මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

e-marakkala

Banned
Nov 11, 2010
310
10
0
kauda ban uthuru indiyawen awe? uthuru indiyawen apu ewun thamai wathu kare inne un samahara wita ube amma ehema adunanawa athi :love: :P ... ahh na na ubalai ara alla huwalla wennathi me rata mawanna aththe neda? :P uba ube aagama gana danne nathi eka kohomada rate ithihase gana danne? nikan p*ka denna awilla nondi wenawa..

oya kiwwe moda kathawak. sinhalaya modaya kawm kanna yodaya kiyana kathawa aththak kiyana eka umba dan hondatama oppu karala pennuwa. wathukaraye koheda yako uthuru indiyawe inna ewun inne ? wathukaraye wada karanna demla minissu lankawata aran aawe uthuru indiyawen newei modayo. egollo lankawata aran aawe dakunu indiyawen.
 
Last edited:

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    e kiyanne dan apita hambayangen kuti kanna wela...
    apema rate apema sinhala de kaala,sinhala bhumiye idala,me sinhalayanta kelehiguna dakwana heti..
    wenath rataka..wenath agamaka kenek..hambayange ratede hambayekta..wachanayakin hari pahath widiyata balapamak kaloth kambayan ganna piyawara mokakda?
    mewa rate Janadhipathiwaraya ge idala..sulu janaya wenakam dena gatha uthu dewal..sinhalayan tamange jaathiya..agam,a reka gannawada..nethnam hambayanta eka eka bili denawada kiyana kaaranak methana tiyenne...


    pissuda ban dan balapan mu me fake id dekakin awilla nikaan p*ka denawa..eka hambayekwath muge support ekata enawada? nane? balapan me thread eke sinhala un kee denek comment dala thiyenawada kiyala :).. mun nikaan boruwata buranawa echcharai..kawada hari munta wenne kotoyata una dema thamayi..
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    oya kiwwe moda kathawak. sinhalaya modaya kawm kanna yodaya kiyana kathawa aththak kiyana eka umba dan hondatama oppu karala pennuwa. wathukaraye koheda yako uthuru indiyawe inne ewun inne ? wathukaraye wada karanna demla minissu lankawata aran aawe uthuru indiyawen newei modayo. egollo lankawata aawe dakunu indiyawen.

    aaa ekath ehemada ethakota uba uthuru indiyaawen lankawata sinhala minissu enawa dakkada? wijaya kumaraya lankawata enna kalin me rate jeewath wechcha paramparawa thamayi me thiyenne..ane huke
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    menna udaaharana

    Malaysia

    Brunei

    United Arab Emirates

    Oman

    Maldives

    umba kochchara katha katha kiwwath muslim ratawal wala diwunuwa umbata nawaththanne baha.




    මැලේසියාව - ethnicity එක බලන්න. 50% ඉන්නේ මුස්ලිම් නොවන අය. දන්නවද එහේ දැන් දැන් ජාතිවාදී ප්‍රශ්ණ තියෙනවා කියලා?? ඉන්ඩියන්, ටැමිල් ඔරිජින් එකක් තියෙන අය මුස්ලිං අයගේ ජාතිවාදී නීති/ප්‍රතිපත්ති වලට විරුද්ධව නැගී සිටිනවා කියලා??

    ඕමානේ - ඉස්සර ඉදංම බ්‍රිතාන්‍යය, ඇමරිකාව උඩ යැපෙන රටක්. උංගේ රජාට විරුද්ධව කැරලි ගහපු බුවාලව මර්ධනය කරෙත් සුද්දෝ ඇවිත්. මොනාද බං මෙච්චර දුර්වලද උඹලා :baffled::baffled:

    එමිරේට්ස්/මාලදිවයින - මම කලින් කිව්වා

    කෝ බං තෙල් නැති දියුණු කචල් නැති මුස්ලිං රටක් නෑ නේ :baffled::baffled: යුරෝපේ කෆීර්ලාගෙ රටවල් , ජපානේ, චීනේ, දකුණු කොරියාව, දියුණුයි නේ :confused::confused: ඇයි බං උඹලට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ?? අල්ලා අහක බලාගෙන ද??


     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0



    pissuda ban dan balapan mu me fake id dekakin awilla nikaan p*ka denawa..eka hambayekwath muge support ekata enawada? nane? balapan me thread eke sinhala un kee denek comment dala thiyenawada kiyala :).. mun nikaan boruwata buranawa echcharai..kawada hari munta wenne kotoyata una dema thamayi..

    ape ewun me thread ekata wadiya hota daanne nathuwa inne meka shuddawu nombi maasya nisa. me maase ape ewun anwashya parashna walata patalenna hadanne naha. noambi walin passe balapan ape ewun set wena vidiha.
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    menna udaaharana

    Malaysia

    Brunei

    United Arab Emirates

    Oman

    Maldives

    umba kochchara katha katha kiwwath muslim ratawal wala diwunuwa umbata nawaththanne baha.

    uba oya kiyanne mona diyunuwak genada?
    salli walin topilage paw waha ganna puluwan kiyala hithuwada?
    salli walin seemith deyak karanna puluwan topita..eth topi tirisannu kiyala mulu lokayama dannawa..
    topi hambayanwa diyunu weccha (musilm nowana)ratawal walin ton ganan dan elawanne eka dana ganin...
    ape lankawa arthika athin diyunu nowunath hambayan ratin thuran karana kaalaya nam uda wei..tawa natapalla tawa natapalla...
    kana pathema tawa reepalla
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10852981 said:



    මැලේසියාව - ethnicity එක බලන්න. 50% ඉන්නේ මුස්ලිම් නොවන අය. දන්නවද එහේ දැන් දැන් ජාතිවාදී ප්‍රශ්ණ තියෙනවා කියලා?? ඉන්ඩියන්, ටැමිල් ඔරිජින් එකක් තියෙන අය මුස්ලිං අයගේ ජාතිවාදී නීති/ප්‍රතිපත්ති වලට විරුද්ධව නැගී සිටිනවා කියලා??

    ඕමානේ - ඉස්සර ඉදංම බ්‍රිතාන්‍යය, ඇමරිකාව උඩ යැපෙන රටක්. උංගේ රජාට විරුද්ධව කැරලි ගහපු බුවාලව මර්ධනය කරෙත් සුද්දෝ ඇවිත්. මොනාද බං මෙච්චර දුර්වලද උඹලා :baffled::baffled:

    එමිරේට්ස්/මාලදිවයින - මම කලින් කිව්වා

    කෝ බං තෙල් නැති දියුණු කචල් නැති මුස්ලිං රටක් නෑ නේ :baffled::baffled: යුරෝපේ කෆීර්ලාගෙ රටවල් , ජපානේ, චීනේ, දකුණු කොරියාව, දියුණුයි නේ :confused::confused: ඇයි බං උඹලට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ?? අල්ලා අහක බලාගෙන ද??



    umba mona tharka dammath me loke muslim ratawal ada hondatama diwunu welai thiyenne. malaysiawe 50% wena jaathin hityata rata paalanya karanne muslim jaathikayan. eka nisa umbala mehe daana sadde malaysiawala daanna baha. mama malaysiawala awuru hatharak igena gaththu pudgalayek. umba mata malaysia gana kiyala denna enna epa. hama ratakatama plus saha minus points thiyenawa. umba muslim ratawal wala thiyena punchi punchi waradi hoyan aawa kiyala muslim ratawal wala diwunuwa nawathinne naha.

    umbe gon tharkaya anuwa suddanta hotel hadana ekath suddanata rata liyala denawa ha samana deyak. ane modayo umba aarthika vidyawa igena gena nadda ?
     
    Last edited:

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    ape ewun me thread ekata wadiya hota daanne nathuwa inne meka shuddawu nombi maasya nisa. me maase ape ewun anwashya parashna walata patalenna hadanne naha. noambi walin passe balapan ape ewun set wena vidiha.


    ubalage ewun kalin thread walatath set unane. :P .palayan nariyo yanna nikan සිoහ talk denne nathuwa..ai thope shudda wu nombi masaye uba mewata patalenne?? ai uba nombi allanne nadda? noombi alla ganna kalin ube ata deka allala balapan ehema dekak thiyenawada kiyala nikan p*ka denna awilla naaganne nathuwa..moda thambiya :P
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0
    shut the fuck up and get lost u all the muslim fuck heds:angry::angry::angry:

    do you think those killing bastards killed that innocent police officer just because he is not their kind of person??.. that is their sickness of killing.. don't you heard any death of a policeman before... do you believe all policeman died before because of Muslim religion
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    umba mona tharka dammath me loke muslim ratawal ada hondatama diwunu welai thiyenne. malaysiawe 50% wena jaathin hityata rata paalanya karanne muslim jaathikayan. eka nisa umbala mehe daana sadde malaysiawala daanna baha. mama malaysiawala awuru hatharak igena gaththu pudgalayek. umba mata malaysia gana kiyala denna enna epa. hama ratakatama plus saha minus points thiyenawa. umba muslim ratawal wala thiyena punchi punchi waradi hoyan aawa kiyala muslim ratawal wala diwunuwa nawathinne naha.

    umba gon tharkaya anuwa suddanta hotel hadana ekath suddanata rata liyala denawa ha samana deyak. ane modayo umba aarthika vidyawa igena gena nadda ?

    උබ සාධක ඇතුව ඔප්පු කරපන් බින්දු වගේ සාධක ඇතුව ඔප්පු කරපන්..බල්ලෙක් වගේ බුරන්නේ නැතුව උබලගේ මහා ලොකු දියුනුව ගැන..
     

    Antidote XD

    Banned
    Aug 23, 2011
    429
    29
    0

    umba mona tharka dammath me loke muslim ratawal ada hondatama diwunu welai thiyenne. malaysiawe 50% wena jaathin hityata rata paalanya karanne muslim jaathikayan. eka nisa umbala mehe daana sadde malaysiawala daanna baha. mama malaysiawala awuru hatharak igena gaththu pudgalayek. umba mata malaysia gana kiyala denna enna epa. hama ratakatama plus saha minus points thiyenawa. umba muslim ratawal wala thiyena punchi punchi waradi hoyan aawa kiyala muslim ratawal wala diwunuwa nawathinne naha.

    umba gon tharkaya anuwa suddanta hotel hadana ekath suddanata rata liyala denawa ha samana deyak. ane modayo umba aarthika vidyawa igena gena nadda ?


    they developed just because they have oil .. dubai developed because American's invested in their country .... KSA and Dubai are the puppets of fucking americans
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    umba mona tharka dammath me loke muslim ratawal ada hondatama diwunu welai thiyenne. malaysiawe 50% wena jaathin hityata rata paalanya karanne muslim jaathikayan. eka nisa umbala mehe daana sadde malaysiawala daanna baha. mama malaysiawala awuru hatharak igena gaththu pudgalayek. umba mata malaysia gana kiyala denna enna epa. hama ratakatama plus saha minus points thiyenawa. umba muslim ratawal wala thiyena punchi punchi waradi hoyan aawa kiyala muslim ratawal wala diwunuwa nawathinne naha.


    1. මේක මෝඩ තර්කයක් නෙවෙයි. උඹ තමයි දිගින් දිගටම මෝඩකතා කියලා මෝඩකම පෙන්නන්නේ. උඹ දන්නවද රටක් දියුණුයි කියලා කියන්න ගන්න නිර්ණායක ටිකවත්?? අඩුමගානේ ඕ/ලෙවල් කොමස් සිලබස් එකවත් ඉගෙන ගෙන වරෙන්. වචන ටිකක් ටයිප් කරාට ටම්බි රටවල් දියුණු රටවල් වෙන්නේ නෑ

    2. මැලේසියාවේ ආණ්ඩුව මුස්ලිං වෙච්ච එක තමයි ප්‍රශ්නේ. එහේ ඉන්න පොහොසත් අය, චීන/ඉන්දියන් අය මිසක් ටම්බි නෙවෙයි. එහේ ඉන්න ටම්බියෝ සාමාණ්‍ය මිනිස්සු. රටේ සල්ලිවලින් වැඩි ප්‍රමාණයක් යන්නේ ඉන්ඩියන්,චීන බිස්නස්කාරයොංට . නිකන් උඩ පැන්නට ඒ සල්ලි උඹලගේ වෙන්නේ නෑ. :P රටේ අවුරුදු 4ක් හිටියා කිව්වට වැඩි කාලයක් පල්ලියක් අස්සට රිංගං හිටපු බව පේනවා :rolleyes::rofl:

    3. හැම රටේම මයිනස් පොයින්ට් තියෙනවා. මෙතන ප්‍රශ්නේ 95%ක් මයිනස් පොයින්ට් ඇති කරන්නේ මුස්ලිං එවුන්. මුස්ලිං රටක් වේවා, මුස්ලිං නොවන රටක් වේවා හැමතැනම සෙවල වැඩක් වුනොත් අනිවා එතන මුස්ලිං එකෙක් ඉන්නවා

    4. මත්ද්‍රව්‍ය ජාවාරං, හොර බඩු, වලි, යුද්ධ මේවා තමයි උඹලා රටකට දෙන දායාද. ඉදලා හිටලා හරි ඉපදෙන හොද මුස්ලිං මනුස්සයටත් උඹලා වගේ වල් ටම්බි නිසා කුණු කතා අහන්න වෙනවා. මේකට වැරැද්ද උඹලා නෙවෙයි

    5. මොහොමඩ් ලොක්කා තමයි වැරැද්ද. රටේම තියෙන ජඩකං කරලා, ලමා අපචාර, මංකොල්ලකෑම්, ස්ත්‍රී දූශන, මිනීමැරුම් ආදී ... ඒවා පොතකත් ලියලා පිලිපදිව් කියලා දීපු එකයි වැරැද්ද. අනිත් එක ඔටුවොන්ට නෑකම් කියන උඹලා දෙයක් හිතලා, පිලිගෙන, කියවලා හොද නරක හොයලා අනුගමනය කරාවි කියලා බලාපොරොත්තු වෙන්නත් බෑ ;);)
     
    • Like
    Reactions: gayankuwait

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0

    ubalage ewun kalin thread walatath set unane. :P .palayan nariyo yanna nikan සිoහ talk denne nathuwa..ai thope shudda wu nombi masaye uba mewata patalenne?? ai uba nombi allanne nadda? noombi alla ganna kalin ube ata deka allala balapan ehema dekak thiyenawada kiyala nikan p*ka denna awilla naaganne nathuwa..moda thambiya :P


    ehema kiyala umbala kiyana katha aha aha napunsakayo wage balan inna bahane. ekai mage jaathiya wenuwen katha karanna mama methanata set wune. nikan anawashya katha kiyanne nathuwa katha karana deyak tharkaanukulawa katha karanna igena ganin. apatah dannawa honda honda kunuharapa. me forum eke rules mama akurata pilipadina nisai mama kata wahagena inne. umba hithanna epa umabla wage ewunta api baya wei kiyala. kunuharapa katha karanawanam ban wenna laasthi wela katha karapan.
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    do you think those killing bastards killed that innocent police officer just because he is not their kind of person??.. that is their sickness of killing.. don't you heard any death of a policeman before... do you believe all policeman died before because of Muslim religion
    i dont care about the reason why he has been killed.
    there is no any single fucking rights to touch a sinhala person by dirty muslims
    NOT IN sri LAnka
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0

    ehema kiyala umbala kiyana katha aha aha napunsakayo wage balan inna bahane. ekai mage jaathiya wenuwen katha karanna mama methanata set wune. nikan anawashya katha kiyanne nathuwa katha karana deyak tharkaanukulawa katha karanna igena ganin. apatah dannawa honda honda kunuharapa. me forum eke rules mama akurata pilipadina nisai mama kata wahagena inne. umba hithanna epa umabla wage ewunta api baya wei kiyala. kunuharapa katha karanawanam ban wenna laasthi wela katha karapan.


    *සාලි බයිට් වුනා ඇටි නේද බං? :rolleyes::rolleyes: ඉස්සරත් ඔහොමයි. කරන ජොබ් එකක් කරගෙන ඉන්න රටට වෙලා ඉදපන් බං. උඹට ජොබ් දීලා තියෙන්නෙත් ලංදේසිංගෙන් පැවතෙන බෝයර්වරු නේද;);):D:D ඒ කෙලෙහිගුණේ වත් තියපන් :P:P
     
    Status
    Not open for further replies.