ElaKiri Community
Downloads
Go Back   ElaKiri Community > Automobile > Vehicle Talks
Reload this Page පහර 4 යි පහර 2යි
Reply
 
Thread Tools
(#1)
Old
crazyasa's Avatar
crazyasa crazyasa is offline
Senior Member
crazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to beholdcrazyasa is a splendid one to behold
 
Posts: 16,827
Join Date: Apr 2008
Location: මහ සයුර
Send a message via Skype™ to crazyasa
Up පහර 4 යි පහර 2යි - 03-11-2015, 12:58 PM

එන්ජින් ගැන හොයන අහන මුල් කාලෙ 4-ස්ට්‍රෝක්/2-ස්ට්‍රෝක් කියල ඇහේද්දි මාත් ෆුල් හොල්මන් වෙලා මොකක්ද මේ කියලා බැලුවා.. ඒත් ලොකු තේරුමක් තිබුනෙ නැහැ..පහු කාලෙ ටික ටික දැනගනිද්දි තව අය අහද්දි වෙලාවක විස්තර හොයල මේ ගැන ත්‍රෙඩ් එකක් දාන්න ඕනි කියලා හිතුව.අද බලද්දි සරලව 4 ස්ට්‍රෝක් එක ගැන විස්තරයක් හම්බුන නිසා බෙදාගන්න හිතුවා.. පොඩ්ඩක් උනන්දු අය බලපල්ලා..



සිව්පහර එන්ජිම -FOUR STROKE ENGINE

හැදින්වීම



අද මෝටර් රථ වල පෙට්‍රල් මෙන්ම ඩිසල් එන්ජින්ද එක ලෙස යොදා ගැනෙන අතර ඉහත රුපයෙන් සහ පහත ඇනිමේෂන් ඒකෙන්ද දැක් වෙන්නේ සාමාන්‍ය රථයක යොදා ගැනෙන පෙට්‍රල් එන්ජිමකි.මෙය ඇතුලත කොටස් දැක වෙන ලෙස සකස් කල කැපුම් චිත්‍රයකි.සිව් පහර ක්‍රියාකාරීත්වය යටතේ සිලින්ඩර හතරක් සහිතව නිර්මාණය කර ඇති මෙම එන්ජිමේ ක්‍රියාකාරීත්වය සදහා තවත් ක්‍රියාකාරී පද්ධති කිහිපයකම සහය අවශ්‍ය වෙයි.එනම් මෙහි ක්‍රියාකාරීත්වය සදහා පෙට්‍රල් වත මිශ්‍රණය ලබාදීමට කබුරේටර් හෝ පෙට්‍රල් ඉන්ජෙක්ෂන් පද්ධතියක් අවශ්‍ය වෙයි.එම මිශ්‍රණය ගිනි දැල් වීම සදහා ඉග්නිෂන් පද්ධතියක් යෙදිය යුතුයි.මීලගට මෙම එන්ජිමේ ක්‍රියාකාරී කොටස් වල ගර්ශනය අඩුකර ගැනීමටත් ඒවායේ කල් පැවැත්මටත් ස්නේහන පද්ධතියක් අවශ්‍ය වෙයි.මේ අතර මෙම එන්ජිමේ ක්‍රියාකරවීමේදී එහි ක්‍රියාකාරී උෂ්ණත්ව අගය ඉහල ගොස් එන්ජිමට හානි පැමිණිය හැකි බැවින් වැඩි තාපය ඉවත් කිරීමට එන්ජින් සිසිලන පද්ධතියක් අවශ්‍ය වෙයි.අවසාන වශයෙන් ස්ටාටර් මෝටරයක් සහ එය ක්‍රියාකරවීමට බැටරියක් මෙන්ම එම බැටරිය ආරෝපණය සදහා ඔල්ටර්නේටරයක් හෝ ඩයිනමොවක්ද මෙයට සම්බන්ද කල යුතුයි.



ඉහත සදහන් කලේ එන්ජිමක ක්‍රියාකාරීත්වය සදහා අවශ්‍ය වන සහයක පද්ධති කිහිපයක් වන අතර මෙහිදී මුලික ලෙස සිදුවිය යුතු සිව් පහර ක්‍රියාකාරීත්වය සදහා අවශ්‍ය පිස්ටන්,කනේක්ටින් රෝඩ්.ක්‍රෑන්ක්ෂාෆ්ට් සහ කැමි දඩු,ඉන්ලට් සහ එක්ස්හොස්ට් වැල්ව් යනාදී කොටස් එන්ජින් බදටත් සිලින්ඩර හෙඩ් එකටත් සවිව තිබෙයි.මුලින්ම මෙම සිව්පහර ක්‍රියාකාරීත්වය හදුනාගෙන ඉන්පසු එම ක්‍රියාකාරීත්වයට අවශ්‍ය යාන්ත්‍රික කොටස් අධ්‍යනය කරමු. මේ සදහා තනි සිලින්ඩර එන්ජිමක් මුලින්ම නිදසුනට ගෙන පසුව බහු සිලින්ඩර එන්ජින් සදහා යොමු වීම වඩාත් පහසු වෙයි.මෝටර් සයිකල් සහ ත්‍රි විල් වැනි සැහැල්ලු වාහන වල අපට තනි සිලින්ඩර පෙට්‍රල් එන්ජින් බහුලව දැකිය හැක.මේවා දෙපහර හෝ සිව්පහර ලෙසින් නිර්මාණය වී තිබෙන්නට පුළුවනි.එහෙත් මෙහිදී මුලින්ම අපි අධ්‍යනය සදහා තෝරාගෙන ඇත්තේ සිව් පහර තනි සිලින්ඩර එන්ජිමකි.එයට හේතුව අද මෝටර් රථවල සම්පුර්ණයෙන්ම සිව් පහර එන්ජින් පමණක් බාවිතා වන බැවිනි.මෙම දෙපහර එන්ජීන් ස්නේහනය සදහා පෙට්‍රල් ඉන්දනය සමග ස්නේහන තෙල්ද සැපයෙන බැවින් මෙම එන්ජින් වලින් පිටවෙන පීටර වායුව විෂ සහිත වීම එය මෝටර්රථ වලින් ඉවත් වීමට ප්‍රධාන හේතුවක් විය.ඉන්පසු එය මෝටර් සයිකල් සහ ත්‍රිවිල් වැනි සැහැල්ලු වාහන සදහා යොදා ගැනුනත් ඒ සදහා පරිසර වේදීන්ගේ විරෝදය එල්ල විය.

එන්ජින් ක්‍රියාකාරිත්වය අධ්‍යනය සදහා සිව් පහර ක්‍රියාකාරීත්වයෙන් යුත් තනි සිලින්ඩර එන්ජිමක් මුලින්නම යොදා ගනු ලැබුවේ බහු සිලින්ඩර එන්ජිමකට වඩා එය සරල බැවින් එය අපගේ අධ්‍යන්නයට පහසුවක් වන බැවිනි.බහු සිලින්ඩර එන්ජිමක් නිර්මාණය වී ඇත්තේ ද මෙම තනි සිලින්ඩර සිව් පහර එන්ජින් කිහිපයක් පොදු එන්ජින් බදකට ගෙන ඒවාට පොදු ක්‍රෑන්ක් ශාෆ්ට් සග කැම් ශාෆ්ට් වැනි කොටස් සවි කිරීමෙනි.

මෙහි දක්වා ඇත්තේ තනි සිලින්ඩර සිව් පහරේ එන්ජිමක මුලික සැලසුමකි.මවම සිලින්ඩර තුල පිස්ටනය ඉහල පහල ගමන් කරන අතර එම චලනය කනෙක්ටින් රෝඩ් ඒක මගින් ක්‍රෑන්ක්ෂාෆ්ට් එකට ලබාදී එය කරකැවීම සිදුවෙයි.පිස්ටනය පහලට ගමන් කිරීමේදී ව්වුර්ථවන ඉන්ලට් වල්වය මගින් කබියුරෙටරය හරහා පෙට්‍රල් වාත මිශ්‍රණය ඇද ගන්නා අතර නැවත පිස්ටනය ඉහලට එනවිට වැල්ව දෙකම වැසි පැවතීමෙන් ඇතුලට ඇදගත් පෙට්‍රල් වාත මිශ්‍රණය සම්පීඩනය වෙයි.ඒ සමග ස්පාර්ක් ප්ලග් එක මගින් ලබාදෙන පුලිගුව මගින් මිශ්‍රණය දැල්වී සිලින්ඩරය තුල පීඩනය වැඩිවීමෙන් පිස්ටනය පහලට තල්ලුවී යයි එය එන්ජිමේ බල පහර වන අතර ඉන්පසු පිස්ටනය ඉහලට එනවිට පීටර වල්වය විඋර්තව දැවුණු වාතය සයිලන්සරයට පිට කරයි. නැවතත් පෙර ලෙසම එන්ජින් චක්‍රය මුල සිට ක්‍රියාත්මක වෙයි.මෙම මෙම පහර සතර චුෂණ [INTAKE]සම්පීඩන [COMPRESSION]බල [POWER]සහ පීටාර[EXHAUST]නමින් හැදින්වෙයි. ඉහතින් විස්තර කල අයුරු සිව් පහර චක්‍රයේදී එක බල පහරක් ලබා ගැනීමට එන්ජිම වට දෙකක් කරකැවිය යුතු අතර ඒ සදහා වැල්ව ක්‍රියාකරවීමට කෑම් දණ්ඩ එන්ජිමේ වට දෙකකට එක් වටයක් ලෙසින් කැරකිය යුතුය.ක්‍රෑන්ක් විලය සහ කෑම් විලය අතර ඇති 2 :1 ගියර අනුපාතය මගින් එය සිදුවේ.මේ අතර එක බල පහරකින් ලැබෙන බලයෙන්ම මීලග බල පහර දක්වා පහර තුනක් ක්‍රන්ක්ෂාෆ්ට් එක කරකැවීම සිදු වෙයි.ප්‍රමාණයෙන් විශාල ෆ්ලයිවිලයක් යොදවා ඇත්තේ එලෙස බල පහරකදී ලැබෙන බලයෙන් කොටසක් උරාගෙන මීලග පහර තුන දක්වා එන්ජිම කරකවා ගැනුමටය.එහිදී මෙම බරැති ෆ්ලයිවිලය නිසා එන්ජිමට සුමට අයුරින් ක්රියකරවිමද කලහැකිවේ.

සිව්පහර




ඉහත සටහන මගින් තරමක් දුරට සිව් පහර ක්‍රියාවලිය ගැබුරට අධ්‍යනය කරමු.මෙහි A සටහනෙන් දක්වා ඇත්තේ චුෂණ පහර තුල පිස්ටනය පහලට ගමන් කිරීමේදී විඋර්තව ඇති ඉන්ලට් වල්වය හරහා සිලින්ඩරය පෙට්‍රල් වාත මිශ්‍රණයෙන් පිරෙන ආකාරයයි.B සටහනෙන් දක්වා ඇති සම්පීඩන පහරේදී පහලට පැමිණි පිස්ටනය නැවත ඉහලට ගමන් කරන අතර එහිදී වැල්වදෙකම වැසි පවතී.එම පහර අවසානයේ සම්පිදඩනය උණු වාතය තුලට පුලිගුවක් ලබාදී ඇති අතර එහිදී දැවෙන වාතය මගින් සිලින්ඩර තුල පීඩනය වැඩි කිරීමේන් විශාල බලයකින් යුතුව පිස්ටනය පහලට ගමන් කරයි.එය බල පහර නමින් හැදින් වෙන අතර C සටහනෙන් එය දක්වා ඇත.D සටහනෙන් දක්වා ඇති මෙහි සිව්වන පහර තුල නැවත ඉහල එන පිස්ටනය එහිදී විව්ර්ත උණු පිටාර වැල්වය හරහා දැව්නු වාතය සයිලන්සරයට පිට කරයි.මෙය සිව් පහර එක චක්‍රයක් වන අතර ඉන්පසු නැවතත් චුෂණ පහරෙන් මීලග චක්‍රය ආරම්භ වෙයි.









සිව් පහර එන්ජිමක චුෂණ පහර මෙහි දක්වා ඇති අතර ක්‍රෑන්ක් ෂාෆ්ට් එක මගින් පිස්ටනය පහලට ගෙන යාමේදී විවුර්තව ඇති චුෂණ වල්වය තුලින් අද ගන්නා වාත පෙට්රල් මිශ්‍රණයෙන් සිලින්ඩරය පිරවී යයි.පිස්ටනය පහලට යාමෙන් විශාල උණු සිලින්ඩර ධාරිතාවය නිසා ඇති වූ රිත්තකය එනම් අඩු පීඩනය සම වීමට අවට වායු ගෝලීය පීඩනය යටතේ මෙලෙස පෙට්රල් මිශ්‍රිත වාතය සිලින්ඩරය තුලට ඇද ගැනෙයි.මෙය අප හොදින් දැක පුරුදු ඉන්ජෙක්ෂන් සිරින්ජයක් තුලට බෙහෙත් දියරය පුරවගන්න ආකාරයට බෙහෙවින් සමාන ක්‍රියාවකි.එන්ජිමක චුෂණ පහර තුල සිලින්ඩරය තුලට ඉහත ආකාරයට වාතය ඇද ගැනෙන්නේ කබුරෙටරය නම් උපකරණය හරහා වන අතර එහිදී එම ගැන දරාවට පෙට්රල් වාෂ්ප ලෙසින් එකතුවී පෙට්රල් වත මිශ්‍රණය සැකසීම සිදුවෙයි.මෙම වත පෙට්රල් මිශ්‍රණයේ අනුපාතය ආසන්න වශයෙන් 14:1 ක් පමණ වේ.









චුෂණ පහරට පසු එළබෙන මෙම පහර ආරම්බයේදීම විඋර්තව තිබුණු චුෂණ වැල්වය වැසි යයි.ඒ අතරම කැරකෙන ක්‍රෑන්ක් ශෆ්ට් එකමගින් පිස්ටනය පහල සිට ඉහලට ගෙන යයි.මෙහිදී වැල්ව දෙකම වැසි ඇති නිසා පෙට්රල් වාත මිශ්‍රණය සිලින්ඩරය තුල සිරවීමෙන් පීඩනය වී එය හොදින් රත් වේ.මෙම පහර අවසානයේ ස්පාර්ක් ප්ලග් එක මගින් පුලිගුවක් සැපයෙන අතර එමගින් රත්ව ඇති මිශ්‍රණය වහ ගිනි දැල් වේ.මෙම පහර තුල සිදුවන්නේ සිලින්ඩරය තුල මිශ්‍රණය සම්පීඩනය වීම බැවින් එය සම්පීඩන පහර නමින් හැදින්වෙයි.







සිව් පහර එන්ජිමක සම්පිඩන පහර අවසානයේ ස්පාර්ක් ප්ලග් පුලිගුව මගින් මිශ්‍රණය ගිනි දැල්වීමත් සමග දැවූනු එම මිශ්‍රණය මගින් සිලින්ඩරය ඇතුලත කාබන් ඩයොක්සයිඩ් සහ ජාල වාෂ්ප විශාල පරිමාවක් ඇති කරයි.දෑවීමේදී පිටඋණු තාපය මෙම වාත කොටස් මගින්ම උරා ගැනුම නිසා මෙම දෑඋණු වාතයේ උෂ්ණත්වය සෙල්සියස් 1800 ක් පමණ උ ඉතා ඉහල අගයකට ගෙන එම තුලින් එය විශාල ලෙසින් ප්‍රසාරණය විය යුතුවෙයි.එලෙස ප්‍රසාරණය වීමට ඉඩක් නැතිවිට සිදුවන්නේ එහි පීඩනය වැඩි වීමයි.මෙහිදීද දෑඋණු වාතයට එලෙස ප්‍රසාරණය වීමට ඉඩක් නොමැති නිසා සිදු වන්නේ දෑඋණු වාත මිශ්‍රණය ප්‍රසාරණය වීම වෙනුවට එහි පීඩනය වැඩි කිරීමයි.එම ඇති විශ්ල පීඩනය යටතේ පිස්ටනය තදින් පහලට තෙරපා හරින අතරමෙය බල පහර නම් වේ.







එන්ජිමක බල පහරින් පසු සිලින්ඩර තුල දෑඋණු වාතය ඉවත් කර නැවතත් චුෂණ පහරකට සුදානම් විය යුතුය.මෙම පිටාර පහරේදී එය සිදු වෙයි. මෙහිදී පහළ සිට පිස්ටනය නැවතත් ඉහලට ගමන් කරන අතර පීටාර වැලවය වීඋර්තව පවතයි.මෙලෙස විවුර්ත උණු පිටාර වැල්වය හරහා දෑඋණු වාතය සයිලන්සරයට තල්ලු කර හැරීම මෙහිදී සිදුවෙයි.ඉන්පසු නැවතත් චුෂණ පහරෙන් මීලග චක්‍රය ආරම්භ වෙයි. මේ අනුව එක් බල පහරක් ලබා ගැනුමට පිස්ටනය සිව් වරක් ඉහල පහළ ය යුතු අතර ඒ සදහා ක්‍රෑන්ක්ෂාෆ්ට් එක වට දෙකක් ගමන් කල යුතු වෙයි.











දෙපහර පෙට්රල් එන්ජිම - 2 stroke

දෙපහර පෙට්රල් එන්ජිමක් යොදා ඇත්තේ මෝටර් සයිකල්, ත්‍රීරෝද රථ හා සැහැල්ලු යන්ත්‍ර සුත්‍ර සදහාය. විවිධ හේතුන් නිසා මෙය අද වන විට භාවිතයෙන් ඈත් වෙමින් පවතී.


දෙපහර පෙට්රල් එන්ජිමේ ක්‍රියාකාරිත්වය.

දෙපහර එන්ජිමක ඇත්තේ පහරවල් දෙකකි,

  • පළමු පහර
  • දෙවන පහර


1. පළමු පහර

1. පළමු පහර

පිස්ටනය T.D.C සිට B.D.C දක්වා ගමන කිරීමේදී චූෂණ කව්ළුව පමණක් විවෘතව පවතින අතර , පිටාර හා මාරු කව්ළු වැසී පවතී. චූෂණ කව්ළුව විවෘතව වූ විට පෙට්රල්-වාත මිශ්‍රණය දගර කද කුටීරයට ඇදී එන්නේ, එම කුටීරය තුල පරිමාව වැඩි වන නිසාය.
මේ අතර කලින් පහර මගින් ලබා ගත්තා වූ පෙට්රල්-වාත මිශ්‍රණය සම්පීඩනය වන්නේ B.D.C දක්වා ගමන් කරමින් පවතින පිස්ටනය මගිනි. මේ අතර පිස්ටනය T.D.C ට ආසන්න වන විටම ලැබෙන ගිනි පුලිගුව මගින් මිශ්‍රණය දැවෙන අතර ,අධික පීඩනය මගින් පිස්ටනය B.D.C දෙසට තල්ලු කරයි.
මෙහිදී පෙට්රල්-වාත මිශ්‍රණය චූෂණය හා සිලින්ඩරය තුල වූ මිශ්‍රණය සම්පීඩනය කිරීම සිදු වේ.


1. දෙවන පහර

2. දෙවන පහර

මෙහිදී පිස්ටනය T.D.C සිට B.D.C දක්වා ගමන් කරයි. ඒ අතර තුරදී පිස්ටනය පිටාර කව්ළුව පසු කරනවාත් සමගම විවෘත වූ එම ස්ථානය තුලින් දහනය වූ වත කොටස් පිටවී යයි. පිස්ටනය තවත් පහලට යාමේදී දගර කද කුටීරය තුල ඇති පෙට්රල්-වාත මිශ්‍රණය තෙරපීමට ලක්වන අතරම,මාරු කව්ළුව විවෘත වීමත් සමගම සිලින්ඩරයේ ඉහල කොටසට ඇතුළු වේ.

නැවත පිස්ටනය ඉහලට ගමන කරන විටදී එය ට ඇතුළු වූ මිශ්‍රණය සම්පීඩනය වී අලුත් පහරක ට සූදානම් වෙයි. මෙහිදී බල පහර හා පිටාර පහර ඇති වීම සිදුවන අතර දගර කද වට 1/2 ක්‌ කරකැවෙයි.

දෙපහර පෙට්රල් එන්ජිමක වාසි හා අවාසි

වාසි


  • වටයක් ඇතුලත සම්පුර්ණ චක්රහය ම සම්පුර්ණ වේ.
  • මෙම එන්ජින් වල කාර්යක්ෂමතාවය වැඩි වන්නේ දගර කද චලනය වන සෑම වටයකට ම බල පහරක් ලැබෙන නිසා ය.
  • මෙම එන්ජිම සරල නිර්මාණයක් වන්නේ, වෑල්ව යන්ත්‍රණ හා විශේෂ ස්නේහන ක්‍රියාවලියක් නැති නිසාය.
  • මෙම එන්ජිම සිව්පහර එන්ජිමකට වැඩ සැහැල්ලු වේ.

අවාසි

  • මෙය තුලට ඇතුළු වූ පෙට්රල්-වායු මිශ්‍රණයෙන් යම ප්‍රමාණයක් පිටාර වායුන් සමග පිටවී යයි.
  • පිටාර වාතයෙන් කොටසක් අලුත් චුෂණ මිශ්‍රණය සමග මිශ්‍ර වේ. එම හේතුන් නිසා එන්ජිමේ බලය අඩු වේ.
  • විශේෂිත ස්නේහන පද්ධතියක් නොමැති නිසා යොදන ලද ස්නේහන තෙල් මිශ්‍රණය ත් සමගම දහනය වේ. එම නිසා ස්නේහන තෙල් දහනය වැඩි වන අතරම පිටාර දුම මගින් පරිසර දූෂණය ද ඇති කරයි.
  • මෙම එන්ජිම සිව්පහර එන්ජිමකට වඩා සැහැල්ලු වේ.







තොරතුරු උපුටාගත්තේ
http://mechanicsinhala.blogspot.com/...ke-engine.html
http://www.motormechanic.lk/about-ma...e-2stroke.html
බ්ලොග් අඩවි දෙකෙන්...බොහොම මහන්සිවෙලා ලිපි දෙක හදලා තියෙනව.හැමෝටම ගොඩක් වටිනව







Reply With Quote
(#2)
Old
95217's Avatar
95217 95217 is offline
Senior Member
95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light95217 is a glorious beacon of light
 
Posts: 2,212
Join Date: Jan 2009
Location: Problem?
03-11-2015, 01:02 PM

TFS REp+7
Reply With Quote
(#3)
Old
audiR8's Avatar
audiR8 audiR8 is offline
Senior Member
audiR8 is a jewel in the roughaudiR8 is a jewel in the roughaudiR8 is a jewel in the roughaudiR8 is a jewel in the roughaudiR8 is a jewel in the roughaudiR8 is a jewel in the rough
 
Posts: 1,324
Join Date: Nov 2012
03-11-2015, 01:04 PM

good post kollo
Reply With Quote
(#4)
Old
sbanurada's Avatar
sbanurada sbanurada is offline
Senior Member
sbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to beholdsbanurada is a splendid one to behold
 
Posts: 2,765
Join Date: Jun 2007
03-11-2015, 01:06 PM

supiri ban.
You must spread some Reputation around before giving it to crazyasa again.
Reply With Quote
(#5)
Old
RIDER89's Avatar
RIDER89 RIDER89 is offline
Senior Member
RIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of lightRIDER89 is a glorious beacon of light
 
Posts: 11,437
Join Date: Feb 2015
Location: මෙහේ
03-11-2015, 01:09 PM

ela macho.. thanx
Reply With Quote
(#6)
Old
kellsupun's Avatar
kellsupun kellsupun is offline
Senior Member
kellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant futurekellsupun has a brilliant future
 
Posts: 71,982
Join Date: Feb 2010
Location: Disce aut Discede
03-11-2015, 01:13 PM

patta kollo



You must spread some Reputation around before giving it to crazyasa again.
Reply With Quote
(#7)
Old
dath kimbula's Avatar
dath kimbula dath kimbula is online now
Senior Member
dath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud ofdath kimbula has much to be proud of
 
Posts: 35,759
Join Date: Jan 2011
Location: යහපාලන ඈස්-චර්යේ
03-11-2015, 01:20 PM

නැව් එංජිං ගැන...........:ලව්:
Reply With Quote
(#8)
Old
deshanshashi's Avatar
deshanshashi deshanshashi is offline
Senior Member
deshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of lightdeshanshashi is a glorious beacon of light
 
Posts: 5,698
Join Date: Mar 2010
Location: කඩුවෙල මාලබෙ අතර
03-11-2015, 01:22 PM

bump
Reply With Quote
(#9)
Old
TomCat077's Avatar
TomCat077 TomCat077 is offline
Senior Member
TomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of lightTomCat077 is a glorious beacon of light
 
Posts: 8,808
Join Date: Mar 2013
03-11-2015, 01:26 PM

පොඩ්ඩක් උනන්දු අය බලපල්ලා..
Reply With Quote
(#10)
Old
sudu pusa's Avatar
sudu pusa sudu pusa is offline
Senior Member
sudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to beholdsudu pusa is a splendid one to behold
 
Posts: 31,180
Join Date: Oct 2010
Location: මහනුවර නගරය
Send a message via ICQ to sudu pusa Send a message via AIM to sudu pusa Send a message via MSN to sudu pusa Send a message via Yahoo to sudu pusa Send a message via Skype™ to sudu pusa
03-11-2015, 01:29 PM

Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



Copyright © 2006 - 2011 ElaKiri™ Beta2.Evo vBulletin, vBa iBproArcade Subdreamer I-Magic MKv

Page generated in 0.05620 seconds with 8 queries