Online සල්ලි හොයන්න ලේසිම විදිහ ඉගෙනගන්න.

sauronz

Member
Sep 12, 2009
871
13
0
34
ganemulla
Online සල්ලි හොයන්න ලේසිම විදිහ ඉගෙනගන්න.

[FONT=&quot]මචන්ලා [/FONT][FONT=&quot]කිව්වට [/FONT][FONT=&quot]විස්වාස[/FONT][FONT=&quot] කරන [/FONT][FONT=&quot]එකක්[/FONT][FONT=&quot] නැහැ[/FONT].[FONT=&quot] මට[/FONT][FONT=&quot]පට්ට[/FONT] site 1k [FONT=&quot]හම්බුනා.මම[/FONT][FONT=&quot] දැන්[/FONT] internet [FONT=&quot]එකෙන් මාසේ[/FONT][FONT=&quot]කට [/FONT][FONT=&quot]$[/FONT][FONT=&quot]700k [/FONT][FONT=&quot]විතර[/FONT][FONT=&quot] හොයනවා 1 site [/FONT][FONT=&quot]එකකින්[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]මම[/FONT][FONT=&quot] හිතුව [/FONT][FONT=&quot]මගේ[/FONT][FONT=&quot] එළකිරි [/FONT][FONT=&quot]යාලුවන්ට [/FONT][FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]කොහොමද[/FONT][FONT=&quot] කියල[/FONT][FONT=&quot] කියල[/FONT][FONT=&quot] දෙන්න[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]මේක[/FONT] PTC site 1k.[FONT=&quot]සමහරුනම් [/FONT][FONT=&quot]දැනටමත්[/FONT][FONT=&quot] දන්නවා [/FONT][FONT=&quot]ඇති[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]http://www.bestclicever.com[/FONT]
[FONT=&quot]මේකේ[/FONT][FONT=&quot] 1 [/FONT][FONT=&quot]add එකක්[/FONT][FONT=&quot] click කරනවට [/FONT][FONT=&quot]$[/FONT][FONT=&quot]3k [/FONT][FONT=&quot]හම්බෙනවා[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]දවසකට [/FONT][FONT=&quot]add 80ක්[/FONT][FONT=&quot] තියනවා[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]මෙන්න [/FONT][FONT=&quot]මචන්[/FONT][FONT=&quot] site[/FONT][FONT=&quot]1 [/FONT][FONT=&quot]ගිහින් [/FONT][FONT=&quot]Register වෙන්න[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]
[FONT=&quot]http://www.bestclicever.com[/FONT]



[FONT=&quot]
99d9258e9c.jpg
[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]

 
  • Like
Reactions: Climax

sauronz

Member
Sep 12, 2009
871
13
0
34
ganemulla
[FONT=&quot]මම මුලින්ම හිතුවේ මේ site එක බොරුවක් වෙන්න ඇති කියල. මම add click කරලා cash out කරලා බැලුව. සීන් එක ඇත්ත. ගිහින් register වෙලා හොදයිද කියල කියන්න.රේප් එකකුත් දීලම යන්න[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]
 

GTRZ

Administrator
Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Do not promote your referral link by posting fake bro. Read the rules. You can not post referral links here.
    Boru liyanna epa ban $700 per month hoyanna ba PTC site ekaka click kalla. Boru kiyala referrals la add kara gena ungen salli hoya ganna eka honda wadak nemei.
     

    sauronz

    Member
    Sep 12, 2009
    871
    13
    0
    34
    ganemulla
    cash out karanakota alert pay use karanna mathakathiyaganna
    alert pay walin cash tika bank account ekakata daganna puluwan.kohomada kiyala passe kiyala dennam
     

    sauronz

    Member
    Sep 12, 2009
    871
    13
    0
    34
    ganemulla
    Do not promote your referral link by posting fake bro. Read the rules. You can not post referral links here.
    Boru liyanna epa ban $700 per month hoyanna ba PTC site ekaka click kalla. Boru kiyala referrals la add kara gena ungen salli hoya ganna eka honda wadak nemei.


    meka boruwak nemei sirawata kiyanne
    referral ekanam mage thamai.

    mamamage referral eka damme mekai kawuru register unath kagehari referral ekakin thama register wenne.ithin mokada wenaratawala ewun pohosath karanne.
    sorry wenna one mehema kiyanawata.
    mage register referral use karanna kamathi nathi aya
    http://www.bestclicever.com use karanna
     

    Banned User

    Member
    Feb 1, 2011
    920
    159
    0
    Do not promote your referral link by posting fake bro. Read the rules. You can not post referral links here.
    Boru liyanna epa ban $700 per month hoyanna ba PTC site ekaka click kalla. Boru kiyala referrals la add kara gena ungen salli hoya ganna eka honda wadak nemei.

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    tnr119

    Member
    Oct 17, 2009
    71
    2
    0
    yakooooooo image eke thippata money cash out karanna bane alertpay ekata nikan boru nokiya edapan
     

    Banned User

    Member
    Feb 1, 2011
    920
    159
    0
    Do not promote your referral link by posting fake bro. Read the rules. You can not post referral links here.
    Boru liyanna epa ban $700 per month hoyanna ba PTC site ekaka click kalla. Boru kiyala referrals la add kara gena ungen salli hoya ganna eka honda wadak nemei.


    එහෙම සල්ලි හොයන්න පුළුවන් සයිට් එකක් කියන්න කෝ සහෝදරයා ලොකු උදව්වක් ඔයාලා ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න නිසා දන්නවා ඇතිනේ ද ?
    :)
     

    NoughtyLuke

    Member
    Feb 16, 2008
    3,177
    200
    0
    USA
    එහෙම සල්ලි හොයන්න පුළුවන් සයිට් එකක් කියන්න කෝ සහෝදරයා ලොකු උදව්වක් ඔයාලා ෆීල්ඩ් එකේ ඉන්න නිසා දන්නවා ඇතිනේ ද ?
    :)

    menna machan.........http://noughtyluke.blogspot.com/search/label/Internet Money

    Trust me I have received money from all dose listed sites.....payment proofs r postd dere....nothing 2 worry.........
    hora boru weda nehe munge wage..... :)
     

    areyoucrazy

    Well-known member
  • Oct 21, 2008
    988
    470
    63
    NY
    Originally Posted by GTRZ
    Do not promote your referral link by posting fake bro. Read the rules. You can not post referral links here.
    Boru liyanna epa ban $700 per month hoyanna ba PTC site ekaka click kalla. Boru kiyala referrals la add kara gena ungen salli hoya ganna eka honda wadak nemei.

    Ow GTRZ aiya Hari :) meka Scam ekak :D meke Payout karanna Invest karanna onlue Hikzz

    590-bestclicever-scam