. Enisa ekkenek pollak thibboth e kenata bank ekata pollak thibbata wada godak loku samaja prashna athi wenna puluwan. Mokada eya anik ayata laba ganna puluwan salli thaniyen bukthi windinne. Enisa community eke anik ayath eyata ani waryen balapam karanawa.

Sonique
Thanks bro. This is not starting from today bro. After considering all suggestions and planning we are planning to launch this in around 2 months.

Great job even it's kinda risky. I think you have to do some documentation and paper work for this since it's kinda giving loans like thing. Beware of tricky ppl. Not all the 1000+ members are the same. Even you have a good investigation team they can be fooled by the tricky fox. After all Sakvithi was a Sri Lankan, you know what I mean ;) Anyway good luck with the project :D Best wishes :)

Bender
04-08-2010, 11:52 PM
niyama wedak GTRZ api onama welawaka Elakiri weda walata support denawa

GTRZ
04-08-2010, 11:53 PM

Meka insurance wage nemei malli. Insurance nam apadawak unama eyata salli thibbath nathath gewanawane. Api karanne adarayak. Eka karanneth e kenata wena kisima kramayak naththan recover wenna.
Meka prathilaba dena kramayak nemei.

Amalka101
04-08-2010, 11:54 PM
This is a really good idea,

As a community we have always helped each other through internet, even for little things such as installing Unicode, finding songs, educational information ....etc

I think its time for us to take the next step in helping each other in a very meaningful way. I'll give my support for this.

Good Luck ElaKiri Family :love:

Happy Birth Day

GTRZ
04-08-2010, 11:57 PM
sounds good. ne need a fund. not only memebrs, GT can get a support from the fund if he screwed up with server costs/site development stuff etc. :P can't he ?

First i use money for maintenance and improvement of the site.
Then only i put money for the fund. Money in the fund will circle inside.
I am not planning to take money out of the fund for maintenance of the site.

Lokka Ayya
04-09-2010, 12:02 AM
mage full sup eka denawa.....

danukapeiris
04-09-2010, 12:03 AM
hmmm what about asking some insurance company to create a customize plan to fulfill our needs and cover the entire community of EK (with 1000+ posts)... as like companies insuring their entire employees as a group (not as individual)..

from this we can minimize the number of fake accounts by registering those members(insured) under NIC number... and giving special mark or symbol for those members....

many more ideas if want...

Myth
04-09-2010, 12:04 AM
wow, thz will b really nice.. good luck bro

h_abeysinghe
04-09-2010, 12:10 AM
ELAZzzzzzzzzzzzz
GUD IDEA

h_abeysinghe
04-09-2010, 12:11 AM
hmmm what about asking some insurance company to create a customize plan to fulfill our needs and cover the entire community of EK (with 1000+ posts)... as like companies insuring their entire employees as a group (not as individual)..

from this we can minimize the number of fake accounts by registering those members(insured) under NIC number... and giving special mark or symbol for those members....

ehema bae ne
APITA ko NIC??:angry::angry::angry:
thama api podi un ne

amilabanuka
04-09-2010, 12:12 AM
great idea GT. really great.
meka karana atharathura e kenage privacy ekath araksha kerena widiyata karanna puluwan nam godak hodai..
api kenekta udaw karana eka gana community eke aya kalinma dana ganna ona na kiyana eka thama mage adahasa. meken aththatama prayojana ganne EK ekata adare saha ekata garu karana ayanam eyala aniwaryenma EK ekata thnx karala post ekak hari dawi. so api me wage dewal karanawa kiyana eka rahas wadak wena ekak na. eth ewagema user kenek balaporoththu wenawanam eka rahasigathwa thiyaganna api ekatat garu karanna ona kiyana eka thama mage adahasa. mama kiyapu de wadak nowana oyalath dan karanna hadana widiyakma wenna puluwan. mata meka dakkama hithata awa de kiwe....

uocanu
04-09-2010, 12:13 AM
ehema bae ne
APITA ko NIC??:angry::angry::angry:
thama api podi un neehenam postal ID eka aran enna :rolleyes:

h_abeysinghe
04-09-2010, 12:17 AM
ehenam postal ID eka aran enna :rolleyes:

lol
ok
eth oken ABROAD inna ayata bae ne
any way gud gud

thilangr8
04-09-2010, 12:17 AM
ජෝගි නෙවේ සිරාවට අහන්නේ
අපිට රිපීට් එක්සැම් එකකට සල්ලි ගන්න බැරිවෙයිද?
මොකද එව්වා ගෙදරින් ඉල්ලන්න ත් බැ
යාලුවෙක් ගෙන් එච්චර ගානක් ඉල්ලන්නත් බැ එකපාර

ishur_j
04-09-2010, 12:19 AM
Good Idea Bro.. :)

sachii
04-09-2010, 12:20 AM
ජෝගි නෙවේ සිරාවට අහන්නේ

matath okama ahanna ona kama tibba. oya eta issela ahalane :P

kasuwa1235
04-09-2010, 12:24 AM
Elakiri wadak . api sup eka dennam . :D
mata matakai api GT ekka katha kala Ranawiruwo wenuwen yamak karanna namuth ewelawe apita eka karaganna bari una. ehinda api meka kohoma hari hodata karamu.
kattiyage Ideas thiyei memberslagen ekathu karanne nathnap hoda fund ricing ideas walata yamu . :D
membersla 277,584 inna forum eke membersla 1000 ekathu unath apita loku deyak karnna puluwan :D

aniwa :yes:

thilangr8
04-09-2010, 12:25 AM

මෙහෙම එකක් වත් තියෙනවා නං හොදයි ! :P

මොකද ලගදී මට ඕක දැඩි ලෙස ඕනේ උනා
අනික රිපීට් වෙන එක නතර වෙන්නෙත් නැ නේ :rolleyes:

shammee
04-09-2010, 12:25 AM
ජෝගි නෙවේ සිරාවට අහන්නේ
යාලුවෙක් ගෙන් එච්චර ගානක් ඉල්ලන්නත් බැ එකපාර:lol:දුකයි කොල්ලෝ...
ගෙදරින් නාස්ති කලා මදිවට මේකෙනුත් කන්නද හදන්නේ:P
විහිළුවට හොඳේ:D

thilangr8
04-09-2010, 12:27 AM
:lol:දුකයි කොල්ලෝ...
ගෙදරින් නාස්ති කලා මදිවට මේකෙනුත් කන්නද හදන්නේ:P
විහිළුවට හොඳේ:D

බැ නේ කරන්න
සිරාවට අහන්නේ
ඒ වෙලාවට හිරවෙන හිරවිල්ල දන්නේ නැ :P

sanfOdian
04-09-2010, 12:30 AM
very nice work gtrz bro....keep it up the good work :D

lucky_lakshitha
04-09-2010, 12:31 AM
හොද අදහසක් GT අයියා. නියම විදිහට ක්‍රියාත්මක වෙන්න කියලා ප්‍රාර්තනා කරනවා...!

lucky_lakshitha
04-09-2010, 12:34 AM
තිලෝ, මේ ත්‍ර්ඩ් එකෙ OT යන්න එපා බන්. :නෝ:

thilangr8
04-09-2010, 12:36 AM
තිලෝ, මේ ත්‍ර්ඩ් එකෙ OT යන්න එපා බන්. :නෝ:

ඕටී නෙවේ !
මගේ සජෙශන් එකක් :dull:

GTRZ
04-09-2010, 12:39 AM
ehema memberslagen collect kaloth vadi seevayak salasanna puluvan vai samahara vita. namuth ehema collect nokarana eka hondai godak heethu nisaa. moko ehema collect kaloth mudal laba dunna ayata yam adikarimaya balayak himivenna ida thiyanava. eeta amathava mulaya katauthuvala vinivida bavayan hoyana eeva, mulya katauthu palanaya vena auru gana eka eka mathi mathanthara darim vage godak gatalu enna puluvan.

ehema member kenekuta me sandaha dayaka venna avashayanum Fund eken mudal sapayiya nohaki avasthavaladi egollanta pavudgalikava anikuth member la venuven yamak karannata hakine. ehemath naththum fund eken sapayana mudalata amathara mudalak e ayage kamaththen sampadanaya karala denna puluvan vai.

Hariyata hari eeta tikak samana deyak thama mama karanna yanne.
Meeta amatharawa members lagen salli ekathu kalama thawa prashna godak thiyanwa. Ekai mama server ekatawath salli ekathu nokaranne :D

uocanu
04-09-2010, 12:42 AM
lol
ok
eth oken ABROAD inna ayata bae ne
any way gud gudehemanam ithin wenama widihak hoyaganna wenawa.
ah passort eka athine :rolleyes:

GTRZ
04-09-2010, 12:48 AM

Its extremely costly even for 1000 people. They will ask a huge premium.
It will suite for a company who make billions per month using their full time employees.

If you wanna get benefit from this service surely you will have to signup with us. If not some one can steal your account and get all the benefits.

GTRZ
04-09-2010, 12:51 AM
great idea GT. really great.
meka karana atharathura e kenage privacy ekath araksha kerena widiyata karanna puluwan nam godak hodai..
api kenekta udaw karana eka gana community eke aya kalinma dana ganna ona na kiyana eka thama mage adahasa. meken aththatama prayojana ganne EK ekata adare saha ekata garu karana ayanam eyala aniwaryenma EK ekata thnx karala post ekak hari dawi. so api me wage dewal karanawa kiyana eka rahas wadak wena ekak na. eth ewagema user kenek balaporoththu wenawanam eka rahasigathwa thiyaganna api ekatat garu karanna ona kiyana eka thama mage adahasa. mama kiyapu de wadak nowana oyalath dan karanna hadana widiyakma wenna puluwan. mata meka dakkama hithata awa de kiwe....

Mehemai api information eliyata danna patan ganne salli gaththa kena gewwe naththan thamai.
Nathnam normal fund eke salli wiyadam wena hati gana transparency eka thiya ganna podi details tiakak witharai danne.

GTRZ
04-09-2010, 12:53 AM

ජෝගි නෙවේ සිරාවට අහන්නේ

Eka accidentally una deyak kiyala oppu kalla gewanna puluwan pili gatha haki plan ekak and short time period ekak kiwwoth salaka balanna puluwan.

Amalka101
04-09-2010, 12:58 AM
We can start with opening a bank account for the community ( I assume we already have one :D)

Then we can organize fund raising events (That won't be too hard since we have lot of members with nice creative ideas).

Keeping few trustworthy members to organize & coordinate the events will make the work much easier

There are much more to do before we actually start to help the members ...........lets take one step at a time. ;)

thilangr8
04-09-2010, 01:09 AM
Eka accidentally una deyak kiyala oppu kalla gewanna puluwan pili gatha haki plan ekak and short time period ekak kiwwoth salaka balanna puluwan.

exam fail වෙන්න accidently තමා :P

anywy gr8 wrk bro!!

rockcity68
04-09-2010, 01:54 AM
Gd Work Gt Aiya Keep It UP

ac2000
04-09-2010, 04:24 AM
Elama Kiri idea eka...:D

amilabanuka
04-09-2010, 07:40 AM
Mehemai api information eliyata danna patan ganne salli gaththa kena gewwe naththan thamai.
Nathnam normal fund eke salli wiyadam wena hati gana transparency eka thiya ganna podi details tiakak witharai danne.

yeah. that would be great. apahu gewanne nathnam ewage deyak karata kamak na. otherwise people will not use it. no use having a fund which is not utilized.

aragon
04-09-2010, 07:58 AM
Ela ela..

Serious kiyanne matath loan ekak dennako meken..

Hiranchandima
04-09-2010, 08:26 AM
Elakiri B'day 1ka dawase hoda wadakata athagahamu :D Membersla widihata apita karanna puluwan hama deyakma karanna puluwan :D money collection 1k dammath kisi awulk na apita pulu puluwan widihata mekata donate karanna puluwanne... anika e salli walin wenne apema kenek rakena 1ka. Transparency 1kak thiyagena a wage dekata unath bassa num elakiri ethakota apita loku mudalak ekka loku wadak karanna puluwan wei :D
mona wade kalath elakiri wage sup 1ka denawa :D
Goodluck
long live EK :)

dilrasan
04-09-2010, 08:35 AM
Elakiri wedak...adahasa aluth...ea nisa patangaddi podi podi amarukam enawa...api ewa magaharawagena lets make this work...:D

Api issella Start karamuko...eeta passe balamu monada wenas wenna oni kiyala...:)

eranga_rama
04-09-2010, 08:46 AM
this is a great idea

somadasa
04-09-2010, 09:13 AM
great idea machan!sure it will enhance the goodwill among members!:yes:

nelik
04-09-2010, 09:20 AM
හොඳ වැඩක්. සාමාජිකයන්ට මේ දේ ඉතා වටින සේවාවක් වෙයි කියල හිතනව. හැබැයි ඒ අයත් මේ සේවය පලදායකව පාවිච්චි කිරීම හා එය වැඩි දියුණු කිරීමට හැකි දේවල් කරන එක කාගෙත් යහපත සඳහා ඉවහල් වෙයි.

oya hari malinga :yes:

elakiri0777
04-09-2010, 09:30 AM
good work gt..

Anjala_88
04-09-2010, 11:52 AM
so thz is the surprise huh? :P

Actually this is the best thing we can do in a social community. On the one hand EK needs friendz to help promote thz mission n to be there for future unexpected circumstances.Whn someone is in a low income it is very difficult to budget for emergency expenses.so thz fund might pay amount of money with no interest for the needy ppl in Elakiri.

But thz work must requires full effort and the dedication of members n other resources.As u said thz is difference from the traditional fund-raising systems.Bt there also can be a way to get volunteer donations (The ones capable of raising larger amounts of money @the same time a simple donation as they prefer) Bt make sure EK fund is well organized n constantly monitoring progress n informing all money transactions planning participants of tht progress. A thing like thz is should be well structured other wise its in vain.

Good job keep it up :D

navodth
04-09-2010, 11:56 AM
maxxama wadak onna oya wadeenam elamakiri...apith puluwan uparimayen sahaya wenawa

Shameer
04-09-2010, 03:33 PM
brilliant idea GT bro :)
apen uparima sahaya!! :D
jayawewa....

cspmaxx
04-09-2010, 03:45 PM
මමත් හිතන්නේ මේක ඉතාම හොද වගේම සාර්ථක වැඩක් වේවි කියලා...

උපරිම සහය...elaz...:):):)

westpra
04-09-2010, 03:46 PM
wede nam ela... game karayangen parissam wennath wei... hikz..

sri_lion
04-09-2010, 03:56 PM
First of all Happy B'day to EK! :)

If it helps people it's always good, my suggestion is let members too put money into the fund, more money more people we can help! :)

But make sure people who use the money have a genuine cause!

ALWAYS NICE TO BE IN EK! ;)

ronsilva
04-09-2010, 05:59 PM
එලකිරියේ උපන් දිනය දවසේ එහි සාමාජිකත්වයට ඉතා අගනා මෙහෙවරක් ඔබ විසින් හඳුන්වා දී තිබීම ගැන පලමුව GT සොයුර ඔබට මගේ ආචාරය..

දැන් මෙහෙම එකක් තියෙනවා..මෙතැන බහුතර සාමාජිකත්වය ගත්තොත් කොහේ හෝ තවම තමන්ගේ දෙපයින් නැගි සිටින්නට අනාගතයක් හදා ගන්න දෙමව්පියන්ගේ වියදමින් බොහොම අමාරුවෙන් අධ්‍යාපනය ලබන තරුණ පරපුරක්නේ වැඩියෙන් ඉන්නේ. අපි ඇත්තට බරවෙලා කථා කලොත් ඒක තමයි මෙහි සැබෑ මුහුණුවර...

ඉතින් සාමාජික මුදලක් එකතු කරමින් අරමුදලක් ගොඩ නැගුවොත් ඒ බහුතරයට සුලූ මුදලක් වුවත් ඒ උතුම් කාර්යට පරිත්‍යාග කරන්න බැරි අවස්ථා හුඟාක් වෙලාවට එලැඹෙන්න පුලුවන්..එදිනෙදා පෞද්ගලික ජීවිතවල මතුවන ආර්ථික ඕනෑ එපාකම් මත හා ඒවාට දියයුතු මුල් තැන හා සාපේක්ෂව සලකා බලන කල....

මං දන්නවා ඔබ කියා තිබුනා සාමාජිකත්වයේ මුදල් කිසිවිටෙක බලාපොරොත්තු නැති බව. නමුත් අරමුදල ආරම්භ කලායින් පසු එලැඹෙන සමහර දුෂ්කර අවස්ථාවන්හිදී එය අතරමග නතර වෙනවාට වඩා යම් කිසි වැඩි වටිනාකමක් තියේවි සුදුසු කල සුදුස්සාට ලබා දිය හැකි මට්ටමේ ලොකු එකතුවක් අප තුල ගබඩා වී තිබෙනවා නම් ඉදිරියට ප්‍රයෝජනයට ගැනීමට.. එකපිට කීප දෙනෙකුට උදව් උපකාර කරන්න වුනොත් තිබෙන නියමිත මුලු මුදල මදි වෙන නිසා..

මෙතැනදී අධ්‍යාපනය ඉතා වැදගත්..අද දවසේ අපේ රටේ අනාගතයට ඕනෙ කරන්නේ බුද්ධිමත්තු..අද සමාජයේ කොච්චර නම් ඉගෙන ගන්න කුසලතාවය තියෙන තරුණ තරුණියන් ඉන්නවද මුදල් සම්පත් නැති කමින් ඔහේ උඩු අහසට සුසුම් පිටකරමින්...ඒක නිසා විදේශයන්හී රැකියාවල නිරතව සිටිනා සාමාජිකත්වයෙන් මේ අරමුදලට ස්ව කැමැත්තෙන් දායක විය හැකි ක්‍රමවේදයක් සලසා දීම තුලින් ඒ අයට මේ අරමුදලට කෙලින්ම තමන්ට හැකි අයුරින් සම්මාදම් වීමට ඉඩ ප්‍රස්ථා සැලසෙන අතර එය හොඳ විනිවිද පෙනෙනා අධික්ෂණ මංඩලයක් යටතේ නිරන්තර පරීක්ෂාවට එය බඳුන් විමද අනිවාර්යෙන් සිදු විය යුතුයි..

සල්ලි පිටින් ගත්තත් නැතත් මුදල් එක්ක මෙතන ගණුදෙනුවක් කෙරෙන නිසාත් ඒ ගනුදෙනු සම්බන්ධීකරණයට අධීක්ෂණ මංඩලයක් කොහොමත් පත් කරගන්නට අදහස දැනටම තියෙන නිසාත් ඒක එතරම් අසීරු කටයුත්තක් වෙන එකක් නෑ...

හැබැයි වැදගත් වෙන්නේ පත් කරගන්නා අධීක්ෂණ මංඩලය නිවැරදි අපක්ෂපාතී තීරණ ගත හැකි හැමෝගෙම විශ්වාශය දිනාගත් පිරිසක් වීමයි....

අරමුදල හැබැයි පෞද්ගලික කෙනෙකු හෝ කීපදෙනෙකු අතර නොතබා සුරක්ෂිත බැංකුවක ගිණූමක තැබිය යුතු අතර එහි දත්තයන් ඇවැසි විටෙක මුදල් එවනා විදේශ සාමාජිකත්වයට දැනගැනීමේ හැකියාවද නිසි අයුරින් සලසා දිය යුතුයි..

මුදල් ආධාර දිය යුතු හා දිය හැකි අවස්ථාත් දැනට වඩා එවිට පුලූල් පරාසයක සිට සිතා බැලීමට ඇති පුලුවන් කමත් එය අනාගතයේදී වැඩි දියුණු කර ගැනීමට ඇති ශක්‍යතාවයත් එමඟින් වැඩි වේවි...

මගේ සම්පූර්ණ සහයෝගය මා දක්වනු කැමැත්තෙමි..

සියල්ල හොඳින් ඉටු වන්නට මගේ සුබ පැතුම්.....

elaballa
04-09-2010, 06:02 PM
hoda wadak

Dhamatrix
04-09-2010, 06:13 PM
Nice idea GT bro :)
Keep it up :D

Jack_Sparrow
04-09-2010, 06:40 PM
elakiri machooo :) api sup karanawa :D

iNaTuRaL
04-12-2010, 11:10 AM
WOW

KishanW
04-12-2010, 11:18 AM
Good idea GT :)

හෙළ අප්පු
04-16-2010, 01:44 PM
මචන් වැරදිලාවත් මෙම්බර්ස්ලගෙන් නම් සල්ලි එකතු කරන්න එපා.. අන්තිමට උන්ව බෑන් කලොත් එහෙම උන් ආයෙත් ඇවිත් උඹෙ රෙදි ගලවයි

abaran goiya
04-16-2010, 11:37 PM
මචන් වැරදිලාවත් මෙම්බර්ස්ලගෙන් නම් සල්ලි එකතු කරන්න එපා.. අන්තිමට උන්ව බෑන් කලොත් එහෙම උන් ආයෙත් ඇවිත් උඹෙ රෙදි ගලවයි

මෙම්බර්ස්ලගෙන් da ban සල්ලි එකතු karanna............................chaaaaaaaaaaaaa :no::no::no::no::no::no::no::no::no:

sachii
04-16-2010, 11:39 PM
මෙම්බර්ස්ලගෙන් da ban සල්ලි එකතු karanna............................chaaaaaaaaaaaaa :no::no::no::no::no::no::no::no::no:
read the tread from first page.

dilrasan
04-27-2010, 08:39 PM
meka patangaththada...?:D:D
Apita denum denna...api Fund eka ta dayaka wennam puluwan widiyata...;)

dil@online
04-27-2010, 08:49 PM
actually good idea.

kudos_utopia
04-28-2010, 12:54 AM
Kool...!! :)
We could also use this money once a year or so to help the poor people or sick people....like disabled people.... Elakiri could do some charity service too :yes:
From another fund maybe.. perhaps later...
A one day dhaanaya ..:yes:

wish I had money to donate :(:)

All the best! ;):)

hemalsilva
04-28-2010, 12:58 AM
MAGEN OONA UDAUWAK . . !

Kasem
04-29-2010, 06:31 AM
Kool...!! :)
We could also use this money once a year or so to help the poor people or sick people....like disabled people.... Elakiri could do some charity service too :yes:
From another fund maybe.. perhaps later...
A one day dhaanaya ..:yes:

wish I had money to donate :(:)

All the best! ;):)

:yes:

lasith
04-29-2010, 07:11 AM
good idia.............

sanddun
05-01-2010, 12:39 AM
God idea GT Ayya
we are with you
:yes::yes::yes::yes:

Savyna
05-01-2010, 08:53 PM
how are you going to prove that the people you are donating the money to are destitute without a job or have lost their family and parents..or are even alone in colombo...or that their parents back in their hometown aren't able to help them at all?

Nic
05-16-2010, 09:25 AM
wow this is awesome idea bro..we will in best way we can

Mal Baba
06-01-2010, 12:08 AM
kohomada api mekata set wenne

Dj IcE_A
06-01-2010, 01:09 AM
Gr8 Work GT ayya....Maxxa.... :D

ZurieL
06-01-2010, 01:22 AM
tnx GT ayya,niyama wadak oya patan aragena. hodhin karagena yanna,anith ayath help karai oyata,mewa tamai api karanna ona dewal samajayata.

e wagema Happy birrthday our Elakiri Community.

GTRZ
06-01-2010, 02:28 AM
Welcome everyone! :D

dilrasan
06-03-2010, 04:15 AM
Lets Start this...:D

Heshanzeratul
06-10-2010, 10:41 AM
how can v involve this?

TΞΞNSTAR™
06-10-2010, 12:36 PM
Good Idea.. Thumbs Up :)

Mal Baba
06-10-2010, 12:39 PM
Welcome everyone! :D
Kohomada Mekata Api Set wenne

somadasa
06-10-2010, 02:17 PM
ela

DuKeNukem
06-10-2010, 02:30 PM
good idea :)

manojprasannaelvitigala
06-10-2010, 02:37 PM
patta GT Ayya

cool_sandhe
07-19-2010, 11:05 PM
vry vry Good Idea... GTRZ ayya.....:yes:

vishankapraveen
09-04-2010, 12:36 PM
wow maxa na :D

Anura8241
10-12-2010, 01:39 PM

සහෝදරය මම තාම මේ ත්‍රේඩ් එකට පෝස්ට් එකක් දෑම්මෙ නෑ,
මොකද....
මේ ගෑන සම්පූර්න අවබෝධයක් ලබාගතයුතු නිසා මුලින්ම......

ඒ උනාට උබනම් අනාගෙන ගාගෙන වගෙයි මටනම් පේන්නෙ.:lol::lol::lol:

Anura8241
10-16-2010, 12:45 PM
Bohma wedagath piyawarak GTRZ sahodaraya,
mema aramudala tharakireema sandahaa apata awasthaawak labadenawanam,
wadaa hondai.........

anju.r
04-08-2011, 10:46 PM
bump

Thuzanga
04-08-2011, 10:55 PM
nice idea bro..

maxxan
04-08-2011, 11:05 PM
elaz

vidura99
05-17-2011, 10:44 AM
Is this still valid GT???

chk99
05-26-2011, 01:24 PM
good idea

nilangaferna
05-26-2011, 01:38 PM
hoda adahasa yasa adahasa :)

minipura
05-26-2011, 01:47 PM
:):) good idea....

hasitha prabhath
05-27-2011, 09:44 PM
good idea

Deadmau5
05-27-2011, 10:48 PM
Letz do it bro. :)

paralk
06-01-2011, 07:31 PM
Great work

koolbird
06-01-2011, 10:02 PM
excellent idea............ගොඩක් අසරණ වෙලා ඉන්න අයට පිහිටක් වේවී.
ගොඩක් පින්වන්ත වැඩක්...........

thanuja.kumarasinghe
01-05-2012, 05:45 PM
man hithanne meken mata ganna beri wei neda?

DT Dilan
01-05-2012, 06:01 PM
:yes::yes::yes:

cnf271
01-05-2012, 06:04 PM
Nice Idea!!
Let's Gate start!

elakiriaiya
01-17-2012, 09:53 PM
Well said a little drop of water make's a mighty ocean this process help's the needy at Elakiri community in distress and in desperate situe when necessity arise's but who will put the bell on top of the cat's neck? that's the question?

Anyway all the best will wait and see patiently (insha allah) (if god wills)

Sometime's meka kiyanakota even "RAT'S LEAVE THE SINKING SHIP"

A rupee per individual's commitment would make's sense into dollar's

rwnfrnnd
01-29-2012, 08:02 PM
හොඳ අදහසක් මේක.. :yes:

chamaz
01-29-2012, 08:12 PM
elaz

yakshaya
02-01-2012, 01:11 AM
Repayment ekata commitment eka ganne kohomada. Bond ekak ona da,nathnam trust ?

ankan
02-06-2012, 10:06 AM
good one...
log on to http://findghar.com/ for more on real estate

ankan
02-06-2012, 10:07 AM
http://findghar.com/
http://findghar.com/
for real estate
ankan

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:18 PM
Приветствую! Недавно на просторах инета нашла увлекательный ресурс (http://www.webmamas.ru/) для беременных . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Всего доброго!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:18 PM
Приветствую! не так давно отыскала замечательный форум (http://www.webmamas.ru/) для девушек в положении . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Всего доброго!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:19 PM
Всем привет! Недавно на просторах инета нашла классный сайт (http://www.webmamas.ru/) для девушек в положении . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. До связи!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:19 PM
Приветствую! Недавно увидела интересный форум (http://www.webmamas.ru/) для пузяш . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Удачи!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:20 PM
Приветствую! не так давно нашла классный ресурс (http://www.webmamas.ru/) для девушек в положении . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Увидимся!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:20 PM
Здравствуйте! не так давно на просторах инета нашла замечательный сайт (http://www.webmamas.ru/) для будущих мамочек и папочек . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Пока!

annetaeswifty7007
08-25-2012, 03:21 PM
Здравствуйте! не так давно на просторах инета нашла замечательный сайт (http://www.webmamas.ru/) для милых мамочек . Жду Ваших отзывов и комментов! Посоветуйте что-нибудь похожее. Всего доброго!