එලකිරි Night Club XI (නව අවුරුදු සංස්කරණය 2015)

Status
Not open for further replies.

dmtx

Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,224
    4,125
    113
    wvc29z.png


    avatar377497_44.gif
     

    rcccc

    Member
    Aug 19, 2011
    50,117
    2,571
    0
    36
    -Goodbye-
    patta wage :cool:
    file ekak dammama kochchara kal thiya gnna puluwanda....:eek:
    eka nam danne nae ban :nerd:.
    mama 16gb file ekak damma sathi 2kata withra essella.dawas 3k withra oken bawa eta passe data ewara una. eye gihin balanakota eka nae:dull:.
    mama aye magnet link eken add kala ewelama 16gb file eka add una:cool:.kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa.
     

    Ereshaz77

    Member
    Apr 3, 2010
    54,589
    3,750
    0
    Sri Lanka
    eka nam danne nae ban :nerd:.
    mama 16gb file ekak damma sathi 2kata withra essella.dawas 3k withra oken bawa eta passe data ewara una. eye gihin balanakota eka nae:dull:.
    mama aye magnet link eken add kala ewelama 16gb file eka add una:cool:.kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa.

    (kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa)
    meka nam watinawa....:cool:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    :angry::angry::angry:
    අනේ හුකාපියවූ
    නෑ නෑ අපි උඹලගේ ගෙදර එන්නෑ......:)
    එන්න ලෑස්ති වෙද්දිම එක්කෝ වහිනවා කියයි :oo: නැත්තං rafting එකක් සෙට් කරලම කියන්නං කියයි :baffled: නැත්තං camping පාරක් දාන්නම පස්සේ වෙලාවක වරෙන් කියයි :eek: ඕක හරියන වැඩක් නෙවෙයි.....:dull:


    දැන් රිදිලා මරු කියවයි......:rofl:
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    :( :( shot ekak gahanawa aiyata mattu una
    u mawa chater karala damma

    ai bonna ine na:baffled: :baffled:
    පප්පියි මමයි හූනියම් බෝතලේ ඉවර කරන ගමන් හිටියේ......:rofl:
    උඹ අපිටත් වැඩියි බීල ඇති කියල හිතාගෙන ගත්තේ.......:oo:
     

    sdlrs6

    Well-known member
  • Feb 20, 2008
    30,449
    921
    113
    34
    In the Sky
    පප්පියි මමයි හූනියම් බෝතලේ ඉවර කරන ගමන් හිටියේ......:rofl:
    උඹ අපිටත් වැඩියි බීල ඇති කියල හිතාගෙන ගත්තේ.......:oo:
    saturday idan bima nawatthhtuwa:(
     
    Status
    Not open for further replies.