PDA

View Full Version : (EK Radio)2010 Nov 3 - Discover with tckrockz


Pages : 1 [2] 3

- Mysterious -
11-03-2010, 08:22 PM
ahh danne mathak une inna dala ennam :P

ela ela.. daanna daanna.. nettam kaluware gihilla happei :rofl:

Michael
11-03-2010, 08:22 PM
ටොස් එක මොකා දින්නත් එකයි! අපිනේ කටවල් කැඩෙනකන් කියවන්නේ! So ගහන එකෙක් ගහපන්කෝ ලොල් :lol:

Freezii
11-03-2010, 08:22 PM
Dan 125-0
over 6.3
Deminoz *55
dreams 70

me retire welaa matath chance 1k deepanka bat karanna

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:23 PM
haha thanks Tharindu :D:P
Mekada ban uba illapu sinduwa kujeethai :P
Download link thiyenawda?:rolleyes::rolleyes:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:24 PM
kauda bole me:nerd:

thm14
11-03-2010, 08:24 PM
Mekada ban uba illapu sinduwa kujeethai :P
Download link thiyenawda?:rolleyes::rolleyes:
lol mage music taste eka hena amuthui machan :P
lol hitu up kalla dennam

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:24 PM
Mrs.Igleasius adath awada? :P

thama husband neme ne oii

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:25 PM
lol mage music taste eka hena amuthui machan :P
lol hitu up kalla dennam
Sinduwe nama diyanko google karanna:P

Freezii
11-03-2010, 08:25 PM
Actually shoi voice eka...... kawda me Mrs????????? :lol::lol::lol::lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:26 PM
Actually mee Mrs. maawa kanawa ne :P

Michael
11-03-2010, 08:26 PM
හපොයි හපොයි ඩෙමියෝ :lol:

GIhan GTR
11-03-2010, 08:26 PM
:P කවුද බොලේ ඇලිස්...? :P

thm14
11-03-2010, 08:26 PM
Sinduwe nama diyanko google karanna:P
lol google eke thibbanam mama umbata up kalla deida :P

Michael
11-03-2010, 08:27 PM
ඊයා :lol: :lol: :lol: කෙල ගාලා ලු දෙන්නේ :baffled:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:27 PM
ටොස් එක මොකා දින්නත් එකයි! අපිනේ කටවල් කැඩෙනකන් කියවන්නේ! So ගහන එකෙක් ගහපන්කෝ ලොල් :lol:
api gahanoo dan 172 i over 9.0:P

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:28 PM
Enrique tikiri marie kanna salli den nadda?:P

Seeni Banis
11-03-2010, 08:28 PM
http://img573.imageshack.us/img573/908/malupaan.jpg
menna dan baapuwa:rofl:

Michael
11-03-2010, 08:28 PM
අම්බුජා :lol: :lol:

Freezii
11-03-2010, 08:29 PM
Mrs Iglesius ge kate papadamak hirawelaada???? shoi voice eka :lol::lol::lol:

Michael
11-03-2010, 08:29 PM
api gahanoo dan 172 i over 9.0:P

බොරු ලකුනු කියන්න එපා ඔයි :frown: :rofl:

JAASBandara
11-03-2010, 08:29 PM
කව්ද දැන් Opening Batsmen ලා :lol:

Tun Eriyaw batsman kenek hitiyaa tama awit naa wageee... :rofl:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:29 PM
hako ewa hadannam ehenam :love: :D :rofl:
aWW aWWW.. http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.png

- Mysterious -
11-03-2010, 08:30 PM
ane tholi ithin :(:( පේර ගෙඩියක් ගෙනත් දෙන්නද තෝයි බබීට :lol::lol:
Monaa ali kamak na aiyoo.. kanna deyak geynnakooo :lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:30 PM
buhaha ehenam goda aniwa :lol::lol:

baya wenna kariyak naalu :rolleyes: yodayek wage unaata harii surathal punchi hithak thiyenne :P poddak kunuhabba kiyanawa wadiyi habai lolzz

lol :P

apo kunuhabba kiyanawada
ehenam baye baa oi:lol:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:31 PM
Tube lyt eke hondama brand eka misty tublytz:P


Oyage production ekakda ?? :lol:

Michael
11-03-2010, 08:31 PM
Good Life! http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gif

thm14
11-03-2010, 08:31 PM
lol :P

apo kunuhabba kiyanawada
ehenam baye baa oi:lol:
kate plaster ekak gahala umbata one wade kiyapan , ethakota ahan indiyi :P

Seeni Banis
11-03-2010, 08:32 PM
dan match eka iwarada:nerd:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:32 PM
lol google eke thibbanam mama umbata up kalla deida :P
ahh ehenam up karapan :P

Freezii
11-03-2010, 08:32 PM
Monaa ali kamak na aiyoo.. kanna deyak geynnakooo :lol:

mmm ehenan manipittu gennada? hodith ekka??? :D:D

Michael
11-03-2010, 08:33 PM
Tun Eriyaw batsman kenek hitiyaa tama awit naa wageee... :rofl:


කෝ එන්න කියන්න ඉක්මනට :dull:

paris
11-03-2010, 08:33 PM
apoooo ada meh nidikumbarayage kabal show eka neda :P :rofl: api ithin parakkui sama wanna :(

Michael
11-03-2010, 08:33 PM
aWW aWWW.. http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.png

:D :love:

paris
11-03-2010, 08:34 PM
apoooooooooooooo demiyaaaaaaaaaaa :angry: man ada show eka ahanne na ehenam :no: :P

Seeni Banis
11-03-2010, 08:34 PM
http://img201.imageshack.us/img201/5501/dscn0076v.jpg

Michael
11-03-2010, 08:34 PM
හපෝ වදකබාර මහාචාර්ය :dull: :rofl:

JAASBandara
11-03-2010, 08:35 PM
:lol::lol::lol::lol:
Dapan jaazzz dennam palenna bole:P

http://www.google.lk/images/icons/onebox/cricket-40.gif

paris
11-03-2010, 08:36 PM
MAN AWAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: mata boru chodana danna epa bola :anrgy: marala hanganawa bokku yata dennama :angry:

dekkane, mata anan manan kiuwa gaman dimiya wisi wela :P buhahaha :lol:

Michael
11-03-2010, 08:36 PM
අපෝ යනවකෝ ඔයි කෝල් එකෙන් :angry: :lol:

thm14
11-03-2010, 08:37 PM
මේ ඕයි! show hijack කරන්නෙපා!
:P

paris
11-03-2010, 08:37 PM
http://img573.imageshack.us/img573/908/malupaan.jpg
menna dan baapuwa:rofl:

:(:(:(:( badaginiiiiiiiiiiiiiiii :(

- Mysterious -
11-03-2010, 08:38 PM
Haha coool :cool: hey I heard that novel influenza thingy is back in action :baffled:
you better get to a hospital :P dry cough? lol drink more cold fizzy drinks ;)
hihahaha just kidding :rofl: narak wenna deyak thiyenawa wageneh :P

hehe nothing much :D just the ceiling..ah wait the fan is there as well :P

Loool.. yeh yeh.. continoued the story ! :lol:
u gonna kill me or wot ?? menna rock ahala mole wela :rofl:
Ane yanna.. mang thaama podi ekaa.. http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.png
ohh is it ? kewl.. is the fan workin eh ? :rofl:

Freezii
11-03-2010, 08:38 PM
:(:(:(:( badaginiiiiiiiiiiiiiiii :(

alo alo palis akkii match 1 baluwada? ithin hw hw? :D:D

Seeni Banis
11-03-2010, 08:39 PM
menna maalu paan hadana hati onenam liyaganna:rofl:
Sri Lankan Malu Paan(Fish Bun) Recipe (http://ruhunaa.blogspot.com/2009/03/sri-lankan-malu-paanfish-bun-recipe.html)


p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0in 0in 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; } Malu Paan(Fish Bun)


Ingrediant

. 500g flour
. 1 Tbsp dry Yeast
. 2tb sugar
. 3tb butter
. 1/4 cup milk
. 1 egg
. 1 egg yolk
. Salt to taste
. About one cup water

For Filling;
.2 boiled potatoes
.1 can tin mackerel, drain and mash
.100g leeks
.1 onion
.2 green chilies
.1 sprig curry leaves
.1 Tbsp ground black pepper
.2 tsp chilli powder
.1 tsp sri Lankan curry powder
.Salt
.Lime Juice

Instructions

In a bowl mix the first 8 ingredients together
Add water and knead well to make a soft dough
Cover it up with a wet cloth and put it in a warm place to rise for about 8 hours.

Making the filling

Boil the potatoes and mash it
Heat oil in a large pan, add crushed ginger and garlic. Saut? for about 1/2 a minute
Add chopped onions, green chilies, curry leaves, leeks, and cook until onion and leeks are soft
Then add fish, potatoes, pepper, chili powder, curry powder and salt. Mix well.
Finally add the lime juice

Making the bun

Knead the dough again and divide it into equal balls
Roll each ball into a floured surface and put the fish filling into the center
Fold the dough and shape it into a bun
Mix one egg yolk and 1tb of water to make an egg wash
Brush the egg wash on the buns and bake them for about 20min in a 350f preheated oven.

Serve with Sri lankan chili sauce.

- Mysterious -
11-03-2010, 08:39 PM
mahachaarya sent ahatullek ! :lol: adath meika dehi kapuwa neda ara ahinsakayata :frawn:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:40 PM
:(:(:(:( badaginiiiiiiiiiiiiiiii :(

kanna kanna oya thiyenne:D

Michael
11-03-2010, 08:40 PM
menna maalu paan hadana hati onenam liyaganna:rofl:
Sri Lankan Malu Paan(Fish Bun) Recipe (http://ruhunaa.blogspot.com/2009/03/sri-lankan-malu-paanfish-bun-recipe.html)


p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0in 0in 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; } Malu Paan(Fish Bun)


Ingrediant

. 500g flour
. 1 Tbsp dry Yeast
. 2tb sugar
. 3tb butter
. 1/4 cup milk
. 1 egg
. 1 egg yolk
. Salt to taste
. About one cup water

For Filling;
.2 boiled potatoes
.1 can tin mackerel, drain and mash
.100g leeks
.1 onion
.2 green chilies
.1 sprig curry leaves
.1 Tbsp ground black pepper
.2 tsp chilli powder
.1 tsp sri Lankan curry powder
.Salt
.Lime Juice

Instructions

In a bowl mix the first 8 ingredients together
Add water and knead well to make a soft dough
Cover it up with a wet cloth and put it in a warm place to rise for about 8 hours.

Making the filling

Boil the potatoes and mash it
Heat oil in a large pan, add crushed ginger and garlic. Saut? for about 1/2 a minute
Add chopped onions, green chilies, curry leaves, leeks, and cook until onion and leeks are soft
Then add fish, potatoes, pepper, chili powder, curry powder and salt. Mix well.
Finally add the lime juice

Making the bun

Knead the dough again and divide it into equal balls
Roll each ball into a floured surface and put the fish filling into the center
Fold the dough and shape it into a bun
Mix one egg yolk and 1tb of water to make an egg wash
Brush the egg wash on the buns and bake them for about 20min in a 350f preheated oven.

Serve with Sri lankan chili sauce.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: තැන්ක්ස් ලොල් :rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:40 PM
apoooooooooooooo demiyaaaaaaaaaaa :angry: man ada show eka ahanne na ehenam :no: :P

onn api giya:P

- Mysterious -
11-03-2010, 08:40 PM
lamai mang aabun kaala beiyan beela ennammmmm (hugz) Kauruth wisikka wennepaa.. :rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:40 PM
හපෝ වදකබාර මහාචාර්ය :dull: :rofl:
:P:P:P

Seeni Banis
11-03-2010, 08:41 PM
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: තැන්ක්ස් ලොල් :rofl:
welcome;)

thm14
11-03-2010, 08:41 PM
Loool.. yeh yeh.. continoued the story ! :lol:
u gonna kill me or wot ?? menna rock ahala mole wela :rofl:
Ane yanna.. mang thaama podi ekaa.. http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.png
ohh is it ? kewl.. is the fan workin eh ? :rofl:

HAHA! seems so! ROFL :lol:
oh yeah would love to lol :P kauda mole une? :rofl:
hehehe kohenda dane nah podi :rolleyes::P
yeh its working fine buh turned off , u know Lyon's cold at this time of year ne.. :rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:41 PM
MAN AWAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: mata boru chodana danna epa bola :anrgy: marala hanganawa bokku yata dennama :angry:

dekkane, mata anan manan kiuwa gaman dimiya wisi wela :P buhahaha :lol:



apooo meyage wasa

oya halloween party giya mawa dala:(:P

:P

JAASBandara
11-03-2010, 08:41 PM
http://img340.imageshack.us/img340/52/sugarbuns.jpg
tharagayata mage gaane seeni banis:rofl:


:rolleyes: Seeni Banis vitarak nam madiii machoo...

paris
11-03-2010, 08:42 PM
මේ ඕයි! show hijack කරන්නෙපා!
:P
ah mage suttooooooooo :P :love:

Michael
11-03-2010, 08:42 PM
lamai mang aabun kaala beiyan beela ennammmmm (hugz) Kauruth wisikka wennepaa.. :rofl:

ha! :rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:42 PM
:rolleyes: Seeni Banis vitarak nam madiii machoo...




ai man thawa dunne:rolleyes:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:42 PM
mahachaarya sent ahatullek ! :lol: adath meika dehi kapuwa neda ara ahinsakayata :frawn:
Fala fala :P

JAASBandara
11-03-2010, 08:42 PM
කෝ යකෝ මේ Batsman ලා :angry: :lol:

Batsman latai Bowlers latai podi podi wada set wenawane...;)

thm14
11-03-2010, 08:42 PM
ah mage suttooooooooo :P :love:
heyy mage R baboo :P:love:
onna mamath tickets book kala :D

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:43 PM
මේ ඕයි! show hijack කරන්නෙපා!
:P
:P:Ppawu ne muu:P

paris
11-03-2010, 08:43 PM
apooo meyage wasa

oya halloween party giya mawa dala:(:P

:P

naaaaa man awa :dull::frown:
dekkane mata boru chodana dapu gaman oya wisi una :P kata boru kiuwath net connection eka boru kiuwe na :P :lol:

Michael
11-03-2010, 08:44 PM
Batsman latai Bowlers latai podi podi wada set wenawane...;)


එතකොට මැච් එක? :dull:

JAASBandara
11-03-2010, 08:44 PM
apo naa:no:

ahh...ehenam hoda Banis gediyak wage....Baya natiwa kawahakii...:D

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:44 PM
naaaaa man awa :dull::frown:
dekkane mata boru chodana dapu gaman oya wisi una :P kata boru kiuwath net connection eka boru kiuwe na :P :lol:
:lol::lol::lol:naa halo mata call ekak awa
Dawena prashnayak ahala customer kenek gen:P

paris
11-03-2010, 08:45 PM
alo alo palis akkii match 1 baluwada? ithin hw hw? :D:D
hamo halo mallz :D
mona match da malli :( dawasama office.... man api gahaddi overs 2k beluwa echcharai :( bt mata miki malli score eka msg kara serin sareta fb eke :P :rofl:kohomada match balana aluth krame :P :lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:45 PM
lamai mang aabun kaala beiyan beela ennammmmm (hugz) Kauruth wisikka wennepaa.. :rofl:
Loku deyak ikmanata enna epa tikak nidagena ehema idala enna:P

- Mysterious -
11-03-2010, 08:45 PM
mmm ehenan manipittu gennada? hodith ekka??? :D:D
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D

Seeni Banis
11-03-2010, 08:46 PM
ahh...ehenam hoda Banis gediyak wage....Baya natiwa kawahakii...:D
kanna kanna godak ewa dunna:rofl:

thm14
11-03-2010, 08:46 PM
:P:Ppawu ne muu:P
මොන පිස්සුද
ඌ බොරුවට හිනා වෙවී හිටියෙ උඹ යනකං :P:P

- Mysterious -
11-03-2010, 08:48 PM
:D :love:
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.gif http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00115-inlove.gif

Seeni Banis
11-03-2010, 08:48 PM
http://img529.imageshack.us/img529/6066/dscn0079s.jpg
ah menna thawa:P

- Mysterious -
11-03-2010, 08:48 PM
Fala fala :P
koi yannada banz hada gattu fela daala.. :P:lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:48 PM
මොන පිස්සුද
ඌ බොරුවට හිනා වෙවී හිටියෙ උඹ යනකං :P:P
matath therunaaa:P:lol:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:48 PM
ha! :rofl:
backoooo :rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:48 PM
koi yannada banz hada gattu fela daala.. :P:lol:
Repost :P

Michael
11-03-2010, 08:49 PM
http://img529.imageshack.us/img529/6066/dscn0079s.jpg
ah menna thawa:P

ඔවා දාන්න එපා මචෝ! සිරවට බඩගිනි හැදෙනවා :( :lol:

Michael
11-03-2010, 08:50 PM
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00111-blush.gif http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00115-inlove.gif

:love: :love:

Michael
11-03-2010, 08:51 PM
backoooo :rofl:

ekath maara keimak thama :rofl: :lol: ammai puthai dennama ekai :rofl:

thm14
11-03-2010, 08:51 PM
matath therunaaa:P:lol:
ඒකනෙ ඕයි :P
මෙන්න song එක anyways
Leesha (http://rghost.net/3135130)

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:51 PM
backoooo :rofl:
Dat waz so damn quick :shocked:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:51 PM
HAHA! seems so! ROFL :lol:
oh yeah would love to lol :P kauda mole une? :rofl:
hehehe kohenda dane nah podi :rolleyes::P
yeh its working fine buh turned off , u know Lyon's cold at this time of year ne.. :rofl:
how could u eva be so heartless darling ? :dull::rofl: u brok my :love:
enna kiyanna :rofl::lol:
oh is it ? is it the matter of the season or the current bill ?? :rofl::lol:

Sadeepa Arosha
11-03-2010, 08:52 PM
elaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Seeni Banis
11-03-2010, 08:52 PM
ඔවා දාන්න එපා මචෝ! සිරවට බඩගිනි හැදෙනවා :( :lol:
kanna thamai ban damme:P

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:52 PM
ඔවා දාන්න එපා මචෝ! සිරවට බඩගිනි හැදෙනවා :( :lol:
Sirawata Seeni banis pissu karanawa:P

- Mysterious -
11-03-2010, 08:52 PM
Loku deyak ikmanata enna epa tikak nidagena ehema idala enna:P
aiyoo.. ur late.. try again next time ! :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:53 PM
Sirawata Seeni banis pissu karanawa:P
dan ehenam illuwe:P

GIhan GTR
11-03-2010, 08:53 PM
මම ආසම Track එකක්...
Nice WorK දිල්ශාන් අයියා...
( Dulux )

http://careers.dulux.com.au/aw/images/dulux_brandimage.jpg



ඔන්න මම නෙවෙයි ( Dulux )කියන්න කිව්වේ...

Dreams001
11-03-2010, 08:53 PM
Mun wathura ekka monawadooo dalla dunnane!! mama kalnthe daala watila hitiya! :(

thm14
11-03-2010, 08:54 PM
how could u eva be so heartless darling ? :dull::rofl: u brok my :love:
enna kiyanna :rofl::lol:
oh is it ? is it the matter of the season or the current bill ?? :rofl::lol:

hahaaa :rofl: so your heart is fragile eh? naaahh not ma type then :oo::P
kohetada? keeyatada? :rofl::rofl:
lool what bills girl, you know I pay in Euros lol :rofl::lol: ; its turned off only cuz of cold weather :P

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:54 PM
ඒකනෙ ඕයි :P
මෙන්න song එක anyways
Leesha (http://rghost.net/3135130)

thanxx macho :Dhttp://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/11.gif
uba mekeda up karanne?

JAASBandara
11-03-2010, 08:54 PM
mage unusum subapathum posts 5k valata :D

Thnx...;)

Michael
11-03-2010, 08:54 PM
kanna thamai ban damme:P

එත් මේවා නිකන් පින්තුර නේ :angry: :rofl:

paris
11-03-2010, 08:55 PM
heyy mage R baboo :P:love:
onna mamath tickets book kala :D
ane man ada giye na sutto :( friday yanna inne :D oya sri lankan da ?? meh api dennama ekama dawase yanda :P

Michael
11-03-2010, 08:55 PM
Sirawata Seeni banis pissu karanawa:P

:rofl: :( :lol:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:55 PM
Dat waz so damn quick :shocked:
Dun u like it ? :rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:55 PM
එත් මේවා නිකන් පින්තුර නේ :angry: :rofl:
okkoma maawa kanna haduwe banis denne na kiyala:angry:

JAASBandara
11-03-2010, 08:55 PM
73 /0 pandu waara 3k awasaanedi!:yes:

http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04239.gif

mee sure ne oya cricket neda sellem karannee..:rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:56 PM
aiyoo.. ur late.. try again next time ! :lol:
Ooka katak da wakkadak da mechcchra ikmanata kawe:oo:

Michael
11-03-2010, 08:56 PM
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gifhttp://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gif

- Mysterious -
11-03-2010, 08:57 PM
:love: :love:
My body is gettin warmed ! :( and Joints are paining :baffled:

Seeni Banis
11-03-2010, 08:57 PM
http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04239.gif

mee sure ne oya cricket neda sellem karannee..:rofl:


mage banis weda karanne oya:P

Michael
11-03-2010, 08:57 PM
okkoma maawa kanna haduwe banis denne na kiyala:angry:

කව්ද කව්ද එහෙම කිව්වේ? :angry:

- Mysterious -
11-03-2010, 08:57 PM
ekath maara keimak thama :rofl: :lol: ammai puthai dennama ekai :rofl:
Kaatada adambara.. api yanne ara nari thaaththage adi paarene :lol::rofl::P

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:58 PM
Dun u like it ? :rofl:
I like to move it :lol:

thm14
11-03-2010, 08:58 PM
thanxx macho :Dhttp://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/11.gif
uba mekeda up karanne?
ow ban
oke naththam mediafire.. oka DL karanna lesiyi leda adui servers wala lol MF down wenawane hitu gaman :S
ane man ada giye na sutto :( friday yanna inne :D oya sri lankan da ?? meh api dennama ekama dawase yanda :P
ayyoo bane ithin :baffled: aniwa yanawa friday k :D hehe ow ow srilankan ගෙදර වගේ ne :P
ahh set wela yamuz, habai hariyatama sure karan kiyanna k :D:P

Michael
11-03-2010, 08:58 PM
My body is gettin warmed ! :( and Joints are paining :baffled:

ganan nogena radio ahannko! http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif

Seeni Banis
11-03-2010, 08:59 PM
කව්ද කව්ද එහෙම කිව්වේ? :angry:
jaasbandaaraya thamai:oo:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 08:59 PM
Mun wathura ekka monawadooo dalla dunnane!! mama kalnthe daala watila hitiya! :(
lol waren aye nelanna apa nethi wenna jaaz ge:P:P:P:lol:

Michael
11-03-2010, 08:59 PM
Kaatada adambara.. api yanne ara nari thaaththage adi paarene :lol::rofl::P

:lol::lol::lol: nari thaththata lu adambara :rofl:

Michael
11-03-2010, 09:00 PM
ara aru ban :(

කව්ද? :nerd:

paris
11-03-2010, 09:00 PM
My body is gettin warmed ! :( and Joints are paining :baffled:

ithin kiya kiya methana inne, gihin nidagannako ane :baffled::oo:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:00 PM
hahaaa :rofl: so your heart is fragile eh? naaahh not ma type then :oo::P
kohetada? keeyatada? :rofl::rofl:
lool what bills girl, you know I pay in Euros lol :rofl::lol: ; its turned off only cuz of cold weather :P

it melts.. My body is so warming at d moment.. effects 2 the :love: actually.. :lol:
:rolleyes: errr.. Cheese botooooooooooooooooooooooooooooo.. mennoooooooooooooo
Oh is it ? from where u bought the fan ? u shudve bought an Air condition instead of a FAn.. aiyoo.. Euro ekata hariyanna badu gannakoo :P

thm14
11-03-2010, 09:00 PM
මං අහලා තියෙන විදියට උණ හැදෙද්දි ඇග සීතල කරන්නෙ..
රත් වෙනවා කියන්නෙ අඩියක් ගහමින් සිටිනවා කියන එකයි :P

Michael
11-03-2010, 09:00 PM
jaasbandaaraya thamai:oo:

ආ ජාස්ද? :baffled:

DasunM
11-03-2010, 09:01 PM
කව්ද? :nerd:
mama kiwwa see it :angry:

DasunM
11-03-2010, 09:01 PM
ආ ජාස්ද? :baffled:
yes u thamai :D

Seeni Banis
11-03-2010, 09:01 PM
ආ ජාස්ද? :baffled:
ow:dull:

paris
11-03-2010, 09:01 PM
ahhhhhhh den thread walath match gahanawada? ane math enoooooooo :P ko ko mata bat eka dennako, mata thariyage oluwata ganna oni issalama :rofl: :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:02 PM
mama kiwwa see it :angry:
ah machan kohomada:D

Michael
11-03-2010, 09:02 PM
mama kiwwa see it :angry:

සීනි බනිස් කිව්වේ ජාස් කියලා :baffled:

DasunM
11-03-2010, 09:02 PM
ah machan kohomada:D
ah machan kohomada:D

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:03 PM
ow ban
oke naththam mediafire.. oka DL karanna lesiyi leda adui servers wala lol MF down wenawane hitu gaman :S



Mama nam ehema up karannama unoth mediafire thama :rofl:
mekath try karanna one:D
Meke resume download puluwanda?

thm14
11-03-2010, 09:03 PM
it melts.. My body is so warming at d moment.. effects 2 the :love: actually.. :lol:
:rolleyes: errr.. Cheese botooooooooooooooooooooooooooooo.. mennoooooooooooooo
Oh is it ? from where u bought the fan ? u shudve bought an Air condition instead of a FAn.. aiyoo.. Euro ekata hariyanna badu gannakoo :P
hehe don't melt :P some might think of you as a candle , and candles have multiple meanings :rofl:
lool whats with Mickey? aite, i wouldn't come and listen anyway juz leave it :rofl:


hehe I dont buy and fix everything in ma apartment oi, the reason I fixed a fan instead of AC is low cost and minimum trouble :P

paris
11-03-2010, 09:03 PM
ayyoo bane ithin :baffled: aniwa yanawa friday k :D hehe ow ow srilankan ගෙදර වගේ ne :P
ahh set wela yamuz, habai hariyatama sure karan kiyanna k :D:P

ada office eke weda godak thibba sudo :( sowwi ela ela :P patta ganan hebei sri lankan lol balamuko man tickets book karala oyata call ekak dennam :D :P
ela ela :P :rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:03 PM
ahhhhhhh den thread walath match gahanawada? ane math enoooooooo :P ko ko mata bat eka dennako, mata thariyage oluwata ganna oni issalama :rofl: :lol:

oya ara stage eka udata nagala natanna:lol:

Michael
11-03-2010, 09:03 PM
yes u thamai :D

ow:dull:

ජාස් මල්ලිටත් කන බනේ මයි :baffled: :lol:

Michael
11-03-2010, 09:04 PM
jass tamai :oo:

එළ එළ! :D :rofl:

DasunM
11-03-2010, 09:04 PM
mage fb eka not working
please chake other's your fb accounts working ?

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:04 PM
ahhhhhhh den thread walath match gahanawada? ane math enoooooooo :P ko ko mata bat eka dennako, mata thariyage oluwata ganna oni issalama :rofl: :lol:

Ahh akki denna pani berenna:lol::lol::rofl:

JAASBandara
11-03-2010, 09:04 PM
Bandaara ball karanne!:D

kata kahanawa banzzzzzzz!

mekaiiii....oyata score board eka hariyata penila naa.....

Niwaradii kalamaa

7 /3

:rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:04 PM
ah machan kohomada:D
api hodin:D

paris
11-03-2010, 09:05 PM
මං අහලා තියෙන විදියට උණ හැදෙද්දි ඇග සීතල කරන්නෙ..
රත් වෙනවා කියන්නෙ අඩියක් ගහමින් සිටිනවා කියන එකයි :P
hane hane suttath danna dewal :P :rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:05 PM
ජාස් මල්ලිටත් කන බනේ මයි :baffled: :lol:
ow maha badajaariyek ekaa:oo:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:05 PM
මං අහලා තියෙන විදියට උණ හැදෙද්දි ඇග සීතල කරන්නෙ..
රත් වෙනවා කියන්නෙ අඩියක් ගහමින් සිටිනවා කියන එකයි :P
maath ahala thiyenne ehema thama:rolleyes:

Michael
11-03-2010, 09:05 PM
ow maha badajaariyek ekaa:oo:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

thm14
11-03-2010, 09:06 PM
Mama nam ehema up karannama unoth mediafire thama :rofl:
mekath try karanna one:D
Meke resume download puluwanda?

nathuwa ban resume have, meka suppa baande :D
mama mage customers la gena hithala weda karana buwek :P


ada office eke weda godak thibba sudo :( sowwi ela ela :P patta ganan hebei sri lankan lol balamuko man tickets book karala oyata call ekak dennam :D :P
ela ela :P :rofl:
apoo half day danna barida? :dull: anyway shape shape ikmanata gannawako kohomahari ;)
hehe ganan monaada ane SL yanne wiyadam karannane, edath kiwwe :P:rofl:
ah ela ela call me :D

paris
11-03-2010, 09:06 PM
oya ara stage eka udata nagala natanna:lol:

anee ba ba, ekata ape mystya damu, mata bat karanna oniiiiiiiii :(

DasunM
11-03-2010, 09:06 PM
api hodin:D
mun banis kanna neda try aka
bad persons here dude don't be aful

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:06 PM
193-0
overs 20
deminoz 85
dreamz 108

Michael
11-03-2010, 09:07 PM
193-0
overs 20
deminoz 85
dreamz 108

අනර්ගයි :lol:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:07 PM
Ooka katak da wakkadak da mechcchra ikmanata kawe:oo:

kaawe naa ane.. boruwata katak dekak kaawa momey ta peynna :D:D nettum ithin dannawane ---> ' :angry: '

DasunM
11-03-2010, 09:07 PM
tck is mad person no

paris
11-03-2010, 09:07 PM
na na oyage witharak nemei mata mikiyage, demiyage olu ehemath palanna asai :P

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:07 PM
nathuwa ban resume have, meka suppa baande :D
mama mage customers la gena hithala weda karana buwek :P


elakiri honde maru mudalali :P

thm14
11-03-2010, 09:07 PM
hane hane suttath danna dewal :P :rofl:
නෑ මෙතන කෙනෙක් බොරු ලෙඩක් දැම්මනේ ඉතිං පොඩ්ඩක් මතකය අවදි කළා :P:rofl:
maath ahala thiyenne ehema thama:rolleyes:
සාමාන්‍යය දැනීමද කොහෙද බං :D

Seeni Banis
11-03-2010, 09:07 PM
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
maawa dakkoth iwarai:oo:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:07 PM
මං අහලා තියෙන විදියට උණ හැදෙද්දි ඇග සීතල කරන්නෙ..
රත් වෙනවා කියන්නෙ අඩියක් ගහමින් සිටිනවා කියන එකයි :P
Symptoms thamai rasne ennawa keenne :P

DasunM
11-03-2010, 09:08 PM
na na oyage witharak nemei mata mikiyage, demiyage olu ehemath palanna asai :P

it's your old job no :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:08 PM
anee ba ba, ekata ape mystya damu, mata bat karanna oniiiiiiiii :(
dennama natannako ithin:D

- Mysterious -
11-03-2010, 09:08 PM
ganan nogena radio ahannko! http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif tanko for the lovelu hug mice babes !

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:08 PM
na na oyage witharak nemei mata mikiyage, demiyage olu ehemath palanna asai :P
:lol:
oyata oluwak nathi nisa J ne?:P

Michael
11-03-2010, 09:08 PM
maawa dakkoth iwarai:oo:

සොරි ඩොට් කොම් තමා :D

- Mysterious -
11-03-2010, 09:08 PM
I like to move it :lol:
u like to move it move it.. Move it ! :lol:

paris
11-03-2010, 09:09 PM
Ahh akki denna pani berenna:lol::lol::rofl:

ela ela :P ela 6 parak demu neda :lol:

thm14
11-03-2010, 09:09 PM
elakiri honde maru mudalali :P
:P:P

- Mysterious -
11-03-2010, 09:09 PM
:lol::lol::lol: nari thaththata lu adambara :rofl:
Aww Aww.. hehe

DasunM
11-03-2010, 09:09 PM
maawa dakkoth iwarai:oo:
so so what do you think tomorrow we can kil him

Michael
11-03-2010, 09:09 PM
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif tanko for the lovelu hug mice babes !

hehe wc http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif :love:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:10 PM
tck is mad person no
Hey Wal Babes :cool: ;) :rofl:

DasunM
11-03-2010, 09:10 PM
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif tanko for the lovelu hug mice babes !
my dear darling i want talk with you
give me few mints

Seeni Banis
11-03-2010, 09:10 PM
http://img707.imageshack.us/img707/9246/iplcheerleadersgirls.jpg
menna paris & mysterious:lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:10 PM
kaawe naa ane.. boruwata katak dekak kaawa momey ta peynna :D:D nettum ithin dannawane ---> ' :angry: '

:lol: a typical mom's good girl :P

DasunM
11-03-2010, 09:10 PM
Hey Wal Babes :cool: ;) :rofl:
what say

- Mysterious -
11-03-2010, 09:10 PM
ithin kiya kiya methana inne, gihin nidagannako ane :baffled::oo:
Ammiyooo meyage chera :P:oo:

paris
11-03-2010, 09:11 PM
apoo half day danna barida? :dull: anyway shape shape ikmanata gannawako kohomahari ;)
hehe ganan monaada ane SL yanne wiyadam karannane, edath kiwwe :P:rofl:
ah ela ela call me :D

karanneth half ban, ekenuth half denoth gedara thama :rofl: na ada dawasama wage eh unata hitiya office, wedak thibba ada iwarakarannama oni ekak :(

ela ela :D ehenam oya hamba karapu eken mageth ticket eka aran deko suttoooo :P :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:11 PM
mun banis kanna neda try aka
bad persons here dude don't be aful
ow ban okkoma maawa kanna hadanne:dull:

DasunM
11-03-2010, 09:11 PM
http://img707.imageshack.us/img707/9246/iplcheerleadersgirls.jpg
menna paris & mysterious:lol:

looker hot and sexy man
relay whom

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:12 PM
u like to move it move it.. Move it ! :lol:
I like to shake it too:P

paris
11-03-2010, 09:12 PM
නෑ මෙතන කෙනෙක් බොරු ලෙඩක් දැම්මනේ ඉතිං පොඩ්ඩක් මතකය අවදි කළා :P:rofl:

hehe man dekka man dekka :P eyata una lu

Michael
11-03-2010, 09:12 PM
Aww Aww.. hehe

:rofl: :rofl:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:12 PM
what say
sorry ? :rofl:

DasunM
11-03-2010, 09:12 PM
ow ban okkoma maawa kanna hadanne:dull:
done worry dude something error

- Mysterious -
11-03-2010, 09:12 PM
:lol: a typical mom's good girl :P
Collars UP !:rofl:

Michael
11-03-2010, 09:12 PM
http://img707.imageshack.us/img707/9246/iplcheerleadersgirls.jpg
menna paris & mysterious:lol:

:nerd: :nerd:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:12 PM
සොරි ඩොට් කොම් තමා :D
me nama wenas karanna barida:dull:

thm14
11-03-2010, 09:12 PM
karanneth half ban, ekenuth half denoth gedara thama :rofl: na ada dawasama wage eh unata hitiya office, wedak thibba ada iwarakarannama oni ekak :(

ela ela :D ehenam oya hamba karapu eken mageth ticket eka aran deko suttoooo :P :lol:
hapoo oka nawaththala gedara innawako :rofl:
hehehe awulak na unavoidable reasons neh :baffled::D

hikz.. sure thing, mama hamba karapuwain oyata ticket gannam, oya mata ganna :P shoii ne :rofl::love:

DasunM
11-03-2010, 09:13 PM
sorry ? :rofl:
what are you talking machan

JAASBandara
11-03-2010, 09:13 PM
කෝ එන්න කියන්න ඉක්මනට :dull:

:no: miniiha adaa naaaaa

paris
11-03-2010, 09:13 PM
:lol:
oyata oluwak nathi nisa J ne?:P

ane fala ura lol :frown:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:13 PM
hehe wc http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00134-bear.gif :love:
gez i dedicated the wrong song ! :lol:

Anw, i c the umbrella handdle around :rolleyes::rofl::rofl:

Michael
11-03-2010, 09:13 PM
me nama wenas karanna barida:dull:

ජිටි අය්යගෙන් අහන්න :nerd:

thm14
11-03-2010, 09:14 PM
hehe man dekka man dekka :P eyata una lu
සූකර උණ
හෝ
පළවෙනි පාරට බෝතලයක් ගහලා :P

Seeni Banis
11-03-2010, 09:14 PM
so so what do you think tomorrow we can kil him
tomorrow?i can't:no:

DasunM
11-03-2010, 09:14 PM
me nama wenas karanna barida:dull:

you canoe Sophronia remittance

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:14 PM
deminoz dawee giyaaa 99
100 peni peni dawee giya

ball jazz catch freezi

kanawata alla gaththa

Next batsman kauda?

Seeni Banis
11-03-2010, 09:14 PM
looker hot and sexy man
relay whom
ela neda:lol::lol:

Michael
11-03-2010, 09:14 PM
gez i dedicated the wrong song ! :lol:

Anw, i c the umbrella handdle around :rolleyes::rofl::rofl:


:lol: :lol: :lol: :lol:
lol i guess so! :rofl:
LMAO keep quit! :lol:

JAASBandara
11-03-2010, 09:15 PM
apoooo ada meh nidikumbarayage kabal show eka neda :P :rofl: api ithin parakkui sama wanna :(


:D Haloooo.... Akkiii...

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:15 PM
Collars UP !:rofl:
Keep it up :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:15 PM
done worry dude something error
ow ban okkoma pisso:angry:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:16 PM
සූකර උණ
හෝ
පළවෙනි පාරට බෝතලයක් ගහලා :P
Bothalayak ma ammoooooo :P

Seeni Banis
11-03-2010, 09:16 PM
:nerd: :nerd:
ai eyaala cheer karanna inne:rofl:

thm14
11-03-2010, 09:16 PM
Bothalayak ma ammoooooo :P
energy drink ban, sugar free :P

Michael
11-03-2010, 09:16 PM
ai eyaala cheer karanna inne:rofl:

:rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:16 PM
ane fala ura lol :frown:Mama mahaacharya EK cafee eke
:P

DasunM
11-03-2010, 09:17 PM
tomorrow?i can't:no:
why man tomorow 8 colock there come open that electricity brige after we can blast it everything is over he is ded
after we got surlanka control power
then im president you my sec

Michael
11-03-2010, 09:17 PM
හි.. හි.. මේක රිමික්ස් එකනේ :D http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gif

JAASBandara
11-03-2010, 09:17 PM
එතකොට මැච් එක? :dull:

:eek: mona karaiida danne naaa...

Seeni Banis
11-03-2010, 09:17 PM
ජිටි අය්යගෙන් අහන්න :nerd:
ahala balannam:D

paris
11-03-2010, 09:17 PM
hapoo oka nawaththala gedara innawako :rofl:
hehehe awulak na unavoidable reasons neh :baffled::D

hikz.. sure thing, mama hamba karapuwain oyata ticket gannam, oya mata ganna :P shoii ne :rofl::love:

ethakota harida? :P:rofl:
aneeee ali shoi ane :P oyage tikiri mole thama mole.... allala :* ekak denna hithenawa :lol: :rofl: monada sutta kanne, tikiri mari neda? :P:love:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:17 PM
energy drink ban, sugar free :P
Bed Rull :P

Seeni Banis
11-03-2010, 09:18 PM
you canoe Sophronia remittance
wht:oo:

Michael
11-03-2010, 09:18 PM
:eek: mona karaiida danne naaa...


ගහනවලු :D

DasunM
11-03-2010, 09:18 PM
ow ban okkoma pisso:angry:
dude who s that guy i can hack her or him PC
i use codeine tech catch every pass words

Michael
11-03-2010, 09:18 PM
ahala balannam:D

එළ එළ :D

paris
11-03-2010, 09:19 PM
සූකර උණ
හෝ
පළවෙනි පාරට බෝතලයක් ගහලා :P

buhahahha ane manda ban :rofl:
oya lede mokakda kiyala kiuwe expi eken neda? :P beba :rofl:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:19 PM
hehe don't melt :P some might think of you as a candle , and candles have multiple meanings :rofl:
lool whats with Mickey? aite, i wouldn't come and listen anyway juz leave it :rofl:


hehe I dont buy and fix everything in ma apartment oi, the reason I fixed a fan instead of AC is low cost and minimum trouble :P
umm.. probably a dumb jackcka might think that way.. its just the matter of the catgory which the person does belongs to.. Lmao ! fruits athi tree ekatamai stones uth throw karanne meyA.. :rofl:

Micky ?? ask him :P he is my secretary :P :cool: I pay him by blank cheques. :rofl:

wah u mean by minimum troubles ? does the fan works any otha way xept rotating round eh ? else , is it the ugly truth dat u became an Euro guy by being a greedo ?? :lol::rofl:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:19 PM
:rofl:
eyaalata play karanna bane eka nisa natanna damma:P

paris
11-03-2010, 09:19 PM
deminoz dawee giyaaa 99
100 peni peni dawee giya

ball jazz catch freezi

kanawata alla gaththa

Next batsman kauda?

mama mama mamaaaaaaaa !!!!!!!!!!!

Malinga
11-03-2010, 09:19 PM
me nama wenas karanna barida:dull:

user name eka venas karanna bae :D user name change karanne nae EK eke :D

paris
11-03-2010, 09:19 PM
:D Haloooo.... Akkiii...

yo yo :D how mallz?

thm14
11-03-2010, 09:20 PM
ethakota harida? :P:rofl:
aneeee ali shoi ane :P oyage tikiri mole thama mole.... allala :* ekak denna hithenawa :lol: :rofl: monada sutta kanne, tikiri mari neda? :P:love:
hari :P mama balaganam oyaawa :P
hik hik anee owwa denawanam thawa hurathal kathaa kiyannam :P:lol:
hapoo na api kapuwath gold marie :rofl::love:

DasunM
11-03-2010, 09:20 PM
i chanson dédiée à côté de mon ami fermée seeni banis

Seeni Banis
11-03-2010, 09:20 PM
why man tomorow 8 colock there come open that electricity brige after we can blast it everything is over he is ded
after we got surlanka control power
then im president you my sec
wow great idea:rofl:

paris
11-03-2010, 09:20 PM
Mama mahaacharya EK cafee eke
:P
ithin mata pan eh :P:rofl:

thm14
11-03-2010, 09:20 PM
Bed Rull :P
ewwada? ane manda:P

DasunM
11-03-2010, 09:21 PM
user name eka venas karanna bae :D user name change karanne nae EK eke :D
hack, mais alors peut changer :dull::rofl::rolleyes:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:21 PM
Thats alright becuz i love the way it hurts..
Thats oright becuz i love the way u lie...

Awehh.. one of my favs :cool:

Michael
11-03-2010, 09:21 PM
eyaalata play karanna bane eka nisa natanna damma:P

එකත් හොදයි :P

DasunM
11-03-2010, 09:21 PM
wow great idea:rofl:

grâce :D

DasunM
11-03-2010, 09:22 PM
Thats alright becuz i love the way it hurts..
Thats oright becuz i love the way u lie...

Awehh.. one of my favs :cool:


je t'aime

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:22 PM
Eminem wage whooff rap karanna gihin diwa patala gaththe mee sinduwa ahala thama :P

Seeni Banis
11-03-2010, 09:22 PM
dude who s that guy i can hack her or him PC
i use codeine tech catch every pass words
which guy:nerd:

paris
11-03-2010, 09:22 PM
i chanson dédiée à côté de mon ami fermée seeni banis

ce n'est pas du bon français ça :D

Sadeepa Arosha
11-03-2010, 09:22 PM
RAP+

DasunM
11-03-2010, 09:23 PM
Je veux kis vous et moi moi pixes shikt pour les mauvais rêves

Michael
11-03-2010, 09:23 PM
http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00178-rock.gif

Sadeepa Arosha
11-03-2010, 09:23 PM
pattaaaa wedk nay

DasunM
11-03-2010, 09:23 PM
which guy:nerd:

aller dans le bas bas

Seeni Banis
11-03-2010, 09:23 PM
user name eka venas karanna bae :D user name change karanne nae EK eke :D
hari ehenam iwarai mun maawa kanna hadanne:baffled:

JAASBandara
11-03-2010, 09:24 PM
සූකර උණ
හෝ
පළවෙනි පාරට බෝතලයක් ගහලා :P

:lol: :lol: :lol:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:24 PM
Keep it up :lol:
Appreciat u prof. babes.. tanko ! :cool: :lol:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:24 PM
එකත් හොදයි :P
ayeth ahala:P

- Mysterious -
11-03-2010, 09:24 PM
:lol: :lol: :lol: :lol:
lol i guess so! :rofl:
LMAO keep quit! :lol:


ok um http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00127-lipssealed.gif :D

DasunM
11-03-2010, 09:24 PM
ce n'est pas du bon français ça :D

Je peux parler français, vous pouvez comprendre le français :lol:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:25 PM
ithin mata pan eh :P:rofl:
Pan bari nam cake kafiyaaa :lol::P

Michael
11-03-2010, 09:25 PM
Woah!! part 2? :cool:

Seeni Banis
11-03-2010, 09:25 PM
grâce :D
:oo:

Michael
11-03-2010, 09:26 PM
ok um http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00127-lipssealed.gif :D


http://www.skype-emoticons.com/images/emoticon-00136-giggle.gif ;)

DasunM
11-03-2010, 09:26 PM
im président SriLankan prochaine

Seeni Banis
11-03-2010, 09:26 PM
ce n'est pas du bon français ça :D
mokakda oya language eka:nerd:

paris
11-03-2010, 09:26 PM
hari :P mama balaganam oyaawa :P
hik hik anee owwa denawanam thawa hurathal kathaa kiyannam :P:lol:
hapoo na api kapuwath gold marie :rofl::love:

aneeeeee :P welawata ane oya lyon inne :D :P
buhahahha meti pissu pusa oi uba nam lol :lol:
ah gold marie da man hithuwe manchi kiyala :P eka thama meh wenas ehenam :rofl::love:

- Mysterious -
11-03-2010, 09:26 PM
je t'aime
U love google.. i love google too.. but um too lazy to be soo interupted ! :lol: Lemme use wot i know :rofl:

.:Deminoz:.
11-03-2010, 09:26 PM
ewwada? ane manda:PDan naa ban:lol:
ahala balapan one nam :P:P:P

JAASBandara
11-03-2010, 09:26 PM
yo yo :D how mallz?

:D http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/11.gif

DasunM
11-03-2010, 09:26 PM
:oo:
it means thanks

Seeni Banis
11-03-2010, 09:26 PM
aller dans le bas bas
wht:nerd:

Sadeepa Arosha
11-03-2010, 09:26 PM
marai ah ;)

Michael
11-03-2010, 09:26 PM
Ado Fattaa :cool: