මොනවද දෙයියනේ අපිට මේ වෙන්නේ ? ( අවුරුදු 18 ට ව&#353

Mylover

Banned
Feb 5, 2013
439
65
0
Boralla
මොනවද දෙයියනේ අපිට මේ වෙන්නේ ? ( අවුරුදු 18 ට ව&#353

අද බස් එකේ එනකොට මන් මේ සිද්ධි යට මූන දුන්නේ .
ඉස්කෝලේ ඇරෙන ටයිම් ඒකට බන් මම ගෙදර ආවේ .
පොඩි උන් ටිකක් බස් ඒකට නැගලා සක්කිලි වගේ කතාව බන් ..

ජාති ජාති .
තද තද .
අහසේ දෙයියෝ නෑ හුත්තෝ
පොලවේ ඉන්න අපි කැ*යෝ

මන් අවුරුදු 18 ට වැඩි අයට බලන්න කිවුවේ පොඩි උන් බැලුවට තේරුමක් නැති නිසා ..
මොනවද බන් අපිට මේ වෙන්නේ ?
fb එකේ උනත් .. පොඩි උන් හැම තැනම

ජාති ජාති .
තද තද .
අහසේ දෙයියෝ නෑ හුත්තෝ
පොලවේ ඉන්න අපි කැ*යෝ

මොනවද බන් මේ පොඩි හු*ලට වෙලා තියෙන්නේ ?

අපි පුංචි කාලේ ඔය වයසට හවස බෝල ගැහුවා .
කටු ඇනෙනකම් එහෙ මෙහෙ දිවුවා
බයිසිකල් පද්දා

මේ දැන් ඉන්න පොඩි පොන්නයෝන්ට අම්මා තාත්ත නැතිව රෑට හුජ්ජ ඩිංග දා ගන්න එලියට බහින්න බැහැ .
ඒත් මුන්ගේ කතාව බලපන් කෝ ?

බස් එකෙත් පාරේ යන කෙල්ලන්ට සූ සූ ගගා ..
අනේ මන්ද බන් .
කලකිරෙනවා අවංකවම අපේ රට ගැන .
පොඩි පරම්පරාව ගැන .
මට නම් අවංකව ලොකු තරහක් එන්නේ :(
හිතේ දුකට මේක දැම්මෙත්​
 
  • Like
Reactions: awjas2621

Mylover

Banned
Feb 5, 2013
439
65
0
Boralla
12548923_964951030251569_1377791160266736219_n.jpg
 

Rage Guy

Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    They just follow the trend.FB is the main culprit.Too much unnecessary data about the world without experience can lead to premature stress and depression.We are welcoming more psychopaths.Nothing wrong with teens but now they are exposed to unnecessary shit.
     

    C h o p p e

    Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    තාක්ෂණයේ දියුනුව වැරදි පැත්තට යොදා ගත්තම ඔහොම වෙනවා.. පොඩි කාලේ ඉඳන් දහම් පාසල් යවලා යහපත් ගුණ ගරුක දරුවෙක් කරන්න දෙමව්පියන් පොඩි කාලේ ඉඳලම වග බලා ගන්න ඕන...!

    විශේෂයෙන් ගැහැණු දරුවෝ ගැන විශේෂ අවධානයක් යොමු කරන්න වෙනවා අද සමාජයත් එක්ක.. නැත්නම් 10/ 11 වසර වෙනකොට රූම්ස් ගානේ යන අය බවට පත්වෙයි...
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,280
    17,268
    113
    ඔහොම සෙට් ඉන්නව බන් හැමතැනම දැක්කම දුකේ බෑ. පොර මානසිකත්වය තමා ඉතිං

    පව් බං පොඩි උන්.සිරසෙන් ගෑණුන්ගේ මොළ කෑවා.ඉරාජ් පොඩි උන්ගේ මොළ කෑවා..:sorry:
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    මෝඩ හු&*නලා බන්.. දැන් ඉස්කෝලේ යන උන් අහන්නේ රැප් නේ.. රැප් කියල කීවේ මේ දැන් කොහේදෝ ඉන්න කාලකන්නි ටිකක් රැප් කියල හිතාගෙන ඉන්න කුණුහරප සින්දු.. දැන් හැදෙන උන් යන්නෙම ඒ පැත්තට.. ඕක නවත්තන්න බෑ බන්.. දහම් පාසල් ගිය, හවසට සෙට් වෙලා cricket ගහපු, බයිසිකල් පැදපු, එල්ලේ ගහපු, ගඟේ ඔයේ බැහැල නාපු, ගස් වලට පොලු ගගහා හොරෙන් අඹ, රඹුටන් කාපු අන්තිම සෙට් එක තමයි අපි.. දැන් ඉස්කෝලේ යනවා.. ගිහින් රැප් අහනවා.. ගෙදර ආවම facebook එකේ රෑ වෙනකන්.. අහන්නේ කුණුහරප, කියන්නේ කුණුහරප, හිතේ තියෙන්නේ ගැන්සි මානසිකත්වය.. පොඩ්ඩක් සමාජෙට ඇවිත් බලද්දී තමයි ඉතින් ඕව කවදාහරි තේරෙන්නේ.. දැන් නම් අපි වලියක් වගේ නම් මග ඇරලා යන්න බලනවා මිසක් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න ආස නැනේ.. මුන් මොනවා කරගනියි ද දන්නේ නෑ.. එළියේ පහලියේ යාළුවො සෙට් වෙනවා නම් දැන් ඒ සෙට් වෙන්නේ ගංජා ගහන්න.. ලෝකේ නැති වේගෙන යන්නේ බන්..
     
    • Like
    Reactions: G.D.1.nirmal

    PDUT

    Active member
  • Sep 8, 2015
    215
    41
    28
    පොඩි උන් ගානට වැඩි අදගහල අරන් කන පොඩ්ඩක් අතගෑවනම් ඕක හරියනවා බන්.. :yes::yes::yes::yes:
     

    nadeeraLK

    Banned
    Sep 25, 2015
    2,978
    157
    0
    මෝඩ හු&*නලා බන්.. දැන් ඉස්කෝලේ යන උන් අහන්නේ රැප් නේ.. රැප් කියල කීවේ මේ දැන් කොහේදෝ ඉන්න කාලකන්නි ටිකක් රැප් කියල හිතාගෙන ඉන්න කුණුහරප සින්දු.. දැන් හැදෙන උන් යන්නෙම ඒ පැත්තට.. ඕක නවත්තන්න බෑ බන්.. දහම් පාසල් ගිය, හවසට සෙට් වෙලා cricket ගහපු, බයිසිකල් පැදපු, එල්ලේ ගහපු, ගඟේ ඔයේ බැහැල නාපු, ගස් වලට පොලු ගගහා හොරෙන් අඹ, රඹුටන් කාපු අන්තිම සෙට් එක තමයි අපි.. දැන් ඉස්කෝලේ යනවා.. ගිහින් රැප් අහනවා.. ගෙදර ආවම facebook එකේ රෑ වෙනකන්.. අහන්නේ කුණුහරප, කියන්නේ කුණුහරප, හිතේ තියෙන්නේ ගැන්සි මානසිකත්වය.. පොඩ්ඩක් සමාජෙට ඇවිත් බලද්දී තමයි ඉතින් ඕව කවදාහරි තේරෙන්නේ.. දැන් නම් අපි වලියක් වගේ නම් මග ඇරලා යන්න බලනවා මිසක් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න ආස නැනේ.. මුන් මොනවා කරගනියි ද දන්නේ නෑ.. එළියේ පහලියේ යාළුවො සෙට් වෙනවා නම් දැන් ඒ සෙට් වෙන්නේ ගංජා ගහන්න.. ලෝකේ නැති වේගෙන යන්නේ බන්..

    ow ban school time eke bus ekakata neggoth 1k dennekge kana palanna hitenawa.hesirenne satthu wage ban
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මෝඩ හු&*නලා බන්.. දැන් ඉස්කෝලේ යන උන් අහන්නේ රැප් නේ.. රැප් කියල කීවේ මේ දැන් කොහේදෝ ඉන්න කාලකන්නි ටිකක් රැප් කියල හිතාගෙන ඉන්න කුණුහරප සින්දු.. දැන් හැදෙන උන් යන්නෙම ඒ පැත්තට.. ඕක නවත්තන්න බෑ බන්.. දහම් පාසල් ගිය, හවසට සෙට් වෙලා cricket ගහපු, බයිසිකල් පැදපු, එල්ලේ ගහපු, ගඟේ ඔයේ බැහැල නාපු, ගස් වලට පොලු ගගහා හොරෙන් අඹ, රඹුටන් කාපු අන්තිම සෙට් එක තමයි අපි.. දැන් ඉස්කෝලේ යනවා.. ගිහින් රැප් අහනවා.. ගෙදර ආවම facebook එකේ රෑ වෙනකන්.. අහන්නේ කුණුහරප, කියන්නේ කුණුහරප, හිතේ තියෙන්නේ ගැන්සි මානසිකත්වය.. පොඩ්ඩක් සමාජෙට ඇවිත් බලද්දී තමයි ඉතින් ඕව කවදාහරි තේරෙන්නේ.. දැන් නම් අපි වලියක් වගේ නම් මග ඇරලා යන්න බලනවා මිසක් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න ආස නැනේ.. මුන් මොනවා කරගනියි ද දන්නේ නෑ.. එළියේ පහලියේ යාළුවො සෙට් වෙනවා නම් දැන් ඒ සෙට් වෙන්නේ ගංජා ගහන්න.. ලෝකේ නැති වේගෙන යන්නේ බන්..

    wayase waradda machan...moanwa karannada ..api enna enna adult wegana enawa ea kiyane naaki lontayo wegana enne bun :(:(
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    10169169_440663322800045_7885018451910711716_n.png


    12540886_984767324949847_6756539175907799607_n.jpg


    12508906_571561966326995_3464336659092943004_n.jpg


    12552925_440853532781024_8412066635916391433_n.jpg


    12552956_480914682108624_2841612102014623977_n.jpg


    12524191_201134520234471_2360729363292634846_n.jpg


    12565588_867118386744093_7042673532564835388_n.jpg


    :(:(:(
    පොල් කට්ටක් පිරෙන්න හූජ්ජ කරගන්න බැරි උනාට කොහොමද ටෝක්ස්..
    ජාති නේහ්..
    :lol:
    ඔය චන්ඩි අයියල ගොඩක් උන් රෑට හූජ්ජ කරන්න යන්නෙත් අම්මා එක්ක බං..
    :(

     
    Last edited:

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මෝඩ හු&*නලා බන්.. දැන් ඉස්කෝලේ යන උන් අහන්නේ රැප් නේ.. රැප් කියල කීවේ මේ දැන් කොහේදෝ ඉන්න කාලකන්නි ටිකක් රැප් කියල හිතාගෙන ඉන්න කුණුහරප සින්දු.. දැන් හැදෙන උන් යන්නෙම ඒ පැත්තට.. ඕක නවත්තන්න බෑ බන්.. දහම් පාසල් ගිය, හවසට සෙට් වෙලා cricket ගහපු, බයිසිකල් පැදපු, එල්ලේ ගහපු, ගඟේ ඔයේ බැහැල නාපු, ගස් වලට පොලු ගගහා හොරෙන් අඹ, රඹුටන් කාපු අන්තිම සෙට් එක තමයි අපි.. දැන් ඉස්කෝලේ යනවා.. ගිහින් රැප් අහනවා.. ගෙදර ආවම facebook එකේ රෑ වෙනකන්.. අහන්නේ කුණුහරප, කියන්නේ කුණුහරප, හිතේ තියෙන්නේ ගැන්සි මානසිකත්වය.. පොඩ්ඩක් සමාජෙට ඇවිත් බලද්දී තමයි ඉතින් ඕව කවදාහරි තේරෙන්නේ.. දැන් නම් අපි වලියක් වගේ නම් මග ඇරලා යන්න බලනවා මිසක් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න ආස නැනේ.. මුන් මොනවා කරගනියි ද දන්නේ නෑ.. එළියේ පහලියේ යාළුවො සෙට් වෙනවා නම් දැන් ඒ සෙට් වෙන්නේ ගංජා ගහන්න.. ලෝකේ නැති වේගෙන යන්නේ බන්..
    සිරා බං..
    බලපං මුන්ගෙ උපන් අවුරුදු..
    වයසට ගැලපෙන්නද ටෝක් කරන්නෙ..

    මෙන්න ඩයල් ටික..
    https://www.facebook.com/chethiya.liyanage
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008442390492
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100005420987874&fref=ts
    https://www.facebook.com/cj.lahiru.9?fref=ufi

    10382841_430035567187139_7163293312027360794_n.jpg

     

    nadeeraLK

    Banned
    Sep 25, 2015
    2,978
    157
    0
    සිරා බං..
    බලපං මුන්ගෙ උපන් අවුරුදු..
    වයසට ගැලපෙන්නද ටෝක් කරන්නෙ..

    මෙන්න ඩයල් ටික..
    https://www.facebook.com/chethiya.liyanage
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008442390492
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100005420987874&fref=ts
    https://www.facebook.com/cj.lahiru.9?fref=ufi

    10382841_430035567187139_7163293312027360794_n.jpg


    mage lamayek nam ussala pole ghanawa ban