වෛද්‍යවරියක වීමට සිහින දුටු සරසවි සිසුවි

Best1234

Banned
  • Oct 29, 2012
    2,047
    170
    63
    මේවා ඉතින් විහින් කරගන්න දේවල්නේ...කිම් අක්කව ෆලෝ කරන්න ගියහම ඔහොම තමා..

    pissune bun...thawa video tikak karala , brazzers ekata ringala

    Docter seen ekak kala nam , sallth hoyanawa , dokekut wenawa
     

    pranathlcp

    Well-known member
  • Jul 19, 2009
    5,839
    1,293
    113
    Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
    nachan link eka ewapanko...

    මේ කෙල්ල මේ වෙනකොට මැරිලා මචන්..මතක තියාගනින් එකී මැරෙන්න කලින් අනිවාර්යෙන්ම මේ ෆීල්ඩ් එක ගැන ගොඩක් කලකිරීමෙන් සහ වෛරයෙන් මැරෙන්න ඇත්තේ...මේව බලන එවුන් ගැනත් ලොකු වෛරයක් තියෙන්න ඇති...

    සියදිවි නසාගත්ත නිසා එකී කොහෙත්ම හොද තැනකට නම් ගිහින් නැතුව ඇති...මම අදෘශ්‍යමාන බලවේග තියෙනවා කියන්නෙත් නැහැ, ඒවා නැහැ කියන්නෙත් නැහැ...

    එකී මරුනටත් පස්සේ ඒකිගේ වීඩියෝ බලන එවුන් ගෙන ඒකිගේ කිලිටි වුන ආත්මය මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ...උඹේ පස්සෙන් ආවොත් අපි නම් නැහැ...

    උඹ ඕනේ එකක් කරහන්..උඹටත් හිතන්න දෙයක් කිව්වේ...

    උඹ බැලුවත් නැතත් මට නම් කමක් නැත...පවුද්ගලිකව මම අසභ්‍ය දර්ශන සහිත වීඩියෝ නොබලමි...
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    පි.ම්. එවන්න එපා යකෝ ලින්ක් එක ඉල්ලලා.:angry::angry::angry: මැරිච්ච කෙල්ලට දැන්වත් පාඩුවේ ඉන්නදීයල්ලා. :angry::angry:
    එහෙම හිතුනට සිද්දිය ආරංචිවුන වෙලේ මටත් කවුද මේ කියන දැරිවි කියල බලන්න හිතුන
    http : //videos4adults . com/stella-ann-castingcouch-x/
     
    Last edited:

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    වෛද්‍යවරියක වෙන්න ගියානම් අහවල් එකකටද බන් මෙහෙම දෙවල් වලට යන්නේ :oo:. මේ ගෑණු ලමයත් දැනගන්න ඔන මෙහෙම දේවල් වලින් ලැබෙන්නේ ප්‍රශන්සා නොවන වග :angry:.
     

    Posthuman

    Well-known member
  • Aug 21, 2013
    1,814
    100
    48
    every girl doesn't have the courage to be a porn star, if she wants , better to leave everything behind
     
    Last edited:

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    මේ කෙල්ල මේ වෙනකොට මැරිලා මචන්..මතක තියාගනින් එකී මැරෙන්න කලින් අනිවාර්යෙන්ම මේ ෆීල්ඩ් එක ගැන ගොඩක් කලකිරීමෙන් සහ වෛරයෙන් මැරෙන්න ඇත්තේ...මේව බලන එවුන් ගැනත් ලොකු වෛරයක් තියෙන්න ඇති...

    සියදිවි නසාගත්ත නිසා එකී කොහෙත්ම හොද තැනකට නම් ගිහින් නැතුව ඇති...මම අදෘශ්‍යමාන බලවේග තියෙනවා කියන්නෙත් නැහැ, ඒවා නැහැ කියන්නෙත් නැහැ...

    එකී මරුනටත් පස්සේ ඒකිගේ වීඩියෝ බලන එවුන් ගෙන ඒකිගේ කිලිටි වුන ආත්මය මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ...උඹේ පස්සෙන් ආවොත් අපි නම් නැහැ...

    උඹ ඕනේ එකක් කරහන්..උඹටත් හිතන්න දෙයක් කිව්වේ...

    උඹ බැලුවත් නැතත් මට නම් කමක් නැත...පවුද්ගලිකව මම අසභ්‍ය දර්ශන සහිත වීඩියෝ නොබලමි...

    Ai ban meki sex videos wala innakota eka hithala nadda? Eki balanna ne oka video karala wikunala tiyenne ban. ANyway mama nam oka hewwe na, eth mata pudumai ape ewn meki paw paw kiyaddi :D
    Lankawe kellekge pic ekak kolla out karat ape un ekita wesi kiyanawa, Eth suddiyek salli hoyanna kamattenma porn wala idala suicide karagattama RIP lu :lol::lol::lol:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කාමයෙන් මත්වෙලා විහින් විනාස කරගන්න ජීවිත. පව් වෙන මොකකටවත් නෙමේ තමන්ට ලැබිච්ච මිනිස් ජීවිතේ නිරපරාදේ නාස්ති කරගත්ත එකට.

    මේවගේ දේවල් මොකුත් නොදැන අහින්සකයෙක් වගේ කරන්න බෑනේ. තමන් තමන්වම විනාස කරගෙන.:dull:
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,589
    16,442
    113
    Ai ban meki sex videos wala innakota eka hithala nadda? Eki balanna ne oka video karala wikunala tiyenne ban. ANyway mama nam oka hewwe na, eth mata pudumai ape ewn meki paw paw kiyaddi :D
    Lankawe kellekge pic ekak kolla out karat ape un ekita wesi kiyanawa, Eth suddiyek salli hoyanna kamattenma porn wala idala suicide karagattama RIP lu :lol::lol::lol:

    :rofl:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    සල්ලි ගැන ම හිතන කෙනෙක් ද මන්දා.....ඇනස්තටිස්ට්ලා කියන්නේ බටහිර රටවල වැඩියෙන්ම උපයන වෛද්‍යවරු කොටස.......

    මොනව වුණත් පව්. මොන දේ ජීවිතෙන් ලබල ද? අවුරුදු 19යි.....
     

    රඹා

    Well-known member
  • Feb 2, 2011
    2,492
    169
    63
    අඩේ මන් හිතුවෙ ඔය වීඩියෝ වල තියෙන්නෙ නිලියො සාමාන්‍ය අය වගේ රඟපාන ඒව කියල.