Playboy ආකාරයට උපන්දිනය සැමරූ නර්මදාගේ සැමියා

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    Company eke nama dannadda ban. Meyage thaththa gana ehema dannadda. Pora kohonada diunu wela thiyanne ehema kiyala..

    ඇයි බොටත් ආස හිතුනද playboy පාටි දාන්න?:rofl:

    තොට මොන playboyද සොන්නයෝ චූ කරලා නිදාගනින් :rofl:
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    ayet me podi ekata computer eka dila nowe me gedara minisu

    dup dup gihin 5 shishatwe liyala waren :P:P:P
    ආ මල්ලි...........මොකෝ මේ පැත්තේ......???:P
    මේවා ලොකු අයියලා බලන ත්‍රෙඩ්ස් නෙවැ.........!!:yes: අන්න පෝගෝ එකේ "චෝටා බීම්" යනවා..........!!!
    :rofl::rofl:
    images

    උ හරි මචං. රජවරු අන්ත්ප්පුර තියන් හිටියේ උන්ගේ කැමැත්තට. කැමති හෝ අකමැති ගනිව උස්සන අවා. අනික බලන් ඉන්න නෙමයි නේ ගෙනාවේ සුකනන නේ... එනිසා රජ කලේ වෙච්ච වැඩ සදානිකරණය කරන්න හදන්න එක වැරදි
    :yes::yes::yes:
    balapan hilaka tiyana waasanawa
    ඉරිෂියයි නේ..........!:P

    Pages 30 ma kiyewwa.
    @RadioActive, @SandaruKalhara, @Been10: EK eka athule mara ganna epa ban. Kohewath yana ekek kohewath yana ewun ekka athal gaththa kiyala 24h EK eke inna ewun ekka bana ganna one na ne.

    Janaka kiyanne salli thiyena dial ekak. Narmada newei one kaallak set wena tharamata salli thiyenawa athi. Eka uge mahansiyen, ehemath naththam uge family eke mahansiyen hamba karapu ewa. Methana mama "mahansiyen" kiwwe smart play ekath athuluwa.

    Salli thiyenawa kiyala machan api wunath hama welawema anunta denna naha ne. Udaw karanna one. Eth thamange birthday ekata kiyala hamadaama anunta deela baha ne.


    නෑ මචෝ.... මට මේ එලකිරියේ කිසිම තරහකාරයෙක් නෑ බන්....!! :no: ඔය රේඩියෝ ඇක්ටිව් කියන්නෙත් මගේ හොඳ බොක්කක්!!!:yes:
    පොරත් එක්ක තරහකට මරා ගත්තා නෙමෙයි! නිකම්ම නිකන් මත ගැටුමක් විතරයි....!!!:D

    මන් හිතන් නෑ සඳරුවා වුණත් තරහකට මරා ගත්තා කියලා.......!!!;)

    එනිවේ, උඹ කියපු දේවල් 100% ඇත්ත තමයි......!!!!:yes:
    උබ වගේ රටට ජාතියට ආදරයක් නැති පරයන්ට ඕව ත්රෙන්නේ නැහැ, :rofl:
    අඩෝ තෝ මොනාද බොල මෙතන කරන්නේ......??:frown: දුවපිය ඔෆිස් එකට...!!!!!:angry:
    අන්න අරහේ පෞද්ගලික අංශය කඩා වැටිලා ලු........!!!!:lol:

     

    ALFNOD

    Member
    Jan 29, 2015
    249
    10
    0
    In my reality Tunnel
    හරි ලොල් ඉතින් :P
    මොලයක් නැතිනම්‍ මොනා කරන්නද ඉතින් :(

    ඔව් මං දෙනව තමයි :yes:
    මහන්සියෙන් හම්බ කරල කරල දුප්පත් කෙනෙක්ට යමක් දීලා ඒ මිනිහගේ හිනාව දකින එක වගේ සතුටක් ගොන් බඩු වට කරන් ෂැම්පේන් වලින් පාර්ටි දැම්මට ගන්න බෑ බං

    උඹනම් සතුටු වෙන්නේ මේ වගේ පොන්න ආතල් අරන් :D



    ඔන්න මාත් සැලකුව :P
    Ane wesiye deyak kiyanna one nam Thread ekema kiyanawa misak Oya rep wala comment dama adama kiyanne na. Dan ekak damma balapan anathaya issella ube -rep kapuwe mamada kiyala :P
    Thamanta wirudda mathayak dakka gaman amma gana kiyla -rep denna tharam uba loser kenek da ban :lol:
     
    Last edited:

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,285
    12,345
    113
    Ohio, USA
    තව ඉස්සරහට එහෙනම් හෙළුවෙනුත් නටයි. :P

    ලන්කවෙ පදිංචි වෙලා ඉන්න ෆොරිනස්ලා ගේ ඒ වගේ පර්ටියකට මම ගිය 2008දී. ලන්කාවේදී පලවෙනිවතාවට මම දැක්කේ එහෙම එකක්.. :yes:;)
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    Ane wesiye deyak kiyanna one nam Thread ekema kiyanawa misak Oya rep wala comment dama adama kiyanne na. Dan ekak damma balapan anathaya issella ube -rep kapuwe mamada kiyala :P
    Thamanta wirudda mathayak dakka gaman amma gana kiyla -rep denna tharam uba loser kenek da ban :lol:

    ඒක ඉතින් මටද බොල කියන්න ඕනි? :P
    ඔය ලොකු ටෝක් ගහගනින් පුකේ
    අම්ම මතක් කරල දෙන්නනම් බොට කමෙන්ට් එකක් දාල කියනවා :yes:
    විරුද්ධ මතනම් ඉවසුවෑකි
    පොන්න මත තමයි ඉවසන්න බැරි :lol:
     
    ඇයි බොටත් ආස හිතුනද playboy පාටි දාන්න?:rofl:

    තොට මොන playboyද සොන්නයෝ චූ කරලා නිදාගනින් :rofl:

    ubath uge adi paare yanna wage hadanne :rofl: playboy party ekak thibboth apitat invite karapan :rofl:

    :lol: :rofl:
     

    ALFNOD

    Member
    Jan 29, 2015
    249
    10
    0
    In my reality Tunnel
    ඒක ඉතින් මටද බොල කියන්න ඕනි? :P
    ඔය ලොකු ටෝක් ගහගනින් පුකේ
    අම්ම මතක් කරල දෙන්නනම් බොට කමෙන්ට් එකක් දාල කියනවා :yes:
    විරුද්ධ මතනම් ඉවසුවෑකි
    පොන්න මත තමයි ඉවසන්න බැරි :lol:
    anathyata uta piliganna bari de ponna mathayak lu :lol: iwasanna bari nam mariyan . sudu pata rep ekakuth deela ayeth wedanawata. ubala wage unta mona party da anith unta hulla hulla idapan :lol:
     

    ruwantheekshana

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113
    ලන්කවෙ පදිංචි වෙලා ඉන්න ෆොරිනස්ලා ගේ ඒ වගේ පර්ටියකට මම ගිය 2008දී. ලන්කාවේදී පලවෙනිවතාවට මම දැක්කේ එහෙම එකක්.. :yes:;)

    Tell us more please :dull:
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    anathyata uta piliganna bari de ponna mathayak lu :lol: iwasanna bari nam mariyan . sudu pata rep ekakuth deela ayeth wedanawata. ubala wage unta mona party da anith unta hulla hulla idapan :lol:

    හරි ලොල් ඉතින් :P
    පිලිගන්න බැරි මත වලට විතරද පොන්න මත කියන්නේ?