PDA

View Full Version : How Bad is sirasa??? use ur sirasa....

damannaked
05-26-2008, 02:14 AM
machangs,

why most of the ppl here against SIRASA?????

there been so many trends posted by anti Sirasa fans...so i thought of posting just to show ppl wuts going on...yes i watch sirasa more than other channels in SL. probable most of the ppl will call me a sirasa fan, LTTE and all the bullshit they wanna tell. but in reality most of them also watch sirasa tv... if they saying no i dare them to prove..

im not related to sirasa or anything or im not a hardcore tv person or im not LTTE. i am just a normal civilian who watch tv for the entertainment purpose and to been updated abut things.

so i thought wut sirasa has done so far. i think they hv come up vth so many new things. ya good and bad but i mostly think good. its hard to c da good side of things than seen da bad side. ok 1st i dont agree vth ran depaya(gon depaya) too.its bit too much.

lets c some of the programs and projects sirasa tv came up vth,

Sirasa super star and other reality shows.
certain political discussions.
Cartoons. specially dub in sinhala
Awesome poya day dramas.
Good discussions.. specially religious 1s.
live telecast of games in many sports
good old sinhala movies.
new and old good international movies too.
Promoting up coming Sl music industry.

these are few poped up to ma mind.

and think of the programs other channels doing?? mostly copied from sirasa.. wut u guys think?? correct me if im wrong. are they doing anything new???????? how many ppl watch other channels and how many ppl watch sirasa???? has sirasa copied anything from other channels?????(correct me if im wrong) from good morning Sri lanka to rasa risi gee, other channels copied.

examples - after sirasa did long teledramas all the other channels started doing..
after sirasa super star every channel came up vth a reality show..
after rasa risi gee other channels came up vth so many chart shows..
after looks like all the chanels came up vth promoting new music
after katura and api nodanna live other channels copied dat too..
even when sirasa news presenters wear short skrts othrs did da same

and v all kno that there is many more...

so wut u guys think??? do v hv to band Sirasa???? and if v hv to why its not done yet??? is it bcoz sirasa hosting the poya dharma desanawa live from presidents house??? or is it bcoz if they ban sirasa there not gona b a channel that other channels copy???

if sirasa is bad will all the artists in music,drama and movie industry join their programs???? ppl like Amaradeva, Late Gamini foneska, malani fonseka...

if sirasa is bad will all the profs in sri lanka join their programs????

if sirasa is bad will all the sports stars join their programs???? likes of bandula warnapura,susanthika, ranil abenayaka, shan wikrama..

if sirasa is bad will our president invite them to telecast his poya day program(vthout choosing other government channels)????

so guys dont blame sirasa for everything...think properly b4 u make a decision...
im not saying to support them or they are rite.its up to u to do it..

most of these rumors against sirasa i spread by other channels.. coz they cant giv a good competition to sirasa.

i mean end of the day v all hv a brain and there is a switch in our tv which v can use to change the channel or off the tv..

and Still sri lankas number1 channel is Sirasa...

so how???
:D :D :confused: :confused: :confused:

Sonique
05-26-2008, 02:19 AM
Oww ban aththa kathaawa. Sirase inne anith channels walata wadaaa waddooo:yes: Man danne na anith ewaa gana. Entertain paththen Sirasa tikak issarahin innawa:yes:

kasuncs
05-26-2008, 02:36 AM
Eth problem eka thama Sirsa wada karana widiya echchara honda na diffence side eken. Ape forces wala moral eka vatena vidyta news denawa. Kotinge honda kiyanawa. ekayi awula.

psyche
05-26-2008, 02:38 AM
Oh great this useless subsided topic about sirasa had been brought up again.... :rolleyes: :rolleyes:

damannaked
05-26-2008, 02:48 AM
Eth problem eka thama Sirsa wada karana widiya echchara honda na diffence side eken. Ape forces wala moral eka vatena vidyta news denawa. Kotinge honda kiyanawa. ekayi awula.

machang how they put the moral down??? and dont our government do it it self...its no point shouting at 1 group.then there are so many groups u can point ur finger..

and if they telling wrong things or fake things government or other organisations can sue them...im sure jvp or other groups wud try it if they not telling true stories..

wut u think??

damannaked
05-26-2008, 02:50 AM
Oh great this useless subsided topic about sirasa had been brought up again.... :rolleyes: :rolleyes:

how its subsided machang...??? there are so many treads abut sirasa....99.99% abut their bad side..this is abut real.. and Sirasa is SLs biggest entertainment group...

so y cant v discuss abut it???

kasuncs
05-26-2008, 02:56 AM
No. JVP or UNP do not try tell anything on forces.(They only balme to gvrnmt) But sirasa :no:

damannaked
05-26-2008, 03:04 AM
No. JVP or UNP do not try tell anything on forces.(They only balme to gvrnmt) But sirasa :no:

na machang... if sirasa telling wrong news abut forces y dont our forces officers of government take action against them..im sure u can sue them for reporting fake news..

but so far nothing like daat has happened...

and when sirasa reported bad things abut wimal weerawangsa he didnt go to court..probably coz they are true...

i dont kno wut fake news they told abut our forces....

hmm wut u think machang??

gazaly
05-26-2008, 03:10 AM

kotinge honda kiyanawa??? haaa kotinge koheda honda thiyenney... karanneyma kathawada... nikan hamoma (namuth a'kath tika denai) kiyana paliyata api boruwata sirasata baninney wena kawruth newei oya demala minissunwa peynna bari ayai...

rush16
05-26-2008, 03:14 AM
yeah this is true
i laways have been a sirasa fan and will be as well :yes::yes:

*Vidz*
05-26-2008, 03:52 AM
No. JVP or UNP do not try tell anything on forces.(They only balme to gvrnmt) But sirasa :no:heh...UNP dsn't tell anythin..hell yeah...bt dey wrk 4 demm...silly stupidz!:angry: :angry:

*Vidz*
05-26-2008, 03:55 AM
machangs,

there been so many trends posted by anti Sirasa fans...so i thought of posting just to show ppl wuts going on...yes i watch sirasa more than other channels in SL. probable most of the ppl will call me a sirasa fan, LTTE and all the bullshit they wanna tell. but in reality most of them also watch sirasa tv... if they saying no i dare them to prove..

im not related to sirasa or anything or im not a hardcore tv person or im not LTTE. i am just a normal civilian who watch tv for the entertainment purpose and to been updated abut things.

so i thought wut sirasa has done so far. i think they hv come up vth so many new things. ya good and bad but i mostly think good. its hard to c da good side of things than seen da bad side. ok 1st i dont agree vth ran depaya(gon depaya) too.its bit too much.

Awesome poya day dramas.
good old sinhala movies.

and think of the programs other channels doing?? mostly copied from sirasa.. wut u guys think?? correct me if im wrong. are they doing anything new???????? how many ppl watch other channels and how many ppl watch sirasa???? has sirasa copied anything from other channels?????(correct me if im wrong) from good morning Sri lanka to rasa risi gee, other channels copied.

examples - after sirasa did long teledramas all the other channels started doing..

so wut u guys think??? do v hv to band Sirasa???? and if v hv to why its not done yet??? is it bcoz sirasa hosting the poya dharma desanawa live from presidents house??? or is it bcoz if they ban sirasa there not gona b a channel that other channels copy???

if sirasa is bad will all the artists in music,drama and movie industry join their programs???? ppl like Amaradeva, Late Gamini foneska, malani fonseka...

if sirasa is bad will all the sports stars join their programs???? likes of bandula warnapura,susanthika, ranil abenayaka, shan wikrama..

if sirasa is bad will our president invite them to telecast his poya day program(vthout choosing other government channels)????

so guys dont blame sirasa for everything...think properly b4 u make a decision...

most of these rumors against sirasa i spread by other channels.. coz they cant giv a good competition to sirasa.

i mean end of the day v all hv a brain and there is a switch in our tv which v can use to change the channel or off the tv..

so how???
:D :D :confused: :confused: :confused:N number 1 LTTE supporters...hell yeah...so dey r n da 1st place n evrythin..specially n bad side..:P:P:P:angry: :rofl:

jayanthah
05-26-2008, 07:33 AM
Good thread bro.....to satrt with..........

Since I dont listen or watch sirasa now I may not be qualified to comment on this............yet I'll share some of my thoughts & experience with you guys.........

First of all, I used to work in Sirasa, that was some time back...............
Sirasa enna kalin minissu Radio lip bokkata dala thibbe, Sirasa thamai Makuludel kadala radio ahanna purudda aye minissunta ethi kale. Radio kiyana eka ithamath usas vidiyata entertainment madyak hetiyata yoda gatthe Sirasa, anith hemoma kale sirasa follow karapu ekai copy karapu ekai. E athin, api Sirasata naya gethi kiyala mama hithanawa,

Ani karuna, Maharaja Indian Tamil & 80% of Board of Directors are Sinahala people, therefore, I see no reason for them to support LTTE or Ealam. They back UNP, that I know for a fact.

yashan
05-26-2008, 07:54 AM
Mama Sirasa balanne naha(samaharawita hoda channel ekak wenna ati):confused: :confused:
Goverment ekata buter gana ITN eka nodakin!!! (copy cat,buuruwo,borukaarayo):growl: :growl:
Goverment ekata buter gana RUPAVAHINI eka nodakin!!! (copy :growl: :growlcat,buuruwo,borukaarayo):growl: :growl:
Swarnvahiniya?:rolleyes: :oo:
Derana godai news ehema, Hoda ideas ehemath thiyenawa, Namuth :oo: :oo: sadacharathmaka paththa?:oo: :frown:

waleryan
05-26-2008, 08:17 AM
Mama Sirasa balanne naha(samaharawita hoda channel ekak wenna ati):confused: :confused:
Goverment ekata buter gana ITN eka nodakin!!! (copy cat,buuruwo,borukaarayo):growl: :growl:
Goverment ekata buter gana RUPAVAHINI eka nodakin!!! (copy :growl: :growlcat,buuruwo,borukaarayo):growl: :growl:
Swarnvahiniya?:rolleyes: :oo:
Derana godai news ehema, Hoda ideas ehemath thiyenawa, Namuth :oo: :oo: sadacharathmaka paththa?:oo: :frown:
ethakota umba TV balanne nedda?????????????:confused: :confused:

waleryan
05-26-2008, 08:18 AM
aththatama mamath sirasa fan kenek thamai........samahara podi podi upset scene thibbata entertainment paththen ehema elakiri wage inneeeee SIRASA thamai.......

pagani
05-26-2008, 08:24 AM

:yes: :yes: :yes:

phantomzone
05-26-2008, 08:29 AM
appaaaaaaaaa wot z dis...sirasa sirasa sirasa....aiyooo aiyooo...:P :P :P
y soo much abt sirasa....no point....you may talk gud or bad abt sirasa,bt ultimately dnt u guys think dat ul r promotin sirasa...:rofl::rofl:

nywaz i jst want to correct sm points..
[IMG]f]and think of the programs other channels doing?? mostly copied from sirasa.. wut u guys think?? correct me if im wrong. are they doing anything new???????? how many ppl watch other channels and how many ppl watch sirasa???? has sirasa copied anything from other channels?????(correct me if im wrong) from good morning Sri lanka to rasa risi gee, other channels copied. heheheh dis z hilarious machan....:rofl: :rofl::rofl:..i dnt kno to wot extent u kno abt international channels..bt sirasa copies more than ny1...
1.sirasa superstar - copied frm American Idol...same shit...evan da hoster use da same style....:rofl::rofl: :rofl: :rofl: :P :P :P

2.dancing stars - agan copied frm Dancing with stars..
3.Rasarisi aint a new thng...lol lol...cos it was there..for Sl it may b a new concept...bt then agan it was also copied..

so machan if u thnk sirasa z da most innovative channel on earth, then pls change ur idea macahn.....sirasa z bloody copyin frm other channels....:P :p :rofl: :rofl:

and nywa i hope there wont b ny discussions abt sirasa in da future...coz no point.....:rofl::rofl: :P:P

Billl Gates
05-26-2008, 08:34 AM
http://uploadimages.in/files/2nk4i0lhxpqhunc0kgtw.gifi dont like sirsa

Asitha-K
05-26-2008, 08:39 AM
Why some people Hate Sirasa!

The country that we live is a politically currupt country!
So Sirasa TV is owned by a big supporter of the opposition political party!
So Sirasa shows every wrong and mistakes govenment do.
So It's a big headache for govenmnt! so they come up with the idea like this...
MBC owner is a Tamil person... blame him as support LTTE!
now this is the thing that is happening. These pressure groups like rapa are
tring to create a debate that sirasa is LTTE and its corrupting our culture!
They blame Sirasa Kumariya.. But don't blame DERANA miss Sri Lanka which has a Bikini Round!

Theres no meaning blaming Sirasa! only idea is to support govenment's dumb plan
and try to make a openion! which will not happen because
API Konde bandapu Chinnu nowana nisa!

Asitha-K
05-26-2008, 08:44 AM
1.sirasa superstar - copied frm American Idol...same shit...evan da hoster use da same style....:rofl::rofl: :rofl: :rofl: :P :P :P

3.Rasarisi aint a new thng...lol lol...cos it was there..for Sl it may b a new concept...bt then agan it was also copied..

But machang if Sirasa didn't copied it we'll never see a great show like Sirasa Super Star!
Or sirasa Dancing Star which promote SL artists!
I mean SL movie industry is almost a faliure but who knew we got such a talented artists!
Now look Dushyanth every body was callin him local Jackson.. but the things have changed!:yes:

phantomzone
05-26-2008, 08:47 AM
But machang if Sirasa didn't copied it we'll never see a great show like Sirasa Super Star!
Or sirasa Dancing Star which promote SL artists!
I mean SL movie industry is almost a faliure but who knew we got such a talented artists!
Now look Dushyanth every body was callin him local Jackson.. but the things have changed!:yes:
heheh wot ur sayin z tru..bt mama reply kare machan sirasa has neva copied kiyana ekatai...heheh i wanted to show dat sirasa also copyin kiyala to correct his opinion...
:D

Asitha-K
05-26-2008, 08:51 AM
heheh wot ur sayin z tru..bt mama reply kare machan sirasa has neva copied kiyana ekatai...heheh i wanted to show dat sirasa also copyin kiyala to correct his opinion...
:D

Yes u have a point!:yes::D

x-pert
05-26-2008, 09:23 AM
hehe another Sirasa thread from a different point of view :)

Since I'm not in Sri Lanka I don't watch Sirasa. But I don't understand why people say that it supports LTTE? :S

If they really support LTTE, then the President should take some action against it after a proper inquiry.

If people say Sirasa is a problem for our culture... :rofl: Think from your own minds mates :)

Don't you wear jeans, denims, T shirts?
Or do you still wear the national dress and sarong in accordance with our own culture?

Can you read my post? Then you know atleast a bit of English? Is English our culture?

Culture evolves with time.

And no one has the authority to ask anybody to watch or not to watch a TV channel. It's a basic human right of every individual.

If the president of the country is not bothered to stop it, then why should anyone else bother?

:rofl: SL Politics are very cunning than we think!

Alaya
05-26-2008, 09:44 AM
mama dan poddak busy

mama dennam reply ekak thawa tikakin

niroshan84515
05-26-2008, 09:47 AM
hmm

jayanthah
05-26-2008, 09:48 AM

Since I'm not in Sri Lanka I don't watch Sirasa. But I don't understand why people say that it supports LTTE? :S

If they really support LTTE, then the President should take some action against it after a proper inquiry.

If people say Sirasa is a problem for our culture... :rofl: Think from your own minds mates :)

Or do you still wear the national dress and sarong in accordance with our own culture?

Can you read my post? Then you know atleast a bit of English? Is English our culture?

And no one has the authority to ask anybody to watch or not to watch a TV channel. It's a basic human right of every individual.

If the president of the country is not bothered to stop it, then why should anyone else bother?

:yes: :yes: Coldnt agree with you more bro...........:yes: :yes:

Asitha-K
05-26-2008, 09:55 AM

Hit the spot!:yes::D

asanka10
05-26-2008, 10:00 AM
sirase idea nam hoda.. eth anith dewal nam hitha ganna ba....
Umba siraseda wada karanne..... hik hik hikzzz

Wal Bada
05-26-2008, 10:08 AM
Sirasa super star and other reality shows. - Copy cat from west
certain political discussions.Kelin Kathawa = Larry King live
Cartoons. specially dub in sinhalaYes, they selected ones that promote alcohol ans smoking - Asterix (Sura Pappa) and The Cow boy (Kawda boy) which are for grown ups and started showing it them to children. BTW Scooby doo is OK.
Awesome poya day dramas.Sitha Niwana Katha of Rupavahini is even older than Sirasa
Good discussions.. specially religious 1s.Such as? Can they mach "Poya da saakachchaawa" of Swarnawahini or "Doramadalawa" of ITN? You're crazy!
live telecast of games in many sportsNotoriously cluttered by advertiesments (Swarnawahini is the same). And they disruprt the telecast for their propoganda and news, which others don't do.
good old sinhala movies[/B] I am yet to see them showing "Golu Hadawatha", "Nidhanaya", "Rekhawa", "Ran muthu duwa", "Gamperaliya", "Kaliyugaya", "Yuganthaya" or "Viragaya"
[QUOTE]new and old good international movies too.-Swarnawahini also do the same, but the quality is dire in films they show.
Promoting up coming Sl music industry.-Promoting ones that only have agreemets with M Emtertaintment. They just don't shit care about classical music. They are the ones to blame for the descend of SL music.

jayanthah
05-26-2008, 10:17 AM
- They are the ones to blame for the descend of SL music.

By the time Sirasa came in to existence, SLBC was only playing very cheap sort of music......Sirasa, even though they had very little of old classical hits, they frequently played them, they introduced Amaradewa & Nanda Malini & rest to the young generation of 1990's...........there was a nice discussion on classical music on Saturday moring conducted by Nihal Wickrama Edirisuriya..............
Hence, I cannot agree with "Walbada" on the above............

Wal Bada
05-26-2008, 10:22 AM
If they really support LTTE, then the President should take some action against it after a proper inquiry.Supporting and sympathizing is two things. But sympathy can turn in to support.

IIf people say Sirasa is a problem for our culture... :rofl: Think from your own minds mates :)

Or do you still wear the national dress and sarong in accordance with our own culture? Having said that, do you wear casual wear to the conference as in Miami universities or in Hawaii? You lecture your students wearing slippers? And how do you think that analogy of dresses and using English are defined as culture?

Culture (http://en.wikipedia.org/wiki/Culture) is a much broader topic where it involves our values and morals. These values and morals are the ones that are damaged by Sirasa

Can you read my post? Then you know atleast a bit of English? Is English our culture?As I said, totally idiotic type of analogy.

Culture evolves with time Yes, but it's rather a drift than a shift which is Sirasa trying to create.

And no one has the authority to ask anybody to watch or not to watch a TV channel. It's a basic human right of every individual Why not? We can ask. We cannot restrict it. But once more the topic of community rigths vs individual rights comes to the forefront, and according to the current trend (which include counries who has human rights Gurus) is towards the former (ask me of medical law regarding HRs, I can show many instances how equation of community > individual is used)

If the president of the country is not bothered to stop it, then why should anyone else bother?If president doesn't bother to eliminate drunkardness should we let our children drink and die?

:rofl: SL Politics are very cunning than we think!Hit the nail on the head. This whole post shows the various faces of politics.

Wal Bada
05-26-2008, 10:30 AM
By the time Sirasa came in to existence, SLBC was only playing very cheap sort of music......Plain bullshit this is. CTFM had Aradhana, and on every Sunday they ahd very good discussions on music. SLBC was brought down to that level by UNP, who found classical musicians irritating. They banned songs of Nanda Malini, Kapuge and Diwulgane. The politicins that were in SLBC made it hell for the artists. These are the very ones that are involved with Sirasa as well.

Sirasa, even though they had very little of old classical hits, they frequently played them, they introduced Amaradewa & Nanda Malini & rest to the young generation of 1990's...........Once again total BS. Casettes were so popular by then, and as AL students in early 1990s we had the whole collection of classical music in friend circles. Youngsters of 1990s were already aware of Amaradeva, because They grew listening to their music, unlike people born in 1990s, who grew listening to Sirasra!. Now which ones know better about Amaradeva?

there was a nice discussion on classical music on Saturday moring conducted by Nihal Wickrama Edirisuriya..............What exacly they did to Nihal? Weren't he told to stop that show for a another cheap piece of shit? (you may be aware as you are familiar with Sirasa). (Kinsley, Buddhika and Susara are known to me, who are currently in Sirasa)

Hence, I cannot agree with "Walbada" on the above............That is your opinion.

djHiran
05-26-2008, 10:31 AM
Ya there r so meny gud things and bad things in sirasa among other channels. I'm not a govt henchaiya and im nt strongly against sirasa. But machan, there are both.... goods and bads, NOT only in sirasa. Arguing and expostulating about it on elakiri now have become meaningless. Whether u lov sirasa o hate it, u are an EK friend for me.....

I don't love sirasa, and don't hate as well. Api Nodanna Live is cool... That's the only TV program I watch on TV stations now! hah hah LOL

x-pert
05-26-2008, 10:41 AM
Supporting and sympathizing is two things. But sympathy can turn in to support.

IHaving said that, do you wear casual wear to the conference as in Miami universities or in Hawaii? You lecture your students wearing slippers? And how do you think that analogy of dresses and using English are defined as culture?

Culture (http://en.wikipedia.org/wiki/Culture) is a much broader topic where it involves our values and morals. These values and morals are the ones that are damaged by Sirasa

As I said, totally idiotic type of analogy.

Yes, but it's rather a drift than a shift which is Sirasa trying to create.

Why not? We can ask. We cannot restrict it. But once more the topic of community rigths vs individual rights comes to the forefront, and according to the current trend (which include counries who has human rights Gurus) is towards the former (ask me of medical law regarding HRs, I can show many instances how equation of community > individual is used)

If president doesn't bother to eliminate drunkardness should we let our children drink and die?

Hit the nail on the head. This whole post shows the various faces of politics.

Still I don't really understand then why MR is not doing anything for it ?

As the leader of the country he can do what ever he wants (alas...) like what he did for ABC Corporation.

It's because of the critical mass which I was talking in some other thread.

Yes Individual rights and community rights are different up to a certain level.

So that's why no one can force anybody to do anything. People can say anything. And the people they themselves have a mind to think and act accordingly.

Change should occur within ourselves mate.. Can't force it to occur.

By these Sirasa threads, no one will change their likeliness. People who watched will still continue. And people who didn't watch will not! But by giving publicity like this will attract more people....

funkoluwa
05-26-2008, 10:41 AM
i still dont understand y some people keepon trying to find faults which arent faults actually even if it is y cant dey talk abt da good things sirasa do i dont wana pointout it again as some members already did.

even i dont like sirasa randepaya it really sux, other dan dat they managed to do programs which r innovative and new experiences to the local viewers.

i really believe dat da people who keepon blaming will remain keepon blaming they only see the negative side of it even if it is thin as an hair.

elixir8732
05-26-2008, 10:42 AM
Supporting and sympathizing is two things. But sympathy can turn in to support.

IHaving said that, do you wear casual wear to the conference as in Miami universities or in Hawaii? You lecture your students wearing slippers? And how do you think that analogy of dresses and using English are defined as culture?

Culture (http://en.wikipedia.org/wiki/Culture)is a much broader topic where it involves our values and morals. These values and morals are the ones that are damaged by Sirasa

As I said, totally idiotic type of analogy.

Yes, but it's rather a drift than a shift which is Sirasa trying to create.

Why not? We can ask. We cannot restrict it. But once more the topic of community rigths vs individual rights comes to the forefront, and according to the current trend (which include counries who has human rights Gurus) is towards the former (ask me of medical law regarding HRs, I can show many instances how equation of community > individual is used)

If president doesn't bother to eliminate drunkardness should we let our children drink and die?

Hit the nail on the head. This whole post shows the various faces of politics.

MAchn patta..my Ideas also goes as well as yours..damn its 100% true mach..maxxa kathawa..

jayanthah
05-26-2008, 10:45 AM
That is your opinion.

I respect your opinion too Walbada (Except your user name......lol)........to be frank, I dont know what became of Nihal..............I was not introduced to the world of Amaradewa by Sirasa, yes, there are people listening to classical music, but, generally, people have no way of reaching these classical music, if you'd remember, apart from few cassettes by "Singlanka", all the others were cheap pieces of shit so to speak........I think the current Hip-Hop genre is far better than what we used to have then................remember travelling in a private bus , listening to these cassetes????.............In my opinion "Sirasa" provided an alternative source for SL music lovers, they played a whole variety.........I may have a soft spot for Sirasa for being my first employer..........yet,I'm no way trying to defend them, I dont have to, I dont want to,...........my honest opinion is......may be inadvertantly.................Sirasa saved Sinhala music from going shits.......people could listen to Amaradewa while travelling in private busses.............and I pesonally know how Nimal Laxapathiarachchi tried to collect old/classical trax for Sirasa library......................also, they were the first staion to pay Royalties to SL artists......................................

warm182
05-26-2008, 10:46 AM
sirasata puka denne nathuwa palayan ban yanna!!!
dude dey r freakin trators u cud say...
jss think abt it 4 a while

badtnc
05-26-2008, 01:34 PM
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=2121131&posted=1#post2121131

siri24
05-26-2008, 01:48 PM
machan mona channel ekeda Parbakaranta,Tamil selvamta "Mahathtaya" kiyala kiyanne. owa kivve news walata.. mama eka dakka..
mini marana,hamuduruwaru marapu koti dennekta mahatturu kiyala kiyanawanam eka harida???

Nash_Node
05-26-2008, 01:48 PM
Let me correct you on few points

check the bold comments

Cartoons. specially dub in sinhala - Indeed.. love em ! (but, Titus Thotawaththa stated the trend ... Pissu poosa, Ha ha Hari haawa) :yes:

Live telecast of games in many sports - Sorry, Rupavahini stated this first. No one can take that honour from them

Promoting up coming Sl music industry. - They only serve one segment of music.. then new and up coming.

examples - after sirasa did long teledramas all the other channels started doing.. - :baffled: you must be out of your mind !!

after sirasa super star every channel came up vth a reality show.. - Nop, the trend stated with the Thurunu Shakthi from Rupavahini though not ELEGANT like sss. But was jugded by a more experianced pannel of judges and was not based on SMS

after rasa risi gee other channels came up vth so many chart shows.. - Again, they just had better presentation. BUT yes, they stated a Wave with that. But not the FIRST onces to do it.

after looks like all the chanels came up vth promoting new music - Again, only a seperate sector of music.

even when sirasa news presenters wear short skrts othrs did da same - Nop, started with the Swarnawahini

Nash_Node
05-26-2008, 01:51 PM
as for the political Discussions, TNL should have that honour with "Jana Handa"

Comical shows like "Api nodanna live" is just a Human form of TNL muppet show featuring all the political heads (can't remember the name though)

howitzer
05-26-2008, 01:53 PM
as for the political Discussions, TNL should have that honour with "Jana Handa"

Comical shows like "Api nodanna live" is just a Human form of TNL muppet show featuring all the political heads (can't remember the name though)
Always break down.:rofl: I was damn funny.:rofl: :rofl:

niluleo
05-26-2008, 02:00 PM
sirasata kochara bannath hamoma balanne sirasa thama

rochel1977
05-26-2008, 02:02 PM
??? haaa kotinge koheda honda thiyenney... karanneyma kathawada... nikan hamoma (namuth a'kath tika denai) kiyana paliyata api boruwata sirasata baninney wena kawruth newei oya demala minissunwa peynna bari ayai...

ela ela. so true. :yes: :yes:

rochel1977
05-26-2008, 02:04 PM
machan mona channel ekeda Parbakaranta,Tamil selvamta "Mahathtaya" kiyala kiyanne. owa kivve news walata.. mama eka dakka..
mini marana,hamuduruwaru marapu koti dennekta mahatturu kiyala kiyanawanam eka harida???

machan ethakopta kalin maligawata gahapu Pillayan dang hondaida? :P :P :rolleyes:

maleemsg
05-26-2008, 02:10 PM
Most of the TVs got a remorte controller..but unfortunatly our viewers dont know how to use it proprely...!

siri24
05-26-2008, 02:11 PM
machan ethakopta kalin maligawata gahapu Pillayan dang hondaida? :P :P :rolleyes:
machan mama kiwwada eka hari kiyala..:angry: :angry:
meke topic eka sirasane..
mama kiwwe sirasa karapude waradee kiyalai..:yes:

rochel1977
05-26-2008, 02:13 PM
machan mama kiwwada eka hari kiyala..:angry: :angry:
meke topic eka sirasane..
mama kiwwe sirasa karapude waradee kiyalai..:yes:

hari eka ehemai kiyamuko. ehenam dang ithin prabhakaran pillayan wage prajathanthrawadayata awoth eyatath mahathya kiyai state media eken. :dull: :dull:

maleemsg
05-26-2008, 02:16 PM
hari eka ehemai kiyamuko. ehenam dang ithin prabhakaran pillayan wage prajathanthrawadayata awoth eyatath mahathya kiyai state media eken. :dull: :dull:

Prakarana hari margeta enawa nam eka waradak ne! meka prajathanthra wadii ratak! weredda pili gaththoth eka elawa elawa pali ganna eke therumak nehe!:no:

siri24
05-26-2008, 02:17 PM
na machan,
mama kiyane ekath waradii kiyala..mama pilayantawath mahattaya kiyanawata kamati naa. mokada mama danna godak aya koti nisa marila tiyanawa..

eka sirasen nemi Itn eken kiwwath echchara tami..
e wagema mamanam hitanne naa parbakaran wenas wi kiyala

rochel1977
05-26-2008, 02:18 PM
Prakarana hari margeta enawa nam eka waradak ne! meka prajathanthra wadii ratak! weredda pili gaththoth eka elawa elawa pali ganna eke therumak nehe!:no:

ekama thami mamath kiyane. api ekenekuta witharak angilla dik karala wedak ne. sirasa ho state media ho koi de kiwath karath asana sihi budiyen eya asiya yuthui kiyalai mama kiyane. :yes: :yes:

x-pert
05-26-2008, 02:20 PM

Personally mama waradak dakinne naha machang eeke.

Prabhakaran yudde nawaththala aawoth election ekak ehema thiyala hari widihata wada karanna, oota Uthure maha amathi kama dunnath prashnayak naha.

And mata 100%k sure eya uthura ape 'aiyala' karanawata wadiya hodata hadala gannawa kiyana eka.

Amathaka karanna baha Prabhakaran kiyanne naraka minihek unaata hoda leader kenek kiyana eka.

And oowa oya thathweta adala dammeth ape politikkoma thamai kiyana ekath mathakaine :)

rochel1977
05-26-2008, 02:22 PM
na machan,
mama kiyane ekath waradii kiyala..mama pilayantawath mahattaya kiyanawata kamati naa. mokada mama danna godak aya koti nisa marila tiyanawa..

ehenam echarai machan. ehenam api sirasata witharak benala wedak ne mama kiyane. :yes: :yes:

rochel1977
05-26-2008, 02:23 PM

Prabhakaran yudde nawaththala aawoth election ekak ehema thiyala hari widihata wada karanna, oota Uthure maha amathi kama dunnath prashnayak naha.

And mata 100%k sure eya uthura ape 'aiyala' karanawata wadiya hodata hadala gannawa kiyana eka.

Amathaka karanna baha Prabhakaran kiyanne naraka minihek unaata hoda leader kenek kiyana eka.

And oowa oya thathweta adala dammeth ape politikkoma thamai kiyana ekath mathakaine :)

ekama thami machan mamath kiwe? apita sirasata witharak baninda be kiyala. :yes:

Wal Bada
05-26-2008, 02:25 PM
Sirasata baninna ona ewata neweyi goda dena baninne. Eks pro-UNP. Eka ayi ahanna deyak naha. Eth preashne Sirasa pennana dewal ape culture ekata hari naha.

life
05-26-2008, 02:25 PM
(No machan dramas like Kopikade & Du daruwo were telecasted for years)

(There was a reality show on ITN but I can't remeber. They only allowed post cards)

(This might be true)

(There were lot of programms promoting new music in other channels, too like Mandakiri in Rupawahini)

(No.. Annesly, Gamunu .. etc did a program on Rupavahin or ITN before the start of Sirasa)

(This is patta true. When Nimal Lakshapathi arachchi the former Sirasa Head took over Rupavahini in Ranil's government, Rupavahin news preseters used this dress and now they don't)

siri24
05-26-2008, 02:26 PM
ekama thami machan mamath kiwe? apita sirasata witharak baninda be kiyala. :yes:
eka atha machan
anith ayageth waradi tiyanawa. sirasa hama ekarama wagakiyanna one naa. habai waradda wadipurama penne sirasen tamai..

siri24
05-26-2008, 02:35 PM
ehenam echarai machan. ehenam api sirasata witharak benala wedak ne mama kiyane. :yes: :yes:
uba kiyana eka atta machan,
eth sirasa karane kotinta support karana eka witarak nemine..
balapan ape culture eka winasa karana widiha.
mata lagadi dawasak ara Tasan BAppa Kiyanaeka " unmadachitra(mother of pandukabaya) " devita " Olmada chitra" kivva..
balapan munta one joke eka witarai..

Alaya
05-26-2008, 02:37 PM
[U]
The country that we live is a politically currupt country!
So Sirasa TV is owned by a big supporter of the opposition political party!
So Sirasa shows every wrong and mistakes govenment do.
And also it creates news to bring discredit to the government.

yea good point

nice to see that you have accepted the truth :rofl:

maleemsg
05-26-2008, 02:43 PM

1.And mata 100%k sure eya uthura ape 'aiyala' karanawata wadiya hodata hadala gannawa kiyana eka.

2.Amathaka karanna baha Prabhakaran kiyanne naraka minihek unaata hoda leader kenek kiyana eka.

3.And oowa oya thathweta adala dammeth ape politikkoma thamai kiyana ekath mathakaine :)
No comments!
1.:yes: :yes: :yes:
2.:yes: :yes: :yes:
3.:yes: :yes: :yes:

rochel1977
05-26-2008, 02:43 PM
uba kiyana eka atta machan,
eth sirasa karane kotinta support karana eka witarak nemine..
balapan ape culture eka winasa karana widiha.
mata lagadi dawasak ara Tasan BAppa Kiyanaeka " unmadachitra(mother of pandukabaya) " devita " Olmada chitra" kivva..
balapan munta one joke eka witarai..

ow machan. mamath piliganawa Sirasa has both sides. good and bad both. :yes:

siri24
05-26-2008, 02:45 PM
ow machan. mamath piliganawa Sirasa has both sides. good and bad both. :yes:
ela machan. uba sira porak..:yes: :yes:

rochel1977
05-26-2008, 02:49 PM
ela machan. uba sira porak..:yes: :yes:

ela ela. :yes: :yes:

lasanka
05-26-2008, 02:53 PM
hu gives a s*** ppl hu watch sirasa watch it. ppl hu have a prob wit ( and still watch it) can fuss... hu cares do what u want...

freednbeing
05-26-2008, 02:58 PM
machangs,

Awesome poya day dramas.
good old sinhala movies.

so how???

First of all, I also watch sirara. That's why I can say what I've said already. Also at most of the times, it contains the best to see while other channels are bulshiting. But that doesn't mean that sirasa always do the best. I've also said that I have no comments about the talents inside sirasa. All this is about the Underlayered (Yati pela) things that sirasa does.
Ofcourse Sirasa is the key channel in sri lanka. There is no doubt about it. They always comes up with new stuff that blast ppls minds and making them addicted.
Well, you've done a great work well analyzed. But you've also missed the point. It's true that all the other channels are copying sirasa. That's just because of the same reason. Those other channel runners are same as the sirasa addicts. They just don't think new stuff. Just without thinking of the good and bad things, they just copy whatever sirasa does. The point is that they even can't do it correct.
About anti sirasa fans (it's your word), Well as you mentioned I don't think none of those talkers including me are rumours laid by other channels. My opinion is that they can't even think of something like that to make them promoted.
Finally, I like to thank you for starting a thread like this cos this has opened a way to think of the topic differently. It's your right to bear whatever you think. It's all the other's right to think about what you've said and think twice before make a decision.

These are few links if you like to wipe those dust

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=82105

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=53477

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=53361

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=52588

These are just few I could find. Well If you think all the subscribers who have posted in those threads are shopping for other channels, I'd like to ask them to tell me how much they are paid.

freednbeing
05-26-2008, 03:03 PM
Mama kalin post eka type karana athare thread eka tawath wawilaa tibunaa. Me serama dewal baladdi kalakirenawa.

Ape rate godak ewunta Bokkak nae. Tiyenne Somiyak witarai.

Bokkak nae Somiyak witarai kiyaka eka mama extract kale hena kaalekata kalin balapu Magazine ekakin (Maathota or Paaraadeesaya)

Alaya
05-26-2008, 03:10 PM
Mama kalin post eka type karana athare thread eka tawath wawilaa tibunaa. Me serama dewal baladdi kalakirenawa.

Ape rate godak ewunta Bokkak nae. Tiyenne Somiyak witarai.

Bokkak nae Somiyak witarai kiyaka eka mama extract kale hena kaalekata kalin balapu Magazine ekakin (Maathota or Paaraadeesaya)

ela machan umbe kathawa atta

EK eketh godak denek bokka nethi aya

ratata hena gahala giyath kamak naha aathal eka thiyanawanam

dinuwije
05-26-2008, 03:12 PM
sirasata puka denne nathuwa palayan ban yanna!!!
dude dey r freakin trators u cud say...
jss think abt it 4 a while

umba JVP ekata puka nodee gihin nida ganin ban.Oye JVP kaarayonta thamai sirasa pennanna bari.Unge jaraa weda okkoma sirasen eliyata daana hinda

djHiran
05-26-2008, 03:14 PM
LOLz LOLz ya! Sirasa CREATES news!
:yes: :yes: :yes: :yes:
:D :D :D :D
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
:lol: :lol: :lol: :lol:

dinuwije
05-26-2008, 03:20 PM
Sirasata baninna ona ewata neweyi goda dena baninne. Eks pro-UNP. Eka ayi ahanna deyak naha. Eth preashne Sirasa pennana dewal ape culture ekata hari naha.

ethakota umbe kiyanne Derane Bikini round eke ape culture ekata hondai kiyalada??

ram4mira
05-26-2008, 03:22 PM
ya true!!
my fav channel

djHiran
05-26-2008, 03:23 PM
ethakota umbe kiyanne Derane Bikini round eke ape culture ekata hondai kiyalada??
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Kawadda eeka yanne?

dinuwije
05-26-2008, 03:24 PM
eka gihin ivarai ban.aapahu ena avurudde thamai

ram4mira
05-26-2008, 03:24 PM
n machan expierience walin kiyanne.....oka gana wada karala wadak na...kisima palak na machan...sirasa balana aya oya mona kiwwath balanawa....n sirasata kamathi nathi aya mona dewal kiwwath kamathi na.....
kochchara arguements gyath ochcharama tama....okata argue karana eka pointless and nikan kale nasthi wenawa....

dinuwije
05-26-2008, 03:32 PM
mahalokuwata ape ape kiya kiya kaagahane sindu aththatama apeda??
wadi hariyak Indiawe gihilla indian music karala "Vishaaradha" pattam gaha gene indian thaaleta hadane sindu thamai samahara modayo ape ape kiya kiye kaagahanne.
1960-70 ganan wala hadunu sindu okkoma wahe hindi sindu tunes walata hadichcha sindui.Mahalokuwata Rukmani dewila kiyapu sindu wedi hariyath ehemai.Apema kiyala Jana sangeethayak thiyeddi hamoma gihin badaa gatte oye indian visharadalage sindui
Eth sirasa wage private channel walin patan gattu programs hinda dan apema jana sangeethaya base wechcha sindu BNS wage aye issarahata genalla dan Indiyaawe hitan unta sinhala sindu asswanawa
Ape culture eka kiyanne indian sareeya andina ekada??
kochchara lassana andumakda ape osariye??Eka thiyeddi ape gaanunta saari andana ekada ape mahaloku culture eka??
Matanam sareeyath ekai,mini skrt ekath ekai....dekama wena ratawal wala unge andum neda???.....Ehenam mokada sirasatama withrak culture eka kanawa kiyala kaa gahanne??

Chamila
05-26-2008, 03:36 PM
Oww ban aththa kathaawa. Sirase inne anith channels walata wadaaa waddooo:yes: Man danne na anith ewaa gana. Entertain paththen Sirasa tikak issarahin innawa:yes:
un waddo kare ubala wage matto:P .una kohen hari copy karagena ena ekak bageta andawapu kello tikak dala wedak karama ubalata hari athal athi.eekada uba kiyanne.ethakota mechchara kalayak rakagena apu culture ekata mokada wenne?:angry:

Chamila
05-26-2008, 03:38 PM
yea good point

nice to see that you have accepted the truth :rofl:
:D :D :D

dinuwije
05-26-2008, 03:40 PM
n machan expierience walin kiyanne.....oka gana wada karala wadak na...kisima palak na machan...sirasa balana aya oya mona kiwwath balanawa....n sirasata kamathi nathi aya mona dewal kiwwath kamathi na.....
kochchara arguements gyath ochcharama tama....okata argue karana eka pointless and nikan kale nasthi wenawa....

ow ow ekanam aththa.kawuru mona dema kiuwath,Sirasa balana kena nobala inne naa.Oye kaagahane ewun sirasa nobala inneth naa.

Me rate ewunta bokkak naa kiyana evuntai mulinma kane palenna gahanne one.
Me rate minussu pahu giye avurudhu 30 thisseme saahena duk vindinwa yudde hinda.ithin oye minissunte one naa clubbing gihilla,nattam Disneyland gihilla vinoda wenne.Hithe thiyene duka nivaganne poddak hinawela inne eka varaddakda??? nattam e minissunge jeevithe purama anda anda inne one kiyalada umba kiyanne???

Ay umba party walata yanne ehema nadde bokkak thiyenewa kiyala??
Umbata mahaloku bokkak thiyenewa kiyala TV eke mokak hari Gon naatiyak balala vinoda wenne nadde??

Chamila
05-26-2008, 03:46 PM
na machan,

hamadama minissun ekka wairaya thiyagena baane machan.
buduhamuduruwo angulimalawath ehema piligaththanam ethana thawath wairayak.dan balapan bududahame age pillayan minimaruwa eka aththa.namuth prajathanthrawadayata awith giye dalada samidu wadapuda ganna.ithin balapan pilleyantath therila thiyenawa buddadarmaye athi wadagathkama.api eekata athutuwenna ona.

ram4mira
05-26-2008, 03:47 PM
ow ow ekanam aththa.kawuru mona dema kiuwath,Sirasa balana kena nobala inne naa.Oye kaagahane ewun sirasa nobala inneth naa.

Me rate minussu pahu giye avurudhu 30 thisseme saahena duk vindinwa yudde hinda.ithin oye minissunte one naa clubbing gihilla,nattam Disneyland gihilla vinoda wenne.Hithe thiyene duka nivaganne poddak hinawela inne eka varaddakda??? nattam e minissunge jeevithe purama anda anda inne one kiyalada umba kiyanne???

Umbata mahaloku bokkak thiyenewa kiyala TV eke mokak hari Gon naatiyak balala vinoda wenne nadde??

mama nam hodata hina wela machan inne...n samaharu ape culture eka gana kata karanawa...sirasa neme ape culture eka kanne...ape minissumai eka kanne...n oka gana kochchara argue karath wadak na ban...sirasa dawasin dawasa diyunu wenawa.....datz all

Chamila
05-26-2008, 03:49 PM
ya true!!
my fav channel

ubath ithin arawagema mattek thami.mati mola thiyena awun thami sirasa balanne.
balahan mole thiyenne pitipasseda kiyala:D

ram4mira
05-26-2008, 03:52 PM

buwahahahahahaha
ow ow janadipathith sirasa balanawa...okkotama kalin balapan uge mole tyenne pitipasseda kiyala....uba baluwe na kiyala api mona karannada ban???
anna ada mumbai indians match ekak yanawa...athal eke TV eka on karala Channel 1 dala match eka balapan.....:D :D :D :D

x-pert
05-26-2008, 03:52 PM

In a forum you can't go to personal level when doing arguments.

Tell your ideas straitly and that's it. No name callings pls!

CjRox
05-26-2008, 03:56 PM

:yes: :yes: :yes: Totally agree....

Oya maha loku bokka tiyena ewun karanneth eka ekaata kade yana eka...
kohoma na kiyuwath eka thamai eththa..... methana bokkaka prashnayak nehe... politics thamai prashne... eththa kathaawa eekai...

maha loku bokka tiyena ewun ta therei thawa tika kaalayak yanakota unge bokkata mokada wenne kiyala...

Sirasa TV eka hari kiyala mama kiyanne nehe, un UNP ekata kade yana ekath eththa....hebei ITN ekai, Rupavahini ekai Governement eke P#ka hodana eka tharan Sirasa UNP eke P#ka hodanne nehe...

Oya bokka loku ewun ethakota kale da danne nehe inne.....

Chamila
buwahahahahahaha
ow ow janadipathith sirasa balanawa...okkotama kalin balapan uge mole tyenne pitipasseda kiyala....uba baluwe na kiyala api mona karannada ban???
anna ada mumbai indians match ekak yanawa...athal eke TV eka on karala Channel 1 dala match eka balapan.....:D :D :D :D
ayyo match eka balannad?:D sirasa one naaa sirasa channel ekakda?ube ithin mole athanane thiyenne balapan balapan:D

anarkalee
sirasa = KOTI

CjRox
05-26-2008, 03:58 PM

exactly, well said machan...
This exactly shows the mentality of these people...

Third grade people...:oo:

CjRox
05-26-2008, 03:59 PM
sirasa = KOTI

happaa... eththada :rofl: :D :D :D :D

ram4mira
05-26-2008, 03:59 PM
ayyo match eka balannad?:D sirasa one naaa sirasa channel ekakda?ube ithin mole athanane thiyenne balapan balapan:D

hama minihagema mole tyenne oluwe ban...nikan moda jokes danna epa...ubata satalite TV nattan channel 1 ekema tama match eka balanna wenne...balanne nattan itin eth kamak na....blapan yako ada sana nelanawa...:D :D :D :D :D :D
balan nattan itin nikan idapan

ram4mira
05-26-2008, 04:01 PM

he he
wairayen nawila ban minissunwa...:D :D :D

x-pert
05-26-2008, 04:04 PM
exactly, well said machan...
This exactly shows the mentality of these people...

Third grade people...:oo:

Hmm Rather it's the lack of Education. Many still don't know the way to behave in an online forum.. All are trying to get attraction by supporting the mass.
And currently it is patriotism :rofl:

So even the people who doesn't know a jack about Sri Lanka trying to be patriots by supporting some patriots :rofl:

he he

Nahi werena werani ;)

Chamila
05-26-2008, 04:06 PM

ok.ok.mama eeka kaagannam.habai machan mee wage thanin thana sirasata wiruddawa matha goda naguwama sirasata kohomath balapanawa.anith eka personally deyak godaganna puluwannam oya katiiya ekathuwela pela pali yayida? udda karaida?...ehenam thaniyema karanna thibunane.uba ee wage handa wennathi oyawage kathawak danne.mata personal level eken karanna puluwandewal mama kohomath karanawa.that's true.

gaveen5555
05-26-2008, 04:07 PM
machangs,

Awesome poya day dramas.
good old sinhala movies.

so how???

Yep i Agree:yes::yes::yes:

x-pert
05-26-2008, 04:09 PM
ok.ok.mama eeka kaagannam.habai machan mee wage thanin thana sirasata wiruddawa matha goda naguwama sirasata kohomath balapanawa.anith eka personally deyak godaganna puluwannam oya katiiya ekathuwela pela pali yayida? udda karaida?...ehenam thaniyema karanna thibunane.uba ee wage handa wennathi oyawage kathawak danne.mata personal level eken karanna puluwandewal mama kohomath karanawa.that's true.

No no ehema newei mama kiyuwe bung.. Ubata ooni ekak ooni widihata kiyanna puluwan.

But oya sirasa balana ekata wirudda unai kiyala, balana kenekta matta, mole naha ehema kiyana eka hari nahane..

Mokada ehema kiyuwa kiyala oyage level eka pahathata yanawa misak eh miniha balana eka nathara karanne naha :D

Chamila
05-26-2008, 04:11 PM
he he

sadachara sampanna hoda culture ekak thiyena rataka meewage gon channel ekakin gon wada karanakota LTTE ekata kadeyanakota athiwenne virayak nemei meewa ape rata galapenne naaa.eekai.:D

CjRox
05-26-2008, 04:16 PM
No no ehema newei mama kiyuwe bung.. Ubata ooni ekak ooni widihata kiyanna puluwan.

But oya sirasa balana ekata wirudda unai kiyala, balana kenekta matta, mole naha ehema kiyana eka hari nahane..

Mokada ehema kiyuwa kiyala oyage level eka pahathata yanawa misak eh miniha balana eka nathara karanne naha :D

dan balaagena yanakota sirasa balana ewunta wadaa godaak pahatha thathweka Sirasa nobalana ewun inne.....
maara joke eka...
nohadiyaawa eliyata enawooo..... thawa rata hadannath yanawooo...
:D :D :D :baffled: :rofl: :P :D

Chamila
05-26-2008, 04:21 PM

ow wenna puluwan.habai apita mehema deyak karanna puluwan apita eeka therum karala denna puluwan.problem eka thiyenne ape minissunge adila thiyena dee nathikaranna hugak kala yanawa mokada lankawe minissu gatha yuththa nemei ganne epa dee.dan kale minissunta culture ekak naa.jathiya wanseegena yanawa kiyala therenne naa.sirasa mulinma kale lankawe minissunge mole hadanna puluwan kohomada kiyala.eeta passe thamia lassan marketing parak deela minissunge mole haduwa.oka thamai une.

yasiru1
05-26-2008, 04:27 PM
Ekane ,sirasa ta banine news gana kiyalane. Oya tikaman MTV,SAKTHI,SIRASA FM ,Y FM .wala yanne

x-pert
05-26-2008, 04:28 PM
ow wenna puluwan.habai apita mehema deyak karanna puluwan apita eeka therum karala denna puluwan.problem eka thiyenne ape minissunge adila thiyena dee nathikaranna hugak kala yanawa mokada lankawe minissu gatha yuththa nemei ganne epa dee.dan kale minissunta culture ekak naa.jathiya wanseegena yanawa kiyala therenne naa.sirasa mulinma kale lankawe minissunge mole hadanna puluwan kohomada kiyala.eeta passe thamia lassan marketing parak deela minissunge mole haduwa.oka thamai une.

Owu eeka thamai wela thiyenne.

Ape aya gatha yuthu de newei ganne, ganna ooni nathi de.

hithanna ooni de newei hithanne, hithanna ooni nathi de...

Katha kala yuthu dewal gana newei katha karanne, katha karanna ooni nathi dewal gana....

Oka ithin ape waradda... Api hadila thiyana widiha....

So ohoma inna athare, awasthawadiyo lassanata thamunge wade karagannawa.

eeka Sirasata witharak newei. UNP, JVP, Hela Urumaya, SLFP okkotma podui mama nam dakina widihata :)

yasiru1
05-26-2008, 04:32 PM
sadachara sampanna hoda culture ekak thiyena rataka meewage gon channel ekakin gon wada karanakota LTTE ekata kadeyanakota athiwenne virayak nemei meewa ape rata galapenne naaa.eekai.:D
Sadajare gana kiyanawanam isellamana internet block karala,fm channel tika hariyata hadanna one.

CjRox
05-26-2008, 04:38 PM

Katha kala yuthu dewal gana newei katha karanne, katha karanna ooni nathi dewal gana....

eeka Sirasata witharak newei. UNP, JVP, Hela Urumaya, SLFP okkotma
podui mama nam dakina widihata :)

hariyata hari machan.....
api boruwata kegahanakan awasthawaadiyo goda yanawa...
duppath minissu kanna nethuwa marenawa..... ape gon h@ththa kiyanawa
minissunta bokkak nethilu... man ahanne, oya mahaloku bokka thiyena ewun anik unta kiuwata, thamun bada ginne inne nehe ne..... Internet thiyena nisa maha lokuwata web sites walata log wela loku talk daanawa..
Internet thiya, Radio ekakwath nathi minissu Kanna nethuwa marenawa...

Meka maha wikaarayak.....:baffled:
me H@ththa kiyana widihata dan Sirasa wehuwama ape rate thiyena okkoma prashna wisadenawa wage...:no:
lack of education is the problem with these guys...

Chamila
05-26-2008, 04:41 PM

eeka Sirasata witharak newei. UNP, JVP, Hela Urumaya, SLFP okkotma podui mama nam dakina widihata :)

oya hama ekema problem thiyenawa.nathithanak na.namuth api kathakare in 1k gana "Sirasa".Sirasa karana godak thyenawa lankawata galapenne nathi.ekai sirasata akamathi.hithala balapan un karana wadawalin 80% wadi kotasak culture ekata match wenne naa.

freednbeing
05-26-2008, 05:04 PM

Paw ane oya

freednbeing
05-26-2008, 05:06 PM
:yes: :yes: :yes: Totally agree....

Oya maha loku bokka tiyena ewun karanneth eka ekaata kade yana eka...
kohoma na kiyuwath eka thamai eththa..... methana bokkaka prashnayak nehe... politics thamai prashne... eththa kathaawa eekai...

maha loku bokka tiyena ewun ta therei thawa tika kaalayak yanakota unge bokkata mokada wenne kiyala...

Sirasa TV eka hari kiyala mama kiyanne nehe, un UNP ekata kade yana ekath eththa....hebei ITN ekai, Rupavahini ekai Governement eke P#ka hodana eka tharan Sirasa UNP eke P#ka hodanne nehe...

Oya bokka loku ewun ethakota kale da danne nehe inne.....

Oyath paw ane

dinuwije
05-26-2008, 05:21 PM
Oyath paw ane

oyatath paw ane

dinuwije
05-26-2008, 05:22 PM
sirasa = KOTI

anti sirasa = JVP Nari

dinuwije
05-26-2008, 05:28 PM
oya hama ekema problem thiyenawa.nathithanak na.namuth api kathakare in 1k gana "Sirasa".Sirasa karana godak thyenawa lankawata galapenne nathi.ekai sirasata akamathi.hithala balapan un karana wadawalin 80% wadi kotasak culture ekata match wenne naa.

kiyapan balanne sirasen karapu 80% ape culture ekata nathi deval tike puluwannam??
Ethakota Derana eke Beuty pagent eke bikini Round eke umbe jawatte culture ekeda??Eke ethakota lankaawe culture ekata hondada??

Palayan ban yanne.Umbe ape culture eketa honda naa kiya kiya balana tharamak balanne sirasai pena widiyata.Naththam ochchara eke yane programs balala 80% honda naa kiyala maninne kohomada??Umba mechchara kaagahuwath umbath Sirasa balanne pena vidiyata

Nikang Boruwata kaa nogaha gihin dath medala nidia ganin ban JVP ekata P**A nodee.
Okunta thamai ochchara sirasa arahan,unge pakshe okkoma kunu Jaraawa eliyata daane ekema channel eka sirasa hinda

CjRox
05-26-2008, 05:35 PM
Oyath paw ane

ane eththada....
hareeee shoke....

Oyath paw... mata oya gena hari dukai...:dull: :baffled: :P

dinuwije
05-26-2008, 05:54 PM

ane palayan ban Gon katha kiyanne nathuwa nikan!!!Minissunge mamanam danne tharamata nam mole thiyenne Oluwene.Umbe kohede thiyenne kiyalanam mata sure naa.Eka hinda CT scan ekak karagene balapan mole thiyenne ipadunu daa thibichcha thanamada nattam eeta poddak pahalinda kiyala

Mole naa kiuwata umbala chande deela path kara gattu janadhipathith balanne sirasane ban!!!!Ithin thawa monawa kathaa karannede???
Wenakak thiya pora sirasa superstar hitan balanawane ban??E madiwata finals waladi preadeepta call karala wish karath ekkene??umbe dakke nadda???

Ithin okkomata issella eyage mole thiyenne koheda kiyala balala kiyapan macho....Mokada sirasa balana apiwath pradeep ta call karala wish kare naa thaama....

:D :D :D :D :D

damannaked
05-26-2008, 08:12 PM
Good thread bro.....to satrt with..........

Since I dont listen or watch sirasa now I may not be qualified to comment on this............yet I'll share some of my thoughts & experience with you guys.........

First of all, I used to work in Sirasa, that was some time back...............
Sirasa enna kalin minissu Radio lip bokkata dala thibbe, Sirasa thamai Makuludel kadala radio ahanna purudda aye minissunta ethi kale. Radio kiyana eka ithamath usas vidiyata entertainment madyak hetiyata yoda gatthe Sirasa, anith hemoma kale sirasa follow karapu ekai copy karapu ekai. E athin, api Sirasata naya gethi kiyala mama hithanawa,

Ani karuna, Maharaja Indian Tamil & 80% of Board of Directors are Sinahala people, therefore, I see no reason for them to support LTTE or Ealam. They back UNP, that I know for a fact.

thanx macho...great info ..its good to get details from some 1 worked for them.

ya ur 1000%correct abut da sirasa radio

damannaked
05-26-2008, 08:18 PM
appaaaaaaaaa wot z dis...sirasa sirasa sirasa....aiyooo aiyooo...:P :P :P
y soo much abt sirasa....no point....you may talk gud or bad abt sirasa,bt ultimately dnt u guys think dat ul r promotin sirasa...:rofl::rofl:

nywaz i jst want to correct sm points..

heheheh dis z hilarious machan....:rofl: :rofl::rofl:..i dnt kno to wot extent u kno abt international channels..bt sirasa copies more than ny1...

so machan if u thnk sirasa z da most innovative channel on earth, then pls change ur idea macahn.....sirasa z bloody copyin frm other channels....:P :p :rofl: :rofl:

and nywa i hope there wont b ny discussions abt sirasa in da future...coz no point.....:rofl::rofl: :P:P

buwa tlking abut Sl tv industry... ya wut u said is rite they copied from other countries TV networks... y cudnt other channels do dat b4 sirasa did. y they hv to do after them.everything

Sameera Jayasinghe
05-26-2008, 08:31 PM
you are right

damannaked
05-26-2008, 08:36 PM
good old sinhala movies[/B] I am yet to see them showing "Golu Hadawatha", "Nidhanaya", "Rekhawa", "Ran muthu duwa", "Gamperaliya", "Kaliyugaya", "Yuganthaya" or "Viragaya"
-Swarnawahini also do the same, but the quality is dire in films they show.
-Promoting ones that only have agreemets with M Emtertaintment. They just don't shit care about classical music. They are the ones to blame for the descend of SL music.

i never said they grasp things from other country channels..in india and all other countries copy too..like india hv indian itol.dance vth da star....

and cartoons- its so damm amous among children.i can remember my brother used to keep the alarm at 7 am to wake up and watch them...

dude rupavahini its self is older..and i didnt say rupavahini copied it..but i think sirasa poya drama is more classical..

hmm u shud watch sirasa in da morning weekends and poya day bit too much..then u will figure out abut their discussions...

i dont think deep bluz even centigradz had M entertainment label when sirasa released there songs...

hmmmm its a company...and to telecast a tournament or a game u hv to pay..so they hv to earn it bak...dats y got adverts.

hmm i can remember seen most of those movies in sirasa da old 1s including goluhadawata n the rest u mentioned..

so think stright man...dont be selfish.accept the reality

phantomzone
05-26-2008, 08:48 PM
buwa tlking abut Sl tv industry... ya wut u said is rite they copied from other countries TV networks... y cudnt other channels do dat b4 sirasa did. y they hv to do after them.everything

well machan i dnt want to go to a side...cos all da tv stations in Sl r bloody cheap n politically corrupted...so no point f talkin abt em...
there r few guys who work for media in ek n they try to promote their company n demote other media companys..dat z wot hapenin here...bt at da end f da day members wont realise dat thy r promotin their own companys around here...hehehe..n wen blammin sirasa ppl may thnk dat dat man tryin to dilute sirasas image, bt i wud by blammin sirasa thy r promotin da tv channel..(okath hariyata machan ctc eken awurudu 21 pahala ayata cigarettes wikunanne naha kiyala kada wala gahala thiyana boards wage....mokada ape minissunta deyak karanna epa kiwwoth aniwaryenma karana nisa..)

so ma conclusion z all dis abt sirasa z towards promotin da company...n ppl get caught to dat trap....:rofl: :rofl: :rofl: :P :P

damannaked
05-26-2008, 08:49 PM
Let me correct you on few points

check the bold comments

hahaha machang u soundlike u lived in 80s or something..go ask some1 and try to understand da post..ur bit too damm sunny..

Kafir
05-26-2008, 09:07 PM
Oya gana kathakaranawata wada hodii apita me winasayen berenn puluwan widiyak gana kathakarana eka.
Mamanam kiyanne api ekathuwella rajayata balakaranna onaaa oya COTI SIRASA wahaladanna kiyala.
Ehema natham minissu ekathukarala oka ginithiyala danna onna
:P :P

Kafir
05-26-2008, 09:13 PM
kiyapan balanne sirasen karapu 80% ape culture ekata nathi deval tike puluwannam??
Ethakota Derana eke Beuty pagent eke bikini Round eke umbe jawatte culture ekeda??Eke ethakota lankaawe culture ekata hondada??

Palayan ban yanne.Umbe ape culture eketa honda naa kiya kiya balana tharamak balanne sirasai pena widiyata.Naththam ochchara eke yane programs balala 80% honda naa kiyala maninne kohomada??Umba mechchara kaagahuwath umbath Sirasa balanne pena vidiyata

Nikang Boruwata kaa nogaha gihin dath medala nidia ganin ban JVP ekata P**A nodee.
Okunta thamai ochchara sirasa arahan,unge pakshe okkoma kunu Jaraawa eliyata daane ekema channel eka sirasa hinda

ela ela
UNP and LTTE eke kunu dannathii nisaaaaa (COTI) SIRASA nam MAXAAAA :P :P :P

freednbeing
05-26-2008, 11:54 PM
Hay guys, Just stop trying to teach these frogs to fly. Just get unsubscribe from this thread. there is fun out there.

damannaked
05-27-2008, 12:57 AM

machang wut tv channel u watch??? hvent u watched sirasa tv at all???

then hw u know sirasa is bad????

b4 u ask other ppl 2 go chek there brains answer this Qs and che weather u got brains or not??

damannaked
05-27-2008, 01:11 AM
Hay guys, Just stop trying to teach these frogs to fly. Just get unsubscribe from this thread. there is fun out there.

is ur fun based on running away from da truth?

freednbeing
05-27-2008, 01:17 AM
is ur fun based on running away from da truth?

Nope, It's about ignoring the fools

Sonique
05-27-2008, 01:24 AM
un waddo kare ubala wage matto:P .una kohen hari copy karagena ena ekak bageta andawapu kello tikak dala wedak karama ubalata hari athal athi.eekada uba kiyanne.ethakota mechchara kalayak rakagena apu culture ekata mokada wenne?:angry:
Ubalata mokak hari aluth deyak (Loke anith ratawal walataa saamanya deewal) aran aapuwahama ubala eka piliganna bayee hangenne oya kiyana culture eka piti passe thama:P

damannaked
05-27-2008, 01:36 AM
Nope, It's about ignoring the fools

so u call all da ppl who watch sirasa tv is fools??????

u hv never watched sirasa tv??????

freednbeing
05-27-2008, 01:50 AM
so u call all da ppl who watch sirasa tv is fools??????

u hv never watched sirasa tv??????

I never said that I don't watch it. I can say about it cos I watch it Selectively. I also don't say ppl who watch sirasa are fools. Fools are the ppl who don't just understand the real situation (or may be the truth as you'd like to say) and just whirling around the same point without moving. That's what really happens to Sirasa addicts. If you like to have some advice, please go through all the threads about sirasa and think. If you still don't get the point, well it's up to you to be whatever you wanna be.

Since you are damned and also naked, you already have nothing to lose.

but our country has things that we need to protect from those intruders.

HIVOLTAG3
05-27-2008, 01:52 AM
machangs,

Awesome poya day dramas.
good old sinhala movies.

so how???

HEY MAN IM REALLY SRRY ABT WHT IM GOING TO SAY....

OYATA ITIN KIYANNA THIYENNE "NIKAN puk4 N0D1 H174P4N KIYALA THAMA"

R U A SIRASA TV FAN..THN U DON HV A PURE SINGHALA BLOOD IN UR VANE... MEAN UR M.. F##KED BY A DG OR SMTHN..

OOOPPSS IM SURE U GOT THE IDEA..HI HI HI.....

IM REALLY SORRY MATE THTS DA TRUTH OUT THERE...

JUST THINK ABT OUR CHILDRENS FUTURE...

OK OK OK DAN EHENAM SITH EKAGA KARAGENA SIRASA TV BHANGAWEWAA KIYALA SADU KARAYAK DENNA....:P :P

freednbeing
05-27-2008, 01:59 AM

R U A SIRASA TV FAN..THN U DON HV A PURE SINGHALA BLOOD IN UR VANE... MEAN UR M.. F##KED BY A DG OR SMTHN..

OK OK OK DAN EHENAM SITH EKAGA KARAGENA SIRASA TV BHANGAWEWAA KIYALA SADU KARAYAK DENNA....:P :P

paw ane eya. ohoma baninna epa. even he is 'F##KED BY A DG OR SMTHN..' he is still giving us some fun ha...?

monson
05-27-2008, 02:00 AM
Sirasata banina mongal ewun thawa tika davasakin kiyai elakiri.com eka ban karanna mokada eke daana music video wala kello kotata andinawa. eka ape culture ekata honda na kiyala.

damannaked
05-27-2008, 02:04 AM

machang...
im not sad abut the crap u took just now.... coz u are jelous of sirasa or me...
and giv me a pure reason to tell that i dont hv pure sinhala blood...

ahhh??? i wud love to read ur answer...

so every1 watch sirasa is not pur sinhala..????? including the our sinhala leader Mr.rajapaksha.

wut abut our childerns future??? do they get anything if they watch other channels??? i dont think so....

and b4 calling me a sirasa fan read da post properly..ppl like u creat havok in our contry coz they dont read da full story..just get exited after seen da headline..

and machang mind ur lanuage...u spoiling da future of our young genaration..coz the reply u gave is not a reply.its a assualt. and so many under age ppl are in ek..be a example..

plsssssss reply...i am waiting vth out sleeping to c ur reply...

ur a number 1 joker machang..y dont u go to the parliment ur needed there...then u can sue sirasa also...

HIVOLTAG3
05-27-2008, 02:04 AM
paw ane eya. ohoma baninna epa. even he is F##KED BY A DG OR SMTHN.. he is still giving us some fun ha...?

:rofl: :rofl:
KAMAK NAAA...THAWA PODDAK WITHARA BANIMUU..:P :P :P

damannaked
05-27-2008, 02:06 AM
paw ane eya. ohoma baninna epa. even he is F##KED BY A DG OR SMTHN.. he is still giving us some fun ha...?

kolla im not giving ur kind of fun.... im not running away from the issues. u dont wanna c the real side or atleast both da sides...

how sure dat wut ever u saying has happened to me???

freednbeing
05-27-2008, 02:16 AM
kolla im not giving ur kind of fun.... im not running away from the issues. u dont wanna c the real side or atleast both da sides...

how sure dat wut ever u saying has happened to me???

Sorry macho, sorry about what I said. may be the thing happened with some maharaja from india.

damannaked
05-27-2008, 02:24 AM
Sorry macho, sorry about what I said. may be the thing happened with some maharaja from india.

mchang im not sad abut wut u told.... serious... just sad abut u??? coz u dont kno wut u talking abut....

HIVOLTAG3
05-27-2008, 02:44 AM
machang...
im not sad abut the crap u took just now.... coz u are jelous of sirasa or me...
and giv me a pure reason to tell that i dont hv pure sinhala blood...

ahhh??? i wud love to read ur answer...

so every1 watch sirasa is not pur sinhala..????? including the our sinhala leader Mr.rajapaksha.

wut abut our childerns future??? do they get anything if they watch other channels??? i dont think so....

and b4 calling me a sirasa fan read da post properly..ppl like u creat havok in our contry coz they dont read da full story..just get exited after seen da headline..

and machang mind ur lanuage...u spoiling da future of our young genaration..coz the reply u gave is not a reply.its a assualt. and so many under age ppl are in ek..be a example..

ur a number 1 joker machang..y dont u go to the parliment ur needed there...then u can sue sirasa also...

HEY COKUNUT DRONKY...:P thnx for helping me to incrs ma posts....

ok okane kiyanne mama kiyapu dewal wachana gane therum gannepa.
hi hi danna kohomada kiyala, eka gihin eyagenma ahaganna...

so oya kiyanne dana dana anagatha parapura amaruwe danna kiyalada?.

u better familr with the englh grmmer or logical exprssns.. cos mama eka poduwe kiuwe.....

thn mama tharayee prakasha kara sitinawa mawa example 1kak widiyata ganna epaaaa kiyala....:P

ade machooo ubata pissuda ban me kohewath nathi satha 5 kata ganan gannathi tv channel ekak nisa uba nidi maranne.....pissuda ubata..gihin nida ganin kollo....

ur a number 1 joker machang..y dont u go to the parliment ur needed there...then u can sue sirasa also.

eka thama et mage gfta mawa ita wada onine... :rolleyes: :rolleyes:

mehemai itin apita lankawa gana shirawatama kakkumak thiyenam oyawage charter tv channel ekak wenuwen kade yanne nahane...

oya magen ahannepa e tv channl eken ape anagathe aul karanne kohomada kiyala..oyata uuuurekuta wada molayak thiyenawane.e kiyapu tv chnl ekath kata baliyagena balanawath athine,polawe paya gahalath jivath wenawa athine.so nidahase inna welawaka tikak hithala balannakoo....

mama hitanna podi karunak 2k dennam,
1.e channl eken indian tldrmas hoooooooooo gala pennanawane....apita mokatada halo pitaratin hadapu tldrams,and ewaye ganna deyak thiyenawada??.eken wena ekama dee minissunge akalpa[atitudes] singhala aren baharata yana ekai.[oyala dannawane indian sinamawa based wela thiyenne adarayay,yrayay matha kiyala]

2. anith ratawala dewal copy karanawa kiyala mehemath copy karanawada.[hina-ina[mongal athal ekane?],sirasa super [fukn] star ]

occhara kiyanna oni naha... lanakawata nogalapena dee ai occhara sumata karanna hadanne.apo just oka atha arala danna. just ignore that fkn channel.

:rolleyes: :rolleyes:

freednbeing
05-27-2008, 02:52 AM
mchang im not sad abut wut u told.... serious... just sad abut u??? coz u dont kno wut u talking abut....

I guess you do know whay you talk about ha. Are you dreaming in a malaysian bed?

freednbeing
05-27-2008, 02:54 AM

so every1 watch sirasa is not pur sinhala..????? including the our sinhala leader Mr.rajapaksha. hi hi danna kohomada kiyala, eka gihin eyagenma ahaganna...

wut abut our childerns future??? do they get anything if they watch other channels??? i dont think so.... so oya kiyanne dana dana anagatha parapura amaruwe danna kiyalada?.

u better familr with the englh grmmer or logical exprssns.. cos mama eka poduwe kiuwe.....

thn mama tharayee prakasha kara sitinawa mawa example 1kak widiyata ganna epaaaa kiyala....:P

plsssssss reply...i am waiting vth out sleeping to c ur reply... ade machooo ubata pissuda ban me kohewath nathi satha 5 kata ganan gannathi tv channel ekak nisa uba nidi maranne.....pissuda ubata..gihin nida ganin kollo....

ur a number 1 joker machang..y dont u go to the parliment ur needed there...then u can sue sirasa also.

mehemai itin apita lankawa gana shirawatama kakkumak thiyenam oyawage charter tv channel ekak wenuwen kade yanne nahane...

oya magen ahannepa e tv channl eken ape anagathe aul karanne kohomada kiyala..oyata uuuurekuta wada molayak thiyenawane.e kiyapu tv chnl ekath kata baliyagena balanawath athine,polawe paya gahalath jivath wenawa athine.so nidahase inna welawaka tikak hithala balannakoo....

1.e channl eken indian tldrmas hoooooooooo gala pennanawane....apita mokatada halo pitaratin hadapu tldrams,and ewaye ganna deyak thiyenawada??.eken wena ekama dee minissunge akalpa[atitudes] singhala aren baharata yana ekai.[oyala dannawane indian sinamawa based wela thiyenne adarayay,yrayay matha kiyala]

2. anith ratawala dewal copy karanawa kiyala mehemath copy karanawada.[hina-ina[mongal athal ekane?],sirasa super [fukn] star ]

occhara kiyanna oni naha... lanakawata nogalapena dee ai occhara sumata karanna hadanne.apo just oka atha arala danna. just ignore that fkn channel.

Great macho. See you tomorow.

damannaked
05-27-2008, 03:03 AM

hi hi danna kohomada kiyala, eka gihin eyagenma ahaganna...

so oya kiyanne dana dana anagatha parapura amaruwe danna kiyalada?.

ade machooo ubata pissuda ban me kohewath nathi satha 5 kata ganan gannathi tv channel ekak nisa uba nidi maranne.....pissuda ubata..gihin nida ganin kollo....

first thing machang u never gave a proper answer for any thing???

u didnt explaing how i dont hv pure sinhala blood...

and u didnt explain anything... and u gave me more doubtd abut ur knowledge abut dis situation..

i started the tread by saying i am against gondepaya....

and i am totaly against vth indian tele dramas...

but other things u told is use less...most is unwanted stuff...in sinhala v call it "wal pal" in macang launage v call it "baila" which is so sutiable and a must needed quality to go to parliment. so u shud be there man..

and tell me ow sirasa super star is bad??????

if there is no super star hw a guy like surendra shows his talents to da whole country?????

wuts wrong vth hina ina...???? dont u kno there is 100s of tv shows like dat around da world.wut sirasa doing is showing it in a way which is appropiate to our country.

and try to control ur lanuage again...coz if its just u n me talking its okie..but as i told u 1000s of ppl reading these stuff...so dont talk nonsence.

and i am awake not bcoz of sirasa.coz of u..im so happy ur entertaining me man.

do u kno wut v talking abut???

HIVOLTAG3
05-27-2008, 03:29 AM
first thing machang u never gave a proper answer for any thing???

and u didnt explain anything... and u gave me more doubtd abut ur knowledge abut dis situation..

i started the tread by saying i am against gondepaya....

and i am totaly against vth indian tele dramas...

but other things u told is use less...most is unwanted stuff...in sinhala v call it "wal pal" in macang launage v call it "baila" which is so sutiable and a must needed quality to go to parliment. so u shud be there man..

and tell me ow sirasa super star is bad??????

if there is no super star hw a guy like surendra shows his talents to da whole country?????

wuts wrong vth hina ina...???? dont u kno there is 100s of tv shows like dat around da world.wut sirasa doing is showing it in a way which is appropiate to our country.

and try to control ur lanuage again...coz if its just u n me talking its okie..but as i told u 1000s of ppl reading these stuff...so dont talk nonsence.

and i am awake not bcoz of sirasa.coz of u..im so happy ur entertaining me man.

do u kno wut v talking abut???

AIYOOO YOOO YOOO

MAMA HITHUWA DAN NIDI ATHI KIYALA...

MAMA KIYANA DE GANA MAMAMA DANNATHNAM MAMA ADA INNA THANA INNA WENNANE,,..

MATA ANUNGE bLOOD TEST KARANNA PISSUWAK THIYEYA..[itin gihin oyage mm genma ahanna,moko mamada danne oyage bld kohomada kiyala,pissu hadei]

MATA OYA KIYANA DEWALATA ANS KARANNA ONI KIYALA MAMA HITHANNA..MOKADA OYATA MEKE YATHARTHAYA THERUM GANNA ONI NAHANE...

OYA NIKAN KUUUUDALLEK WAGE KIYANA podi DEYAK ALLAGENA NAHINNA HADANAWANE.ehema newei mama kiyapu dewal tikak hitannako.oya kiyapu "gondepaya" kiyanne mokakda kiyala dannenahane..et mama kiuwe ovarll idea ekakne..

MAMA JST KIUWANE OK ALLALA DANNA KIYALA,,[onna itin apitat tadawenawa oon]

hi hi hi attatama super str la oya kiyana tharam skills thiyena ayada?

ha ha ha pissu hadenawa halo mewa ahala...

hina ina gana itin theranayak gannath barinam ... okkotama kalin oya lankawe polawe paya gahanna,thn we can cntnue.

apooo mage kalee iwarai me ilau [topic] [thread] ekata reply karala...

attama kiuwoth oya kiyana dewal ahuwamanam katat athal thama et eka kelin kiyana eka hoda nanee....

mama kiyan dewalut terum ganna barinam...:confused: :confused: :confused:

END..:P

damannaked
05-27-2008, 03:43 AM
AIYOOO YOOO YOOO

MAMA HITHUWA DAN NIDI ATHI KIYALA...

MAMA KIYANA DE GANA MAMAMA DANNATHNAM MAMA ADA INNA THANA INNA WENNANE,,..

MATA ANUNGE bLOOD TEST KARANNA PISSUWAK THIYEYA..[itin gihin oyage mm genma ahanna,moko mamada danne oyage bld kohomada kiyala,pissu hadei]

MATA OYA KIYANA DEWALATA ANS KARANNA ONI KIYALA MAMA HITHANNA..MOKADA OYATA MEKE YATHARTHAYA THERUM GANNA ONI NAHANE...

OYA NIKAN KUUUUDALLEK WAGE KIYANA podi DEYAK ALLAGENA NAHINNA HADANAWANE.ehema newei mama kiyapu dewal tikak hitannako.oya kiyapu "gondepaya" kiyanne mokakda kiyala dannenahane..et mama kiuwe ovarll idea ekakne..

MAMA JST KIUWANE OK ALLALA DANNA KIYALA,,[onna itin apitat tadawenawa oon]

hi hi hi attatama super str la oya kiyana tharam skills thiyena ayada?

ha ha ha pissu hadenawa halo mewa ahala...

hina ina gana itin theranayak gannath barinam ... okkotama kalin oya lankawe polawe paya gahanna,thn we can cntnue.

apooo mage kalee iwarai me ilau [topic] [thread] ekata reply karala...

attama kiuwoth oya kiyana dewal ahuwamanam katat athal thama et eka kelin kiyana eka hoda nanee....

mama kiyan dewalut terum ganna barinam...:confused: :confused: :confused:

END..:P

ididnt say i dont hv pur SL blood..its u who told it??? dats y i asked...

and ur just running away...coz u no u said so many un wanted unrelated unethical things... when questioned u runaway by giving totaly unrelated answers...

i dont kno ur situation machang...but 1 thing conferm... u got no guts to defend ur self..wut u do is runaway from problems..its not a good quality...try to fix it...

tc..good luck vth ur life...

akalanka_yapa
05-31-2008, 06:26 AM
Kalayak minissu ahanne nethuwa peththkata dala thibuna radio 1 apahu minissu atharata aran giye sirasa fm.sirasa tv godak aluth dewal karanawa.wede thiyenne sirasata wage hondata market karanna puluwan hekiyawa anith channel walata ne.okata kiyanne irisiyawa kiyala.eththatama sirasata mara ideas thiyenne,egollo deyak karanawanam mara widiyata plan karala karanne.ithin sirasata benala wedak ne,sirasen ganna puluwan honda dewal aragena sirasata tharangayak denna.hebei mamath 200%k kemathi ne ran depayata.eka onawata wedi.

randula01
05-31-2008, 08:51 PM

:yes::yes::yes::yes:

randula01
05-31-2008, 08:53 PM
Kalayak minissu ahanne nethuwa peththkata dala thibuna radio 1 apahu minissu atharata aran giye sirasa fm.sirasa tv godak aluth dewal karanawa.wede thiyenne sirasata wage hondata market karanna puluwan hekiyawa anith channel walata ne.okata kiyanne irisiyawa kiyala.eththatama sirasata mara ideas thiyenne,egollo deyak karanawanam mara widiyata plan karala karanne.ithin sirasata benala wedak ne,sirasen ganna puluwan honda dewal aragena sirasata tharangayak denna.hebei mamath 200%k kemathi ne ran depayata.eka onawata wedi.

anith eka machan sirasa LTTE ekata sup karanawa naeda..............
news ehema hondata balapan..........

adaulla
02-26-2012, 12:44 PM
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1359639&page=2&highlight=doramadalawa