ElaKiri Community
Downloads
Go Back   ElaKiri Community > General > Religious
Reload this Page හොඳ බනක් හම්බුනා
Reply
 
Thread Tools
(#1)
Old
Madyastha Madyastha is offline
Senior Member
Madyastha is on a distinguished road
 
Posts: 136
Join Date: Mar 2017
හොඳ බනක් හම්බුනා - 03-11-2017, 03:41 PM

ලංකාවෙ ගොඩක් අය ධර්මය හොයනව. හැබැයි ගොඩක් තැන් වල තියෙන්නෙ වැදි බණ. මම අහපු හොඳ බනක් තියෙනව පල්ලෙහා ලින්ක් එකේ. බුදු දහමයි විද්‍යාවයි අතර සංසන්දනයක් එක්ක කරන හොඳ දේශනාවක්. මේ හාමුදුරුවො වලස්මුල්ලේ අභය හිමි. උන් වහන්සේ ගිහි කාලෙ ඉන්ජිනේරුවෙක් සහ මනෝ විද්‍යාව පිලිඹද උපදේශකයෙක්. අහල බලන්න. ගන්න දෙයක් තියෙනව ජීවිතයට.

https://www.youtube.com/playlist?lis...DDwFMvHx8zRomw
Reply With Quote
(#2)
Old
Prabhaswara's Avatar
Prabhaswara Prabhaswara is offline
Senior Member
Prabhaswara will become famous soon enoughPrabhaswara will become famous soon enough
 
Posts: 104
Join Date: Feb 2017
03-11-2017, 03:44 PM

උන්වහන්සේගේ දේශණා මමත් අසා තිබෙනවා. කාලීන දේශණා මාලාවක් කියල කියන්න පුලුවන්. උන්වහන්සේගෙන් බන අසා එක් තෙරණින් වහන්සේ නමක් රහත් වුනු බව පැවසෙනව.
Reply With Quote
(#3)
Old
kellsupun's Avatar
kellsupun kellsupun is offline
Senior Member
kellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud ofkellsupun has much to be proud of
 
Posts: 68,448
Join Date: Feb 2010
Location: Disce aut Discede
03-11-2017, 03:45 PM

bump
Reply With Quote
(#4)
Old
Skylark Skylark is offline
Senior Member
Skylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these parts
 
Posts: 2,371
Join Date: Feb 2010
03-11-2017, 04:28 PM

වලස්මුල්ලේ අභය හිමි සිල්වත් භික්ෂූන් මාර්ග ඵල, ධ්‍යාන ආදිය ගැන ප්‍රසිද්ධියේ නොකීම අරභයා එවන් සිල්වත් උතුමන් ගැන නොමනා බස් කීම




ඉහත වීඩියෝවේ විනාඩි 25න් පමණ ඉදිරියට වලස්මුල්ලේ අභය හිමි මෙසේ පවසනවා:

Quote:
මේ ධ්‍යාන, මාර්ග ඵල තියෙන ඒවා හංගලා, හොරකං, හොරකමට නිකං හංගන් ඉන්න එකක් නෙවෙයි. දැන් මෙච්චර කාලයක් මේවා කිව්වෙ නෑ, ඇයි? කාටවත් නැති නිසා. කාටවත් නැති නිසා කට්ටියම තියෙනවා කියලා හිතාගෙන එකාට එකා හොරෙන් හිටියා අර අන්ධයෝ රෑන ඉතිරි අන්ධයොගෙ පස්සෙ යන්නා වගේ. ...

අභය හිමිගේ එම ප්‍රකාශය බුදු සසුනේ සීල සාරයේ පිහිටි භික්ෂූන් වහන්සේලාගේ ස්වරූපයට ගැළපෙන්නේ නැහැ. එවන් අය ධ්‍යාන, මාර්ග ඵල ආදිය ගැන ගිහියන් ඇතුළු අනුපසම්පන්නයින්ට නොකියනවා නම් එසේ නොකියන්නේ එවන් අයට එම ගුණාංග නැති නිසා හෝ හොරකමට යැයි යන අර්ථයන්ගෙන් ගැනීම සුදුසු නැහැ. ඇති ධ්‍යානයන්, මාර්ග ඵල ආදිය ගැන අනුපසම්පන්නයින්ට කීම විනය ශික්ෂාවට ගැළපෙන්නේ නැහැ. ඒ නිසා බුදු සසුනේ පැවිදි වූ සිල්වත් භික්ෂූන් වහන්සේලා සැබෑවටම ඔවැනි දේ තමා කෙරෙහි ඇතැයි දැනගත්තත් ඔවැනි දේ අනුපසම්පන්නයින්ට කියන්නේ නැහැ.

භික්ෂූන් වහන්සේලා ඔවැනි කරුණු අනුපසම්පන්නයින්ට කියනවා නම් එය මහණකමට ගැළපෙන ක්‍රියාවක් නොවෙයි. බුදුරජානන් වහන්සේ ඊට අදාලව පනවන ලද ශික්ෂාපදයට කියන්නේ "භූතාරොචනශික්ෂාපදය" කියලා. ත්‍රිපිටකයේ විනය පිටකයේ පාචිත්තිය පාළියේ භූතාරොචනශික්ෂාපදය [ http://thripitaka.org/view/vp/vp2p1/94 ] ගැන වැඩි විස්තර සඳහන්.

පාලියෙන් එය මෙසේ සඳහන්:

Quote:
"යො පන භික්ඛු අනුපසම්පන්නස්ස උත්තරිමනුස්සධම්මං ආරොවෙය්‍ය භූතස්මිං පාචිත්තිය"න්ති.

එහි සිංහල පරිවර්තනය මෙසේ සඳහන්:

Quote:
"යම් මහණෙක් අනුපසප්නක්හට උතුරුමිනිස්ධම ඇරොජන්නේ නම් විද්‍යමානයෙහි පචිති වේ" යයි.

විනය පිටකයේ භූතාරොචනශික්ෂාපදය ගැන විස්තරයේ "උත්තරීමනුස්සධම්ම" ලෙස සැලකෙන්නේ කවර කරුණුද යන්න සඳහන්. ඊට අනුව භික්ෂූන් වහන්සේලාට තමන්ගේ ඇති මාර්ග ඵල, ඥානදර්ශන, ධ්‍යාන ගැන පමණක් නොවෙයි, අඩු තරමින් තමන් ශූන්‍යාගාරයෙහි ඇලෙනවා යැයි වත් අනුපසම්පන්නයින්ට කියන්න විනයෙන් ඉඩක් නැහැ.

වලස්මුල්ලේ අභය හිමි භූතාරොචනශික්ෂාපදය ගැන නොදැන ඉහත පරිදි පවසන්න ඇති. ඉහත වීඩියෝවේදී අභය හිමියන් නොපැහැදුණු අයගේ පැහැදීම පිණිසත්, පැහැදුණු අයගේ පැහැදීම වැඩි කිරීමටත් බුදුරජානන් වහන්සේ විනය පැනවීම කර ඇති බවට සඳහන් කොට ඒ විනය පැනවීමටම අඩංගු භූතාරොචනශික්ෂාපදයට ප්‍රතිවිරුද්ධ ලෙස කටයුතු කිරීමට අන් අයව යොමු කරන අයුරු දැකිය හැකියී. විනය පිටකයේ සඳහන්ව ඇති පරිදි භූතාරොචනශික්ෂාපදය පැනවීමේදීත් භික්ෂූන් වහන්සේලා තමන්ගේ ඇති උතුරුමිනිස්ධම් අනුපසම්පන්නයින්ට පැවසීම ගැන බුදුරජානන් වහන්සේ මෙසේ පවසා තිබෙනවා:

Quote:
මහණෙනි, මෙය අප්‍රසන්නයන්ගේ ප්‍රසාදය පිණිස හෝ නො වෙයි. ප්‍රසන්නයන්ගේ අතිරෙක ප්‍රසාදයට හෝ නො වෙයි. මෙය වැලිත් අප්‍රසන්නයන්ගේ අප්‍රසාදයටත් ප්‍රසන්නයන් අතුරෙහිදු ඇතැමුන්ගේ වෙනස් බවටත් වැටෙයි.

වැරදි වැටහීම නිසාදෝ වලස්මුල්ලේ අභය හිමි ඉහත වීඩියෝවේ විනාඩි 1, තත්පර 47 න් පමණ ඉදිරියට මෙසේ පවසනවා දැකිය හැකියී:

Quote:
එතකොට තමන්ට මේ දැනෙන දෙවල්, තමන්ගේ තියෙන අත්දැකීම් අනුන්ට දැනගන්න තියෙන එකම ක්‍රමය තමයි අපි කියන්න වෙනවා ඉතින්. අපි කියන්නැතුව දැනගන්න ක්‍රමයක් නැහැ.

බුදුරජානන් වහන්සේ භික්ෂූන් වහන්සේලා තමන්ගේ ඇති උතුරුමිනිස්ධම් අනුපසම්පන්නයින්ට නොකිව යුතු යැයි විනය පනවලා තිබියදී එසේ ශික්ෂාව පැනවීමට හේතු අභය හිමියන් විසින් ශික්ෂාපදය නොදක්නා ලද බව හෝ හරි හැටි නොවටහා ගැනීම ඉහත පරිදි පවසන්නට හේතු වන්නට ඇති.

බුදුරජානන් වහන්සේ විනය ශික්ෂාපද පනවා ඇත්තේ එක් එක් ශික්ෂාපදය පැනවීමට සුදුසු කාලය පැමිණි විට. භූතාරොචනශික්ෂාපදය පැනවීමට පෙර නම් භික්ෂූන් වහන්සේලා තමන්ගේ ඇති උතුරුමිනිස්ධම් අනුපසම්පන්නයින්ට පැවසීම අප්‍රසන්නයන්ගේ ප්‍රසාදය පිණිසත්, ප්‍රසන්නයන්ගේ අතිරෙක ප්‍රසාදය පිණිසත් හේතු වූ අවස්ථාවන් තිබෙන්නට ඇති. නමුත් සුදුසු කාලයේදී බුදුරජානන් වහන්සේ විසින් භූතාරොචනශික්ෂාපදය පැනවීමෙන් පසුව එය එසේ වන්නේ නැහැ. ඒ නිසා මෙකල භික්ෂූන් වහන්සේලා තමන්ගේ ඇති උතුරුමිනිස්ධම් අනුපසම්පන්නයින්ට පැවසීම අප්‍රසන්නයන්ගේ ප්‍රසාදය පිණිසත්, ප්‍රසන්නයන්ගේ අතිරෙක ප්‍රසාදය පිණිසත් හේතු වේ යැයි කීම නිවැරදි කීමක් නොවෙයි. මෙකල භික්ෂූන් වහන්සේලා තමන්ගේ ඇති උතුරුමිනිස්ධම් අනුපසම්පන්නයින්ට පැවසීම අප්‍රසන්නයන්ගේ අප්‍රසාදයටත්, ප්‍රසන්නයන් අතුරෙහිදු ඇතැමුන්ගේ වෙනස් බවටත් හේතු වෙනවා.

බුදුරජානන් වහන්සේගේ විනය පැනවීම නොසලකා හරිනවා නම් එවන් භික්ෂූන්, භික්ෂුණීන් වහන්සේලාගේ එම ක්‍රියාවන් සිල්වත් ක්‍රියාවන්, යහපත් ක්‍රියාවන් ලෙස දැකීම නුසුදුසුයි. මහණ වූ අය ඔවැනි ක්‍රියාවන්ට යොමු කිරීම බුදු සසුනේ චිරස්තිථියටත් බාධා ඇති කරනවා. එසේ වරදවා ගතහොත් බුදු සසුනේ මහණ දම් පුරණ හිස් පැවිද්දන් නම් බොහෝ වේවි, සැබැවින්ම සීල ගුණයෙන් යුතු පැවිදි පිරිස හිස් පිරිසකැයි වැරදි මතයකුත් සමාජයේ ඇති වේවි. එසේ වූවාම ගුණවත් පිරිසට තමන්ගේ ගුණවත් බව රැකගෙන ධර්ම ප්‍රතිපදාවේ යෙදීම දුෂ්කර වෙනවා. ඊට අමතරව වලස්මුල්ලේ අභය හිමිගේ එම අධාර්මික, අවිනය මතය ධර්මයට සහ විනයට අනුකූල යැයි වරදවා පිළිගන්නා පිරිස සිල්වත් භික්ෂූන්ට අභූතයෙන් චෝදනා කර බොහෝ පව් පුරවා ගැනීමකුත් කරන්න පුළුවන්. අධාර්මික, අවිනය මතයන් ධර්මයට සහ විනයට අනුකූල යැයි වරදවා දකින පිරිසගේ ධර්ම අවබෝධය කිරීමේ හැකියාව ඒ වැරදි දැකීම හේතුවෙන්ම දුර්වලයි.

Skylark
Reply With Quote
(#5)
Old
ජිංතක ජිල්ලබකිට ජිංතක ජිල්ලබකිට is offline
Senior Member
ජිංතක ජිල්ලබකිට is infamous around these partsජිංතක ජිල්ලබකිට is infamous around these parts
 
Posts: 1,792
Join Date: Jul 2012
03-11-2017, 04:39 PM

මේ හාමුදුරුවෝ වහරකගේ ගෝලයෙක්. දුක්ඛ අනිත්‍ය අනාත්ම වරදවා බන කියන, සරිරයෙන් පිටවන ඕරා එකක් ගැන කියවන, ඒ කියන ඕරා එකෙන් අනිත් අයටත් සමාධිය සහ ධ්‍යාන ලබා ගන්න උදව් වෙනවා කියන හාමුදුරුවෙක්.
Reply With Quote
(#6)
Old
Skylark Skylark is offline
Senior Member
Skylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these parts
 
Posts: 2,371
Join Date: Feb 2010
03-11-2017, 07:42 PM

Quote:
Originally Posted by lkqwd123 View Post
මේ අභය හාමුදුරුවො හැම පොයින්ට් එකක්ම ත්‍රිපිටකේ සාක්ෂිත් එක්ක පෙන්නනව!



ඉහත වීඩියෝවේ මාතෘකාවේ "සැබෑ නිරුක්ති අර්ථයන්" ලෙසත් සඳහන්. අභය හිමිගේ බණ අහපු/අහන අය එම වීඩියෝවේ එහිමියන් පවසන පරිදි බුදු ගුණ, දම් ගුණ සහ සඟ ගුණ විස්තර කෙරෙන ත්‍රිපිටකයේ තැන් ගෙන හැර දක්වනවාද?

මමත් ත්‍රිවිධ රත්නයේ ඒ ඒ ගුණය ත්‍රිපිටකයේ විස්තර කෙරෙන තැන් සොය සොයා ඉන්නේ. අභය හාමුදුරුවො හැම පොයින්ට් එකක්ම ත්‍රිපිටකේ සාක්ෂිත් එක්ක පෙන්නනවා යැයි කියන එකේ හාමුරුවන්ගේ බණ අහපු/අහන සමහර අය ඒ ගැන දන්නවා ඇතිනේ.

උදාහරණයකට ධර්මයේ ගුණ කීමේදී "ස්වාක්ඛාත" යන්න "ස්ව+ආකෘත, එනම් තමන්ට ඕනැ විදිහට කරාට හරියන්නේ නැහැ, ආර්ය අෂ්ඨාංගික මාර්ගයේ දීලා තියෙන විදිහට වඩන්න ඕනෑ" ලෙස විස්තර කිරීමට ඒ හාමුදුරුවෝ ත්‍රිපිටකයේ කවර තැන් සාක්ෂි ලෙස දෙනවාද? මම අහලා තියෙන්නේ "ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" කියලා. කුමන හේතුවකටද "ස්වාක්ඛාත" යන වචනය "ස්ව + ආ + කෘත" ලෙස පද බෙදන්නේ?


Quote:
Originally Posted by lkqwd123 View Post
මේ බන කියන අභය හාමුදුරුවොත් ඉන්ජිනිය කෙනෙක්, එයාට තව ඩිග්‍රි2ක් තීනව මනෝ වෛද්‍ය සින් එකකුයි තව මොකක්හරි එකකුයි!
...
එතකොට තමයි දැක්කෙ සීන් එක! මචන් එතන මහන වෙලා ඉන්න කට්ටියගෙන් 90%ට විතර ඩිග්‍රි තීනව. ඉන්ජිනියස්ල ඉන්නව පට්ට තොගයක්!
ඒ වාගේ පිරිස් ඔය වීඩියෝවේ කියවෙන "ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය වැනි දෑ හරිය කියලා දොහොත් මුදුනින් පිළිගන්නවාද? කොහොමද ඔවැනි කරුණු වලට "සැබෑ නිරුක්ති අර්ථයන්" යැයි පවසන්නේ? මට නම් පෙනෙන්නේ හාමුදුරුවොයි ඒ පිරිසයි පටලවාගෙන වගේ.

ත්‍රිපිටක මූලාශ්‍ර දැන ගන්න ඕනෑ නම් මමම ඒ හාමුදුරුවන්ගේ ඔක්කෝම දේශනා අහලා බැලිය යුතුය කියන පොත නම් පෙරළන්න එපා.

Skylark
Reply With Quote
(#7)
Old
Madyastha Madyastha is offline
Senior Member
Madyastha is on a distinguished road
 
Posts: 136
Join Date: Mar 2017
03-12-2017, 09:52 AM

Quote:
Originally Posted by Skylark View Post



ඉහත වීඩියෝවේ මාතෘකාවේ "සැබෑ නිරුක්ති අර්ථයන්" ලෙසත් සඳහන්. අභය හිමිගේ බණ අහපු/අහන අය එම වීඩියෝවේ එහිමියන් පවසන පරිදි බුදු ගුණ, දම් ගුණ සහ සඟ ගුණ විස්තර කෙරෙන ත්‍රිපිටකයේ තැන් ගෙන හැර දක්වනවාද?

මමත් ත්‍රිවිධ රත්නයේ ඒ ඒ ගුණය ත්‍රිපිටකයේ විස්තර කෙරෙන තැන් සොය සොයා ඉන්නේ. අභය හාමුදුරුවො හැම පොයින්ට් එකක්ම ත්‍රිපිටකේ සාක්ෂිත් එක්ක පෙන්නනවා යැයි කියන එකේ හාමුරුවන්ගේ බණ අහපු/අහන සමහර අය ඒ ගැන දන්නවා ඇතිනේ.

උදාහරණයකට ධර්මයේ ගුණ කීමේදී "ස්වාක්ඛාත" යන්න "ස්ව+ආකෘත, එනම් තමන්ට ඕනැ විදිහට කරාට හරියන්නේ නැහැ, ආර්ය අෂ්ඨාංගික මාර්ගයේ දීලා තියෙන විදිහට වඩන්න ඕනෑ" ලෙස විස්තර කිරීමට ඒ හාමුදුරුවෝ ත්‍රිපිටකයේ කවර තැන් සාක්ෂි ලෙස දෙනවාද? මම අහලා තියෙන්නේ "ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" කියලා. කුමන හේතුවකටද "ස්වාක්ඛාත" යන වචනය "ස්ව + ආ + කෘත" ලෙස පද බෙදන්නේ?




ඒ වාගේ පිරිස් ඔය වීඩියෝවේ කියවෙන "ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය වැනි දෑ හරිය කියලා දොහොත් මුදුනින් පිළිගන්නවාද? කොහොමද ඔවැනි කරුණු වලට "සැබෑ නිරුක්ති අර්ථයන්" යැයි පවසන්නේ? මට නම් පෙනෙන්නේ හාමුදුරුවොයි ඒ පිරිසයි පටලවාගෙන වගේ.

ත්‍රිපිටක මූලාශ්‍ර දැන ගන්න ඕනෑ නම් මමම ඒ හාමුදුරුවන්ගේ ඔක්කෝම දේශනා අහලා බැලිය යුතුය කියන පොත නම් පෙරළන්න එපා.

Skylark
Unwahansege bane ganna thiyena de araganna. anith ewa waradi kiyala hithenawanam bahara karanna. Unwahanse kiyana godak ewa dharmayata galapenawa kiyala nam penawa. Anichcha kiyna eke arthaya unwahanse kiyanne thripitaka sakshith ekkane. e nisa api eka therum ganna one. Budu guna pilibada unwahanse kiyana artha wada galapenawa kiyala hithenawa. Swakkatha kiyanne 'manawa deshana karana lada" kiwwata eke athi deyak nane. namuth Swa akrutha kiyana eke theruma dharmayata manawa galapenawa.
Reply With Quote
(#8)
Old
Snaip Snaip is offline
Senior Member
Snaip will become famous soon enoughSnaip will become famous soon enough
 
Posts: 135
Join Date: May 2016
Niwan dakinna bana ahanna. - 03-12-2017, 10:05 AM

http://www.dharmayaiobai.org/dhamma-preachings/
Reply With Quote
(#9)
Old
Skylark Skylark is offline
Senior Member
Skylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these partsSkylark is infamous around these parts
 
Posts: 2,371
Join Date: Feb 2010
03-12-2017, 03:08 PM

Quote:
Originally Posted by Madyastha View Post
Unwahansege bane ganna thiyena de araganna. anith ewa waradi kiyala hithenawanam bahara karanna. Unwahanse kiyana godak ewa dharmayata galapenawa kiyala nam penawa. Anichcha kiyna eke arthaya unwahanse kiyanne thripitaka sakshith ekkane. e nisa api eka therum ganna one. Budu guna pilibada unwahanse kiyana artha wada galapenawa kiyala hithenawa. Swakkatha kiyanne 'manawa deshana karana lada" kiwwata eke athi deyak nane. namuth Swa akrutha kiyana eke theruma dharmayata manawa galapenawa.
"ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයක් නැත්නම් ඔබම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ආරම්භයේ "මම අහපු හොඳ බනක් තියෙනව පල්ලෙහා ලින්ක් එකේ." යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයකුත් නැහැ. ඒ ඔබටම අනුව.

"ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයක් නැත්නම් "මනාව දේශනා කරන ලද" යන්නෙහි ප්‍රතිවිරුද්ධ අර්ථය සැලකුවොත් ඔබම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ආරම්භයේ "හැබැයි ගොඩක් තැන් වල තියෙන්නෙ වැදි බණ." යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයකුත් නැහැ. ඒ ඔබටම අනුව.

ඒ නිසා ඔබට අනුව ඔබම ඒ පවසලා තියෙන්නේ ඇති දෙයක් නැති කරුණු.

හ්ම්ම්ම්.... වලස්මුල්ලේ අභය හිමිගේ බන වලට "මම අහපු ඇති දෙයක් නැති බනක් තියෙනවා පල්ලෙහා ලින්ක් එකේ" යැයි ඒ බන ගෙන හැර දක්වපු කෙනාම කියනවා වගේ.... ගුණ කියන්නෙමැයි යන අදහස් ඇතිව තමන්ම දොස් කියනවා වගේ... හාමුදුරුවො වගේම අනුගාමිකයොත් පටලවාගෙන වගේ... එක් එක් අන්ධයාගේ අත් අල්ලාගෙන ගමන් කරන අන්ධ රැලක් වගේ...

Skylark
Reply With Quote
(#10)
Old
Madyastha Madyastha is offline
Senior Member
Madyastha is on a distinguished road
 
Posts: 136
Join Date: Mar 2017
03-12-2017, 03:42 PM

Quote:
Originally Posted by Skylark View Post
"ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයක් නැත්නම් ඔබම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ආරම්භයේ "මම අහපු හොඳ බනක් තියෙනව පල්ලෙහා ලින්ක් එකේ." යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයකුත් නැහැ. ඒ ඔබටම අනුව.

"ස්වාක්ඛාත" යන්නෙහි අර්ථය "මනාව දේශනා කරන ලද" යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයක් නැත්නම් "මනාව දේශනා කරන ලද" යන්නෙහි ප්‍රතිවිරුද්ධ අර්ථය සැලකුවොත් ඔබම මේ ත්‍රෙඩ් එකේ ආරම්භයේ "හැබැයි ගොඩක් තැන් වල තියෙන්නෙ වැදි බණ." යැයි කීවාට ඒකේ ඇති දෙයකුත් නැහැ. ඒ ඔබටම අනුව.

ඒ නිසා ඔබට අනුව ඔබම ඒ පවසලා තියෙන්නේ ඇති දෙයක් නැති කරුණු.

හ්ම්ම්ම්.... වලස්මුල්ලේ අභය හිමිගේ බන වලට "මම අහපු ඇති දෙයක් නැති බනක් තියෙනවා පල්ලෙහා ලින්ක් එකේ" යැයි ඒ බන ගෙන හැර දක්වපු කෙනාම කියනවා වගේ.... ගුණ කියන්නෙමැයි යන අදහස් ඇතිව තමන්ම දොස් කියනවා වගේ... හාමුදුරුවො වගේම අනුගාමිකයොත් පටලවාගෙන වගේ... එක් එක් අන්ධයාගේ අත් අල්ලාගෙන ගමන් කරන අන්ධ රැලක් වගේ...

Skylark
උබ දන්න දර්මය මටත් කියන්නකො. තර්ක කර කර ඉඳල වැඩක් නෑනේ. මාත් බලන්නෙ නිවන් යන්න තමයි.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
පචලාක්, බාලයන්ගේ කථා, වලස්මුල්ලේ අභය

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



Copyright © 2006 - 2011 ElaKiri™ Beta2.Evo vBulletin, vBa iBproArcade Subdreamer I-Magic MKv

Page generated in 0.07133 seconds with 8 queries