මෙකේ තෙරුම ? (ලව්ද/ මලෙයිලව්ද)
මචන් මුලින්ම කියන්න ඔනේ මට වයස 29යි. කවදාකවත් කෙල්ලෙක් සිට නොමැත. ට්රයි කරා එත් ම්හු.... මම කැමති නැ තව කොල්ලෙක් එක්ක යලු වෙලා ඉන්න කෙල්ලෙක් පස්සේ යන්න...
හරි මෙකයි ප්රශ්නේ අපේ ඔෆිස් එකේ ඉන්නවා කේල්ලො සෙට් එකක් හොදයි නරක නෑ.. අපු දවස් වල මම වැඩිය උනන්දුවක් දැක්කුවේ නෑ... හැබැයි මම බොරු කියලා නෑ .... මම ඇත්තම දේවල් තමයි එගොල්ලෝ එක්ක උනතු කිව්වේ.. නිකන් බොරු කියලා බොරැ විරයෙක් නොවි ඇත්ත කියලා සොකඩයා වෙන එක වටිනවා මට... ඉතින් මම යහඵවෙක් විදිහට විහිලු කරනවා කතා කරනවා..... ඔය අතරේ මම එගොල්ලෝ FB එක පැත්තේ යනකොට මම ඇහුවා ඔගොල්ලො FB එකේ ඉන්නවාද එහොනම් මටත් friend request එකක් දන්න කියලා.. ඔන්න කෙල්ලේක් කියපිය "එක්කෙනෙක් ඔයාගේ එකවුන්ට් එක හොය හොය හිටියේ මම වම් ඇහෙන් පෙන්වන්නම් කව්ද කියලා" ඉට එහා පැත්තේ කෙල්ලෙක් හටියා එයා මුකුත් කිව්වේ නෑ......
තවත් දවසක් අපි කතා කර කර ඉන්න කොට සබ්ජෙට් එක් ගියා විවහායට ඔන්න එතන වෙච්ච දේ තමයි එක කෙල්ලේක් කිව්වා මම බදින්නේ නම් නෑ... උබලා බැදලා ළමයි බලලා තමයි බදින්නේ කියලා... ඔන්න ඔතනදි ඉස්සල්ලා සද්ද නොකර හිටපු කෙල්ල කියපිය අපි බදලා ළමයි හම්බ උනාම වරෙන් අපේ මහත්තයවයි ළමයින්වයි උස්සන් යන්න කියලා (විහිලුවට කිව්වේ) අනිත් කෙල්ල ගත් කටට කියපිය මගේ ගම් පැත්ත දාලා "මම නම් ඒ ගම් පැත්තේ අයට වැඩිය කැමැත්තක් නෑ කියලා" අර කෙල්ල දැන් ට්රයි එක මේ කෙල්ලගේ කට වහන්න...
මට වැඩිය අත් දැකිම් නෑ මේ පැත්තේ...... මගේ පොස්ට් අතිතය බැලුවොත් උබලා දන්නවා ......
මෙකේ තෙරුම මන් හිතන දේද... මේ කෙල්ල මට කැමැත්ත අගවනවාදා... නැත්තන් මට හිතෙන විදිහද ඒ... මම මොකද කරන්න ඔනේ...
මචන් මුලින්ම කියන්න ඔනේ මට වයස 29යි. කවදාකවත් කෙල්ලෙක් සිට නොමැත. ට්රයි කරා එත් ම්හු.... මම කැමති නැ තව කොල්ලෙක් එක්ක යලු වෙලා ඉන්න කෙල්ලෙක් පස්සේ යන්න...
හරි මෙකයි ප්රශ්නේ අපේ ඔෆිස් එකේ ඉන්නවා කේල්ලො සෙට් එකක් හොදයි නරක නෑ.. අපු දවස් වල මම වැඩිය උනන්දුවක් දැක්කුවේ නෑ... හැබැයි මම බොරු කියලා නෑ .... මම ඇත්තම දේවල් තමයි එගොල්ලෝ එක්ක උනතු කිව්වේ.. නිකන් බොරු කියලා බොරැ විරයෙක් නොවි ඇත්ත කියලා සොකඩයා වෙන එක වටිනවා මට... ඉතින් මම යහඵවෙක් විදිහට විහිලු කරනවා කතා කරනවා..... ඔය අතරේ මම එගොල්ලෝ FB එක පැත්තේ යනකොට මම ඇහුවා ඔගොල්ලො FB එකේ ඉන්නවාද එහොනම් මටත් friend request එකක් දන්න කියලා.. ඔන්න කෙල්ලේක් කියපිය "එක්කෙනෙක් ඔයාගේ එකවුන්ට් එක හොය හොය හිටියේ මම වම් ඇහෙන් පෙන්වන්නම් කව්ද කියලා" ඉට එහා පැත්තේ කෙල්ලෙක් හටියා එයා මුකුත් කිව්වේ නෑ......
තවත් දවසක් අපි කතා කර කර ඉන්න කොට සබ්ජෙට් එක් ගියා විවහායට ඔන්න එතන වෙච්ච දේ තමයි එක කෙල්ලේක් කිව්වා මම බදින්නේ නම් නෑ... උබලා බැදලා ළමයි බලලා තමයි බදින්නේ කියලා... ඔන්න ඔතනදි ඉස්සල්ලා සද්ද නොකර හිටපු කෙල්ල කියපිය අපි බදලා ළමයි හම්බ උනාම වරෙන් අපේ මහත්තයවයි ළමයින්වයි උස්සන් යන්න කියලා (විහිලුවට කිව්වේ) අනිත් කෙල්ල ගත් කටට කියපිය මගේ ගම් පැත්ත දාලා "මම නම් ඒ ගම් පැත්තේ අයට වැඩිය කැමැත්තක් නෑ කියලා" අර කෙල්ල දැන් ට්රයි එක මේ කෙල්ලගේ කට වහන්න...
මට වැඩිය අත් දැකිම් නෑ මේ පැත්තේ...... මගේ පොස්ට් අතිතය බැලුවොත් උබලා දන්නවා ......
මෙකේ තෙරුම මන් හිතන දේද... මේ කෙල්ල මට කැමැත්ත අගවනවාදා... නැත්තන් මට හිතෙන විදිහද ඒ... මම මොකද කරන්න ඔනේ...

එදා ඉදන් උගේ කාඩ් එක "ඇහින්දාස්" 