අපි හලාල් ගැන පටන් ගත්තෙත් online වලින්.

Mar 25, 2013
31
17
0
අපි හලාල් ගැන පටන් ගත්තෙත් online වලින්.

අපි හලාල් ගැන පටන් ගත්තෙත් online වලින්.
ඒ වගේම මුස්ලිම් ජාතීන්ට පවුලට ළමුන් දෙන්නෙක්ට වැඩිය හදන්න බෑ කියල නීතියක් ගේන්න බැරිද අපිට.

නියපොතෙන් කඩන්න තියෙන දේ දැම්ම කඩුවනම මොකද

methana indan
මුල් අයිතිය ekboy සතුය.




Hodata kiyawala balanna boruda kiyala


ආචාර්ය පීටර් හැමොන්ඩ් විසින් රචිත Slavery, Terrorism & Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat නම් ග්රින්තය ආශ්රි්තව ලියුනු ලිපියක සිංහල පරිවර්තනය.
ඉස්ලාමය ආගමක්වත් ඇදහීමක්වත් නොවේ..100%ක් එය සම්පූරණ ජීවන පද්ධතියකි.ඉස්ලාමය තුල ආගමික, නෛතික,දේශපාලනික, ආර්ථිකමය, සමාජීය සහ යුධමය යන සංරචකයන් පවතියි.
ආගමික ස්වරූපය, ඉස්ලාමයේ අනෙක් සංරචකයන් ආවරනය කරයි.
ඉස්ලාම්කරණය ඇරඹෙන්නේ තම ආගමික වරප්රෙසාද උදෙසා කෝලහල කෙරීමට තරම් යම් රටක මුස්ලිම් ජනගහනය ප්රිමාණවත් වූවිටයි.
දේශපාලනිකව නිරවද්යන, සාධාරණ සහ සංස්කෘතික විවිධත්වයක් සහිත සමාජයන්, මුස්ලිම්වරුන්ගේ ආගමික වරප්ර සාද සඳහා වන ඉල්ලීම්වලට එකඟ වනවිට තවත් අමතර කාරණාත් ඒතුලට රිංගයි.
එය සිදුවන්නේ මේ ආකාරයට:
යම් රටක මුස්ලිම් ජනගහනය 2% හෝ ඊට අඩුව පවතින තාක්, බොහෝවිට ඔව්න් සැලකෙන්නේ අනෙක් පුරවැසියන්ට තර්ජනයක් නොමැති සාමකාමී සුලුතරයක් ලෙසයි.
උදා:
United States — Muslim 0.6%
Australia — Muslim 1.5%
Canada — Muslim 1.9%
China — Muslim 1.8%
Italy — Muslim 1.5%
Norway — Muslim 1.8%
2%ත් 5%ත් අතරදී, ඔව්න් අනෙකුත් පීඩිත සුලුතර ජනකොටස් තම ආගමට හරවා ගැනීම ආරම්භ කරති. බොහෝවිට මෙය සිදුවන්නේ බන්දනාගාර හා වීදිවල සැරිසරන කල්ලි(Street Gangs) තුලිනි.
පහත දක්වා ඇති රටවල් උදාහරණ සපයයි:
Denmark — Muslim 2%
Spain — Muslim 4%
Thailand — Muslim 4.6%
5% ඉක්මවූ පසු ඔවුන්ගේ ජනගහන ප්රිතිශතයට සමානුපාතිකව අධික ලෙස බලපෑම් එල්ල කිරීමට සිදුකරති.
හලාල් ආහාර තම රට තුල ඇති වෙළෙඳ සැල් සඳහා හඳුන්වා දීමට බලපෑම් කරති. එතුලින් මුස්ලිම ආහාර සැකසීම සඳහා එම ආයතනවල රැකියා ලබාගනී. මේ ආකාරයට කටයුතු සිදුනොවන විට තර්ජනය කිරීමද සිදුවී ඇත(එක්සත් ජනපදය ).
උදා:
France — Muslim 8%
Philippines — Muslim 5%
Sweden — Muslim 5%
Switzerland — Muslim 4.3%
The Netherlands — Muslim 5.5%
Trinidad & Tobago — Muslim 5.8%
මේ තත්වයට පත්වූ පසු, ෂරීයා ඉස්ලාම් නීතියට අනුව තමන්ව පාලනය සඳහා ඔවුන් පාලක රජයන් සමඟ කටයුතු කරති. ඉස්ලාමයේ අවසාන අරමුණ මුලු ලොවම ඉස්ලාම කිරීම නොවේ; ලොව පුරා ෂරීයා නීතිය ඇති කිරීමයි.
මුස්ලිම් ජනගහනයෙන් 10%ක් ඉක්මවූ විට ඔවුන් නොයෙකුත් හේතුන් සඳහා චෝදනාකරමින් නීතිය අතට ගැනීමට උත්සහ කරයති (පැරිසියේ වාහන ගිනිතැබීම). ඉස්ලාම් නොවන්නන්ගෙන් ඉස්ලාම් දහමට සිදුවන හිරිහැරයන්ට එරෙහිව තර්ජන, කැරල කෝලාහල කිරීමට පටන් ගනිති(ඇම්ස්ටඩෑමයේ මුහමද් කාටූන් සිද්දිය ).
උදා:
Guyana — Muslim 10%
India — Muslim 13.4%
Israel — Muslim 16%
Kenya — Muslim 10%
Russia — Muslim 10-15%
20%
ඉස්ලාම් කුණාටුවෙන් රුසියාව කොහොම ගැලවෙයිද?-ය සුනන්ද
( මෙම ලිපිය PDF ලෙස FULL SCREEN කියවන්න, බෙදා හැරීම සඳහා, PDF ලෙස ලබාගන්න )
ඉක්මවූ පසු, සුලුදෙයටත් කැරලි ගැසීම, ජිහාඩ් මාෆියාවේ ඇරඹීම,වරින් වර දේවස්ථාන හා අනෙක් ආගමික ස්ථාන ගිනිතැබීම වැනි දේ බලාපොරොත්තු විය හැක.
උදා:
Ethiopia — Muslim 32.8%
40% ඉක්මවූ විටදී සමූහ මිනිස් ඝාතන, දිගු කාලින බෙදුම්වාදී ත්රරස්තවදී යුද්ධ ආදිය දැකගත හැක.
උදා:
Bosnia — Muslim 40%
Chad — Muslim 53.1%
Lebanon — Muslim 59.7%
60% සිට, ඉස්ලාම් නොවන් හා අනෙකුත් ආගම් සඳහා නිතර සිදුවන හිංසනයන්, ජනඝාතන, ෂරීයා නීතිය අවියක් ලෙස භාවිතා කිරීම, ජිස්යා ඉස්ලාම් බදු ක්ර.මය මගින් මුස්ලිම් නොවන්නන් හට අධික බදු පැනවීම ආදිය බලාපොරොත්තු විය හැක.
උදා:
Albania — Muslim 70%
Malaysia — Muslim 60.4%
Qatar — Muslim 77.5%
Sudan — Muslim 70%
80% ඉක්මවූ පසු, රාජ්යම අනුග්ර්ය සහිත ජනඝාතන(State run ethnic cleansing and genocide) බලාපොරොත්තු විය හැක.
උදා:
Bangladesh — Muslim 83%
Egypt — Muslim 90%
Gaza — Muslim 98.7%
Indonesia — Muslim 86.1%
Iran — Muslim 98%
Iraq — Muslim 97%
Jordan — Muslim 92%
Morocco — Muslim 98.7%
Pakistan — Muslim 97%
Palestine — Muslim 99%
Syria — Muslim 90%
Tajikistan — Muslim 90%
Turkey — Muslim 99.8%
United Arab Emirates — Muslim 96%
මුස්ලිම්වරුන් 100% වූ පසු එය “Dar-es-Salaam” – the Islamic House of Peace නම් සාමකාමි අවස්ථාවයි.සියලුදෙනාම මුස්ලිම් නිසා සාමකාමියි.
උදා:
Afghanistan — Muslim 100%
Saudi Arabia — Muslim 100%
Somalia — Muslim 100%
Yemen — Muslim 99.9%
ප්රeතිශතය 100% උවත් ප්ර ශ්නයේ කෙලවරක් නැත. දැඩි ඉස්ලාම් මතවාදීන්ගේ හිරිහැර වලට සාමාන්යක මුස්ලිම ජනයාට මුහුණ දීමට සිදුවීම මෙවන් රටවල්වල දක්නටලැබේ.
බුදු දහමට ජයවේවා!!!!!!!!!! , ශ්‍රි ලංකාවට ජයවේවා!!!!!!!!!!
ඇමරිකාව බංග වේවා!
අන්තවාදීන් බංග වේවා!
ත්රතස්තවාදීන් බංගවේවා!
එන්/ජී/ඕ කාරොයෝ බංග වේවා!
මූළධර්මවාදී ආගම්කාරයෝ බංග වේවා!
මේ රටට වින කරන සැවොම බංග වේවා!
බෞද්ධයන්ව රවටන්නන් සම්පුර්නයෙන්ම වැනසෙවා …!!!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: bhashi2

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    එහෙම කරන්නනම් බෑ පුතා. අපිට පුලුවන් සින්හල පවුල් වලට අඩුම ගානේ ලමයි 3ක් වත් හදන්න කියල ඉල්ලීමක් කරන්න. ලන්කාව නිදහස් රටක්. උබල හදන්නේ මේක ඈෆ්ගනිස්තානයක් කරන්නනේ.
     

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    අනිවාර්යෙන්ම දැන් කරන්න තියෙන්නේ මුස්ලිම් වරුන්ට ළමයින් 2 ක් ට වඩා හදනවනම් ආදායම පෙන්නන ඕන සහ ඒ ළමයින්ගේ රාජ්‍ය වියදම් සදහා බදු මුදලක් ගන්න ඕන.

    ඊළග සටන මෙය විය යුත=යි
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    මෝඩ වැඩක්.......තම්බි ළමයි හැදුවත් නැතත් අපිට වැඩක් නෑ...... කොරන්න ඕන උන්ගේ කඩවලට නොගිහින් උන්ට ඉඩන් නොදී ඉන්න එක (විශේෂයෙන් ගම් වල)
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    එහෙම කරන්නනම් බෑ පුතා. අපිට පුලුවන් සින්හල පවුල් වලට අඩුම ගානේ ලමයි 3ක් වත් හදන්න කියල ඉල්ලීමක් කරන්න. ලන්කාව නිදහස් රටක්. උබල හදන්නේ මේක ඈෆ්ගනිස්තානයක් කරන්නනේ.

    :yes:
     

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    මෝඩ වැඩක්.......තම්බි ළමයි හැදුවත් නැතත් අපිට වැඩක් නෑ...... කොරන්න ඕන උන්ගේ කඩවලට නොගිහින් උන්ට ඉඩන් නොදී ඉන්න එක (විශේෂයෙන් ගම් වල)

    agreee


    zcuZe5i.jpg
     
    Mar 25, 2013
    31
    17
    0
    නිදහසේ කාලා බීලා ඉන්න තියෙනවනේ .ළමුන් හදන එක විතරයි පාලනය කරන්නේ ..
    මුන් එක පවුලේ 4 ,5 හදන්න හේතුව මොකක්ද ?? හුදෙක් තම බහුතරය වැඩි කරගන්න .
    ඒ විතරක් නෙමෙයි...මුන් අපිට සහෝදර පාට් එක දාලා හෙමීට අරිනවා.

    වෙන ජතිකයෙක්ට මුසිල්ම් කෙල්ලෝ බඳින්න බෑ ... හැබැයි උන්ගේ වුන් අපේ කෙල්ලන්ව රවට්ට ගෙන හෙමීට එක එකා බාගන්වා ....

    සහෝදර ප්‍රේමය නම් අනිත් ආගම් වලටත් ඉඩ දීපලකෝ ....
    අපිට යුද්ද කරන්න ඕනේ නෑ ....දැන්ම මේක ගොඩින් බෙර ගන්න ඕන .
    අපි අහිංසක මිනිසුන්ට හිරි හැර කරන්නේ නෑ ... හැබයි අනාගතයේදී අපිටත් කාගෙන්වත් කරදරයක් වෙනවට අපි කැමති නෑ ..
     
    • Like
    Reactions: YoungWeezy

    Kiribathgoda

    Member
    Oct 26, 2012
    272
    20
    0
    කොන්දක් නැති පර හම්බයෝ මගේ රේප් කපලා.. පුලුවන්නම් නම දාලම රේප් කපපියව්
     

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    DR හොඳ හිත;14710654 said:
    නිදහසේ කාලා බීලා ඉන්න තියෙනවනේ .ළමුන් හදන එක විතරයි පාලනය කරන්නේ ..
    මුන් එක පවුලේ 4 ,5 හදන්න හේතුව මොකක්ද ?? හුදෙක් තම බහුතරය වැඩි කරගන්න .
    ඒ විතරක් නෙමෙයි...මුන් අපිට සහෝදර පාට් එක දාලා හෙමීට අරිනවා.

    වෙන ජතිකයෙක්ට මුසිල්ම් කෙල්ලෝ බඳින්න බෑ ... හැබැයි උන්ගේ වුන් අපේ කෙල්ලන්ව රවට්ට ගෙන හෙමීට එක එකා බාගන්වා ....

    සහෝදර ප්‍රේමය නම් අනිත් ආගම් වලටත් ඉඩ දීපලකෝ ....
    අපිට යුද්ද කරන්න ඕනේ නෑ ....දැන්ම මේක ගොඩින් බෙර ගන්න ඕන .
    අපි අහිංසක මිනිසුන්ට හිරි හැර කරන්නේ නෑ ... හැබයි අනාගතයේදී අපිටත් කාගෙන්වත් කරදරයක් වෙනවට අපි කැමති නෑ ..

    :yes::yes::yes:
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    DR හොඳ හිත;14710654 said:
    නිදහසේ කාලා බීලා ඉන්න තියෙනවනේ .ළමුන් හදන එක විතරයි පාලනය කරන්නේ ..
    මුන් එක පවුලේ 4 ,5 හදන්න හේතුව මොකක්ද ?? හුදෙක් තම බහුතරය වැඩි කරගන්න .
    ඒ විතරක් නෙමෙයි...මුන් අපිට සහෝදර පාට් එක දාලා හෙමීට අරිනවා.

    වෙන ජතිකයෙක්ට මුසිල්ම් කෙල්ලෝ බඳින්න බෑ ... හැබැයි උන්ගේ වුන් අපේ කෙල්ලන්ව රවට්ට ගෙන හෙමීට එක එකා බාගන්වා ....

    සහෝදර ප්‍රේමය නම් අනිත් ආගම් වලටත් ඉඩ දීපලකෝ ....
    අපිට යුද්ද කරන්න ඕනේ නෑ ....දැන්ම මේක ගොඩින් බෙර ගන්න ඕන .
    අපි අහිංසක මිනිසුන්ට හිරි හැර කරන්නේ නෑ ... හැබයි අනාගතයේදී අපිටත් කාගෙන්වත් කරදරයක් වෙනවට අපි කැමති නෑ ..

    hariyata hari
     
    • Like
    Reactions: foxrulz99

    foxrulz99

    Well-known member
  • Sep 23, 2011
    1,405
    119
    63
    man mehe...
    ඒ විතරක් නෙමෙයි...මුන් අපිට සහෝදර පාට් එක දාලා හෙමීට අරිනවා.

    වෙන ජතිකයෙක්ට මුසිල්ම් කෙල්ලෝ බඳින්න බෑ ... හැබැයි උන්ගේ වුන් අපේ කෙල්ලන්ව රවට්ට ගෙන හෙමීට එක එකා බාගන්වා ....

    සහෝදර ප්‍රේමය නම් අනිත් ආගම් වලටත් ඉඩ දීපලකෝ ....


    meka nam sahathika aththa :yes::yes:

    rep added