ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයි&

Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
හිටපිය ! අදට මගේ රෙප් ඉවරයි. තෝ මට -රෙප් දීල තිබ්බ. ඒකට මම කලගුණ සලකන්නම් :yes:

මොනවා උනත් උඹ හොද එකා කලගුණ සලකන්න දන්නවා එත් අර හිරකාරයා සරත් පොඩ්ඩක්වත් කලගුණ දන්නේ නැහැ
 

chanaka chana

Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    kathawanam Aththa..:yes::yes: but obama A rana viruwan ta , A hamudapathita Sudusu Thena dei.. A karapu Vira Kiriyawata Hariyanna obama A hema Ranaviruwektama Salakai.. Ape rate wage Sinhala Dahas ganak Marapu karunata, Pilleyanta KP ta Arakshawata dala Ballo wage karana Ekak nea neada A rana viruwo.. Nisi Thena Nisi Vidiyata Obama Dei,.. Ehema Unama Kisima weradi deyak wenne nea..

    Hamudapathita Nisi thena Lebei.. Nethiwa Okkoma Karala Iwarala wela Parata Adala dana Ekak nea.. :lol:

    - rep denna oni nea.. Pirimi wage kelin Katha karamu.. genu wage hengila adanne nethiwa ok.. :lol::lol:

    Palule Okkoma daganna ekakuth nea Obama.. hamuda pathi ain karala Obama's kauru hari path karaida danneth ne hebei..
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    reputation_neg.gif
    wel said bro....(perfectenamy)

    Palamu ponna kolu karaya menna.. kiuwane ban Pirimi wage weda Karamu kiyala.. hemadama Ohoma beane.. Api wage thoru Lagadi Ubala hari Podi gappi.. Oka thamai kiyanna wenne kamak nea.. den happy da.. :lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: minipura

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    reputation_neg.gif
    wel said bro....(perfectenamy)

    Palamu ponna kolu karaya menna.. kiuwane ban Pirimi wage weda Karamu kiyala.. hemadama Ohoma beane.. Api wage thoru Lagadi Ubala hari Podi gappi.. Oka thamai kiyanna wenne kamak nea.. den happy da.. :lol::lol::lol:

    ado na ban mama ubata +rep ekak dennai giye,,,mata wardila ban disapprove wune....uba piligaththath nathath kamak na...ekai mama ubata PM kale
     

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    මොනවා උනත් ඔබාම කෙලෙහි ගුණ දන්න නිසා ජයග්‍රාහී හමුදා ප්‍රධානියාව හිරේදාන එකක් නම් නෑ :P
    නියම රණවිරැවෙකුට වගේ සලකයි
    :yes:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    navodth

    Member
    Nov 29, 2006
    2,860
    103
    0
    36
    Negombo
    Obama nam rata wateeta cut out gahana pissek neme anika uu gaawa umbala wage deka kunu wechch balliyanta daawawa ipadichcha awajaathakayo naha mage hithe upades denna
     

    navodth

    Member
    Nov 29, 2006
    2,860
    103
    0
    36
    Negombo
    hak hak sunimal balli - Rep deela haka haka awalama huuuuu

    ඇමරිකාවේ හමුදාවේ... 05-03-2011 03:56 PM obama wage para suddekta kade yanna epa.
     
    • Like
    Reactions: rajith84