ai ubata aliya kiwwada henduwen uge nilayata annama ridenna kiyala? ube nileyak thada karagena balapan ridennadda kiyala..uba kamathida aurudu 100k jiwath wenna pol gahaka dam wal walin gata gahala?uba kamathita jiwath wena kaleta hamadame pol athu and kithul dandu witharak kanna.yako aurudu 50 jiwath unath sapai nidahase indala..tho ilanga athme aliyek wela pinawala wage thanakata gihin indala balapan..uba edata kiyai ah man eda elakiri eke dapu de waradi neda ban kiyala.. uba dannawada oya pinnawalata gena ali pataw ape loku lokko wena eunta puda karanna hadanakota ehema nokara unwa tiyaganna kochchara gemak denawada kiyala.. ape eka veterinary docter ekektawth one na yako ali pataw pansal walatai devala walatai puda karanna..unge ekama hine un kaleta yanawa dakinna..tho wage man booruwo innakan itin deiyanngema pihitai lankawata.. oya ali 5000ma genath thoge gedara tiyan kanna dipan..ethakota un aurudu 85k jiwath wei.. ubalata mara happy ekak danei..eth ara katha karaganna bari aliyata katha karanna puluwannam ubata kiyai ubala maha ponzi haththa kiyala...meka kiwwe patta widiyata mala panala...heta davasa iwarawenakota mava bann wela tiyei...kamak na..mata kamak na..api nam aliyek dakala hari marei,,eth thva aurudu 100kin ena eunta balanna wenne alinge photo thama...![]()
Ane ban...Umba hithuwada Aliya kele hitiya kiyala mas malu kanawa kiyala??YOUNGZOOLOGIST kiyala kiuwata mokada umba 1 wasare podi ekek danna deyak wath danne nene


....Aaaaaaaa...kiyapn balanna....Aliyata kakul keeyak thiyanawada.?
Last edited:







දුක?
එතකොට දවස පුරා කොට ඇදලා මහන්සිවෙන අලි,ඇතුන්ගේ දුක?
.පොඩි කාලේම විවිද කරදර වලට පත්වීම වගේ හේතු නිසා ඇත් අතුරු සෙවන,පින්නවල වගේ ස්ථාන වල හැදිච්ච වැඩිච්ච අලි/ඇතුන්.අනික අලියා පෙරහැරේ ගියා කියලා ඌට සතෙක්ට ලැබිය යුතු අයිතිවාසිකම් අහිමි කරලා නෑ
,ලෙඩක් හැදුනම ප්රතිකාර ලබන්න,ලිංගිකව එකතුවෙන්න,