ElaKiri Community
Downloads
Go Back   ElaKiri Community > General > ElaKiri Talk!
Reload this Page .:: ANDROID වැඩකාරයෝ Part II ::.

(#101)
Old
U-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really nice

laugh 12-22-2012, 08:52 PM

Quote:
Originally Posted by TeMpDeCaL View Post
මගෙත් XPS !
XPS එකෙත් Bootloader Unlock & Root කරාම අයෙත් Lock කරන්නයි Unroot කරන්නයි පුලුවන්ද?
එතකොට අයෙත් Warranty හම්බවෙනවද ?
Bootloader Unlock කරලා Jellybean දාගන්න පුලුවන්ද ?

ඔව් bootloader එක unlock කරාම අපහු re-lock කරන්න පුලුවන්. එත් European රටවල් වල service center එකෙදින් bootloader එක unlock කරා කියල DRM keys වලින් හොයනවලු
. මම www.xperiablog.net මිට ටික කාලෙකට කලින් post එකක් දාල තියනව දැක්ක.(මෙ තියෙන්නෙ )
තාම jelly bean නෑ. අප්‍රෙල් පහු වෙනවලු. custom ROM තමයි.

Last edited by U-tag; 12-22-2012 at 08:58 PM.
(#102)
Old
TeMpDeCaL will become famous soon enough

12-22-2012, 09:00 PM

Quote:
Originally Posted by Dr. NAC View Post
1.පුළුවන්.
[Tutorial] Xperia S/P/U/Sola Bootloader Unlocking & Relocking

2.මං හිතන්නේ ඔවු.ඒත් මේකනම් මං හරියටම දන්නේ නෑ.

3.තවම JB official updates නෑ. ඕනෙනම් JB custom rom දාන්න පුළුවන්.
Thnx for Reply !
1.Root කරන හැටි හැටි කියල දෙන්න පුලුවන්ද? [Bootloader Unlock කරගන්න පුළුවන් වෙයි කලින් Post එකේ විදියට]
2.Kernel එකකින්ග් Battery Life වැඩිකරගන්න පුලුවන්ද?
3.තව එකක් , දැන් 4n එකට Istall කරලා තියෙන Games Data Files එක්කම Backup කරන්න පුලුවන්ද?

Quote:
Originally Posted by U-tag View Post

ඔව් bootloader එක unlock කරාම අපහු re-lock කරන්න පුලුවන්. එත් European රටවල් වල service center එකෙදින් bootloader එක unlock කරා කියල DRM keys වලින් හොයනවලු
. මම www.xperiablog.net මිට ටික කාලෙකට කලින් post එකක් දාල තියනව දැක්ක.

තාම jelly bean නෑ. අප්‍රෙල් පහු වෙනවලු. custom ROM තමයි.
Thnx for Reply !

Last edited by TeMpDeCaL; 12-22-2012 at 09:38 PM.
(#103)
Old
mjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to beholdmjayanatha is a splendid one to behold

Send a message via ICQ to mjayanatha Send a message via AIM to mjayanatha Send a message via MSN to mjayanatha Send a message via Yahoo to mjayanatha Send a message via Skype™ to mjayanatha
12-22-2012, 09:01 PM

GO SMS iPhone (iOS) Theme

N°1 PAID GO SMS PRO THEME ON THE PLAY STORE! THANK YOU!!
**GO SMS Pro needed! Install it from the Play Store if you don't already have it!**
The best and more accurate GO SMS Pro iPhone style theme on the android market, with all the buttons and conversation bubbles like the original. A perfect match for your GO Launcher EX and GO Locker iPhone theme. Try it and rate it if you like it (5 stars make me happy! )
If you have any problems, write me an email, I'll answer to you as quick as possible.
Follow Me on Twitter http://bit.ly/Q0cPDk for the last news and updates. You can also write me there for support.
FONT:
I can't add the iPhone font in my theme for legal reasons, but probably you have already the right font in your phone! Try to go in Appearance settings and select "Scan Font Packages".
Then go into Conversation customization and in Incoming and Outgoing font try to find the HelveticaNueueRegular and apply. Don't change the conversation list font because you will loose the color effect on selection. If you don't already have the font in your phone, you can buy it here
Helvetica Nueue. I'm not affiliated in any way to the font seller.
SENDING BAR:
I'm sorry but for now go sms pro doesn't allow those modification to the animations, so I really can't add the sending bar and the sending animation of the bubble for now. If and when they will add those features I will immediately update the theme.
Thanks
**Disclaimer**:
The word iPhone is used here to describe a graphic style. I don't own the trademark on that word and I'm not affiliated in any way with it's owners. This is only a GO SMS Pro theme that mimics the sms interface of the most famous phone in the world.
***Remember***: this is a GO SMS Pro theme, so you need GO SMS Pro installed on your phone (it's free). Then you can select the theme called "Iphone (iOS) Theme" from the GO SMS Pro Theme settings, it will be the last theme down on the list.
If you want the support for the Iphone emoji you simply need to install the GO SMS emoji plugin (it's free).
CHECK OUT AND TRY ALL MY GO SMS iPhone THEMES!!!
iPhone (iOS) Theme
iPhone Messages Theme
iPhone Dark Black Theme
iPhone Pink Theme

DOWNLOAD FREE

GOOGLE PLAY $1.74
(#104)
Old
U-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really niceU-tag is just really nice

12-22-2012, 09:13 PM

Quote:
Originally Posted by TeMpDeCaL View Post
Thnx for Reply !
මං ඇහුවේ Custom Rom තමයි .දන හැටි කියල දෙන්න පුලුවන්ද? [Bootloader Unlock කරගන්න පුළුවන් වෙයි කලින් Post එකේ විදියට]
Kernel එකකින්ග් Battery Life වැඩිකරගන්න පුලුවන්ද?
තව එකක් , දැන් 4n එකට Istall කරලා තියෙන Games Data Files එක්කම Backup කරන්න පුලුවන්ද?

Thnx for Reply !

සමහර custom ROM වලට blootloader එක unlock කරන්න ඔනෙ, සමහර එවට ඔනෙ නෑ. kernel එකක් install කරන්න ඔනෙනම් හරි ඒ custom ROM එකට kernel එකක් ඔනෙනම් අනිවා bootloader unlock කරන්න වෙනව.

ඔව් kernel එකෙ තියන governor එහෙම වෙනස් කරල battery life එක එතුරු කරගන්න පුලුවන්. එකට ඉතින් custom kernel ඔනෙ වෙනව. තව processor එකෙ CPU governor එක් වෙනස් කරලත් battery life එක ඉතුරු කර ගන්න පුලුවන්.

backup apps වලින් නම් additional data files මම දන්න විදිහට බෑ. මම titanium backup එක පාවිච්චි කරන්නෙ. එකටනම් එහෙම බෑ. එත් මම වගෙ, ඒ additional files computer hard disk එකට copy කරන්න.

Last edited by U-tag; 12-22-2012 at 09:15 PM.
(#105)
Old
TeMpDeCaL will become famous soon enough

12-22-2012, 09:25 PM

Quote:
Originally Posted by U-tag View Post

සමහර custom ROM වලට blootloader එක unlock කරන්න ඔනෙ, සමහර එවට ඔනෙ නෑ. kernel එකක් install කරන්න ඔනෙනම් හරි ඒ custom ROM එකට kernel එකක් ඔනෙනම් අනිවා bootloader unlock කරන්න වෙනව.

ඔව් kernel එකෙ තියන governor එහෙම වෙනස් කරල battery life එක එතුරු කරගන්න පුලුවන්. එකට ඉතින් custom kernel ඔනෙ වෙනව. තව processor එකෙ CPU governor එක් වෙනස් කරලත් battery life එක ඉතුරු කර ගන්න පුලුවන්.

backup apps වලින් නම් additional data files මම දන්න විදිහට බෑ. මම titanium backup එක පාවිච්චි කරන්නෙ. එකටනම් එහෙම බෑ. එත් මම වගෙ, ඒ additional files computer hard disk එකට copy කරන්න.
Thnx මචන් reply එකට !
Root කරගන්නේ කොහොමද ?
(#106)
Old
Max_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of lightMax_r is a glorious beacon of light

Send a message via Skype™ to Max_r
12-22-2012, 10:02 PM

ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වැඩ්ඩො සීසන් 2
(#107)
Old
Kasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to allKasunrock619 is a name known to all

Send a message via Skype™ to Kasunrock619
12-22-2012, 10:43 PM

i android
(#108)
Old
ÆSP is just really niceÆSP is just really niceÆSP is just really niceÆSP is just really niceÆSP is just really niceÆSP is just really niceÆSP is just really nice

Send a message via Skype™ to ÆSP
12-22-2012, 11:15 PM

Quote:
Originally Posted by Dr. NAC View Post
Xperia 2011\2012 Bootloader Unlock කරමුද.................?

මුලින්ම කියන්න ඕනේ warranty නැති වෙනවා.ඒවගේම හරියට නොකර අනාගත්තොතින් මට කරන්න දෙයක් නෑ.
කැමතිනම් වැඩේ කරන්න පටන් ගමු.

1.මුලින්ම බලන්න ඕනේ ෆෝන් එකේ Bootloader unlock කරන්න පුලුවන්ද කියලා.
මේකට ෆොන් එකේ *#*#7378423#*#* දීල Service menu එකට යන්න.
දැන් Service info\Configuration වලට ගියාම පහළින්ම "
Bootloader unlock allowed : Yes " කියලා තියෙනවනම් unlock කරන්න පුළුවන්.

2.Unlock කරන්න Flashtool එක ඕනේ වෙනවා.ඒක මෙතනින් Download කරගෙන install කරගන්න.
දැන් C :\Flashtool\drivers වලට ගිහින් drivers ටික install කරගන්න.

3.දැන් මේ Site එකට ගිහින් unlock code එක ගන්න ඕනේ.
steps කිහිපයක් ගියාම මේ විදියේ page එකක් එනවා.

මෙතනට නම, IMEI number එක, email එක දීල code එක ගන්න ඕනේ.
IMEI එකෙන් මුල් ඉලක්කම් 14 විතරයි දෙන්න ඕනේ.
Unlock code එක email එකට එනවා.

4.දැන් Flashtool එක open කරලා ෆෝන් එක PC එකට connect කරන්න.

5.මීලගට Plugins\Bootloader unlock\Run දෙන්න.

6.දැන් මෙහෙම msg එකක් එයි.

ෆෝන් PC එකෙන් ගලවලා off කරලා Back key\Volume Down key එක press කරගෙන ආයිත් USB එකට Connect කරගන්න.

7.දැන් එන window එකෙන් අපි කලින් ගත්තු unlock code එක දීලා OK කරන්න.

ඉවරයි.

Unlock උනාද කියලා හරියටම දැනගන්න ඕනෙනම් කලින් විදියටම Service menu එකට ගිහින් බලන්න.

(#109)
Old
lkmagz is an unknown quantity at this point

Send a message via Skype™ to lkmagz
12-22-2012, 11:28 PM

Quote:
Originally Posted by චිරි චිරි වැස්ස View Post

Code
machan mehe 2n step eka tikak aul wage. eka karaddi error ekak enawa!! thawa tikak pehedili karanawada plz..
(#110)
Old
supun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of lightsupun_sg is a glorious beacon of light

Send a message via Skype™ to supun_sg
smile 12-23-2012, 12:11 AM

machanla...kawda triangle away app eka use karala yellow triangle ekai flash counter ekai reset karagaththa aya inne? eken phone eka brick wenna thiyana chance wadiyi da? poddak karapu aya innawanam help ekak denna...