PDA

View Full Version : My 28K


Michael
02-24-2008, 02:57 PM
Okay!! Here Goes My 28000 Post!! :D

First Of All A Big Thanks To Sudu Akki For Opening The Thread!! Thanks Akki Baba!! JTM :)

And Too All Who Wished Me.. And Those Who Didnt :) A Big Thanks :) :)

One More Important Thing I Decided To Leave EK For Sometime :) Yah And Its Because Of EK :) Coz Of My Close Freinds! :)! What To Do.. But I Dont Think That They Are So Colse To Me Now.. Coz.. Some Of Them Says That Im A Looser!! :) I Dont Why!! :) I Knw Im Not A Looser.. And I Dont Want Hear That Word.. So Its Better Leave You All Alone.. If I Stay Its A Big Pro :yes: So Its Better To Go!! Maybe You Guyz Are Angry With Me Or Wateva.. But You All Will Be My Friends For Ever.. :)

Ill Be On MSN Thats It!! :) :yes:

Soo Good Luck To You All.. And TC Everyone.. Ek Rockz To The Maxx.. :yes: :cool:

PS: Its On The Wrong Forum!! :) Sorry About That.. I Cannot Submit Threads In EK Talk! :yes:

tharuksha123
02-24-2008, 02:58 PM
!st Congraaattzzz...

tharuksha123
02-24-2008, 02:58 PM
KEEP it up......

meebo.ts
02-24-2008, 03:02 PM
Congratzz Machan.
Keep It Up

Nero
02-24-2008, 03:07 PM
Congraaattzzz... bro

Djpata
02-24-2008, 03:07 PM
mikizz congratzz bro btw u will be deffa be a looser if u leave EK ;)...wish u all da very best 4 ur future;):D

nabil
02-24-2008, 03:08 PM
dude watsup?

hemantha33
02-24-2008, 03:14 PM
Congraz Brother

Samanali
02-24-2008, 03:15 PM
congratz to u bro but ....

anarkalee
02-24-2008, 03:17 PM
congratzzzzzzzzzzzzz
ane yanna epa

Anusha
02-24-2008, 03:33 PM
You are not a looser...you are a LOSER! (Just for fun, as I'm very sleepy just after lunch :lol:)

Guess I'm going to leave too. These new people suck! I'll hit 22k and get lost :D

Woooo....134 more posts left to flame at the n00bs! Should flame right! ;)

nuwa1
02-24-2008, 03:34 PM
CONGRATULATIONS Machan

nuwa1
02-24-2008, 03:36 PM
You are not a looser...you are a LOSER! (Just for fun, as I'm very sleepy just after lunch :lol:)

Guess I'm going to leave too. These new people suck! I'll hit 22k and get lost :D

Woooo....134 more posts left to flame at the n00bs! Should flame right! ;)

:shocked: :shocked: :oo:

DIRTY X
02-24-2008, 03:40 PM
mokada bun me??? :S :S :S
me podi podi dewal walata nikan site daala yanne..
okkoma eun bite karagannawa eeta passe thamanta mona hari deyak kiwwama site daala yanawa...
mokakda bun..
pissu nathuwa menna me hitiya wage idapan

randula01
02-24-2008, 03:43 PM
http://i243.photobucket.com/albums/ff240/commentcherry/cherrytap/celebrations_and_holidays/congratulations/images/1026CONGRATS4.gif (http://www.commentcherry.com/Get_Image/cherrytap/celebrations_and_holidays/congratulations/images/1026CONGRATS4.gif)

Keep posting...................

paris
02-24-2008, 03:43 PM
oooohhh meh mokada meh???? man danui oyage offline msg okoma dekke :baffled: :baffled: :baffled: :baffled: site eka dala yanna tharam deyak unada miki? :oo: :( :( :( pissu nathuwa menna meh innawa !!!!! :frown:

fazaal24
02-24-2008, 03:53 PM
aDOh MOna pissuwak da me???monada me wenne>>>????:eek:

Oi Pissu karanna epa banz..!!!:no:

pamithK
02-24-2008, 03:56 PM
Guess I'm going to leave too. These new people suck!



:frown: :frown: what does this mean?

oh and CONGRATZZ TO MICKEY AYYA>>HOPE I DIDNT DO ANYTHING TO PISS HIM OFF

G-Force
02-24-2008, 03:57 PM
me mokada me? :confused: :confused: :baffled:

Diyathi
02-24-2008, 03:59 PM
Ai yanne ?? pissu da? ane? anyways CongRatzz!

hushprincess
02-24-2008, 03:59 PM
congratz

x-pert
02-24-2008, 07:23 PM
Mickey?

Mokada une...?

Aragorn
02-24-2008, 07:27 PM
congratz bro...!!!!
take sometime off..n come bak again...!!!

Kalindugayan
02-24-2008, 07:30 PM
congrats

Kalindugayan
02-24-2008, 07:30 PM
congradz

crazer_z
02-24-2008, 07:30 PM
umm conGRatzz :D
bt ai yanne machan ...,C'mon u aint a Loser :D u r a good frnd f us nah :D

Danurp
02-24-2008, 07:31 PM
CONGRTAZZZZZZZZZZZ

Malinga
02-24-2008, 07:31 PM
http://www.wondercliparts.com/congratulations/graphics/congratulation_graphics_6.gif

mage unusum subapathum malli

terrance
02-24-2008, 07:34 PM
Congratz machan
but why are you leaving?

x-pert
02-24-2008, 07:35 PM
Machang Mikey,

Some think everybody is as equal as they are. So they go on bugging people.

But they don't realise some jokes may hurt peoples' feelings.

Thamunge paaduwe innawa kiyana unma thamai anthimata kelawanne!

Hang on bro... You're one of the best brothers I met in here.

And I know you are intelligent enough to forgive those who did hurt your feelings.

Please buddy.. think twise :D

I know they will realise people don't like personal jokes in a public forum. msn is different and public forums are different.

[Iskole wali daaganne bite karanne api danna kattiyath ekka. But methana public place ekak.]

DJ.Parker
02-24-2008, 07:53 PM
:oo: :oo:
wot happened? (I knw ur not sayin)

and another thing...................if u knw ur not a loser y r u leavin? ur leavin the majority of ur friends cos of 1 or 2 "so called friends"................think......just think. Its like y u bother about 10/= when u hav got 1000/= ???
I knw how u feel muchan.......cos it realli hurts when ppl who r close to u turn their backs........(mayb they were jus buggin u.........u knw how badly fazzal get bugged) and remember muchan ppl do change......and 99% of ppl dont knw what they do or wot they talk......so im sure its the same in ur case.....its just that they dont realise what they hav done is wrong:)

fazaal24
02-24-2008, 07:56 PM
But they don't realise some jokes may hurt peoples' feelings.

Thats the main cause for problems here!:dull:

ereshthush
02-24-2008, 07:57 PM
Congraaattzzz...

pamithK
02-24-2008, 07:58 PM
Thats the main cause for problems here!:dull:


but isnt an apology enough? i mean obviously it cant be that serious..for people to leave EK?

people make jokes but they sumtimes exceed the limit..so the best thing is tell them and work it out intead of going berserk

fazaal24
02-24-2008, 08:08 PM
but isnt an apology enough? i mean obviously it cant be that serious..for people to leave EK?

people make jokes but they sumtimes exceed the limit..so the best thing is tell them and work it out intead of going berserk

we've tried tellin som guys,,,!!But Nothin happened..!:no:

DJ.Parker
02-24-2008, 08:37 PM
but isnt an apology enough? i mean obviously it cant be that serious..for people to leave EK?

people make jokes but they sumtimes exceed the limit..so the best thing is tell them and work it out intead of going berserk


no 1 is willing to apologize:no:

nEoN_wHitE
02-24-2008, 08:45 PM
congradzz broo.. :):D
i dnt knw wat happend to u or who called u by those names bt as djpata sed if u leave EK den for sure u'll be a looser.. dnt be a fool machan.. just stay with us.. u have loadz of friends here ne.. and v ll be ur good frineds 4ever..
hope u will understand :)

Djpata
02-24-2008, 08:49 PM
Machang Mikey,

Some think everybody is as equal as they are. So they go on bugging people.

But they don't realise some jokes may hurt peoples' feelings.

Thamunge paaduwe innawa kiyana unma thamai anthimata kelawanne!

Hang on bro... You're one of the best brothers I met in here.

And I know you are intelligent enough to forgive those who did hurt your feelings.

Please buddy.. think twise :D

I know they will realise people don't like personal jokes in a public forum. msn is different and public forums are different.

[Iskole wali daaganne bite karanne api danna kattiyath ekka. But methana public place ekak.]

[ow ow eka aththa and also better not do jokes to da ppl who dsnt get them as jkz]

i agree with xpert;) umba 100% correct... :yes::D and mikiz ubata eeye ara 28k gahana wele api bitak demma i think that might be da reason u trying to point out...if it is...i hv to say we jst joked cz that thing was nt serious...me and sme1 else hv talking abt dat N when it came to our mind it makes us laugh....if that cause to leave u...im realli sorry 4 dat kolla....i meant it...:) taking a dec is up to u...

nEoN_wHitE
02-24-2008, 08:50 PM
anika macho isara EK patan gatha dawas wala mama ma kochara oyawa bite karada.. kochara upset una da ..
bt u didnt leave EK ne??? bt y now macho??? karuwath kiyana awa nican hithala oyatama ai upset ekak kara gane??
oyata dewal kiyapu katiya dan hithai ahhh mu nam looser kenek ma thamai kiyala.. kiyana dewal ahan ina baruwa yanawai kiyala
dnt be like dat macho.. be strong and face it...

Djpata
02-24-2008, 08:52 PM
anika macho isara EK patan gatha dawas wala mama ma kochara oyawa bite karada.. kochara upset una da ..
bt u didnt leave EK ne??? bt y now macho??? karuwath kiyana awa nican hithala oyatama ai upset ekak kara gane??
oyata dewal kiyapu katiya dan hithai ahhh mu nam looser kenek ma thamai kiyala.. kiyana dewal ahan ina baruwa yanawai kiyala
dnt be like dat macho.. be strong and face it...

anna kathawa......machang aththama kiwwoth umbe bite walata kattiya giya nang meke hugak un dan na:rofl::P

Nash'
02-24-2008, 08:52 PM
whattt???
can't believa am hearing all these...what"s happening to Ek and all the good people who were here...?
u knw bro....dat u have been a real gud brother lyk friend to me....
and i met u here...in EK....datz why i'm sooo very sad that u r leaving...
brother....life's not a bed of roses as they say u knw...hard times come...and some ppl myt hurt ur feelings and screw u up real baad....
but u shud try to cope up with dem...u knw...
forgive them...they mst av dun thse stpd stf and pisd u off or hurt u jz cz dey r not in dere ryt minds....
u shud forgive them for thier weakness bro.... u shud sympathise for them...
plz don't leave bro....am askn u not to leave this place...cz it"s ppl lyk you who mke this place a wnderful and a happy one...and f ya'll leave...wat wud appn to all happiness and joy? cant u rember da happy and joyful stf v did ere...
plz stay in sake of them and in sake of all da ppl who replied ere and all da ppl who care for uu!!

nEoN_wHitE
02-24-2008, 08:53 PM
anna kathawa......machang aththama kiwwoth umbe bite walata kattiya giya nang meke hugak un dan na:rofl::P
he he he he monawada me katha.. athatama ki denek nam ehema giya da isara .. nadda.. heheh :lol::lol::P
haiyoo kiyala vadak na
and mama dan dakke ur siggy eka..
eka nam sirawatama atha.... :yes::)

Djpata
02-24-2008, 09:00 PM
he he he he monawada me katha.. athatama ki denek nam ehema giya da isara .. nadda.. heheh :lol::lol::P
haiyoo kiyala vadak na
and mama dan dakke ur siggy eka..
eka nam sirawatama atha.... :yes::)

ammo umba dana bite:P kellonta ehema:P andenawa:P
siggy eka demma macho...site eka gena anthima dukata path wela inne....issara site eka and dan wenas umba eka hondata dannawa athinee...ithin machoo duka wedi kamata thama eka damme:(

pasanlaksiri
02-24-2008, 09:00 PM
Good Good.

Keep It Up

nEoN_wHitE
02-24-2008, 09:09 PM
ammo umba dana bite:P kellonta ehema:P andenawa:P
siggy eka demma macho...site eka gena anthima dukata path wela inne....issara site eka and dan wenas umba eka hondata dannawa athinee...ithin machoo duka wedi kamata thama eka damme:(
sirawata eka ne..
nican post ekak daanath hithene na nee.. patta boring :(:(
isara nican thread ekaka dakkama post ekak danne nathuwa yanna hithenne na ne.. dan 1st page eka baluwama nican joliyata balanna thread ekak na.. :no::eek::S
aye kohoma isara wage ganada manda

e madiwata ape old memberslath yanawa ina ba kiyala.. :(:(:S

Djpata
02-24-2008, 09:19 PM
sirawata eka ne..
nican post ekak daanath hithene na nee.. patta boring :(:(
isara nican thread ekaka dakkama post ekak danne nathuwa yanna hithenne na ne.. dan 1st page eka baluwama nican joliyata balanna thread ekak na.. :no::eek::S
aye kohoma isara wage ganada manda

e madiwata ape old memberslath yanawa ina ba kiyala.. :(:(:S
manda machooo .... old membersla ahuwama BC kiyala kiwwata mata theena widihata nang like apita wage eyalatath epa wela...dan wihiluwak kalath kattiyata ekata mala paninawa....wihilu machan serious ganna porawal ne dan inne...duka thamai hmmm....i dnt think even my self will be here more longer...:(

Michael
02-24-2008, 09:21 PM
Hari Hari..... No One Is Leaving EK.. Oritee.. Im Back!! :D

Michael
02-24-2008, 09:24 PM
umm conGRatzz :D
bt ai yanne machan ...,C'mon u aint a Loser :D u r a good frnd f us nah :D
Thanks Machan!! :D

chabu
02-24-2008, 09:25 PM
ado mickeya mokada une :confused: ubata pissuda ah..........

me pissu nam kathakaranna epa harida :(

mama meka dan dakke :yes:

Michael
02-24-2008, 09:25 PM
Machang Mikey,

Some think everybody is as equal as they are. So they go on bugging people.

But they don't realise some jokes may hurt peoples' feelings.

Thamunge paaduwe innawa kiyana unma thamai anthimata kelawanne!

Hang on bro... You're one of the best brothers I met in here.

And I know you are intelligent enough to forgive those who did hurt your feelings.

Please buddy.. think twise :D

I know they will realise people don't like personal jokes in a public forum. msn is different and public forums are different.

[Iskole wali daaganne bite karanne api danna kattiyath ekka. But methana public place ekak.]
A Big Hug To You Bro!! :D ;)

Michael
02-24-2008, 09:27 PM
:oo: :oo:
wot happened? (I knw ur not sayin)

and another thing...................if u knw ur not a loser y r u leavin? ur leavin the majority of ur friends cos of 1 or 2 "so called friends"................think......just think. Its like y u bother about 10/= when u hav got 1000/= ???
I knw how u feel muchan.......cos it realli hurts when ppl who r close to u turn their backs........(mayb they were jus buggin u.........u knw how badly fazzal get bugged) and remember muchan ppl do change......and 99% of ppl dont knw what they do or wot they talk......so im sure its the same in ur case.....its just that they dont realise what they hav done is wrong:)
You Knw Wat Happen ;) Thanks For The Words Bro!! :D

Michael
02-24-2008, 09:31 PM
congradzz broo.. :):D
i dnt knw wat happend to u or who called u by those names bt as djpata sed if u leave EK den for sure u'll be a looser.. dnt be a fool machan.. just stay with us.. u have loadz of friends here ne.. and v ll be ur good frineds 4ever..
hope u will understand :)
Yah! Thanks Neo! :D

Michael
02-24-2008, 09:33 PM
whattt???
can't believa am hearing all these...what"s happening to Ek and all the good people who were here...?
u knw bro....dat u have been a real gud brother lyk friend to me....
and i met u here...in EK....datz why i'm sooo very sad that u r leaving...
brother....life's not a bed of roses as they say u knw...hard times come...and some ppl myt hurt ur feelings and screw u up real baad....
but u shud try to cope up with dem...u knw...
forgive them...they mst av dun thse stpd stf and pisd u off or hurt u jz cz dey r not in dere ryt minds....
u shud forgive them for thier weakness bro.... u shud sympathise for them...
plz don't leave bro....am askn u not to leave this place...cz it"s ppl lyk you who mke this place a wnderful and a happy one...and f ya'll leave...wat wud appn to all happiness and joy? cant u rember da happy and joyful stf v did ere...
plz stay in sake of them and in sake of all da ppl who replied ere and all da ppl who care for uu!!
Thanks Nash!! ;)

Michael
02-24-2008, 09:34 PM
Thanks To Everyone Who Replied!! :D

nEoN_wHitE
02-24-2008, 09:34 PM
Yah! Thanks Neo! :D
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy your back nedaa... :D:D:D
yayyyyyyyyyyyyyyyy wow dats gr8 :D:D:D
me pissu vada karane nathuwa ina hari da:D

paris
02-24-2008, 09:35 PM
Hari Hari..... No One Is Leaving EK.. Oritee.. Im Back!! :D


matta, ethi yanthan ewilla :P
merci miki :)

Hasun perera
02-24-2008, 09:37 PM
congradzzzzzzzzzzzzz

Michael
02-24-2008, 09:41 PM
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy your back nedaa... :D:D:D
yayyyyyyyyyyyyyyyy wow dats gr8 :D:D:D
me pissu vada karane nathuwa ina hari da:D
Machan Neo.. Thanks For Those Words Bro!! A Big Salute To You!! :D

Michael
02-24-2008, 09:42 PM
To Pata Ayya >>> Hey Bro.. Forget All Dose Now Ok!! :D Thanks.. Im Back Ne.. Soo Forget It!! You Were A Good Bro To Me And You Will Be Forever TOO!! :yes: :D

chabu
02-24-2008, 09:42 PM
Hari Hari..... No One Is Leaving EK.. Oritee.. Im Back!! :D

oya thiyenne ela ela athi yantham :yes: :) :)

nEoN_wHitE
02-24-2008, 09:43 PM
Machan Neo.. Thanks For Those Words Bro!! A Big Salute To You!! :D
no worries micky... v all r one single family ne.. so y do v wanna get hurt or hurt others neda..
lets 4get our bad memories and lets go forward:D

Michael
02-24-2008, 09:44 PM
matta, ethi yanthan ewilla :P
merci miki :)
Man Ne Oyata Merci Kiyanne One Nehh!! ;) JTM

Michael
02-24-2008, 09:45 PM
ado mickeya mokada une :confused: ubata pissuda ah..........

me pissu nam kathakaranna epa harida :(

mama meka dan dakke :yes:
Hari Ban Kohe Yannda Meka Daala :D ;)

paris
02-24-2008, 09:45 PM
Man Ne Oyata Merci Kiyanne One Nehh!! ;) JTM

JTM aussi :)

hari man yanawa malliyo ehenam... meh weda tika karanna oni.. :( :( :(

byebye
biz

paris
02-24-2008, 09:46 PM
Hari Ban Kohe Yannda Meka Daala :D ;)

ekane :lol: man piyabanne kath ekkada oya giyoth :lol: :lol: ;)

Michael
02-24-2008, 09:46 PM
congradzzzzzzzzzzzzz
Thanks :D

chabu
02-24-2008, 09:47 PM
Man Ne Oyata Merci Kiyanne One Nehh!! ;) JTM

Ela Ela ow ban dan harine :yes:

mamath vadiya post danne na :no: eth ethin ek eka dala nam yanne na :yes:

G-Force
02-24-2008, 09:47 PM
Hari Hari..... No One Is Leaving EK.. Oritee.. Im Back!! :D
elakiri ne...onna ohoma inna epai ban :rofl: :rofl: :P

Michael
02-24-2008, 09:48 PM
no worries micky... v all r one single family ne.. so y do v wanna get hurt or hurt others neda..
lets 4get our bad memories and lets go forward:D
Yah Macho Thanks!! :D

Michael
02-24-2008, 09:49 PM
ekane :lol: man piyabanne kath ekkada oya giyoth :lol: :lol: ;)
Mama Me dawas Tike Thaniyama Piyabuwe!! :yes: :lol: Ekkenk Enakan Hitiya Awe Nehene :lol: :rofl:

paris
02-24-2008, 09:50 PM
elakiri ne...onna ohoma inna epai ban :rofl: :rofl: :P

ammoo G !!!! dekak kal :P :lol:

Michael
02-24-2008, 09:50 PM
JTM aussi :)

hari man yanawa malliyo ehenam... meh weda tika karanna oni.. :( :( :(

byebye
biz
Biz Akki Baba.. Bye Bye! JTM :D :love:

Michael
02-24-2008, 09:51 PM
elakiri ne...onna ohoma inna epai ban :rofl: :rofl: :P
Hala Hala Ayya!! :lol: Lol.. Thanks Honde MSn Eke Through Katha Karata :D

G-Force
02-24-2008, 09:51 PM
ammoo G !!!! dekak kal :P :lol:
apiwa dakinna enna epai ithin :rofl: :rofl: :P api nam hamadama ena honda lamai :rofl: :P

G-Force
02-24-2008, 09:54 PM
Hala Hala Ayya!! :lol: Lol.. Thanks Honde MSn Eke Through Katha Karata :D
ownam monada ban...:rofl: :rofl: :rofl: ehema yanna denna puluwanda umbata :P :P
umba giyama mawa byte karanne kauda neeeda? :rofl: :rofl: :lol: :lol:

Michael
02-24-2008, 09:56 PM
ownam monada ban...:rofl: :rofl: :rofl: ehema yanna denna puluwanda umbata :P :P
umba giyama mawa byte karanne kauda neeeda? :rofl: :rofl: :lol: :lol:
Ayeth Ahalaa :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

KishanW
02-24-2008, 09:58 PM
machan congratzz weewa !:)

paris
02-24-2008, 09:59 PM
apiwa dakinna enna epai ithin :rofl: :rofl: :P api nam hamadama ena honda lamai :rofl: :P

hehe awa awa aiyo... :P podak bc appa meh iscole magul wedak ekka... :( :( :(

nEoN_wHitE
02-24-2008, 10:00 PM
hehe awa awa aiyo... :P podak bc appa meh iscole magul wedak ekka... :( :( :(
menna ekenek yanawa kiyala thama ino:P

Michael
02-24-2008, 10:00 PM
machan congratzz weewa !:)
Hey Kishan Bro.. Thanks :D Post Eka Daala Giyane!! Hmm Buzy Wage.. Thanks Anyways :D

G-Force
02-24-2008, 10:01 PM
hehe awa awa aiyo... :P podak bc appa meh iscole magul wedak ekka... :( :( :(
iscole magul? :rofl: :rofl: kage magul da?? :rofl: :rofl: :P

G-Force
02-24-2008, 10:02 PM
Ayeth Ahalaa :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
hina wenna epa ban..andenawa :lol: :lol: :rofl: ;)

Michael
02-24-2008, 10:04 PM
hina wenna epa ban..andenawa :lol: :lol: :rofl: ;)
Andanna Epaa :( :lol::lol::lol::lol::lol:

nEoN_wHitE
02-24-2008, 10:04 PM
manda machooo .... old membersla ahuwama BC kiyala kiwwata mata theena widihata nang like apita wage eyalatath epa wela...dan wihiluwak kalath kattiyata ekata mala paninawa....wihilu machan serious ganna porawal ne dan inne...duka thamai hmmm....i dnt think even my self will be here more longer...:(
me me pissu karanna epa :eek:
me kauruwath ma nathi wele monawa hari karala mecahra dura apu Ek eka geniyanna one ne.. ya api nathi una kiyala EK nathi wenne na.. eka hari.. bt ape isara thiba joly gathiya again ganna epai macho.. monawa hari karala eka thiya ganna balamu..
dnt give up bro :):D

MAX200
02-24-2008, 10:05 PM
Congratzz Machan:P :P
http://img239.imageshack.us/img239/9733/12nw6.png

paris
02-24-2008, 10:06 PM
menna ekenek yanawa kiyala thama ino:P


apoo yanakanda balan inne :( :(
ya ya den giya, meh G dekka hinda nikan hi iuwe ;)


onna giyaaaaaaa
byebye kattiyatama

paris
02-24-2008, 10:07 PM
iscole magul? :rofl: :rofl: kage magul da?? :rofl: :rofl: :P

xp magul :P xpert n paris :P

Michael
02-24-2008, 10:08 PM
Congratzz Machan:P :P
http://img239.imageshack.us/img239/9733/12nw6.png
Thanks Macho!! :D :rofl:

Michael
02-24-2008, 10:08 PM
xp magul :P xpert n paris :P
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

nEoN_wHitE
02-24-2008, 10:09 PM
apoo yanakanda balan inne :( :(
ya ya den giya, meh G dekka hinda nikan hi iuwe ;)


onna giyaaaaaaa
byebye kattiyatama
monawa dakka nisa hi kiuwa?? hehe
ok ok ok.. @da moment EK kinda boring ne :(
anywazzzz bye byzzzzzzzzzz :D

G-Force
02-24-2008, 10:10 PM
Andanna Epaa :( :lol::lol::lol::lol::lol:
langin sitinnam dA? :lol: :lol: :P

G-Force
02-24-2008, 10:11 PM
apoo yanakanda balan inne :( :(
ya ya den giya, meh G dekka hinda nikan hi iuwe ;)


onna giyaaaaaaa
byebye kattiyatama
bye byeeeeeeee :P :rofl:

G-Force
02-24-2008, 10:11 PM
xp magul :P xpert n paris :P
passe vistath ekathu wenawa neda? :rofl: :rofl:

Michael
02-24-2008, 10:13 PM
langin sitinnam dA? :lol: :lol: :P
Umbada :shocked: Apooo :lol::lol:

ravicplk
02-24-2008, 10:13 PM
congratzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Michael
02-24-2008, 10:16 PM
congratzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Thankzzzzzzzzzz :rofl:

dpg
02-24-2008, 10:18 PM
Hari Hari..... No One Is Leaving EK.. Oritee.. Im Back!! :D

Ela ela.. Mama baluwa ubata beth amathaka welada kiyala. :rofl: :D

Congrats btw. :D


Guess I'm going to leave too. These new people suck! I'll hit 22k and get lost :D

Woooo....134 more posts left to flame at the n00bs! Should flame right! ;)


:frown: :frown: what does this mean?]

Im sure that has got something to do with those spamming idiots. :dull:

Michael
02-24-2008, 10:22 PM
Ela ela.. Mama baluwa ubata beth amathaka welada kiyala. :rofl: :D

Congrats btw. :D


:lol::lol:
Podi Scene Ekak Den Ewa Shape :D Thanks Macho!! :D

Boman
02-25-2008, 01:38 AM
Ela mike malli...
Congratzz for ur 28k..:D
Mama nitharama kiyanawa wage eka eka jaathiye aya meka athule innawa..hith ridaweem wenawa...but ee hamoma ekka gatila nowati inna eka thmai fun eka...nice to c u posting again brother:D

scoobss
02-25-2008, 01:47 AM
Congrats brotha..!!

scoobss
02-25-2008, 01:48 AM
:lol::lol:
Podi Scene Ekak Den Ewa Shape :D Thanks Macho!! :D


ela ela.. dat's da spirit..!! :D

Michael
02-25-2008, 01:51 AM
Ela mike malli...
Congratzz for ur 28k..:D
Mama nitharama kiyanawa wage eka eka jaathiye aya meka athule innawa..hith ridaweem wenawa...but ee hamoma ekka gatila nowati inna eka thmai fun eka...nice to c u posting again brother:D
Yah!! Den Ithin Ewa Iwarai.. :)

Thanks Ayya :D

fazaal24
02-25-2008, 06:57 AM
hEY mICKY..!!u aRE bACK..!!eLAkIRi BRO:D

x-pert
02-25-2008, 07:02 AM
hEY mICKY..!!u aRE bACK..!!eLAkIRi BRO:D

Are you back newei... Okkomalla back again... :D :D :D :D

No more personal jokes in here :D

Lich
02-25-2008, 07:14 AM
Are you back newei... Okkomalla back again... :D :D :D :D

No more personal jokes in here :D
no more insulting members by putting their personal pics...

x-pert
02-25-2008, 07:17 AM
no more insulting members by putting their personal pics...

ya ya eeka thamai kiyanne ooni une :rofl: :rofl:

Mehema kiyamu...

Nikan lassana pis ekak dammata kamak naha. But cha cha pics nathuwa. Anyway better to ask the person first....

Habai ithin spam karala ahuwena unge eewa nam daanawa :baffled::rofl::rofl:

fazaal24
02-25-2008, 11:36 AM
Are you back newei... Okkomalla back again... :D :D :D :D

No more personal jokes in here :D

happa ehemada...all r back nam hondai thama..!!:D
Wena kawda ban giye..@@

Personal Jokes thibbath awlak nehe joke ekata sambanda kena serious ganne neththam...but the best is to avoid neda machan..!@Elaaaz.@@:D

shiwankaswe
02-25-2008, 11:40 AM
Congratzz machan

this is from me

http://img208.imageshack.us/img208/1655/beermaid2dm1.jpg

moonlight
02-25-2008, 11:49 AM
http://img208.imageshack.us/img208/7263/56131227vo3.gif

nelum
02-25-2008, 12:01 PM
http://img528.imageshack.us/img528/6230/congratsbutterflygs2.jpg

ratedrkoman
02-25-2008, 12:19 PM
all the best bro!
plz dnt leave US !
please do reconsider again !

Michael
02-25-2008, 12:44 PM
hEY mICKY..!!u aRE bACK..!!eLAkIRi BRO:D
Yah! Thanks For Everything Bro! :D ;)

Michael
02-25-2008, 12:45 PM
Congratzz machan

this is from me

http://img208.imageshack.us/img208/1655/beermaid2dm1.jpg
Thankz :rofl:

Michael
02-25-2008, 12:47 PM
http://img208.imageshack.us/img208/7263/56131227vo3.gif


http://img528.imageshack.us/img528/6230/congratsbutterflygs2.jpg


http://i124.photobucket.com/albums/p29/boon12369/thanks.jpg :D

Michael
02-25-2008, 12:48 PM
all the best bro!
plz dnt leave US !
please do reconsider again !
hehe Thanks Bro! :D

shaaj
02-25-2008, 01:00 PM
HEY MICKYY... CONGRATZZZ MASSINA... SORRY MACHO LATE UNATA..
MOKAKDA AWLA.. KOHEWAT YANNE NETIWA ONNA OHE HITAPAN...
ELAKIRI WEWA!! ;) :D

chamali
02-25-2008, 01:05 PM
CONGRATZZZZ

fazaal24
02-25-2008, 01:09 PM
Yah! Thanks For Everything Bro! :D ;)
Dnt Mention Kolla..!!!:D

Dan ithin parana mikiya wage aathal ekak gamu:lol:

Michael
02-25-2008, 01:25 PM
HEY MICKYY... CONGRATZZZ MASSINA... SORRY MACHO LATE UNATA..
MOKAKDA AWLA.. KOHEWAT YANNE NETIWA ONNA OHE HITAPAN...
ELAKIRI WEWA!! ;) :D
hehe Ewa Shape Den! :D Thanks Bro! :)

Michael
02-25-2008, 01:25 PM
CONGRATZZZZ
Thanks Sis! :D

Michael
02-25-2008, 01:25 PM
Dnt Mention Kolla..!!!:D

Dan ithin parana mikiya wage aathal ekak gamu:lol:
Yeah :rofl: :lol:

fazaal24
02-25-2008, 01:27 PM
Yeah :rofl: :lol:

ado eka paarata mage posts 200k wedi wela:baffled:

Michael
02-25-2008, 01:28 PM
ado eka paarata mage posts 200k wedi wela:baffled:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol:

Ithin Elane Oi! :lol:

fazaal24
02-25-2008, 01:31 PM
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol:

Ithin Elane Oi! :lol:
ado nehe banz...mage profile eke pennanne 200+ posts..!!eth mehe -200 posts:baffled:

http://img120.imageshack.us/img120/8210/91637410fr9.png

Michael
02-25-2008, 01:32 PM
ado nehe banz...mage profile eke pennanne 200+ posts..!!eth mehe -200 posts:baffled:

http://img120.imageshack.us/img120/8210/91637410fr9.png
What Da??? :confused: :confused: A Umbata Withrainee.. Mata Nam Methana Pena Widiyamai Ethanath Penne

bds
02-25-2008, 01:32 PM
Congratz for ur 28k malli.. But so sad to hear that u r leaving EK.. I think ull come back when the things turned alright.. tc of ur self.. hope to cu again.. bye...:yes: :love:

Michael
02-25-2008, 01:34 PM
Congratz for ur 28k malli.. But so sad to hear that u r leaving EK.. I think ull come back when the things turned alright.. tc of ur self.. hope to cu again.. bye...:yes: :love:
Ho Ho Hoooo Poddak Inna :lol: Im Not Going To Leave EK hehe.. Pro Solved :) Thanks Akki :D

bds
02-25-2008, 01:36 PM
Ho Ho Hoooo Poddak Inna :lol: Im Not Going To Leave EK hehe.. Pro Solved :) Thanks Akki :D
Happa.. shook ne.. hodai hodai.. nice to hear that.. Then keep up ur works malli..:D

westpra
02-25-2008, 01:40 PM
Congrats machan.. Come on man..theres no point of leaving EK for upset habits of some of our members.. Its fun for some members in insulting others.. Forget the insults and only accept compliments.. Because this is a community with kings and wagabonds..:yes:

Michael
02-25-2008, 01:44 PM
Happa.. shook ne.. hodai hodai.. nice to hear that.. Then keep up ur works malli..:D
Yah Thanks AKki :D

Michael
02-25-2008, 01:54 PM
Congrats machan.. Come on man..theres no point of leaving EK for upset habits of some of our members.. Its fun for some members in insulting others.. Forget the insults and only accept compliments.. Because this is a community with kings and wagabonds..:yes:
Thanks Machan :)

fazaal24
02-25-2008, 05:55 PM
What Da??? :confused: :confused: A Umbata Withrainee.. Mata Nam Methana Pena Widiyamai Ethanath Penne Ow ban maara scenes wenne..!!:baffled:

Sujakshan
02-25-2008, 05:58 PM
Congratz Kolla

Nimshan
02-25-2008, 05:59 PM
palayan palayan.. congratz.. bye.. :)